Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
У Санкт-Петербурзі далекобійники спробували силою змусити власників платної траси (ЗСД) забезпечити їм безкоштовний проїзд по "зручному" маршруту - при наявності безкоштовної альтернативи.
«Далекобійники блокують в'їзд на ЗСД в Петербурзі. Таранять шлагбауми і пости і встають. Половину в'їздів протаранили далекобійники. Залишили кілька, їх відкрили безкоштовно. Водії кажуть, що домоглися свого. Але коштують », - написав у своєму твіттері журналіст« Ехо Москви в Петербурзі »Арсеній Веснін.
"Рух було призупинено на пункті пропуску у Благодатної вулиці. За різними даними, в акції брало участь від семи до десяти автомобілів, в тому числі большегруз", - повідомив "Росбалт",
"ЗСД - західний швидкісний діаметр - платна дорога, що проходить через Санкт-Петербург з півночі (від Сестрорецка) до півдня (у Шушари), що дозволяє не об'їжджати місто по Каду, а швидко перетинати його навпростець", - пише редакція Tjournal.
"Ми не перекривали в'їзд, ми під'їхали до пунктів оплати, у нас відбулися невеликі ДТП - зіткнення зі шлагбаумом, інспектора вже оформили все. Нам кажуть, що потрібно оплатити проїзд, але ми не маємо такої можливості, і нас не пропускають", - цитує виправдання далекобійників портал Ходорковського OpenRussia.
"Співробітники ЗСД з нас вимагають документи, але ми маємо право їх не пред'являти: є номери автомобілів, зареєстрованих в РФ - розшукуйте власників, подавайте в суд, стягувати деньгі.Поліція нас не розганяє. Поки поліція оформила тільки протоколи по ДТП, далі будемо дивитися" , - нахабніють вони.
"Якщо нас не пропустять без оплати, ми будемо змушені викликати поліцію, тому що це вже незаконне утримання. Ми живемо в правовій державі, є багато способів стягнути гроші з людини, якщо співробітники ЗСД вважають, що ми їм винні. Ми збираємося перебувати тут, поки нас не пропустять ", - цитують ЗМІ голови об'єднання перевізників Росії Андрія Бажутін.
"Ми виступаємо за безкоштовний проїзд по ЗСД. Ситуація така, що у цій дороги повинна бути безкоштовна альтернатива, а вона відсутня. Вантажні автомобілі, наприклад, можуть потрапити в порт під навантаження і вивантаження тільки через платний ЗСД", - переконує Бажутін, хоча і в порт, і на інший кінець міста фури можуть проїхати через "об'їзну" трасу навколо Санкт-Петербурга.
"Хочуть безкоштовний проїзд по платній дорозі при наявності безкоштовної альтернативи, зовсім вже юшку їли", - вже пишуть коментатори. "Я так і не зрозумів, чому вони не хочуть платити за проїзд по платному ділянці?", - запитують користувачі соцмереж.
"А то, що вони своїми фурами колію устроют, яка зажадає ремонту, на який знову будуть потрібні гроші, які знову візьмуть з бюджету або тарифу за проїзд - це нічо?", - обурюються читачі.
"Це, безумовно, політична акція, тому що це не петербурзькі далекобійники, це бомжі. Вони що хочуть сказати, що з'явився ЗСД, а інші дороги перестали існувати? Брехня, розраховане тільки на людей, які не мають відношення до Петербургу", - вважають депутати Санкт-Петербурга.
"ЗСД розрахований на звичайні машини, так що якщо їздять далекобійники на ЗСД, нехай їздять, звичайно. Але вони займають багато місця, вони більше навантаження на дорогу надають, тому повинні заплатити. Вони заробляють мільйони, тому заплатити 200 рублів вони цілком в змозі. Не хочуть, вони можуть їхати по звичайними дорогами ", - досить логічно додає навіть одіозний депутат Володимир Мілонов.
"Що ж, по пунктам про дальнобоя. У Пітері є об'їзна, по якій нудно (в тому числі від слова" купа "), довго і безкоштовно, але незручно. А є комерційний ЗСД, за яким швидко і зручно. Фуроводи нахабно хочуть" вичавити "собі безкоштовний проїзд через ЗСД через загрозу блокади та інші" автопробіги ", заливаючи про високі матерії, політику," не знаємо, хто бенефіціар ", - пишуть в телеграм-каналі "Вартовий".
"Пригадую навіть не злилися автопробіги проти" Платона "по МКАД, а Владивосток і Калінінград - де місцеві жителі звикли наживатися на продажу праворулек і іномарок з пробігом. Там, якщо хто забув, теж" автомайдану "і виводили (вперше в Росії!) По 10-20 тисяч протестуючих ", - нагадує експерт.
"Насправді питання було в грошах - у Владикові після введення мит звалився бізнес на праворульках, в Калінінграді від місцевих пішла" своя "митниця, де можна було оформити BMW з пробігом як набір запчастин та ввезти в Россіюшку", - додає він.
"Підсумок - облави ДАІ на МКАД, ОМОН у Владивостоці під Охані" батька сім'ї побили у центральної ялинки ", слив протесту в Калінінграді після приїзду нахабних Яшина-Нємцова" це ми влаштували, Путін скоро впаде ", - вважає автор." Тут вирішили взяти нахрапом. А ну як влади прогнуться, боячись соціальної напруженості? Ну, це навряд чи - можемо ставки робити, заштрафують водятлов або обезрулят ", - упевнений він.
"Ось тільки при словах" обурені далекобійники "не треба представляти бідолах-водив, змучений шаленою бубликом під вічне" третя життя за кермом, три століття без сну ", - раніше писали ЗМІ , Розповідаючи про "таємниці" протестів далекобійників проти "Платона".
Нагадаємо, що коли протест "далекобійників" проти "Платона" перемістився в Санкт-Петербург, осідлати його спробували представники Парнасу. Цікаво, що перші новини про "блокаді ЗСД" і "тарані фурою в'їзду" написали "Ехо Москви", "Відкрита Росія" та інші опозиційні "Медузи".
Додамо також, що в 1997 році перший віце-прем'єр Борис Нємцов заявив , Що перекриття магістралей руйнують країну.
"Перекриття магістралей - це протиправна дія, яка руйнує країну. І скільки б мені не говорили, що зневірені люди мають на це право, я можу сказати - право на руйнування країни не має ніхто. Навіть вони", - сообзал нині покійний лідер Болотній.
Quot;Я так і не зрозумів, чому вони не хочуть платити за проїзд по платному ділянці?Quot;А то, що вони своїми фурами колію устроют, яка зажадає ремонту, на який знову будуть потрібні гроші, які знову візьмуть з бюджету або тарифу за проїзд - це нічо?
Вони що хочуть сказати, що з'явився ЗСД, а інші дороги перестали існувати?
А ну як влади прогнуться, боячись соціальної напруженості?