Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Зовнішня реклама, «з чим її їдять»? Для початку давайте визначимося з визначенням цього на перший погляд легкого словосполучення.
І так, Наружка або зовнішня реклама - це текстова або графічна інформація рекламного характеру, яка може бути розміщена на тимчасових або стаціонарних спеціальних конструкціях, розташованих на зовнішніх поверхнях будівель і споруд на відкритій місцевості, а також на різних елементах вуличного обладнання над проїжджою частиною вулиць і доріг або на них самих.
Не варто забувати про те, що до зовнішньої реклами також відносять рекламні повідомлення, які розміщуються всередині супермаркетів і магазинів на конструкціях POS-терміналів, холодильному та іншому обладнанні, екранах і тд. Хоча деякі рекламні агенції виділяють таку рекламу в окремий вид внутрішньої реклами (indoor-реклама або реклама в приміщенні).
Що таке OOH реклама. ООН реклама це ...
Якщо розглянути питання структури реклами в цілому, то зовнішня і внутрішня реклама, на професійному сленгу має цікаву абревіатуру OOH (англ. Out Of Home) - зовнішня і внутрішня, і поліграфічна реклама. Але Out Of Home ( OOH ), В свою чергу, входить в рекламу ATL. ATL (від англ. Above-the-line) це величезний комплекс маркетингових напрямків, який включає всі класичні види реклами. У ATL входить реклама в ЗМІ - преса, радіо, телебачення і звичайно ж реклама OOH.
Засоби зовнішньої реклами
Різноманітність засобів зовнішньої реклами на стільки широке і різноманітне, що відносно тільки міського середовища виділяють: електронні табло, дахові установки, панно (зображення на стіні), мультивізійні установки, рекламні щити, штендери, кронштейни, маркізи, перетяжки і т.п.
Абсолютно всі кошти або носії зовнішньої реклами ділять на тимчасові і стаціонарні. Які обов'язково підлягають реєстрації.
- Відповідно до стаціонарних засобів реклами відносять носії з постійним місцем проживання;
- До тимчасових засобів зовнішньої реклами відносять інформаційні носії підприємств, наприклад про годинник їх роботи.
Стаціонарні засоби в свою чергу поділяють на:
- окремо розташовані;
- розміщуються на будівлях і спорудах.
На відміну від встановлених на будівлях, що окремо стоять засоби зовнішньої реклами, мають окрему ділянку розміщення.
Найпоширенішим і основним засобом зовнішньої реклами називають великогабаритні плакати. Плакати розміщуються на щитових конструкціях найчастіше в жвавих місцях, уздовж автотрас і в місцях скупчення людей. Основне їхнє завдання це нагадати про товар / послугу або вказати на місце де товар / послугу можна придбати.
Мультивізійні установки це такі установки, основною відмінністю яких є нескінченне циклічне обертання тригранних призм. Відповідно реклама буде складатися з трьох різних зображень або повідомлень.
І, напевно, самим функціональним з усіх засобом зовнішньої реклами є електронне табло. Сьогодні дуже популярні демонстрації «біжучого рядка« на маленькому екрані в одному кольорі і графічне в динаміці велике зображення на крупнометровом екрані. Цей засіб можна назвати найефективнішим з найбільш емоційним впливом. Дуже зручно при цьому підлаштовувати рекламу під пори року, погоду, ситуацію в країні і т.д.
Давайте пробіжимося коротко про всіх можливих і найпопулярніших носіях зовнішньо реклами:
- Установки на дахах є плоскі або об'ємні конструкції розміщуються на даху будівлі або споруди;
- Настінні панно це така зовнішня реклама, що розміщується на стінах будинків і / або споруд у вигляді зображення;
- Кронштейн - площинні двосторонні конструкції, які можуть бути встановлені на опорах або на будинках;
- Вітрини як засклена частина фасадів виступає іноді дуже ефективним методом залучення клієнтів, тим більше коли підсвічування звертає увагу будь-якого перехожого в темний час доби;
- Маркізи вже цікаві маючи таку назву, а простими словами це навіси або козирки з нанесеною на них рекламною інформацією;
- Штендери - підлогові, часто металеві, конструкції без власного підсвітки, які встановлюють перед входом або вказують напрям до нього;
- Носяться рекламні конструкції це підвид тимчасових засобів зовнішньої реклами, що переміщуються фізичною особою без допомоги технічних засобів. Допускається експлуатація на тротуарах і в пішохідних зонах;
- Реклама на огорожах об'єктів будівництва або вуличної торгівлі, повинна бути на м'якому оформленні або суцільний стрічкою;
- Реклама на аеростатах і підйомних повітряних кулях це тимчасове рекламне оформлення на період заходи;
- Медіафасади на будівлях є світлодіодний екран або дисплей будь-якого розміру і форми.
При виборі засобу зовнішньої реклами необхідно врахувати безліч чинників. А особливо, можливість її експлуатації, законно.
Рекламна агенція " Матадор »