Як дізнатися хто перевів гроші на карту Ощадбанку

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

При регулярному зарахування коштів на карту або несподіваному поповненні рахунку слід бути впевненим, що гроші перераховані саме на вашу адресу. Для цього необхідно дізнатися, хто переказав гроші на карту Ощадбанку. Отримати повну інформацію про платника не так просто, як здається.

Отримати повну інформацію про платника не так просто, як здається

Сбербанк - лідер з випуску пластикових карт і зручності їх використання. Контролювати кошти на рахунках можна за допомогою сервісу «Мобільний банк» та інтернет-додатки Сбербанк Онлайн.

Сбербанк інформує про платника за допомогою програми «Мобільний банк», але з даних доступні тільки ім'я, по батькові та перша буква прізвища. На телефон спочатку прийде СМС про поповнення рахунку на суму, потім повідомлення, в якому буде ім'я, по батькові та перша буква прізвища юридичною особою було надіслано гроші. Така інформація прийде, якщо відправник навмисно не відключить опцію СМС-оповіщення про виконувані перекладах.

СМС приходять на телефон в момент здійснення операції, якщо повідомлення не збереглися, а інформація про платника знадобилася, можна замовити історію операцій по карті, для цього потрібно відправити запит «ВИТЯГ 1234" на номер 900, де 1234 - останні цифри номера картки власника. Інформація надійде на адресу електронної пошти, зазначеної в договорі. Сервіс платний, вартість запиту в Росії становить 3 рубля, послуга доступна на Україні, в Республіці Білорусь та Казахстані. СМС приходять на телефон в момент здійснення операції, якщо повідомлення не збереглися, а інформація про платника знадобилася, можна замовити історію операцій по карті, для цього потрібно відправити запит «ВИТЯГ 1234 на номер 900, де 1234 - останні цифри номера картки власника

Історію операцій, а також інформацію, звідки прийшли гроші, зручніше і простіше подивитися в Ощадбанк Онлайн. Додаток можна завантажити на смартфон або зайти в особистий кабінет з комп'ютера. У програмі необхідно відкрити розділ «Карти», вкладку «Останні операції». На екрані з'явиться кілька останніх дій по рахунку. Інформації про платника не буде, для отримання більш повних даних необхідно натиснути на конкретну операцію. Якщо переклад був зроблений фізичною особою, то можна подивитися ім'я, по батькові відправника та першу літеру прізвища. Історію операцій, а також інформацію, звідки прийшли гроші, зручніше і простіше подивитися в Ощадбанк Онлайн

При надходженні грошей від юридичної особи мобільне програма не повідомить точного найменування відправника, однак якщо в описі операції зазначено «Зарахування зарплати», то гроші прийшли в рамках зарплатного проекту від роботодавця. Якщо в рядку суми поповнення значиться «Payment to», значить, гроші прийшли з бюджетної установи, це можуть бути посібники, компенсації, субсидії.

Онлайн-додаток дозволяє замовити виписку про всі раніше здійснені операції. Для цього необхідно натиснути «Замовити повну банківську виписку за певний період по електронній пошті». На вказаний e-mail прийде звіт, який містить всі операції за вказаний проміжок часу, але інформації про платника в ньому буде вкрай мало. Банк обмежується лише сумою зарахування і невеликим коментарем, з якого можна дізнатися спосіб переказу грошей.

Повну інформацію про відправника коштів на карту можна отримати тільки в відділенні банку. Для цього необхідно:

  • з паспортом звернутися до співробітника банку про видачу виписки по картці;
  • по виписці знайти транзакцію, по якій необхідна деталізація;
  • написати заяву про надання платіжного доручення по конкретній операції.

В отриманому документі в графі платник вказано повне найменування відправника коштів.

При здійсненні операції фізичною особою в платіжному дорученні вкажуть прізвище, ім'я, по батькові власника картки, додатково вкажуть дані третьої особи, якщо переклад здійснений за нього, і це було зазначено при відправці грошей.

Якщо кошти перерахувало юридична особа, і гроші не є заробітною платою, то платіжне доручення буде містити:

  • повне найменування юридичної особи;
  • ІПН платника і банківські реквізити;
  • інформацію про те, за що перераховані грошові кошти.

Якщо в банківській виписці не виходить ідентифікувати відправника, необхідно з'ясувати, яким способом платник відправив кошти, і дізнатися, чи перевели гроші на картку Ощадбанку:

  1. При переказі грошей з іншого карти Ощадбанку ім'я, по батькові та перша буква прізвища будуть вказані у виписці, якщо цього недостатньо, необхідно звертатися до відділення Ощадбанку.
  2. При перекладі з вкладу Ощадбанку виписка буде містити таку ж інформацію.
  3. Якщо переклад здійснено з картки іншого банку, то виписка буде містити тільки найменування банку платника. Дізнатися повні П.І.Б. платника в Ощадбанку не вийде. У платіжному дорученні буде вказано тільки найменування банку.
  4. При поповненні карти з електронних гаманців П. І. Б. платника не фігурують ніде, доступна тільки інформація про найменування електронного гаманця.

Для ідентифікації надходжень від приватних осіб необхідно зіставляти інформацію про те, яка сума перекладалася, час і дату переведення, спосіб відправки грошових коштів.

При зарахуванні грошей від підприємства недолік інформації в додатку Сбербанк Онлайн можна заповнити, звернувшись в банк за платіжним дорученням по конкретній операції.

Щоб переказати кошти на картку, необхідно додатково перевірити відповідність номера карти з ім'ям та по батькові отримувача коштів. Перевірка відбувається при будь-якому способі відправки грошей на рахунок, так що помилитися складно.

Подивитися перші і останні 4 цифри номера картки можна в системі Сбербанк Онлайн, в меню «Історія операцій», така ж інформація міститься на чеку, якщо гроші відправлялися через банкомат. Подивитися перші і останні 4 цифри номера картки можна в системі Сбербанк Онлайн, в меню «Історія операцій», така ж інформація міститься на чеку, якщо гроші відправлялися через банкомат

З метою інформаційної безпеки програми Ощадбанку не показують повний номер банківської картки, але якщо необхідно зробити ще один переклад, а уточнити номер карти немає можливості, в онлайн-сервісі, вибравши потрібну операцію, необхідно натиснути «Повторити платіж».

Додаткову інформацію можна дізнатися в центрі підтримки клієнтів або відділенні банку. Знаючи суму, дату здійснення транзакції і код авторизації, співробітники розкажуть деталі операції, але повністю номер картки, на яку були переведені гроші, не скажуть.

Важливо! Законним способом дізнатися прізвище одержувача грошей при перекладі на картку не вийде. Інформація є банківською таємницею і розголошенню не підлягає.

При відправці грошей на номер картки перевірити одержувача можна тільки по імені, по батькові і першою літерою прізвища. Зробити це можна, не здійснюючи переведення. Коли ви набираєте номер карти в систему переказів Ощадбанку інформація про одержувача буде в сусідньому вікні. Якщо з'являться незнайомі ім'я та по батькові людини, операцію можна припинити. Ця функція реалізована в програмах Сбербанк Онлайн і «Мобільний банк», за таким же принципом працюють переклади в пристроях самообслуговування.

Щоб повернути помилково надіслані гроші, з'ясовувати прізвище одержувача не варто, тим більше організація її не надасть. Для повернення коштів необхідно звернутися у відділення банку або за телефоном служби підтримки, описати ситуацію, що склалася і назвати код авторизації транзакції. Співробітники банку зв'яжуться з клієнтом і вимагатимуть повернути кошти. У разі відмови слід звернутися із заявою в поліцію.

Часто таке питання виникає, коли одержувач грошових коштів заявляє, що надходжень не було. Якщо гроші відправлені на карту, то на чеку міститься інформація про ім'я, по батькові одержувача. Ці дані доступні в Ощадбанк Онлайн. Залишається звірити П.І.Б., суму і дату платежу з одержувачем коштів.

Якщо гроші були переведені на номер телефону або електронний гаманець, дізнатися дані одержувача в рамках закону не вийде. У спірній ситуації допоможе код авторизації операції, він вказаний на чеках, як з банкомату, так і при здійсненні угоди онлайн.

У разі, коли одержувач стверджує, що перерахування до нього не дійшло, необхідно звернутися до служби підтримки за номером 900, і за кодом авторизації з'ясувати долю операції. Співробітник розповість:

  • статус транзакції;
  • де гроші зараз;
  • дату і час зарахування;
  • реквізити переказу.

Банк може відправити кошти на адресу організації, яка обслуговує телефон, електронний гаманець або карту іншого банку. Подальше зарахування грошей клієнту залежить від роботи його компанії. Для повного контролю над рухом коштів варто зателефонувати в компанію одержувача і поцікавитися зарахуванням коштів на рахунок клієнта. У службі допомоги досить повідомити деталі переказу та коду авторизації.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online