Бух. облік в ЖБК: проводки з бухгалтерського обліку, як вноситься оплата за тарифами, складається кошторис бухгалтером, а також які податки платить житлово-будівельний кооператив?

  1. Що таке бух. облік в ЖБК і хто зобов'язаний їм займатися? Кожен житлово-будівельний кооператив являє...
  2. витрати
  3. доходи
  4. Позначення і коди
  5. Що в ЖБК не обкладається податком?
  6. Що представляють собою тарифи?
  7. Проведення у бухгалтерському обліку

Що таке бух. облік в ЖБК і хто зобов'язаний їм займатися?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Кожен житлово-будівельний кооператив являє собою недержавну некомерційну структуру.

В цьому плані ЖБК дуже схожі на товариства власників житла.

Завдання створення - спільне управління власним майном, а також спільна експлуатація Завдання створення - спільне управління власним майном, а також спільна експлуатація. В статті під номером 50 Цивільного кодексу Російської Федерації сказано, що дані організації не мають права працювати заради отримання прибутку.

Що стосується бухобліку, то, як правило, його веденням займається професійний бухгалтер. Тому завдання рідко буває складною. Перед початком роботи дуже важливо визначити організаційно-правову форму.

Деякі групи ЖБК мають власні правила з цього питання. В цілому, згідно з уже згаданої статті 50 Цивільного кодексу РФ, ЖБК мають статус юридичної особи і при цьому приналежність до некомерційним організаціям.

Параметри облікової політики вибираються головбухом. Вибір буде залежати від частоти податкових виплат і системи податкових виплат. Більшість організацій вибирають найбільш спрощену форму, оскільки це зменшує внески по страховці.

Розрахунки не спричинять жодних додаткових витрат у разі, коли всі власники житла складаються в житлово-будівельному співтоваристві. Виняток тут становлять виплати по різного роду індивідуальних послуг і виконуваних робіт.

Як структуровані статті доходів?

Про доходи та витрати ЖБК слід розповідати по-окремо.

витрати

Кошторис, що складається в бухгалтерії житлово-будівельного кооперативу, визначається за допомогою витрат, які складаються на поточний розрахунковий рік.

Головним чином, всі витрати розподіляються за такими першорядним статтями:

  • здійснення капітальних ремонтних робіт;
  • проведенням поточних робіт з утримання та ремонту;
  • грошові кошти, що йдуть в рахунок ремонтних заходів в будинку або будинках.

Професіонали в сфері бухгалтерського обліку настійно радять прораховувати резервний видатковий баланс Професіонали в сфері бухгалтерського обліку настійно радять прораховувати резервний видатковий баланс.

При цьому такого роду витрати не повинні враховуватися ні в одному плануванні на поточний фінансовий або календарний рік.

Навіщо це потрібно? Просто відстеження цілей, на які виділяються кошти, проходить в значній мірі легше і простіше. Головне тут - зробити підсумковий звіт максимально деталізованим.

доходи

Цивільний кодекс Російської Федерації прописує кілька варіантів отримання житлово-будівельними співтовариствам надходжень.

Зокрема, з цього питання є кілька пунктів:

  1. різні надходження на баланс;
  2. цільові надходження на капітельного ремонт, експлуатацію та надання послуг;
  3. надходження від господарської діяльності;
  4. пайові та інші різновиди внесків.

Що стосується пункту два, де говориться про цільових надходжень, то тут враховуються також і різні пільги.

А доходи від господарської діяльності спрямовуються бухгалтерією на здійснення роботи організації.

Позначення і коди

Всі види доходів і витрат в обов'язковому порядку прописуються в звітах з використанням певних позначень. Наприклад, надходження від цільових фондів бюджету повинні позначатися як 400000.

Позначення перерахувань, які не обкладаються додатковими витратами - 3000000. Якщо доходи не обкладаються податками, то їх необхідно позначати в звіті як 2000000. А доходи від податків - 1000000. Позначення не обмежуються цими цифрами, оскільки бухгалтер далі прописує ряд поєднань з одиниць і нулів в залежно від статті доходу.

Код, який діє для житлово-комунального господарства - 1200. Якщо маються на увазі доходи цільових фондів бюджету, то слід використовувати код 3100.

Що в ЖБК не обкладається податком?

Більшість людей, які цікавляться процесів ведення бухгалтерського обліку в житлово-будівельних кооперативах, хвилює питання: що в діяльності організацій буде обкладатися податком, а що - точно не буде Більшість людей, які цікавляться процесів ведення бухгалтерського обліку в житлово-будівельних кооперативах, хвилює питання: що в діяльності організацій буде обкладатися податком, а що - точно не буде. ЖБК, як будь-яка юридична особа, зобов'язана регулярно платити податки. Питання лише в тому, які.

Якщо брати в розрахунок спрощену систему оподаткування, про яку вже говорилося раніше, то тут існують певні статті надходжень, що не потрапляють під податкові витрати.

До них відносяться:

  • фінансові кошти, одержувані в ролі агента або інших посередників;
  • капітал, що відноситься до пайової бюджету, що виділяється на капітальний ремонт;
  • кошти пайовиків, які вносяться на капітальний ремонт;
  • платежі від пайовиків, на які міститься сам ЖБК;
  • внески від пайовиків на статутну діяльність.

Керівництво кооперативу є безпосереднім одержувачем всіх цільових внесків. Саме тому бухоблік у багатьох випадках ведеться для кожної з існуючих цілей окремо.

Що представляють собою тарифи?

Будь існуючий тариф повинен вводитися на основі єдиного документа - переліку періодичності надаються робіт і послуг з утримання та ремонту спільної власності. Мета проведення кожного тарифу полягає в чіткому формуванні та формулюванні розрахункової вартості кожної роботи саме в цій галузі завдань і ніде б то не було ще.

Будь-які відомості технічного або економічного характеру в багатоквартирних будинках під керівництвом ЖБК сприяють спрощенню розрахунку витрат за допомогою одного з діючих об'єктів. Якщо перелік складено з усіма подробицями, то розрахунок буде максимально інформативним. Бухгалтер в цьому випадку зможе істотно вільніше розраховувати кожен з діючих або передбачуваних до введення тарифів.

Незважаючи на очевидні вигоди, дуже багато фахівців з бухобліку в житлово-будівельних кооперативах використовують так званий укрупнений розрахунок, оскільки перелік послуг і робіт складається виключно щодо загальних моментів.

Державні органи рекомендують застосовувати на практиці всі варіанти Державні органи рекомендують застосовувати на практиці всі варіанти.

У будь-якому випадку першорядну роль відіграє наступна інформація, яка вказується в звіті за тарифами:

  1. податкові ставки відповідно до законодавства;
  2. ціна комунальних ресурсів;
  3. вартість робіт;
  4. тарифи на купується паливо;
  5. оплата праці працівників кооперативу;
  6. оплата праці працівників з першим розрядом.

Кошторис кооперативу є документом, який дає підстави для залучення коштів від пайовиків (власників житла) та інших фізичних або юридичних осіб.

Можливості вимоги виплат повністю залежать від її правильного складання.

Як правило, затверджений документ знаходиться в офісі організації. Також кошторис може розташовуватися у голови ЖБК. Кожен з власників квартири в багатоквартирному будинку отримує кошторис разом з квитанцією на початку кожного року.

Не існує будь-яких універсальних зразків заповнення кошторисів для організацій подібного типу. Важливо вказати тільки дві основні категорії - це витрати і надходження.

Витрати додаються в єдиний перелік за всіма своїми категоріями.

Однак, навіть тут існують певні деталі, які обов'язково потрібно згадати в кошторисі:

  • відрахування на капремонт;
  • витрати на комунальні платежі;
  • витрати на зв'язок;
  • дані про адміністрацію;
  • інформація щодо регулювання процесів;
  • дані за витратами на поточний ремонт;
  • витрати на поточне утримання;
  • інші важливі відомості.

Податки з фізичних осіб є виключно частина всіх перерахованих витрат, наприклад, вся зареєстрована власність Податки з фізичних осіб є виключно частина всіх перерахованих витрат, наприклад, вся зареєстрована власність. Якщо в кошторисах вказується покупка дорогого устаткування, то вкрай бажано вписувати її в категорії спільної власності.

Існують також і інші податки, однак, юридичні особи (зокрема, організація) не повинні їх виплачувати. А ось незаплановані витрати, які можуть знадобитися, найкраще також вносити до кошторису. Обсяг включаються незапланованих витрат залежить від розрахунків головного бухгалтера та інших фахівців.

Зразок кошторису доходів і витрат ЖБК

Проведення у бухгалтерському обліку

Окремо необхідно розповісти про проводках в бухобліку ЖБК. Самі по собі проводки представляють собою спеціальні записи, що вносяться бухгалтером в діючу систему бухобліку.

Вони можуть вноситися одночасно за двома статтями обліку, по одній статті, за кредитом і дебетом.

Проводка може стосуватися, наприклад, таких дебетових і кредитних позначень, як заборгованість власника, витрати по утриманню та ремонту, варіанти витрат при реформуванні балансу і багато іншого.

Підводячи підсумки, слід сказати, що веденням бухобліку в таких організаціях в обов'язковому порядку повинні займатися професіонали. Вони зможуть врахувати всі існуючі нюанси і чітко вести облік, без будь-яких порушень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Облік в ЖБК і хто зобов'язаний їм займатися?
Що представляють собою тарифи?
Облік в ЖБК і хто зобов'язаний їм займатися?
Як структуровані статті доходів?
Навіщо це потрібно?
Що представляють собою тарифи?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online