нумерація реєстру

  1. нумерація реєстру
  2. Перевірка телефонного номера за реєстром нумерації
  3. Постанова Уряду РФ від 9 липня 2004 р N 345 ​​«Про затвердження Загальних правил ведення арбітражним...
  4. Дивіться ще:

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Відповідно до пункту 12.2 Адміністративного регламенту Федерального агентства зв'язку з виконання державної функції з організації робіт з обліку ресурсу нумерації, а також щодо формування та ведення реєстру російської системи та плану нумерації, затвердженого наказом Міністерства зв'язку і масових комунікацій Російської Федерації від 27.11.2008 № 100 в розділі «Діяльність Федерального агентства зв'язку / Ресурс нумерації» опублікована виписка з Російського плану нумерації станом на 01.10.2009.

Завантажити виписку з реєстру можна тут.

У вересні 2009 року в Россвязь надійшло 307 заяв про виділення, вилучення, переоформлення та зміні ресурсу нумерації.

Всього прийнято 947 рішень, у тому числі:

про виділення ресурсу нумерації - 636;
про вилучення ресурсу нумерації - 221;
про зміну ресурсу нумерації - 90.

При цьому видано операторам електрозв'язку 2 191 023 номери, з них в кодах АВС - 331 023 номери, в кодах DEF посилання - 1 860 000 номерів. Переоформлено операторам зв'язку 13 302 456 номерів, з них в кодах АВС посилання - 1 155 956 номерів, в кодах DEF - 12 146 500 номерів.

У вересні 2009 року Россвязью вилучено ресурс нумерації в обсязі 278 488 номерів, в зв'язку з не задіянням протягом 2 років - 131 132 номери, в зв'язку з передачею ресурсу нумерації від одного оператора іншому - 39 244 номера, в зв'язку з заміною ресурсу нумерації і на прохання операторів зв'язку - 108 112 номерів.

У вересні 2009 року Россвязью повернуто операторам зв'язку - 60 заяв.

Найбільш характерні причини повернення заяв:

- в заяві на виділення ресурсу нумерації вказується ресурс нумерації, який вже виділено іншого оператора зв'язку (перед направленням заяви необхідно переглянути виписку з реєстру російської системи та плану нумерації на наявність вільного ресурсу нумерації);
- додається не повний комплект документів, в тому числі копія ліцензії на надання послуг зв'язку видається не в повному обсязі (необхідно докладати не тільки копію титульного листа ліцензії, а й ліцензійні умови);
- не вказується обсяг запитуваного ресурсу нумерації;
- не вказується територія, для якої необхідно виділити ресурс нумерації, або територія, для якої запитується ресурс нумерації, не відповідає території дії ліцензії;
- при передачі ресурсу нумерації від одного оператора зв'язку іншому відсутня заява про вилучення ресурсу нумерації від оператора зв'язку, що передає ресурс нумерації, або до заяви про вилучення ресурсу нумерації не постачається копія ліцензії на надання послуг зв'язку;
- при направленні заяви про переоформлення ресурсу нумерації в зв'язку з продовженням терміну дії ліцензії факт продовження терміну дії ліцензії не підтверджується записом про її продовження в умовах здійснення діяльності в новій ліцензії.

Рекомендації з оформлення заяв можна подивитися тут.

minsvyaz.ru

нумерація реєстру

ВИТЯГ З РЕЄСТРУ РОСІЙСЬКОЇ СИСТЕМИ НУМЕРАЦІЇ

станом на 31.03.2006 р

Я щось не зрозумів, Виданий і Вільний - це що?

Т. е. В коді 495 Видано 8000 номерів, Вільно 0.

А решта Зависли?

Еее, а ось це чого? Що за коди до телематики і кому видані

146.
Доступ до телематичних послуг, в тому числі Інтернет
код АВС / DEF = 970
видано = 10
вільно = 9990

147.
Доступ до телематичних послуг, в тому числі Інтернет
код АВС / DEF = 971
видано = 10
вільно = 9990

Erlang, судячи з таблиці - видано 8000х1000 = 8 000 000 номерів. Вільних - нуль.
Там заголовок зверху - в тисячах штук.
На географічні мережі - 8 млн на мережу, на негеографіческой - 10 млн. На мережу.

Найцікавіше в цій таблиці в іншому - в ній розписані номера послуги 8хх, а також присутнє:

146. Доступ до телематичних послуг, в тому числі Інтернет 970 10 990
147. Доступ до телематичних послуг, в тому числі Інтернет 971 10 990

Тобто в кожному індексі вже видано по 10 000 номерів коду доступу до ТУС, в тому числі Інтернет.

Соответсвенно два питання.
1. Що, вже прийнято новий план нумерації на сьомий мережі?
2. Хто з операторів отримав цю нумерацію?

І ещ питаннячко:
73. ІСС 807 70 7930

А цю хто отримував?

Однак, не бачив цього поста. Інформація звідки?

І що, в підсумку доступ через зону - тобто черз цифру 8?

Від туди. Від Россвязи.

Ну раз коди є, тоді їм ініціювання

А ми в сторонці посидимо з місцевими номерами. А ми в сторонці посидимо з місцевими номерами

Anatoliy, вибачте, але як кажуть в глибинці - хрін на рило а не гроші за ініціювання.

Загляньте в «Dialup - плата за вхідні дзвінки з операторів».
Там остання за часом частина моїх березневих тез. Перечитайте попередні мої пости.
Не виходить у мене відразу сісти і написати великий і товстий фоліант. Тому пишу по частинах і з повтореннями раніше написаного.

Загалом - не користі для, а токмо волею послала мене дружини.

Тут же коротко повторюся - після 01.07.2006 року, після вступу в силу изменеий до зосуі в частині платить викликає сторона - всі згадки і брудні інсуніаціі по частині бабла за послугу ініціірвоанія на телефонній мережі з НПА в галузі зв'язку повинні бути виключені, як не відповідають зосуі і нормам ГК.

Для плавлнеія мозком:

За асосоціаціі ОПСОСамі.
Будучи приєднання на зоновому рівні з кодом доступу до послуги 970 - Ви можете попросити у МРК 95 коп за хвилину телефонного з'єднання абонента МРК, що прийшов до Вас з мережі МРК.
А можна бути і скромніше. Попросити всього десть рублів за годину роботи, як Ви і раніше брали зі свого користувача. А вже МРК візьме зі свого абонетов стільки, скільки Ви обговоріть в договра приєднання.
Можете взяти не 10 рублів за годину, як було, а додати до цих грошей ще 2,7 рубля, що б компенсувати свої витрати на оренду точки приєднання на зоновому рівні.
Ось така схема будьте правильною. І з точки зору ГК, ЗоСа, і здорового глузду.

При приєднанні на місцевому рівні Ви можете до своєї ціни додати 2,1 рубля за кожну годину з'єднання по одному голосовому каналу. Для компенсації витрат за оренду точки приєднання на місцевому рівні. І все це в договір приєднання.

Якщо МРК буде заперечувати проти Вашої нахабства - в суд, в порядку преддоговорного спору. Судді, звичні до норм ГК, і використовують його як інструмент - стануть на Вашу сторону. бо не зможуть допустити насильства над своїм правосвідомістю.

electrosvyaz.com

Перевірка телефонного номера за реєстром нумерації

Конфігурація дозволяє перевірити заданий телефонний номер на відповідність «реєстру Російської системи і плану нумерації». У разі відповідності видається інформація, в якому регіоні і за яким оператором зв'язку закріплений даний номер, а також номерну ємність того діапазону, якому належить заданий телефонний номер.

Обробка є розвитком //infostart.ru/public/127788/, де дані реєстру нумерації не оновлюється. У даній обробці дані «реєстру Російської системи та плану нумерації» завантажуються з сайту Федерального агентства зв'язку, є можливість перевірки актуальності завантажених даних.

Відповідно до пункту 12.2 Адміністративного регламенту Федерального агентства зв'язку з виконання державної функції з організації робіт з обліку ресурсу нумерації, а також щодо формування та ведення реєстру Російської системи та плану нумерації, затвердженого наказом Міністерства зв'язку і масових комунікацій Російської Федерації від 27.11.2008 № 100 , Федеральне агентство зв'язку регулярно публікує витяг з Російського плану нумерації.

Код зони нумерації (званий ABC для географічно обумовленої зони нумерації або DEF - для географічно не підпадають під визначення зони нумерації) - 3 десяткових знака для Російської Федерації.

1. Зробити завантаження реєстру Російської системи та плану нумерації. Для цього вибрати «Ресурси нумерації з сайту»

  • Поле Адреса сайту - «Перевірка дати списку»
  • Кнопка Перевірити дату актуальності. Заповниться поле «Дата актуальності». У повідомленні буде помилка про дату збереженого в системі реєстру, тому що він на даний момент порожній.
  • Поле Адреса сайту - «Коди АВС-3х«
  • Кнопка Завантажити з сайту Россвязи. Відбудеться завантаження даних з сайту Россвязи частини реєстру нумерації. На екрані будуть відображені завантажені дані
  • Виконати останні 2 пункту для трьох частин, що залишилися реєстру нумерації
  • Надалі при роботі з системою періодично робити «Перевірку дати списку» з метою мати завжди актуальну базу. Реєстр оновлюється до 1раз в місяць

    2. Перевірити потрібний номер. Для цього вибрати «Дані телефонного номера»

  • Ввести шуканий номер. 10 цифр.
  • Кнопка Отримати дані.

infostart.ru

Доброго часу доби!
Давно шукав інструмент, щоб швидко можна було дізнатися приналежність того чи іншого телефонного номера до того чи іншого оператора зв'язку і / або регіону.

Завжди використовував для цих завдань МТТ, чого, в принципі завжди вистачало.
Але хотілося чогось ще більш простого і швидкого.
Завжди використовував для цих завдань МТТ, чого, в принципі завжди вистачало
Якщо Вас також як і мене цікавило щось подібне, прошу під кат.

У свій час я хотів написати парсер виведення МТТ і віддавати його в структурованому форматі. Але все не доходили руки.
Зовсім недавно виявив що мене цікавить інформація (виявляється!) Є у вільному доступі на сайті «Россвязи», там же є пошук по реєстру.
Так вийшло, що у мене з'явилося трошки вільного часу і бажання покодіть «для себе».
В результаті з сайту «Россвязи» були завантажені всі наявні у відкритому доступі реєстри, розпарсити і експортовані в базу для подальшого зручного пошуку.

Що з усього цього вийшло можна подивитися тут.
Наявну інформацію можна отримати в форматі XML за запитом виду: innum.ru/cgi-bin/info.pl?number=79193410000 і отримати відповідь виду:

Щоб уникнути Хабра-ефекту, діє обмеження - 10 «унікальних» запитів з однієї IP-адреси на годину.

Після виконання запиту, результат поміщається в кеш на 8 (вісім) годин. Протягом цих 8ми годин запит не рахується «унікальним» і Ви будете продовжувати отримувати відповіді на цей запит без будь-яких обмежень.

Що стосується практичного застосування, то я планую підключити цей веб-сервіс до офісного Asterisk'у (наприклад, через FastAGI).

Буду радий будь-яким побажанням / пропозицій і аргументованої критики в коментарях.
Дякуємо за увагу.

UPD: користувач, якого, на жаль, немає на Хабре Matthew_w написав додаток для Windows Phone, яке використовує даний веб-сервіс.
Чекаємо аналогічного ПО під інші мобільні платформи 😉

m.habr.com

Постанова Уряду РФ від 9 липня 2004 р N 345 ​​«Про затвердження Загальних правил ведення арбітражним керуючим реєстру вимог кредиторів»

Постанова Уряду РФ від 9 липня 2004 р N 345
«Про затвердження Загальних правил ведення арбітражним керуючим реєстру вимог кредиторів»

Відповідно до статті 29 Федерального закону «Про неспроможність (банкрутство)» Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Загальні правила ведення арбітражним керуючим реєстру вимог кредиторів.

2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі Російської Федерації розробити в місячний термін спільно з Міністерством юстиції Російської Федерації та затвердити типову форму реєстру вимог кредиторів і методичні рекомендації щодо її заповнення.

Типова форма реєстру вимог кредиторів затверджена наказом Мінекономрозвитку РФ від 1 вересня 2004 N 233

Методичні рекомендації щодо заповнення типової форми реєстру вимог кредиторів затверджені наказом Мінекономрозвитку РФ від 1 вересня 2004 р N 234

Голова уряду
Російської Федерації

Загальні правила
ведення арбітражним керуючим реєстру вимог кредиторів
(Затв. Постановою Уряду РФ від 9 липня 2004 р N 345)

1. Реєстр вимог кредиторів (далі - реєстр) являє собою єдину систему записів про кредиторів, що містять такі відомості:

Див. Типову форму реєстру вимог кредиторів затверджена наказом Мінекономрозвитку РФ від 1 вересня 2004 N 233

прізвище, ім'я, по батькові, паспортні дані - для фізичної особи;

найменування, місце знаходження - для юридичної особи;

банківські реквізити (при їх наявності);

розмір вимог кредиторів до боржника;

черговість задоволення кожної вимоги кредиторів;

дата внесення кожного вимоги кредиторів до реєстру;

підстави виникнення вимог кредиторів;

інформація про погашення вимог кредиторів, в тому числі про суму погашення;

процентне відношення погашеної суми до загальної суми вимог кредиторів даної черги;

дата погашення кожного вимоги кредиторів;

підстави та дата виключення кожного вимоги кредиторів з реєстру.

Для цілей цих Правил під записом розуміється внесення в реєстр відомостей про одне вимозі одного кредитора станом на дату внесення до реєстру.

2. Арбітражний керуючий веде реєстр російською мовою, використовуючи паперовий і електронний носії. У разі невідповідності між записами на паперовому та електронному носіях пріоритет мають записи на паперовому носії.

У реєстрі розмір вимог кредиторів вказується в валюті Російської Федерації.

Вимоги кредиторів за поточними платежами не підлягають включенню до реєстру.

3. Реєстр складається з першого, другого і третього розділів, що містять відомості про вимоги кредиторів відповідно першої, другої і третьої черги.

Перший і другий розділи реєстру, що представляють собою зброшуровані і пронумеровані зошити, сторінки яких підписані арбітражним керуючим, включають відомості про вимоги кредиторів відповідно першої та другої черги. При цьому в першому і другому розділах реєстру зазначаються відомості про відповідні записи в третьому розділі реєстру, що стосуються вимог кредиторів третьої черги за зобов'язаннями, забезпеченими заставою майна боржника, права вимоги за якими виникли після відповідних вимог кредиторів першої та другої черги.

Третій розділ, що складається з чотирьох частин, що представляють собою зброшуровані зошити, пронумеровані сторінки яких підписані арбітражним керуючим, включає відомості про вимоги кредиторів третьої черги.

В першу частину третього розділу реєстру вносяться відомості про вимоги кредиторів за зобов'язаннями, забезпеченими заставою майна боржника, з посиланням на записи в першому і другому розділах реєстру, які містять відомості про вимоги кредиторів першої та другої черги, права вимоги за якими виникли до укладення відповідного договору застави .

До другої частини третього розділу реєстру вносяться відомості про вимоги кредиторів, за винятком їх вимог за зобов'язаннями, забезпеченими заставою майна боржника, відшкодування збитків у формі упущеної вигоди, стягненню неустойок (штрафів, пені) і застосування інших фінансових санкцій, в тому числі за невиконання або неналежне виконання обов'язку зі сплати обов'язкових платежів, а також відсотків, нарахованих у ході процедури банкрутства.

До третьої частини третьої розділу реєстру вносяться відомості про відсотки, нараховані на суму вимог кредиторів в ході процедури банкрутства.

У четверту частину третього розділу реєстру вносяться відомості про вимоги кредиторів щодо відшкодування збитків у формі упущеної вигоди, стягненню неустойок (штрафів, пені) і застосування інших фінансових санкцій, в тому числі за невиконання або неналежне виконання обов'язку зі сплати обов'язкових платежів.

У першому і другому розділах, а також в кожній частині третього розділу реєстру ведеться самостійна нумерація записів.

4. Записи в перший і третій розділи реєстру вносяться в хронологічному порядку в міру надходження до арбітражного керуючого визначень арбітражного суду про включення відповідних вимог до реєстру.

Записи до другого розділу реєстру вносяться в хронологічному порядку на підставі визначень арбітражного суду або рішень (подань) арбітражного керуючого про включення відповідних вимог до реєстру.

Рішення арбітражного керуючого про відмову кредитору у внесенні його вимог до реєстру може бути оскаржено кредитором в судовому порядку.

Запис до реєстру вноситься в день надходження визначення арбітражного суду про включення відповідних вимог до реєстру або в день винесення рішення (подання) арбітражного керуючого.

У разі якщо ухвалу арбітражного суду про включення вимог кредитора до реєстру надійшло до арбітражного керуючого в день проведення зборів кредиторів до закінчення реєстрації учасників зборів, відповідний запис до реєстру вноситься до закінчення реєстрації на зборах кредиторів.

5. Зміни в записи вносяться на підставі судового акта, за винятком змін відомостей про кожного кредитора. У разі зміни відомостей про кредиторі робиться відмітка у відповідному записі реєстру на підставі повідомлення кредитора.

Кожна зміна в запису повинно містити вказівку на підставу для внесення змін і підпис арбітражного керуючого.

6. У разі повного погашення вимоги кредитора або відмови кредитора від вимоги у відповідному записі Реєстру робиться відмітка про виключення вимоги кредитора із зазначенням дати і підстави для виключення.

У разі часткового погашення вимоги кредитора у відповідному записі Реєстру робиться відмітка про часткове погашення із зазначенням розміру непогашеного вимоги, дати погашення, суми погашеного вимоги і пропорції погашення вимоги кредитора.

7. Арбітражний керуючий зберігає до закінчення провадження у справі реєстр, судові акти, що встановлюють склад, розмір і черговість погашення вимог кредиторів, і рішення (подання) арбітражного керуючого за вимогами про виплату вихідної допомоги і про оплату праці осіб, які працюють за трудовим договором.

8. При передачі реєстру іншому арбітражному керуючому або реєстроутримувачу арбітражний керуючий:

а) формує підсумкові записи на дату передачі реєстру;

б) робить відмітку про передачу реєстру в кожному розділі і частини реєстру;

в) складає акт прийому-передачі і передає відповідно до нього реєстр, судові акти і рішення (подання) за вимогами про виплату вихідної допомоги і про оплату праці осіб, які працюють за трудовим договором.

Прийом і передача реєстру здійснюються на підставі акту прийому-передачі, який підписується арбітражним керуючим, передає реєстр, і арбітражним керуючим або реєстроутримувачем, які приймають реєстр. Реєстр і додані до неї документи підлягають передачі при підписанні акту прийому-передачі. З дня підписання цього акта арбітражного керуючого або реестродержатель, який прийняв реєстр, несе обов'язки з ведення реєстру.

Судові акти і вимоги кредиторів про включення до реєстру, що надійшли яка передала реєстр арбітражному керуючому після підписання акту прийому-передачі, передаються прийняв реєстр арбітражному керуючому або реєстроутримувачу за окремим актом прийому-передачі.

9. Про закриття реєстру в кожному розділі і частини реєстру робиться відповідна відмітка із зазначенням дати закриття реєстру. Вимоги кредиторів, заявлені після закриття реєстру, не підлягають включенню до реєстру, а вносяться в окремі зошити, які ведуться арбітражним керуючим у порядку, передбаченому для ведення реєстру.

10. Копії реєстру на паперовому та електронному носіях зберігаються в місцях, що виключають їх одночасну втрату.

У разі втрати реєстру він підлягає поновленню на підставі матеріалів справи про банкрутство не пізніше трьох днів з дня виявлення втрати.

11. На вимогу кредитора або його уповноваженого представника арбітражний керуючий протягом п'яти робочих днів з дати отримання вимоги надсилає виписку з реєстру кредитору або його уповноваженому представнику. При відсутності відомостей в реєстрі арбітражний керуючий направляє кредитору або його уповноваженому представнику повідомлення про це.

У виписці з реєстру вказується тільки інформація про вимоги кредитора, який направив вимогу про надання витягу.

На вимогу кредитора, сума заборгованості перед якими становить не менше одного відсотка загальної кредиторської заборгованості, арбітражний керуючий в п'ятиденний термін направляє кредитору або його уповноваженому представнику копію реєстру.

Виписка з реєстру та копія реєстру засвідчуються арбітражним керуючим.

Витрати арбітражного керуючого на підготовку та направлення виписки з реєстру та копії реєстру підлягають відшкодуванню кредитором.

Реєстр вимог кредиторів являє собою єдину систему записів про кредиторів, що містять перераховані відомості. Реєстр ведеться російською мовою на паперовому та електронному носіях. У разі невідповідності між записами пріоритет мають записи на паперовому носії. Розмір вимог кредиторів вказується в валюті РФ. Реєстр складається з трьох розділів, що містять відомості про вимоги кредиторів першої, другої і третьої черги. У разі повного погашення вимоги кредитора або відмови кредитора від вимоги у відповідному записі Реєстру робиться відмітка про виключення вимоги кредитора із зазначенням дати і підстави для виключення.

Постанова Уряду РФ від 9 липня 2004 р N 345 ​​«Про затвердження Загальних правил ведення арбітражним керуючим реєстру вимог кредиторів»

Текст постанови опублікований в «Российской бізнес-газеті» від 20 липня 2004 р N 27, в Зборах законодавства Російської Федерації від 19 липня 2004 р N 29 ст. 3052

base.garant.ru

Дивіться ще:

  • Рішення астраханського обласного суду Астраханський обласний суд в межах своєї компетенції розглядає справи як суд першої, апеляційної та касаційної інстанції і у зв'язку з нововиявленими або нових обставин, є [...]
  • Робота юрист кримінальну Робота юрист (кримінальне право) в Московській області, вакансія юрист (кримінальне право) в Підмосков'ї Тисячі претендентів уже знайшли роботу за допомогою Job in Moscow. Почніть створювати свою кар'єру з безкоштовного [...]
  • Позовна заява про визначення часток у спільному майні В __________ районний суд г.Архангельска Адреса: ________________________________ Відповідач: ______________________________ Адреса: _________________________________ Державне мито: [...]

Я щось не зрозумів, Виданий і Вільний - це що?
Еее, а ось це чого?
1. Що, вже прийнято новий план нумерації на сьомий мережі?
2. Хто з операторів отримав цю нумерацію?
Інформація звідки?
І що, в підсумку доступ через зону - тобто черз цифру 8?
Pl?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online