- Для чого потрібна «зелена картка»
- Як отримати СНІЛС
- Які документи потрібні для СНІЛС
- Де отримати СНІЛС
- Видача та подальші дії
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Страховий номер індивідуального особового рахунку потрібен для заповнення персональної звітності про співробітника. Його вказують у пенсійному свідоцтві. Коли працевлаштовується особа, що не має цього документа, оформленням повинен займатися роботодавець. З цієї статті ви дізнаєтеся, як отримати СНІЛС і взагалі оформити страхове свідоцтво.
Для чого потрібна «зелена картка»
СНІЛС являє собою унікальну комбінацію цифр, яку привласнюють конкретній людині. Отримувати її повинні всі люди, щоб зареєструватися в Пенсійному фонді і забезпечити собі майбутню пенсію. Є три причини, за якими необхідно буде укласти СНІЛС для співробітника:
- працевлаштування відбувається вперше;
- раніше виданий страховою номер втрачений або виявлені помилки;
- зміна особистої інформації про власника.
Страхове свідоцтво підтверджує успішне проходження реєстрації та отримання номеру. Процедура отримання може бути різною.
Як отримати СНІЛС
Крок 1.
Складають заяву-анкету за формою АДВ-1. Інформацію вносять друкованими літерами, акуратно і розбірливо. Обов'язково перевіряють на відсутність помилок. Документ містить відомості про застраховану особу:
- П.І.Б .;
- дату і місце народження;
- громадянство;
- телефон;
- паспортні данні;
- інші відомості.
Крок 2.
Заповнюють опис документів. Після укладення трудового договору їх передають до відповідного відділення ПФР. При цьому законодавство обмежує термін: до двох тижнів з моменту підписання контракту.
Опис документів для ПФР виглядає так. Завантажити опис документів для передачі роботодавцем в ПФР.
Крок 3.
Отримати страхове свідоцтво і супровідну відомість (форма АДИ-5). Роботодавець повинен зробити це протягом трьох тижнів.
Далі за посиланням можна ознайомитися з формою цієї відомості. завантажити форму відомості АДИ-5.
Майте на увазі: страхове свідоцтво не оформляють для осіб, які працюють дистанційно. Такі співробітники самостійно займаються вирішенням подібних завдань.
Які документи потрібні для СНІЛС
Коли людина вперше влаштовується на роботу, організація повинна підготувати:
- анкету-заяву застрахованої особи, що містить підпис;
- паспорт або інший документ, що засвідчує особу;
- опис документів.
Такі вимоги встановлені постановою ПФ № 192п. Іноземні громадяни також можуть претендувати на отримання страхового свідоцтва. Пакет документації не відрізняється, але вимагає дотримання двох умов:
- трудовий договір укладено на термін більше 6 місяців;
- співробітник є висококваліфікованим професіоналом.
Є два способи подачі документів для отримання СНІЛС (див. Таблицю).
СпосібПояснення
У письмовому вигляді Особистий візит в ПФР керівника або представника з довіреністю, або поштою Росії В електронному форматі Через офіційний сайт Пенсійного фонду. Знадобиться пройти авторизацію і підписати угоду про обмін інформацією через ТКС. Наявність електронного підпису обов'язково.
Де отримати СНІЛС
Для отримання страхового свідоцтва потрібно звернутися до відділення Пенсійного фонду, розташоване в районі реєстрації фірми. На офіційному сайті ПФР можна дізнатися точну адресу відділення, ввійшовши в розділ «Персоніфікований облік».
Видача та подальші дії
Коли роботодавець отримав страхове свідоцтво, він повинен видати його співробітникові протягом 7 днів.
Послідовність подальших дій (див. Таблицю).
1 Перевірка міститься інформації При відсутності помилок службовець ставить свій підпис в супровідних документах (формі АДИ-5). 2 Повернення відомості до Пенсійного фонду Не пізніше одного місяця з дня отримання
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.