Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фінансувати будівництво метро на Троєщину буде російський Банк розвитку і зовнішньоекономічної діяльності. Таку угоду підписали 12 вересня в міськадміністрації в рамках святкування Днів Москви в Києві. Згідно з угодою, російська сторона повинна не тільки побудувати метро, але і сприяти розвитку всієї транспортної системи лівобережного Києва.
На створення гілки виділять 12 мільярдів гривень. Закінчити роботи планують за 5 років, до 2017 року. Проект четвертої лінії метро був представлений в березні, на першому Київському інвестиційному форумі. Згідно з ним, на лінії буде 12 станцій, дві з них - пересадочні. Маршрут повинен складатися з двох ділянок: перший - від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням в напрямку масиву Вигурівщина-Троєщина, другий - від станції «Вулиця Милославська» до станції «Проспект Ватутіна». Планується, що л інія обслуговуватиме 40,8 тисячі осіб на годину.
Руслан Крамаренко
Заступник голови київської міськадміністрації
Будівництво четвертої гілки метро за рахунок приватного капіталу буде першим такого рівня прецедентом державно-приватного партнерства. Нам вдалося переконати великих світових інвесторів у тому, що щоденні транспортні потреби півмільйона киян - це правильна інвестиція. Нестабільне фінансування за рахунок місцевого та державного бюджету не дозволяє в максимально швидкі терміни побудувати нову гілку метро. А от приватні інвестиції дають таку можливість.
Володимир Федоренко
Начальник КП «Київський метрополітен»
Ця лінія метро будується зовсім окремо, тому її можна сконструювати за найсучаснішими технологіями. Наприклад, на ній будуть ходити шестивагонні поїзди з сучасними кліматичними установками. Крім того, буде побудовано електродепо, а на станціях створять всі необхідні умови для людей з обмеженими можливостями.
джерело: For-ua.com , « РБК-Україна »