Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Євген Липович працював в мерії з листопада 2007 року.
Адміністрація Єкатеринбурга прощається з Євгеном Липович. Сьогодні стало відомо, що віце-мер написав заяву про звільнення за власним бажанням.
Гроза шляховиків-бракоробів і захисник пішоходів був одним з найяскравіших чиновників в мерії. Деякий час заступник голови навіть вів ЖЖ , В якому висловлювався про міські проблеми, і кожен його пост ставав приводом для новин та бурління в соцмережах. Давайте згадаємо його найцікавіші висловлювання - це ж просто пісня!
Про поганих дорогах
Євген Липович одного разу посварився через доріг з прокурором Свердловської області Сергієм Охлопковим . Віце-мер заявив, що стан доріг залежить зовсім не від якості ремонту, а від навантаження на них і від погоди.
- Що ж у такому випадку робити? - поцікавився прокурор.
- Ходити пішки! - не роздумуючи, відповів віце-мер.
Така відповідь лише розлютив прокурора.
- Один політик уже втратив кар'єру, порадивши "менше їсти". Не злите мене! - кинув у відповідь репліку Сергій Охлопков.
Євген Липович після інтерв'ю журналістам Е1.RU.
Про підземних пішохідних переходах на Леніна - Московської
Євген Липович неодноразово вступав у конфлікт і з главою свердловської ГИБДД Юрієм Дьоміним. Наприклад, влітку 2015 року вони сперечалися, чи потрібні підземні переходи на Леніна - Московської . За них виступав головний даішник, а мерія була проти.
- Сьогодні в процес прийняття рішення встряла обласна ГИБДД в особі Юрія Дьоміна. Його позиція зрозуміла: людей на дорозі не повинно бути, тому він активно намагається впливати на процес і змусити будувати підземні пішохідні переходи без збереження наземних, - пояснив Євген Липович. - У комплексній транспортній схемі, яку розробило обласне уряд, не рекомендоване будівництво підземних пішохідних переходів. А це досить серйозна робота, на яку було витрачено близько 58 мільйонів рублів, і не брати цей висновок до уваги, на мій погляд, невірно.
Про шляховиках-бракоробами (з ЖЖ Липович, листопад 2012 року)
"Продовжують активно обговорюватися порушення технології при ремонті доріг. Головне з них - укладання асфальту при несприятливих погодних умовах. Ще раз хочу запевнити, на об'єктах, що фінансуються за рахунок бюджету, такі роботи сплачувати не будуть. Яскравим прикладом став випадок з асфальтуванням вулиці Сулімова. Оплата за укладку верхнього шару їм не проводилася і не буде. Підряднику запропоновано переукладений верхній шар в наступному році. Розгляд цих фактів порушення проводилося на нараді, в присутності представників всіх по підрядних організацій, що займаються ремонтом доріг. Жорсткість позиції адміністрації в цьому питанні не підтримується деякими підрядними організаціями. Вони пред'являють сертифікати бітумів, що дозволяють працювати в дощову погоду, посилаються на консерватизм, що гальмує використання нових технологій, і матеріали, але до тих пір, поки діючі БНіП НЕ передбачатимуть іншу технологію асфальтування, позиція адміністрації не зміниться ".
Євген Липович інспектує вулиці міста.
Про інцидент з дитиною , Якого вигнали з автобуса
- У цій ситуації необхідно нагадати батькам про контроль за своїми дітьми. Безсумнівно, кондуктор діяв в рамках діючих правил. Але існують моральні принципи, якими ми повинні керуватися у своєму житті. І відповідальність батьків, і позиція кондуктора, та й поведінку пасажирів, які стали свідками цього випадку, виявилися далеко не на вищому рівні. І тим не менше керівнику підприємства дано доручення провести перевірку, в ході якої визначити, якими аргументами керувався кондуктор, а також вивчити відеозапис з салону автобуса при її наявності.
Євген Липович обкатує новий зелений автобус.
депутатам - про бруд в Єкатеринбурзі
- Раніше ми проводили дослідження про те, як змінюється товщина дорожнього покриття. У перший рік знос дорожнього покриття склав 5-7 міліметрів, на другий рік - 2 сантиметри, а на третій вже 3-4 сантиметри. В результаті щороку ми отримуємо близько 100 тисяч тонн пилоподібної фракції, яка перетворюється в бруд. Для порівняння, один вагон - це 60 тонн. Ми з 2013 року стали встановлювати невеликі огорожі навколо газонів. Але з 2014 року потрібні огорожі на всіх пішохідних переходах. Саме тому ми тепер змушені витрачати всі гроші на ці цілі. Звичайно, можна сьогодні все газони в місті огорнути огорожами. Але правильніше більш активно штрафувати порушників, - вважає головний з благоустрою в мерії.
Про введення платного в'їзду в місто (з інтерв'ю Е1.RU )
- Перш ніж вводити антістімулірующіе заходи для автомобілістів, ми повинні зробити так, щоб водій захотів пересісти на громадський транспорт. Поки у нас некомфортний громадський транспорт, і ми з вами це розуміємо. Перша умова - трамваї та автобуси повинні ходити строго за розкладом. Коли людина знає, що через дві хвилини підійде трамвай, він туди сяде і поїде. Поки всього цього немає, платний в'їзд в місто робити не варто. Введення платного паркування поки достатньо.
Євген Липович був ініціатором впровадження платного паркування в Єкатеринбурзі.
Про місто для пішоходів (з інтерв'ю Е1.RU )
- Ще 5 років тому, коли я тільки прийшов і була програма "Будинок для автомобіля", ми обговорювали з Чернецьким необхідність змін, і він зі мною погодився. Тому на сьогодні основний проект - місто для пішоходів. Погіршення атмосфери в місті щороку відбувається не через заводів і фабрик, а через транспорту. Мені щиро шкода, що мамам з дітьми доводиться всім цим дихати, ведучи своїх дітей по тротуарах і бульварах. Ми чомусь намагаємося про це не думати, але середовище проживання людини не повинна залежати від амбіцій водія, який хоче приїхати з точки А в точку Б на своєму особистому авто.
Євген Липович з мером Євгеном Ройзманом.
Про снігопаді і пробках (з ЖЖ в березні 2013 року)
"Цей снігопад очікували. Провів координаційні наради. Опублікували повідомлення про очікувані опади. Звернувся з проханням до автомобілістів:" Утриматися від використання особистого транспорту, що не паркуватися на узбіччі доріг ". Ланки дорожніх машин, в супроводі екіпажів ДАІ виїхали на прометаніе близько 12:00 . О 14:00 виїхав подивитися, як працює техніка. Через 5 хвилин "уткнувся" в пробку. затребувана відомості з районів. Практично всі ланки, незважаючи на супровід ГИБДД, стоять. Ефективність роботи близькою до нуля. у чому причина? Чи не чуючи Чи про опади, "наплювати" на звернення? Увечері, в годину пік, виїхати з роботи для всіх буде проблематично. Залишається два варіанти. Або працювати тільки в нічну зміну, якийсь би снігопад не йшов днем, або з раннього ранку перекривати рух і промітати, забезпечуючи габарит доріг ".
Євген Липович з главою адміністрації Олександром Якобом.
Про транспорт, який не як в Європі (з інтерв'ю Е1.RU )
- Середня заробітна плата, припустимо в Ліоні, вище, ніж в Єкатеринбурзі - десь в два рази, а бюджет міста у них такий же, як у нас - один в один по цифрі, тільки у них він в євро, а у нас у рублях. Тобто бюджет у них в 70 разів більше, ніж у нас. І я задаюся питанням, населення приблизно однакове, джерела бюджету практично одні і ті ж - чому у них такий великий бюджет?
У нас сьогодні несплата податків, в тому числі з заробітної плати, прийняла просто критичних масштабів. Ми дуже сильно недобираємо в бюджеті. Ми хочемо жити як в Європі, ми хочемо їздити на хороших трамваях, ми хочемо мати хороші упорядковані парки і дороги, але для цього багато хто не хоче показувати свою заробітну плату. Ті ж приватні перевізники кажуть, що середня заробітна плата, яку вони платять водіям і з якої вони платять податок, становить 10-12 тисяч. Вони кажуть, що водії за ці гроші працюють. Ви в це вірите? Я не вірю. Але я їм виставити претензії не можу. Ми прекрасно розуміємо, що з виручки вони віддають водію частину грошей в якості винагороди - але ця сума не обкладається податком. Бюджет знову ж недоотримує гроші на нові зупинки, рухомий склад, ремонт доріг та інше. Це замкнуте коло.
Текст: Марія ЧОРНИХ
Фото: Ілля ДАВИДОВ; Артем Устюжаніна / Е1.RU
Ому причина?
Чи не чуючи Чи про опади, "наплювати" на звернення?
І я задаюся питанням, населення приблизно однакове, джерела бюджету практично одні і ті ж - чому у них такий великий бюджет?
Ви в це вірите?