Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Середина ХХ століття була ознаменована появою у продажу гідромасажних ванн, які стали дітищем італійських емігрантів - братів Джакузі. Прізвище винахідників і стала назвою ванн, що забезпечують комфортне прийняття водних процедур, суміщених з гідро- і аеромасажем. Попит на джакузі з кожним роком все більше зростає, завдяки зниженню цін, а відповідно, доступності даного обладнання.
Гідромасажні ванни тепер перестали бути розкішшю і все частіше красуються в стандартних квартирах і будинках. На світовому ринку сантехнічного обладнання особливою популярністю користуються торгові марки Devit (Чехія), Hansgrohe (Німеччина), Jacuzzi (Італія), Appollo .
Гідромасажна ванна робить позитивний, розслабляючу і заспокійливу дію на організм людини, вона коштує дорожче звичайної ванни, але і її можливості в десятки разів ширше. Зараз не важко купити джакузі з вбудованими холодильником, телевізором, радіо, підсвічуванням і комп'ютерною системою управління. Гідромасажні ванни бувають сталеві і акрилові, відрізняються за своєю формою і розміром, вони спочатку задумані, як маленький релаксаційний, оздоровчий маленький світ, який покликаний стати родзинкою будь-якого приміщення і гордістю господарів.