Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Електронні звернення громадян, в тому числі індивідуальних підприємців (далі - громадян), і юридичних осіб адресатом розглядаються відповідно до вимог Закону Республіки Білорусь від 18 липня 2011 року "Про звернення громадян та юридичних осіб".
Відповідно до Закону Республіки Білорусь від 18 липня 2011 року "Про звернення громадян та юридичних осіб" електронне звернення викладається на білоруському або російською мовами.
Електронні звернення повинні бути розглянуті не пізніше 15 днів з дня реєстрації, а потребують додаткового вивчення і перевірки - не пізніше 1 місяця.
Відповіді на електронні звернення направляються в електронному вигляді на адресу електронної пошти, вказану в електронному зверненні, або в письмовому вигляді на адресу місця проживання (місця перебування) громадянина або місцезнаходження юридичної особи у випадках, встановлених Законом Республіки Білорусь від 18 липня 2011 року "Про зверненнях громадян і юридичних осіб ".
Залишаються без розгляду по суті звернення, які (за якими):
- викладені не на білоруському або російською мовою;
- не містять прізвища, власного імені, по батькові, адреси місця проживання (місця перебування) громадянина;
- не містять повного найменування юридичної особи та адреси його місця знаходження, прізвища, власного імені, по батькові керівника або особи, уповноваженої в установленому порядку підписувати звернення (для юридичних осіб);
- містять текст, що не піддається прочитанню;
- містять нецензурні або образливі слова або виразу;
- підлягають розгляду відповідно до законодавства про конституційне судочинство, цивільним, цивільним процесуальним, господарським процесуальним, кримінально-процесуальним законодавством, законодавством, яке визначає порядок адміністративного процесу, законодавством про адміністративні процедури або відповідно до законодавчих актів встановлено інший порядок подання та розгляду таких звернень;
- містять питання, що не відносяться до компетенції адресата;
- пропущений без поважної причини термін подання скарги;
- подано повторне звернення, якщо воно вже було розглянуто по суті і в ньому не містяться нові обставини, що мають значення для розгляду звернення по суті;
- з заявником припинена листування.
Звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян, в тому числі індивідуальних підприємців, а також юридичних осіб, незалежно від того, до якого органу або іншу організацію вони надійшли, спочатку підлягають розгляду по суті відповідно до компетенції:
- в місцевих виконавчих і розпорядчих органах, підпорядкованих (підзвітних) їм організаціях, територіальних підрозділах (органах) і організаціях, підпорядкованих (підзвітних) республіканським органам державного управління і державним організаціям, підпорядкованим Уряду, іншим державним органам, іншим організаціям, які здійснюють свою діяльність і розташованих в межах тієї адміністративно-територіальної одиниці, на території якої виникли питання, викладені у зверненнях (далі - місцеві органи);
- в інших державних органах, інших організаціях, якщо питання, викладені у зверненнях, відносяться до виключної компетенції цих органів або організацій.
В рамках з компетенцій відділами Мінського міського управління розглядаються електронні звернення з таких питань:
Відділ соціального страхування:
1. Порядок забезпечення посібниками по тимчасової непрацездатності та по вагітності та пологах. Своєчасність виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності та по вагітності та пологах.
2. Оформлення листків непрацездатності.
3. Порядок призначення і своєчасність виплати державної допомоги сім'ям, які виховують дітей, призначених за місцем роботи одержувачів.
4. Порядок призначення і виплати платниками обов'язкових страхових внесків допомоги на поховання.
5. Розміри державної допомоги сім'ям, які виховують дітей.
6. Порядок і умови надання одного додаткового вільного від роботи дня на місяць за рахунок коштів державного соціального страхування.
7. Порядок створення і роботи, повноваження комісії по призначенню державних допомог сім'ям, які виховують дітей, і допомога з тимчасової непрацездатності.
8. Порядок повернення одержувачами допомог зайво виплачених сум допомоги.
Відділ організації збору платежів:
1. Порядок постановки на облік в органах Фонду соціального захисту населення Міністерства праці та соціального захисту Республіки Білорусь (далі - Фонд) платників обов'язкових страхових внесків до бюджету державного позабюджетного Фонду (далі - страхові внески).
2. Громадяни, на яких поширюється державне соціальне страхування.
3. Порядок і строки сплати страхових внесків.
4. Об'єкт для нарахування страхових внесків.
5. Розміри страхових внесків.
6. Заповнення і подання відомчої звітності (звіт - 4 Фонд).
7. Видача довідок про сплату страхових внесків за період до 2003 року.
Відділ персоніфікованого обліку:
1. Заповнення і подання документів персоніфікованого обліку.
2. Порядок надання застрахованій особі інформації, що міститься в його індивідуальному особовому рахунку.
Відділ професійного пенсійного страхування:
1. Про право на професійне пенсійне страхування.
2. Про порядок заповнення та подання переліку робочих місць з особливими умовами праці організації для цілей
професійного пенсійного страхування.
3. Щодо визначення об'єкта для нарахування та сплати внесків на професійне пенсійне страхування.
4. Про порядок заповнення та подання форми ПУ-6 "Індивідуальні відомості на професійне пенсійне страхування".
5. Щодо включення періодів роботи в професійний стаж, про порядок обчислення професійного стажу.
6. Про право на дострокову і додаткову професійну пенсію.
7. Про порядок призначення і виплати професійних пенсій.
Шановний відвідувач!
Перш ніж поставити своє запитання пропонуємо ознайомитися з відповідями на найбільш поширені запитання в рубриці "Питання відповідь".
Звертаємо Вашу увагу на необхідність вибору одержувача електронного обігу відповідно до компетенції (підпункт 1.1 пункту 1 Указу Президента Республіки Білорусь від 15.10.2007 № 498 «Про додаткові заходи по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб» звернення громадян та юридичних осіб, незалежно від того , в якій державний орган чи іншу організацію вони надійшли, спочатку підлягають розгляду по суті відповідно до компетенцій в територіальних підрозділах (органах), підпорядкованих державним орган м, що здійснюють свою діяльність і розташованих в межах тієї адміністративно-територіальної одиниці, на території якої виникли питання, викладені в зверненні).
Для відправки електронного обігу скористайтеся підрозділами " Електронні звернення громадян " або "Електронні звернення юридичних осіб та індивідуальних підприємців" .
Книга зауважень і пропозицій Мінського міського управління Фонду соціального захисту населення перебуває в кабінеті № 11 за адресою Кедишко, 16а, (тел. (017) 266-29-08).
Вищий державний орган: Фонд соціального захисту населення Міністерства праці та соціального захисту Республіки Білорусь (220029, м.Мінськ, вул. Чичеріна, 21, телефон приймальні (017) 334-30-61, E-mail: [email protected] ).