повернення матраца

  1. Законодавча база Розглядає положення і суперечки між продавцем і покупцем Закон «Про захист прав...
  2. Умови повернення матраца
  3. Документація при обміні / повернення матраца
  4. Повернення або обмін матраца по гарантії неналежної якості (заводський брак)
  5. Порядок (оформлення) повернення в магазині, інтернет-магазині

Законодавча база

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Розглядає положення і суперечки між продавцем і покупцем Закон «Про захист прав споживача».

Ортопедичні матраци не підлягають поверненню і тільки найбільші і лояльні фірми йдуть назустріч споживачеві для того, щоб людина могла зробити повернення.

У чинному законодавстві РФ є «Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну» У чинному законодавстві РФ є «Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну». Згідно цього переліку меблі, до яких відносяться і матраци. Це означає якщо матрац повністю відповідає заявленим покупцем вимогам і характеристикам, то продавець має право відмовити замінити або повернути гроші споживачеві за товар.

Повернення матраца належної якості і товарного вигляду

Повернути матрац все ж є шанси. Якщо протягом 2 тижнів ви не розкрили упаковку матраца і не спали на ньому, то його можна повернути в точку продажу, де ви його купували.

є гарантійний термін, то при належній якості (матрас не відкривався з упаковки, не був у користуванні) його можна повернути, поки не закінчилася гарантія. В іншому випадку повернення товару дійсний, якщо фірма-виробник не встановила на виріб гарантію або гарантійний термін закінчений, на термін до 2 років.

Умови повернення матраца

Виріб повинен продаватися на офіційній торговій точці продажів, а покупець зобов'язаний зберегти чек, що підтверджує, що їм були оплачені грошові кошти Виріб повинен продаватися на офіційній торговій точці продажів, а покупець зобов'язаний зберегти чек, що підтверджує, що їм були оплачені грошові кошти.

  • продавець зобов'язаний повернути сплачені грошові кошти та відшкодувати завдані збитки від продажу неякісного (бракованого) товару, якщо покупець цього потребують.
  • при покупці виробу за кредитним договором відбувається повернення сплачених грошей за матрац (ті гроші, що заплатив чоловік за договором) і ціна матраца.
  • якщо за цей час матрац став дорожче, то покупець має право витребувати з продавця повернути суму за товар і різницю його вартості.

Документація при обміні / повернення матраца

Що потрібно мати з собою? З собою при здійсненні повернення покупець повинен взяти: паспорт (інший документ, що засвідчує особу), талон з гарантією і чек про оплату.
Якщо чек загублений, то покупець має право привести з собою свідка, який бачив факт покупки товару.

Повернення або обмін матраца по гарантії неналежної якості (заводський брак)

Якщо покупцем виявлено неналежну якість, а продавець оскаржує цей факт, то потрібно здійснити перевірку. Проведення експертизи може бути здійснено продавцем. Там можна зрозуміти чи був присутній шлюб до покупки або виник після придбання і збитки завдав сам споживач. Якщо ситуація не вирішилася ні в чию зі сторін добровільно, то сторони зустрічаються в суді і там вже суддя вирішує на чиєму боці правда.

Якщо у товару закінчився гарантійний термін або його не було, а продавець відмовляється повертати гроші за покупку товару, то експертиза проводиться за рахунок споживача. Якщо Споживач прав і доводить факт шлюбу, то продавець зобов'язаний це зробити. При невиконанні цієї умови сторони зустрічаються в суді за винесенням вироку.

Важливо! Якщо покупець був попереджений про неможливість обміну і повернення або підписав відповідну угоду, то його повернути не можна.

Порядок (оформлення) повернення в магазині, інтернет-магазині

Пишемо заяву на повернення Пишемо заяву на повернення. Якщо продавець не шукає виходу із ситуації протягом відведених йому 14 днів, то подаємо претензію про недотримання прав покупця законом. Якщо магазин не повертає гроші, а товар неналежної якості, то продавець робить експертизу матраца і з результатами її відправляється в судові інстанції.

Магазин сам може зробити експертизу і довести або факт неналежної якості, або довести що зіпсував його споживач. Якщо вина покупця не доведена, то фірма повертає грошові средства.Еслі компанія не виконує вимоги і не відповідає на претензію, то слід звернутися в судові інстанції.

На закінчення хочеться порекомендувати підходити з усією уважність до вибору матраца, ретельно вимерти розмір та інші характеристики, щоб уникнути тривалих суперечок, що збереже ваші нерви і гроші, а сон буде спокійним і комфортним на правильно підібраному матраці.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online