У Харкові будинку отримають паспорти, а за двірниками і ліфтерами простежать онлайн

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

20 лютого 2011, 18:30 Переглядів: 20 лютого 2011, 18:30 Переглядів:   «Електронне місто» - грандіозний проект, складовими якого повинні стати не тільки ЖКГ, а й єдина транспортна система

«Електронне місто» - грандіозний проект, складовими якого повинні стати не тільки ЖКГ, а й єдина транспортна система. Фото з сайту gdn.com.ua.

Харків вирішили зробити електронної столицею: на кожен будинок заведуть паспорта, а в онлайн-режимі почнуть стежити за комунальниками: час роботи двірників, тепловиків і ліфтерів будуть обчислювати секундами, а харків'яни зможуть платити за послуги швидше і комфортніше, ніж зараз. У мерії кажуть: нова система дисциплінує комунальників, а терміни усунення аварійних ситуацій скоротять в рази.

"Електронне місто" - грандіозний проект, складовими якого повинні стати не тільки ЖКГ в електронному вигляді, але і єдина транспортна система. Зараз все поки на стадії впровадження. "Розумне місто" в системі ЖКГ вже почали відчувати в двох районах міста - найбільшому Московському і центральному - Дзержинському. "Ми отримуємо систему, керуючу ліфтами, що збирає гроші в автоматичному режимі, що передає дані лічильників, щоб людина отримала максимальні послуги. Ця система може контролювати стан всіх внутрішньобудинкових систем, доступ на горище, в підвали ", - говорить віце-мер з питань ЖКГ Сергій Кадигроб.

Для початку в мерії хочуть зробити електронний паспорт для кожного житлового будинку. У ньому буде не тільки фотографія будівлі, але і так звана " історія хвороби ": рік побудови будинку, встановлення ліфта, якщо такий є, коли і що ремонтували. За словами Сергія Кадигроба, вся історія буде зібрана в одну базу даних, і вона знадобиться, наприклад, при постановці" діагнозу "і прийнятті рішення про капремонт будинку . у КП "Жилкомсервіс", на базі якого впроваджують систему, кажуть, що за допомогою "Електронного міста" можна буде легко підрахувати витрати на ремонт будинків, і яснішими стануть витрати тепла, електрики, води в окремо взятому будинку. "Наприклад, ремонт був в 2010 році в грудні. Начальник ділянки знає, який слюсар, що міняв. І якщо, наприклад, сьогодні потрібен ремонт там же, то це говорить про те, що неправильно було зроблено. Ми зможемо розуміти, що сталося з будинком ", - пояснює ще один з нюансів роботи нової системи замдиректора КП" Жилкомсервіс "Олексій Богач.

Звичайний городянин не зможе відстежити в дії систему "Електронне місто", вона зв'яже між собою КП "Жилкомсервіс", який відповідає за надання різних послуг населенню, виконання ремонту і благоустрій (служба єдиного замовника. - Авт.) Та інші комунальні підприємства, які подають воду, відкачують її і гріють наші батареї. У мерії кажуть, що нова система - це не простий перехід від паперових документів до електронних, а й скорочення термінів виконання заявок: в програмі будуть вказані точні терміни надходження заявок від замовника до виконавця (наприклад, ділянку "Жилкомсервісу" повідомляє, що потрібно ремонтувати водопровід КП "Вода"). І далі відкрутитися, чому аварія не була усунена в термін, буде просто нереально ні співробітникам жеку, ні аварійникам.

Карта харківських будинків вже активна, але поки в базі міститься інформація не по всіх будинках (http://gis.citynet.kharkov.ua/heavy). Тим часом у всіх районах Харкова створюють паспорта на дому та готуються до впровадження нової системи. Влада обіцяє, що вона запрацює до кінця 2011 року.

На ліфт - добу, на дах - 5 днів

Зараз комунальники повинні працювати за наказом Держкомітету з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року, де розписані всі встановлені терміни. Інша справа, що споживачі про них не відають, а комунальники їх не завжди дотримуються. Так, заявки на несправність інженерного обладнання повинні усуватися в день їх надходження, текти даху - протягом 5 діб, текти водопроводу, зливного бачка, несправності електромережі - негайно після виявлення, на ремонт ліфта даються теж добу.

За задумом влади, система "Електронний місто" повинна підпорядкувати роботу КП існуючим нормам. Однак незалежний експерт з ЖКГ Михайло Гаєвський говорить, що навряд чи схему вдасться налагодити. "В СРСР існували районні диспетчерські служби і їх робота була автоматизована. Автоматизовані системи управління були в усіх галузях народного господарства і в ЖКГ. Все працювало, як годинник, - винаходити нічого не потрібно", - говорить Гаєвський.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "У Харкові будинку отримають паспорти, а за двірниками і ліфтерами простежать онлайн". інші Новини Харкова дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Єрмоленко Оксана

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online