Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
За рік міську електричку продовжать на Троєщину і зроблять швидкісною. Також з'явиться щось середнє між звичайним метро і швидкісним трамваєм.
вістям вдалося роздобути ексклюзивний документ з планами міської влади про те, як в найближчі роки буде розвиватися транспортна мережа Києва.
За розрахунками експерта, перші 5 станцій з депо можна побудувати всього за 3 роки tov-tob.livejournal.com
Найближчим часом цю схему повинні розглянути на містобудівній раді, а потім затвердити на Київраді. «Це доповнення до Генплану. Річ дуже перспективна і правильна », - сказав заступник головного архітектора Києва Андрій Вавриш.
ЧИТАЙ ТАКОЖ: Метро часто ламається, але вагони будуть служити 70 років
Новинкою для Києва стане поява «легкого» метро. «Це щось середнє між метро і трамваєм. Прикладом може служити наш швидкісний трамвай, він не перетинає перехрестя, а йде по своїй окремій смузі. Ми пропонуємо, щоб цей рейковий транспорт їздив не по центру дороги, як зараз, а по крайнім правим смугам. Так він не буде висаджувати людей на проїжджу частину і заважати руху іншого транспорту, а для нього будуть обладнані спеціальні зупинки », - розповів автор схеми, головний спеціаліст відділу моніторингу інженерно-транспортної структури Києва при Главархитектуре Віктор Петрук. Зупинок «легкого» метро планують 15, лінія буде кільцевої.
Новинкою для Києва стане поява «легкого» метро tov-tob.livejournal.com
«Від площі Перемоги до Контрактової ми припускаємо будівництво тунелю, а все коло трамвай буде проїжджати за 32 хвилини зі швидкістю 60 км на годину. В кільце будуть вливатися три швидкісних трамвайних лінії: вже існуюча Борщагівська і нові - Троєщинська (пройде по вул. Драйзера, Братиславській, Нікітенко і Стальського) і Ленінградська (пройде від Ленінградської пл. До Осокорків). Також трамвай на ДВРЗ триватиме до Червоного Хутора, - говорить Петрук. За його підрахунками, нове «легке» метро зможе перевозити на годину до 28 тисяч пасажирів в одному напрямку, що значно полегшить життя жителям старої Дарниці, Троєщини, Борщагівки. «Людям не потрібно буде їздити на маршрутці, потім пересідати на метро і знову - на маршрутку. Сівши на «легке» метро на Ленінградській площі, через 10 хвилин пасажир опиниться на Либідській, а з вул. Райдужній за шість хвилин опиниться на Контрактовій площі », - говорить Петрук.
До підземки - пішки
З'явиться своє кільце і у підземки. «Перший етап - будівництво п'яти станцій метро від Південного вокзалу до Петрівки. Ця ділянка перетне три вже існуючі лінії метро і покладе початок будівництва підземки, яке об'єднає по кільцю весь Київ з відгалуженнями на Троєщину, Виноградар і Жуляни. Так що метро буде в пішій доступності в кожному районі », - говорить Петрук. За його підрахунками, перші п'ять станцій з депо можна побудувати всього за три роки, а вже потім займатися продовженням ліній в будь-яку зі сторін. Всього ж з'явиться близько 40 нових станцій метро.
ЧИТАЙ ТАКОЖ: На Театральній величезні натовпи через ремонт ескалатора
Петрук пропонує продовжити міську електричку на Троєщину gazeta.zn.ua
швидкісна електричка
За рік Петрук пропонує продовжити міську електричку на Троєщину (аж до вул. Цвєтаєвої) і зробити її швидкісний. «Зараз головна проблема горелектрічкі - в її швидкості і постійних затримках. Це відбувається через те, що на Петровському мосту їй доводиться пропускати зустрічні потяги. Щоб такого не відбувалося (а інтервал між електричками скоротився з 18 хвилин до двох), ми хочемо пустити вранці горелектрічку на ділянці від Петровського моста до Караваєвих дач тільки в одному напрямку, а ввечері - тільки в зворотному. Інша частина кола буде працювати в обох напрямках », - говорить він.
Якою буде транспортна мережа Києва vesti.ua
Щоб збільшити швидкість посадки-висадки пасажирів, будуть закуплені інші вагони, в яких не дві-три двері, а цілих шість. За підрахунками Петрука, така електричка зможе вивозити не 11 тисяч чоловік в день, як зараз, а 46 тисяч на годину.
Кияни, тим часом, склали альтернативну схему майбутнього метро Києва:
Яким насправді має бути метро Києва facebook.com/nashkiev
«Забули про ВДНГ і нові паркінги»
Втілення схеми залежить від фінансування. «На її втілення знадобляться мільярди, і навряд чи влада виділить скоро такі гроші, - каже нам експерт з перевезень Богдан Аганін. - Є і недоліки в схемі: наприклад, абсолютно не врахована мікрорайон від ВДНГ в сторону Корчуватого-1, Корчуватого-2 і передмістя Києва. Також не покритий мережею і майбутній мікрорайон Теремки-3. Щоб пустити легке метро по центру і не зіткнутися з постійними заторами, потрібно перш за вирішити проблему з новими паркінгами, а то і зовсім прибрати звідси частина адміністративних будівель, офісів і житлових будинків. Така практика існує в світі, але там в центрі, як правило, немає такої кількості машин ».