Авто майбутнього за $ 33 тисячі. Вже у продажу!

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Характеристики електричного кросовера, представленого на казахстанської виставці в Душанбе, викликали якщо не захоплення, то, як мінімум, повагу. Однак вартість його здивувала: авто в 33 тисячі доларів не кожен готовий собі прикупити. Але рано чи пізно ми все до цього прийдемо. Так що знайомтеся - JAC iEV7S.

Перед початком міжнародної виставки, що пройшла в «Кохи Борбад» 10 серпня, ми зустрілися з фінансовим директором АТ «Група Компаній« Алюр »(Казахстан) Іриною Миронової, яка розповіла про свою компанію і представлених товарах.

Як виявилося, це один з найбільших в Казахстані автомобільних заводів. І, звичайно, вони працюють на експорт. Наприклад, зараз при підтримці АТ «Експортна страхова компанія« KazakhExport »налагоджено реалізацію продукції в Таджикистан і Російську Федерацію.

В травнем 2017 року компанія підписала меморандум з ЗАТ «Холдинг Азія Груп Таджикистан» на поставку автомобілів марки JAC казахстанського виробництва для використання столичним таксопарків міста Душанбе. "Зараз ці автомобілі успішно експлуатуються і добре зарекомендували себе на ринку Таджикистану. І ми продовжуємо нарощувати обсяги", - зазначила Миронова.

І ми продовжуємо нарощувати обсяги, - зазначила Миронова

Салон JAC iEV7S

Asia-Plus

Ну, а що ж JAC iEV7S?

Його на минулій виставці теж показували.

18:53 23 серпня, 2018

Короткі характеристики: запас ходу - 280 км, час 100% зарядки - 7 годин, максимальна швидкість - 130 км \ год. Ну і просто симпатяга.

Електричний кросовер викликав якщо не захоплення, то, як мінімум, повагу, але ось вартість його відверто шокувала: 33 тисячі доларів - ну ніяк не поєднувалася з цим невеликим електрокаром.

Хоча, підкуповує, звичайно, питання економії на бензині, адже JAC iEV7S заряджається зі звичайної розетки, яка видає 220 50Гц.

Ми захотіли дізнатися більше, а тому звернулися до керуючого директора з розвитку бізнесу компанії ALLUR GROUP Міхаілсу Кветнісу.

- Питання перше і головне - чому так дорого?

- Головною причиною високої вартості електромобілів є вартість батареї. При тому, що вартість зберігання енергії постійно знижується за рахунок розвитку технологій, за рахунок ущільнення зберігання енергії на одиницю об'єму / ваги, за рахунок зростання обсягів виробництва, вартість зберігання електричної енергії все ще залишається значною. При цьому виробництво батарей, наприклад в Китаї, субсидується окремо від виробництва електромобілів.

- Чи є шанс, що ці ваші авто купуватимуть в Таджикистані?

- Зростання парку електромобілів - явище об'єктивне і неминуче. Це діалектика технологічного розвитку людства. Досить подивитися на тенденції розвитку двоколісного транспорту в Китаї - сьогодні ви не зустрінете жодного мопеда або скутера з бензиновим двигуном! При тому, що продажі електро-скутерів субсидуються! Просто, вони економічніше і зручніше в експлуатації, ніж їх бензинові аналоги, при порівнянній вартості покупки.

Наша компанія є лідером в області виробництва електромобілів в СНД. Ми взяли на себе сміливість і витрати по омологації (удосконалення об'єкта, - ред.) Продукції, і першими готуємо серійне виробництво електромобілів на території Митного союзу, передбачаючи вибух попиту на електромобілі в найближчі рік-два, як тільки держави СНД і ЄАЕС перейдуть від декларацій на підтримку екологічно чистого транспорту до дій.

) Продукції, і першими готуємо серійне виробництво електромобілів на території Митного союзу, передбачаючи вибух попиту на електромобілі в найближчі рік-два, як тільки держави СНД і ЄАЕС перейдуть від декларацій на підтримку екологічно чистого транспорту до дій

Електрокроссовер JAC iEV7S

Asia-Plus

- Ваша особиста думка про перспективи приватного електричного транспорту.

- Ідеальне рішення для переміщень в місті і передмістях! Звичайно, на міжміських трасах і в далеких поїздках гібридні транспортні засоби і ДВС (двигун внутрішнього згоряння) поки ще зберігають велику мобільність, але немає абсолютно ніяких причин затягувати з переходом на електромобілі в містах, з огляду на моделі використовуваних авто (множинні короткі поїздки, тривалі перерви між поїздками).

За електромобілями - майбутнє. «Органіка» одного разу закінчиться

- Чи можливо в найближчій перспективі зниження цін на електромобілі?

18:16 10 серпня, 2018

- Так, така тенденція в принципі є. Однак видима сторона прихована за зменшенням розміру держсубсидій: спочатку висока ціна ЕМ (електромобіль) компенсувалася значним обсягом держсубсидій - у міру зниження собівартості ЕМ, знижується і розмір субсидій. Так що для роздрібного покупця цей процес менш помітний. Цей процес треба враховувати і девелоперам комерційної і житлової нерухомості, які планують термін окупності своїх об'єктів / іпотеки на 25-30 років - через 30 років попит на нерухомість, що має можливості для створення зарядної інфраструктури для ЕМ буде вище.

- Чи немає у випадку з електромобілями змови корпорацій, які видобувають вуглеводні, і промисловців, що випускають авто з ДВС, яким явно вкрай не вигідно поширення такого виду транспорту? Або просто на сучасному етапі розвитку технологій його неможливо зробити дешевим?

- З приводу змови - малоймовірно. У виробництві, чим довше ви випускаєте одну і ту ж продукцію, тим дешевше вона вам обходиться. Автомобільні концерни просто використовують людські слабкості (зараз, більше і дешевше, з найменшими зусиллями), щоб продовжувати робити те, що вони вміють найкраще. Однак, ДВС підійшли практично до межі свого розвитку. Подальший прогрес в області транспорту вимагає принципово нових рішень. ЕМ якраз і пропонують можливості такого «технологічного стрибка» (економічного, екологічного), який цілком укладається в рамки теорії сингулярності розвитку людства. До того ж, «органіка» одного разу закінчиться ...

До того ж, «органіка» одного разу закінчиться

А ось так виглядає заправка для електромобілів

- Ну а з точки зору простого обивателя, чи зручно мати електромобіль? Ваші особисті враження від його експлуатації.

- Дуже зручно! Один раз спробувавши, далі вже важко відмовитися і повернутися до ДВС. ЕМ змінює модель споживання. Час і гроші на заправку йдуть з життєвого розкладу - ЕМ «заправляється» кожен раз, коли не використовується, і рахунок за заправку включений в комунальні платежі (або в поповнення балансу на карті - як за користування мобільним телефоном).

- Так яка все ж перспектива продажів в нашій країні?

- Сьогодні, ЕМ бурхливо розвиваються там, де уряди беруть на себе роль локомотива розвитку - Норвегія, Голландія, Китай, Каліфорнія. Поки ще треба змушувати обивателя робити те, що корисно, а не те, що звично. Звичайно, 150 років розвитку ДВС, коли вся інфраструктура, та й саме життя побудовані навколо «бензинового дива», не можуть бути повністю перекреслені за одне десятиліття. Але від цього нікуди не дітися! ЕМ стає індикатором, «лакмусовим папірцем» ступеня розвиненості суспільства. Там де, суспільство більш прогресивно, більше розвинене, ЕМ впроваджуються швидше.

15:11 12 березня, 2018

До речі, в тому ж Китаї прекрасно віддають собі звіт в тому, що роздрібні споживачі - сама реакційна частина суспільства, і що вони-то підуть купувати ЕМ в найостаннішу чергу. Тому в Китаї впроваджена 5-ступінчаста програма розвитку електро-мобільності, яка впроваджується з 2009 року (ми вже відстали від них на десятиліття!): 1) електро-автобуси; 2) комунальний транспорт; 3) розвозять (доставка «останньої милі»); 4) електро-таксі; 5) роздрібні продажі.

Тому, субсидування роздрібних продажів для населення почалося тільки в 2015 році, а субсидування виробництва електро-автобусів - в 2011-му. При цьому, Китай активно субсидує всі аспекти розвитку електро-мобільності: інвестиції, дослідження, виробництво батарей, виробництво зарядних станцій, створення мереж зарядних станцій, продаж електроенергії для електромобілів і т.п. Хоча, і встановлює досить жорсткі критерії розвитку, яким треба відповідати, щоб ці субсидії отримувати.

Взагалі, питання про динаміку розвитку електромобілів сьогодні краще ставити урядам, а не виробникам і користувачам. Саме від політики урядів залежить динаміка розвитку. А виробники лише задовольняють виникає попит, а споживачі - відгукуються на пропозицію, на тренд, на моду, на вигоду ...

Слідкуйте за нашими новинами у Telegram, підписуйтесь на наш канал за посиланням https://t.me/asiaplus

Питання перше і головне - чому так дорого?
Чи є шанс, що ці ваші авто купуватимуть в Таджикистані?
Чи немає у випадку з електромобілями змови корпорацій, які видобувають вуглеводні, і промисловців, що випускають авто з ДВС, яким явно вкрай не вигідно поширення такого виду транспорту?
Або просто на сучасному етапі розвитку технологій його неможливо зробити дешевим?
Так яка все ж перспектива продажів в нашій країні?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online