Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фото: M24.ru
На входах 188 станцій московського метрополітену встановили датчики радіаційного контролю, повідомили Агентству "Москва" в службі безпеки столичної підземки.
Датчики були встановлені в рамках комплексної програми забезпечення безпеки населення на транспорті. Решта станції, відкриті після прийняття програми, будуть оснащуватися датчиками за рахунок коштів столичного метрополітену. Нагадаємо, що в столичній підземці на даний момент 196 станцій, до кінця року почнуть працювати ще вісім.
Раніше повідомлялося, що датчики радіаційного контролю реагують на перевищення природного природного фону. Якщо фіксується перевищення радіаційного фону, співробітники служба безпеки запрошують пасажира на огляд.
Нагадаємо, в столичному метро вперше з'являться фахівці, які будуть стежити за радіаційною обстановкою в підземці. Штат складатиметься з 1,4 тисячі чоловік.
"Зараз вже навчені більше 100 чоловік. В листопаді штат був збільшений ще на 1,3 тисячі, і ми продовжуємо набирати кандидатів", - розповів начальник відділу радіаційної безпеки служби безпеки підземки Андрій Горшунов. Він також уточнив, що працювати в відділі радіаційної безпеки можуть тільки люди зі спеціальною середньою освітою, без судимостей та медичних показань.
Крім цього, в метро організували чотири мобільні групи по п'ять фахівців з транспортної безпеки. Вони можуть працювати на всіх видах установок на доглядових зонах. Фахівці ходять по маршруту і також проводять огляд громадян, що викликають підозру.
Посилання по темі
Раніше стало відомо, що проведені Росспоживнаглядом і ФСБ перевірки довели, що рамки металодетекторів, встановлені в вестибюлях метрополітену, безпечні для здоров'я пасажирів, повідомив начальник безпеки столичної підземки Володимир Муратов.
"Рамки, встановлені на 294 доглядових зонах Московського метрополітену, повністю безпечні для здоров'я громадян, що підтверджують і дослідження Росспоживнагляду, і укладення 11 центру ФСБ про відповідність технічним вимогам для доглядового обладнання", - розповів Муратов.
Він також зазначив, що якщо пасажири з кардіостимуляторами все одно бояться проходити через рамки або у них є медичні протипоказання, то вони можуть пройти в обхід металодетектора, але в цьому випадку їх запросять в доглядову зону і додивляться вручну.