Будівництво швидкісної автомагістралі Москва - Санкт-Петербург на території Тверській області. Про туризм і подорожі

  1. М11 Об'їзд Твері
  2. Села, поруч з якими пройде платна траса М-11 Москва - Санкт-Петербург на території Тверській області
  3. Об'їзд Вишнього Волочку готовий на 80%
  4. Проект швидкісної автомагістралі - реалізація на 2014 рік
  5. Будівництво п'ятого етапу дороги в обхід міста Вишній Волочек ще триває
  6. Розрахункова ціна проїзду по автомагістралі на 2014 рік
  7. Перша ділянка швидкісної траси Москва - Санкт-Петербург у Тверській області
  8. Проїзд по магістралі буде коштувати близько 1000 рублів
  9. Плани будівництва в 2010 році

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Вся дорога поділена на вісім ділянок. Перші два з них, що знаходяться поруч з Москвою, вже почали будуватися. П'ятий ділянку в обхід Вишнього Дзиги - вже на стадії завершення. На сьомий і восьмий ділянки конкурс був оголошений як раз недавно. Поки неясна доля об'їзду Твері. Всю платну магістраль планується ввести в експлуатацію в 2018 році.

М11 Об'їзд Твері

В кінці 2014 року в деяких Тверских ЗМІ з'явилася інформація про те, що Ділянку траси М11 в обхід Твері планують побудувати до 2017 року. Якщо уважно прочитати ці матеріали, то в них йдеться про ділянку траси М11 з 208 по 258 км. Згідно з офіційною схемою ділянок траси М11 цей проміжок відноситься до об'їзду Торжка, а не Твері, і починається він в районі Мідного і далі в бік Санкт-Петербурга.

До ділянки об'їзду Твері за схемою відноситься частина траси М11 з 149 по 208 км. У 2014 році за неофіційними даними будівництво цієї ділянки було вирішено відкласти, а замість нього реконструювати об'їзну дорогу на південь від Твері (траса М10).

У 2014 році за неофіційними даними будівництво цієї ділянки було вирішено відкласти, а замість нього реконструювати об'їзну дорогу на південь від Твері (траса М10)

Села, поруч з якими пройде платна траса М-11 Москва - Санкт-Петербург на території Тверській області

Всі населені пункти, поруч з якими пройде платна автодорога М-11

Розмір оригінального файлу карти - 8 мегабайт (може завантажуватися секунд 10-20). Карта масштабу 1 км. На карті позначені всі села, поруч з якими за проектом буде проходити траса М11 по території Тверській області.

Об'їзд Вишнього Волочку готовий на 80%

Проїзд №5 (258 км - 334 км), що будується траси М11 в обхід Вишнього Волочку запустять в листопаді 2014 року, на рік раніше, ніж планувалося. Він допоможе значно скоротити пробки на трасі, яка в майбутньому стане платною. Зараз дорога проходить через центр міста і замість чотирьох смуг перетворюється в двухполосную із залізничним переїздом на одному рівні. На 258 км і 334 км будується траса перетинає існуючу дорогу М10.

Об'їзд на сьогоднішній момент готовий на 80%, повідомили в держкомпанії "Автодор". На початку серпня планується завершити роботи по штучним спорудам, тобто всіх мостах і переїздів, до кінця вересня - по пунктам справляння плати, а до кінця жовтня - з благоустрою. Рішення про будівництво об'їзду було прийнято в 2011 році. Він повинен стати частиною нової швидкісної платної автомагістралі М-11. Розрахункове навантаження на відрізок в обхід Волочка складе щодоби понад 20 тисяч авто. Допустима швидкість за технічними параметрами на ній складе 150 кілометрів на годину, а дозволена - 130 кілометрів на годину, як і по всій трасі М-11. При такій швидкості можна буде доїхати з однієї столиці в іншу майже за той же час, що швидкісний поїзд "Сапсан". Точної дати введення платності за цим обходу поки немає. Швидше за все, водії повинні будуть платити за проїзд по 52 кілометрам комерційного ділянки в Тверській області з літа 2015 року. Тарифи ще не визначені.

В липні місяці голова Правління державної компанії "Російські автомобільні дороги" Сергій Кельба і Губернатор Тверської області Андрій Шевельов здійснили обліт на вертольоті території районів, де ведеться будівництво траси М11. Вони оцінили темпи робіт на об'єкті і ступінь готовності п'ятого ділянки дороги. За підсумками огляду було проведено робочу нараду. Сергій Кельба ще раз звернув увагу на те, що нині існуючі терміни випереджають на рік запланований раніше графік. При цьому, він зазначив допомогу Уряду регіону, в тому числі на початковому етапі - в питаннях надання землі, вирішення організаційних моментів щодо виходу на територію, створення смуги відводу на лісових ділянках. На нараді також розглядалися питання, пов'язані з початком 6-го етапу будівництва на ділянці 334 км - 543 км.

Також в кінці року планується здати головний ділянку траси Москва - Санкт-Петербург в об'їзд міста Химки і аеропорту Шереметьєво з 15-го по 58-й кілометр. На ділянці будуть розв'язки зі з'їздами на Лихачовська шосе, до аеропорту Шереметьєво, новий з'їзд на Зеленоград, далі з виходом на Московське мале кільце (бетонки).

Проект швидкісної автомагістралі - реалізація на 2014 рік

Проект швидкісної автомагістралі Москва - Санкт-Петербург, реалізація на 2014 рік

Умовні позначення:

  • суцільною лінією показані ділянки швидкісної траси, що пройшли Головдержекспертизи;
  • переривчастою лінією показані ділянки швидкісної траси, що знаходяться на проектній стадії.

Будівництво п'ятого етапу дороги в обхід міста Вишній Волочек ще триває

Протяжність ділянки - 71,98 км, включаючи 54 мости і шляхопроводи. Кошторисна вартість - 49,6 мільярда рублів. Ця ділянка швидкісної автомагістралі дозволить вирішити давню проблему транспортної завантаженості Вишнього Волочку. Відкриття дороги чекають вишневолочане і хто користується трасою М-10. І ми вдячні компанії «Росавтодор» та підрядної організації за прискорення темпів будівництва.

Введення в експлуатацію траси в тестовому безкоштовному режимі планується в кінці 2014-го - на рік раніше початкового терміну. Всі роботи проводяться згідно з графіком. Підрядники готові приступити до фінальної стадії - укладання верхнього шару дороги.

Будівництво 6-го етапу магістралі почнеться в 2014 році. Протяжність ділянки понад 217 км, з них 59,3 км - по території Вишнєволоцького і Бологовского районів. Далі автодорога пройде по території Новгородської області. Термін реалізації розрахований на 2014-2018 роки.

Розрахункова ціна проїзду по автомагістралі на 2014 рік

Середня плата за першої ділянки платної траси на Пітер з Москви (з 15 по 58 кілометр) буде в межах 3 рублів 65 копійок за кілометр. Але цю суму будуть індексувати в залежності від рівня інфляції. Такі цифри озвучив глава Мінтрансу Максим Соколов, який оглянув як йдуть роботи з монтажу моста. Але ще будуть проведені конкурси, і тоді в концесійні угоди визначать ціну, яка влаштує інвесторів і не відлякає водіїв. Так що конкретна вартість проїзду для кожного виду транспорту буде розрахована на початку 2014 року. Планується, що враховувати будуть і час проїзду.

До кінця 2014 року ділянка повинна почати працювати. Вихід зі столиці буде безкоштовним, а в районі каналу імені Москви, де зараз йде зведення моста, почнеться комерційна частина дороги. Передбачається, що на в'їзді водіям видаватимуть чек із зазначенням часу в'їзду. А на виїзді - проводитися оплата. Коли з'являться наступні платні ділянки на трасі М-11, тоді на дорозі може бути введений роумінг між операторами комерційних ділянок, щоб автомобіліст міг розрахуватися відразу за весь кілометраж, а не платив за кожен окремий відрізок оператору, який його експлуатує.

Перша ділянка швидкісної траси Москва - Санкт-Петербург у Тверській області

У жовтні 2013 року запрацює перший фрагмент траси Москва - Санкт-Петербург. Ділянка з 258 по 334 кілометр дозволить без пробок об'їхати Вишній Волочек. Як говориться в повідомленні компанії «Автодор», в 2014 році будуть відкриті нові ділянки. Уже в кінці 2014 року час перебування в дорозі від Москви до Санкт-Петербурга для автомобілістів скоротиться на кілька годин. У них з'явиться можливість об'їхати ділянки траси М-10 «Росія», де складається найбільш критична ситуація - в підмосковному місті Химки і в м Вишній Волочек Тверської області.

Нова швидкісна автодорога пройде в обхід населених пунктів. Швидкісна магістраль в основному проходить паралельно існуючої автодорозі М-10 «Росія» і перетинає її на км. 58, км. 149, км. 257, км. 331, км. 545 з пристроєм транспортних розв'язок в різних рівнях. Завдяки цьому рух транспортних потоків з М-10 «Росія» можна буде переключити на швидкісну автомагістраль і навпаки.

Проїзд по магістралі буде коштувати близько 1000 рублів

Вартість проїзду 1 км становитиме 1,2-1,3 рубля за 1 км, з урахуванням довжини всієї траси в 670 км. Вартість проїзду після закінчення будівництва платної автодороги Москва - Санкт-Петербург, може скласти близько 1000 рублів.

За словами голови правління держкомпанії "Російські автомобільні дороги" Сергія Кольбаха, у вересні-жовтні буде оголошено конкурс на будівництво ще однієї ділянки траси Москва - Петербург. Йдеться про тендер на будівництво траси з 334 по 543 км (четвертий ділянку). У листопаді планують оголосити конкурс по шостому ділянці в об'їзд Твері, з 214 по 558 км.

На початку цього тижня був оголошений тендер на право укладення концесійної угоди про будівництво і експлуатацію ділянок траси 543-646 км і 646-684 км. Дорога повинна бути побудована за три роки. Вартість будівництва визначена на рівні 83,1 млрд рублів.

Вся дорога поділена на вісім ділянок. Перші два з них, що знаходяться поруч з Москвою, вже почали будуватися. П'ятий ділянку в обхід Вишнього Дзиги - вже на стадії завершення. На сьомий і восьмий ділянки конкурс був оголошений як раз недавно. Поки неясна доля об'їзду Твері. Всю платну магістраль планується ввести в експлуатацію в 2018 році.

Розрахункова швидкість руху по трасі повинна скласти 150 км / год, тобто дорога до Москви повинна забирати у водіїв близько 5 годин. Ширина дороги - від 14 до 4 смуг руху. 75% капіталу, вкладеного в будівництво - бюджетні кошти.

Плани будівництва в 2010 році

У зв'язку з кризою терміни будівництва магістралі перенесені. На даний момент вже розроблений проект обходу міста Вишній Волочек, він проходить державну експертизу. Протягом 2010 року проект повинен пройти остаточне узгодження у всіх учасників магістралі.

Початок експлуатації першої черги будівництва заплановано на 2014 - 2018 роки, другої черги - на 2027 - 2029 роки. У першій черзі будуть побудовані 4-смугові ділянки автомагістралі і основні транспортні розв'язки, в другій черзі по території Тверській області буде проходить магістраль від 6 до 8 смуг.

Щодо всього проекту в цілому і обходу Вишнього Волочку зокрема у адміністрації Тверській області до проектувальників (ВАТ «Союздорпроект») існують обов'язкові вимоги. Раніше адміністрацією регіону були зібрані вимоги від муніципальних утворень до проходження траси і спрямовані на адресу проектувальників. Серед цих вимог були обов'язкове будівництво транспортних розв'язок, які дозволять жителям муніципальних утворень виїжджати на трасу, організація переходів для диких тварин і худоби та ін.

У проекті повинна бути розроблена транспортна схема, через яку здійснюватиметься доставка будівельних матеріалів. Великовантажні автомобілі, на яких ці матеріали будуть поставлятися, завдадуть шкоди регіональним дорогам. У зв'язку з цим головною умовою адміністрації Тверській області було включення в проект кошторису на утримання та відновлення доріг, пошкоджених під час будівництва швидкісної магістралі. За інформацією проектувальників такі витрати в проектній документації передбачені. Крім того, на ділянках будівництва буде розташовано 9 ДЕУ (дорожньо-експлуатаційних управління), які будуть містити по 30 км прилеглих до магістралі доріг.

Територією нашої області вже проходить автомагістраль (М-10 «Росія») Москва - Санкт-Петербург, яка постійно реконструюється і розвивається. Чи дає вона в зв'язку з цим якийсь новий поштовх розвитку територій, сказати важко. Швидше, навпаки: її розвиток і, як наслідок, наповнення потоку автотранспорту створює додаткові незручності для жителів. Особливо населених пунктів, надвоє розрізаних магістраллю, по якій день і ніч проносяться машини, в тому числі важко навантажені фури. За даними ФДМ «Управління дороги« Росія », через місто Вишній Волочек щодоби проходить більш 32000 автомашин. Це, безумовно, робить украй негативний вплив на екологію міста. Тому вирішено нову дорогу будувати в обхід Вишнього Волочку, і будівництво обходу виділено в окремий пусковий комплекс.

Спочатку вісь планованої траси проходила в безпосередній близькості від пам'ятника історії і культури - Оршінского жіночого монастиря, по житловій забудові сіл Нове Семенівське і Орша. Рука проектувальника не здригнулася, провівши лінію, як то кажуть, по живому. На захист інтересів населення встала адміністрація Калінінського району, і на нещодавній нараді в Адміністрації області проектувальники запропонували новий варіант проходження траси. Адміністрація з запропонованим варіантом погодилася, хоча і в цьому випадку автомагістраль НЕ буде прикрасою тутешніх заповідних місць.

Джерело:.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online