Поведінка і реклама адвокатів в соцмережах: світовий досвід та сучасні реалії

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Вплив соціальних мереж на життя людини з кожним днем ​​стає все більш помітним. Шанувальниками віртуального спілкування є люди різних професій, зокрема - юристи. Більшість з них приділяє чимало часу спілкуванні в Інтернеті, коментуючи новини, дописуючи на своїх сторінках і сторінках друзів в соціальних мережах.
У той же час, юристи, особливо адвокати, - це окрема категорія людей, які повинні відповідати високим етичним і професійним стандартам. Сьогодні юристи формують громадську думку, їх цитують пересічні громадяни і авторитетних видань.
Певні аспекти діяльності адвокатів (наприклад, взаємини з клієнтом, рекламування своїх послуг) детально регламентовані українським законодавством. Порушення адвокатом встановлених правил може призвести до дисциплінарної відповідальності. У зв'язку з цим, адвокати повинні з особливою відповідальністю ставитися до спілкування в соціальних мережах, зокрема, до інформації, яку вони розміщують в публічному доступі.
Наприклад, в Сполучених Штатах Америки питання використання адвокатами соціальних мереж у своїй професійній діяльності приділяється неабияка увага. Так, 9 червня 2015 Асоціація адвокатів Нью-Йорка випустила Рекомендації для адвокатів з поведінки в соціальних мережах відповідно до встановлених етичних норм і правил (SOCIAL MEDIA ETHICS GUIDELINES).
Нижче ми розглянемо найбільш прогресивні ідеї нью-йоркських юристів і проаналізуємо наскільки такі нововведення можуть використовуватися на практиці в нашій країні.
Реклама адвоката в соцмережах
1. Що слід вважати рекламою і як слід подавати таку інформацію
Треба враховувати, що певна інформація, розміщена на сторінці адвоката в соціальній мережі, може бути розцінена як реклама.
Зокрема, якщо адвокат розміщує інформацію, яка містить докладний опис галузей права, в яких він практикує, і завдання, які він виконує, в його профілі повинно бути зазначено «Адвокатська реклама». Якщо адвокат розміщує затвердження, які викликають очікування певних результатів, яких може досягти адвокат; містять порівняння з діяльністю інших адвокатів або опис якості юридичних послуг; відгуки клієнтів, - в такому разі адвокат повинен розмістити застереження «Успіхи на попередніх місцях роботи не гарантують такого ж результату в майбутньому».
Зокрема, рекламні матеріали про діяльність адвоката повинні бути об'єктивними, достовірними, чіткими і зрозумілими і не повинні містити натяків, двозначностей або іншим чином створювати основу для введення в оману потенційних клієнтів. Вони не можуть містити критики інших адвокатів, заяв про вірогідність успішного виконання доручень та інших заяв, які можуть викликати безпідставні надії у клієнтів.
У разі порушення зазначених правил, на адвоката може бути накладено дисциплінарне стягнення у вигляді попередження або навіть припинення права на заняття адвокатською діяльністю на строк від одного місяця до одного року.
У той же час порівняння з діяльністю інших адвокатів може бути розцінено як недобросовісна конкуренція в разі, якщо наведені відомості про послуги не підтверджені фактичними даними, які є достовірними, об'єктивними і корисними для інформування споживачів.
Вживання терміну «спеціаліст»
Адвокатам не слід рекламувати свою діяльність в соціальних мережах, вживаючи словосполучення «фахівець у певній галузі», якщо юрист не отримав сертифікат відповідної акредитованої установи.
Інформація, що міститься в рекламному повідомленні повинна бути об'єктивною, тому найбільш прийнятним варіантом може бути вказівка ​​даних про те, скільки років юрист практикує в певній галузі права чи скільки справ у тій чи іншій галузі права він успішно вирішив.
Повідомлення і коментарі на сторінці адвоката
Адвокат несе відповідальність за весь контент, який він розміщує на своїй сторінці.
Адвокат також зобов'язаний регулярно переглядати коментарі та відгуки, щоб переконатися, що чужі коментарі також не порушують правил моралі та етики. Якщо юрист виявить такий коментар, він зобов'язаний видалити або приховати, а якщо це неможливо, - негайно звернутися до автора з проханням здійснити такі дії.
Використання інформації, розміщеної у соціальних мережах, в професійних цілях
Етичні правила дозволяють адвокату використовувати інформацію, яка доступна будь-якій людині, що використовує соціальні мережі, в професійній діяльності, в т. Ч Як докази в суді. Для цього не потрібен дозвіл особи, на чиїй сторінці розміщена інформація.

Однак, якщо особа обмежила доступ до інформації на своїй сторінці, адвокат запросити в неї дозвіл для ознайомлення і подальшого використання такої інформації
Однак, якщо особа обмежила доступ до інформації на своїй сторінці, адвокат запросити в неї дозвіл для ознайомлення і подальшого використання такої інформації. При цьому юрист може використовувати свій особистий профіль із зазначенням повних імені та прізвища. Для отримання такої інформації не допускається створення і використання «фейковий» сторінки. На вимогу особи адвокат повинен надати додаткову інформацію або обґрунтовано відмовити в її наданні.
Асоціація адвокатів Нью-Гемпшира в своїх рекомендаціях передбачила, що адвокат може запросити додавання в друзі свідку у справі, яке він веде, за умови інформування свідка про те, що він є юристом і вказати якого саме клієнта він представляє.
У нас сьогодні відсутня настільки детальне регламентування отримання інформації адвокатом з соціальних мереж.
Але навіть поточне законодавство дозволяє зробити висновок, що інформація, отримана шляхом обману або з використанням «фейковий» сторінок, не може бути використана як доказ у суді. Суд не бере до уваги докази, отримані з порушенням порядку, встановленого законом.
Адвокат і клієнт в соціальних мережах
1. Поради клієнту
Адвокат має право давати поради клієнтові не тільки по його поведінці під час офіційних процедур, таких як допити або судове засідання, а й про поведінку у вільний час, зокрема в соціальних мережах.
Адвокат може порадити клієнтові змінити налаштування приватності профілю, опублікувати або видалити пост до початку / під час / після завершення провадження у справі, якщо такі зміни не суперечать законодавству або рішенням суду.
Адвокат може порадити клієнтові опублікувати пост, що стосується справи, якщо він абсолютно впевнений, що така інформація є достовірною.
2. Електронне листування з клієнтом
Рекомендації нью-йоркським адвокатам містять положення про те, що листування адвоката з клієнтом в соціальних мережах може фіксуватися за допомогою «скріншотів» і надаватися суду в роздрукованому вигляді в якості доказу, але для нас це поки не настільки поширена практика. Зокрема, в разі листування по електронній пошті, суди неохоче визнають такі роздруківки доказами, хоча це суперечить вимогам чинного законодавства.
Ми радимо адвокатам показувати принт-скріни разом з іншими, більш традиційними для наших судів, доказами (наприклад, показаннями свідків).
Адвокат, суддя і присяжні в соціальних мережах
Адвокат може шукати і знайомитися зі сторінками присяжних в соціальних мережах, не вдаючись до спілкування з ними. Він може також використовувати цю інформацію в професійній діяльності.
Якщо адвокат отримає інформацію про протиправну поведінку присяжного шляхом ознайомлення зі сторінкою присяжного, він зобов'язаний повідомити про це суд.
Адвокат не повинен спілкуватися зі співробітниками суду в соціальних мережах, якщо таким чином він намагається вплинути на виконання останнім своїх професійних обов'язків.
висновок
Таким чином, можна зробити висновок, що законодавство прямо не регулює питання поведінки адвокатів у соціальних мережах, а наявні положення можуть бути застосовані тільки до обмеженого кола питань. Тому найбільш дієвим способом підвищення правової культури адвокатів в соціальних мережах є твердження відповідних рекомендацій на рівні soft law.

  • Реалії сучасного меблевого бізнесу

    Сьогодні на ринку відзначається жорстка конкуренція, більше тисячі виробничих підприємств щодня ведуть війну за кожного покупця. Які перспективи побудувати свій меблевий бізнес сьогодні? Давайте розбиратися.

  • Ринок поштової логістики в Україні: перспективи та реалії

    Ринок поштової логістики розвивається дуже активно. Українські оператори все більше зміцнюють позиції. Але перспективи на найближче майбутнє не особливо радують.

  • Як виростити адвокатів бренду

    Пам'ятайте піраміду потреб Маслоу? Приголомшлива штука, практично цілком описує весь Всесвіт. Кожна людина спочатку задовольняє свої базові потреби - їжу, сон і секс, а ось вже потім починається цікаве - розмови про самосвідомість, права людини і звичайно особистісний ріст. Саме до цієї ступені, а зовсім не до першої, повинні звертатися бренди, щоб створити справжню фанатську базу.

  • Російський ринок морозива: сучасні реалії

    Ринок морозива в Росії займає значну частку загального продуктового пирога. Він, як і більшість зрілих ринків, характеризується низькою динамікою зростання, а також істотним відставанням споживання від європейських зразків, величезним впливом сезонного чинника і недостатнім рівнем розвитку професійної роздробу, в першу чергу малою часткою в продажах каналу HoReCa і спеціалізованих фірмових точках.

  • День Бренда: Найкращий світовий досвід

    1 грудня в конгрес-центрі «Swissotel Червоні Пагорби» в рамках конференції «День Бренда 2011» відбудеться тематична секція «Best practices boutique», в рамках якої будуть представлені успішні кейси, реалізовані міжнародними компаніями. Організаційним партнером секції виступає компанія Butterfly.

  • День Бренда: Найкращий світовий досвід

    1 грудня в конгрес-центрі «Swissotel Червоні Пагорби» в рамках конференції «День Бренда 2011» відбудеться тематична секція «Best practices boutique», в рамках якої будуть представлені успішні кейси, реалізовані міжнародними компаніями. Організаційним партнером секції виступає компанія Butterfly.

  • Нові реалії ринку PR в Україні

    Економіка України зазнає докорінних змін. Ми вступаємо в новий час, коли бізнес колишнім вже не буде.

  • Рекламні реалії: кожному своє

    Творчість і креатив в рекламі. А чи є різниця? Як не плутати гріховне з праведним? Рекламодавець отримує ту рекламу, яку він заслуговує. Девід Огілві Сьогодні терміни «творчість» і «креатив» в рекламному просторі зустрічаються дуже часто, часом навіть перетинаються і використовуються як рівноцінні. Тож не дивно, що в головах простих споживачів, що не мають відношення до процесу виробництва реклами, зараз плутанина. Часом, самі ж рекламісти губляться в трьох соснах, а що ж залишається чекати від середньостатистичного споживача?

  • Круглий стіл «Вітчизняне PR-освіта: реалії, проблеми, перспективи».

    8 квітня в конференц-залі Міжнародного інституту бізнесу в рамках проекту & ldquo; PR-Ukraine. Growth in PR & rdquo; відбувся круглий стіл, присвячений питанням вітчизняного PR-освіти. Ключовими темами для обговорення стали: необхідність профільної освіти для PR-фахівця, якість існуючих навчальних програм, їх переваги та недоліки.

  • Котеджні селища Київської області: реалії та прогнози на 2008 р

    Ринок котеджного будівництва в Україні активно розвивається. Якщо за підсумками 2006 року в околицях Києва налічувалося близько 50 селищ, то в 2007 році з'явилася інформація вже про більш 92 містечках.

Які перспективи побудувати свій меблевий бізнес сьогодні?
А чи є різниця?
Як не плутати гріховне з праведним?
Часом, самі ж рекламісти губляться в трьох соснах, а що ж залишається чекати від середньостатистичного споживача?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online