Трамваї: Перетворювач ENI-PT600 / 26 / TATRA

  1. ПРИЗНАЧЕННЯ
  2. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
  3. КОНСТРУКЦІЯ
  4. ПРИНЦИП ДІЇ
  5. БЛОК-СХЕМА

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

опис

КАРТА ПРОДУКТА.pdf

ПРИЗНАЧЕННЯ

Перетворювач ENI-PT600 / 26 / TATRA призначений для харчування постійною напругою 26 В допоміжних електричних ланцюгів в трамваях типу TATRA KT4, T6A. Він є повним конструкційним, функціональним і електричним замінником оригінального перетворювача.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Напруга живлення 600 В пост. струму Вхідна напруга експлуатації 420 ÷ 900 В пост. струму Номінальна потужність 8,0 кВт Вихідна напруга 26,1 Впост. струму ± 0,5% Номінальний вихідний струм пост. струму 300 A Максимальний вихідний струм пост. струму 315 A (30 с) Захисту від короткого замикання і вихідних
клем від тривалого перевантаження Гальванічна розв'язка між напругою живлення і вихідною напругою Охолодження Природне Температура навколишнього середовища -25 ° C ÷ + 40 ° C Ступінь захисту корпусу IP54 Габарити (дл. x шир. x вис.) 1080 x 620 x 380 мм Вага 80 ± 5 кг

КОНСТРУКЦІЯ

Перетворювач знаходиться в герметичному і міцному сталевому корпусі. Корпус захищений антикорозійним покриттям, а потім лакофарбовим покриттям, що підвищує його стійкість до впливу чинників навколишнього середовища та умов експлуатації. Корпус перетворювача, спосіб кріплення і електричні приєднання перетворювача адаптуються з урахуванням вимог Клієнта і кріплення, що залишився після колишнього перетворювача. Підключення силового ланцюга до електричній системі ВН і НН трамвая здійснюється за допомогою гвинтових клем, розташованих в герметичній клемної коробки X1. Ланцюги управління з'єднуються з системою перетворювача за допомогою контактного роз'єму X100 перетворювача. Доступ всередину для технічного обслуговування перетворювача забезпечує знімна кришка, розташована на нижній поверхні перетворювача.

ПРИНЦИП ДІЇ

Перетворювач перетворює напруга живлення контактної трамвайної мережі на стабілізовану постійну вихідну напругу 26,1 В пост. струму, що живить кола постійного струму і батарею акумуляторів (подається на допоміжні ланцюги транспортного засобу). Вхідна напруга ВН подається через вхідний ЕМС-фільтр на вхідний фільтр, який пригнічує перенапруги, що виникають в контактній мережі, і обмежує заважає зворотний вплив самого перетворювача на мережу живлення. Потім відфільтроване напруга перетвориться в инверторе ВН (з частотою понад акустичної) на змінну напругу харчування первинної обмотки силового трансформатора. Ізоляція між обмотками трансформатора забезпечує гальванічну розв'язку між входом ВН і виходом постійного струму пристрою. Всі електричні ланцюги перетворювача гальванически ізольовані від корпусу. Напруги вторинних обмоток трансформатора, випрямляються і фільтруються, а потім передаються на вихідні клеми через датчик струму.
Система управління забезпечує:

  • діагностику працездатності окремих блоків пристрою і правильної роботи всього перетворювача,
  • в стані нормальної роботи стабілізацію вихідної напруги постійного струму незалежно від змін напруги живлення ВН і навантаження, що вноситься харчуванням ланцюгів трамвая,
  • стійкість пристрою на вплив перевантажень і коротких замикань, які можуть виникнути в електричній мережі транспортного засобу в процесі експлуатації.

БЛОК-СХЕМА

БЛОК-СХЕМА

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online