Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Згідно з інформацією, розміщеною на офіційному сайті Президента Республіки Білорусь, виробництвом морозива в країні займаються 39 компаній. 23 з них - переробні підприємства - контролюються Мінсільгосппродом, інші - Міністерством Торгівлі і приватними особами.
80% ринку займає продукція, якою випустили такі виробники морозива в Білорусі:
- «Мінський холодокомбінат №2»;
- ВАТ «Молочний світ»;
- «Морозпродукт»;
- СП «Санта Бремор».
За даними InternationalDairyFederation (IDF), Білорусь займає 5% світового ринку молочної продукції, і топові позиції в рейтингах країн-експортерів вершкового масла, СНМ і сирів. Частка морозива відносно невисока, але збільшується з кожним роком на 1-2% паралельно з попитом.
Виробники морозива в Білорусі - «Савушкін Продукт», «Верхньодвінськом маслосирзавод» і «Березовський сироробний комбінат» - з 2012 року офіційно торгують країнами ЄС. Основний ринок збуту - країни СНД, зокрема Росія.
Рентабельність співпраці відображає статистична інформація, зібрана аналітичним порталом «Сфера» і Національним Статистичним Комітетом «Білстатом»:
- роздрібна ціна на морозиво в Білорусі менше, ніж в Росії на 41%:
- переваги цільової аудиторії практично не відрізняються (35% споживачів в обох країнах віддають перевагу пломбіру в вафельних стаканчиках);
- з 01.07.2015 виробники морозива в Білорусі стали працювати згідно з вимогами нового галузевого стандарту;
- вся продукція компаній РБ не містить ніяких рослинних масел, крім кокосового;
- максимальний термін зберігання морозива - 5 місяців при температурі не вище 18 оС;
- Митний Союз з Росією - оперативна логістика без затримок і митних затримок;
- філії світових виробників харчової продукції на території РФ ( «DANONE», KraftFoods »,« Nestle »,« MarsCo ») акредитували 10 заводів Білорусі.
Аналітики на підставі стандартів якості сировини та індикативних експортних цін вважають перспективи товарних взаємодій між країнами досить високими. У Білорусі споживають в середньому 4-7 кг морозива в рік, в Росії ця цифра сягає 15-ти, а в усьому світі - понад 20 кілограм. У країнах СНД відзначають позитивну тенденцію зростання обсягів ринку на 1-2% / рік.
Імпортна продукція становить 2% від ринку молочних продуктів в Росії. Даний відсоток збільшується за рахунок необхідності регулювати зовнішні політичні відносини і особливості формування експортних цін в Білорусі:
60% виробників морозива Білорусі - державні підприємства. Закупівельна вартість сирого молока в країнах однакова, як і дотації для виробників. Імпортні тарифи на продукцію скорочені до мінімуму.
Концентрація російського ринку визначає бар'єр для початку підприємницької діяльності, але співпраця з постачальниками продуктів з Білорусі - вигідний інструмент розширення асортименту товарів у торговельній мережі. Закупівля сировини (сирого і сухого молока) по комфортної собівартості і використання його для виготовлення морозива підвищує якість продукту, не змінюючи собівартість.
Виробники морозива з Білорусі та інших країн беруть участь на щорічній виставці «Продекспо» в ЦВК «Експоцентр».
Читайте інші наші статті:
Харчування дітей в дитячому садкуСуміш з сухофруктів
упаковка склотари