Агентство Reuters оприлюднило «темники» Кремля щодо створення позитивних новин про ситуацію в РФ

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Кремль наказав провідним російським компаніям надсилати йому новини, які представляють керівництво країни у вигідному світлі, свідчить документ, який опинився в розпорядженні Рейтер Кремль наказав провідним російським компаніям надсилати йому новини, які представляють керівництво країни у вигідному світлі, свідчить документ, який опинився в розпорядженні Рейтер.

як повідомляє сьогодні агентство, документ описує характер необхідних новин з акцентом на створенні нових робочих місць, об'єктів інфраструктури та досягнення науки, особливо тих, де була надана держпідтримка. Він також визначає формат новин і термін їх відправлення.

Інструкції були спрямовані в жовтні поточного року 45 компаній російського енергетичного сектора, включаючи Роснефть, Газпром і Новатек. Їх поява співпала за часом з підготовкою до президентських виборів, які пройдуть в Росії ( фашистська держава , Визнане 27.01.15 Верховною Радою країною-агресором) в березні 2018 року і на яких чинному президенту Володимиру Путіну необхідна впевнена перемога, щоб зберегти домінування на політичній арені.

"Життя більшості співгромадян стала набагато спокійнішою, комфортною, цікавою. Однак багато прикладів часто залишаються поза увагою ЗМІ ", - йдеться в документі.

"Перед нами стоїть завдання ретельно і творчо підійти до відбору таких інфоприводів і тим для подальшого пропозиції ЗМІ".

У семисторінковому документі, не згадується вибори, то кажуть, що цей новинний потік повинен сформувати так звану "Стрічку позитивних новин" і вписуватися в два напрямки: "життя налагоджується" і "було-стало".

Документ був прикладений до запрошення, датованому 9 жовтня і розісланому Міністерством енергетики керівникам департаментів зі зв'язків з громадськістю та органами влади 17 державних і 28 приватних компаній. Їм пропонувалося направити представників для участі в запланованій на 12 жовтня зустрічі, метою якої було обговорення зусиль, спрямованих на поліпшення іміджу влади.

Рейтер ознайомився з копією запрошення і поговорив з трьома керівниками, які отримали його. З запрошення слід, що про цю ініціативу попросив перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко.

Представник Кирієнко не відповів на прохання про коментар. Міненерго також не відповіло на прохання про коментар, як і прес-секретар Кремля Дмитро Пєсков.

Зустріч, на якій обговорювалася дана ініціатива, проводив заступник міністра енергетики Антон Інюцин; на ній також був присутній представник адміністрації президента, сказав Рейтер один з джерел, які брали в ній участь. Два чиновника пройшлися по пунктам і пояснили інструкції, викладені в документі, додало джерело.

У документі говориться, що влада хоче зробити акцент на "перемоги і досягнення".

У ньому міститься список з дев'яти пунктів, де говориться, які саме новини повинні постачати компанії. Наприклад, це можуть бути новини про підприємства, яким державна підтримка допомогла подолати кризу, налагодити сучасне виробництво, отримати нове обладнання і створити робочі місця для місцевих жителів.

Як приклади того, що може бути цікаво владі, в документі йдеться про творчий фестивалі в Калінінградській області для молоді з порушенням слуху, відкриття фізкультурно-оздоровчого комплексу в Карачаєво-Черкесії та проект Ощадбанку в Тольятті, який створить понад 700 робочих місць.

загрузка ...

Як приклад позитивних новин в документі розповідається про досягнення бригади кузбасівських шахтарів під керівництвом Євгена Косьміна, яка в липні 2017 року видобула 1,6 мільйона тонн вугілля, встановивши місячний рекорд, що викликає аналогії з стахановським рухом в СРСР.

У документі говориться, що компанії повинні відправляти позитивні новини щотижня, в понеділок або найпізніше - в першій половині дня у вівторок.

Новини повинні бути представлені у вигляді таблиці, додані події - виділені кольором. Інформація повинна супроводжуватися орієнтування для ЗМІ, які можна з мінімальними змінами або без них передати журналістам.

Автори документа також просять, щоб кожна компанія вказувала контактну особу, яка може надати журналістам додаткові матеріали, повідомити знімальній групі, як дістатися до місця, оформити перепустки та акредитації.

Агентство вказує, що справжнім головним болем Кремля в плані виборів, запланованих на березень 2018 року, є забезпечення високої явки виборців, кажуть багато політичних аналітиків.

З огляду на слабкість економіки РФ і те, що багато хто вважає результат голосування вирішеним, деякі виборці, можливо, віддадуть перевагу утриматися від походу на виборчі дільниці. Низька явка може підірвати легітимність наступного терміну Путіна на чолі держави, говорять аналітики.

Зазначу, що нинішня ганебна влада в Україні також практикує «темники» для обдурення населення.

Наприклад, на початку поточного місяця Банкова випустила «темники» про протестної акції «Руху нових сил» Міхеїла Саакашвілі.

А в березні «Українська правда» навела докази , Що адміністрація президента розіслала «темники» по виправданню поправок до е-декларуванню.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online