Реклама і ринок нерухомості: що нас чекає в майбутньому

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Директор департаменту стратегії та креативу агентства Директор департаменту стратегії та креативу агентства   Digital Mind   Ілля Лопухов розповів про те, що відбувається на рекламному ринку нерухомості, на які тренди варто звернути увагу і в чому полягатиме цінність крутих рекламних кампаній самого найближчого майбутнього Digital Mind Ілля Лопухов розповів про те, що відбувається на рекламному ринку нерухомості, на які тренди варто звернути увагу і в чому полягатиме цінність крутих рекламних кампаній самого найближчого майбутнього.

Ілля Лопухів приєднався до команди агентства Ілля Лопухів приєднався до команди агентства   Digital Mind   в 2014 році в якості стратега Digital Mind в 2014 році в якості стратега. Вже через півроку він зміг вирости до Директора департаменту стратегії та креативу. Під його керівництвом були реалізовані десятки успішних кампаній для таких гігантів будівельного ринку, як: Ingrad, опіно, Кортрос, Pioneer, Match Point і багатьох інших. Ілля є одним з провідних експертів на ринку реклами нерухомості, постійним учасником профільних конференцій, семінарів та круглих столів.

Про своє бачення сьогодення і майбутнього індустрії він розповів в рамках рубрики "Обличчя ринку".

На поточний момент для всіх очевидно, що ринок нерухомості з точки зору реклами та маркетингу дуже бурхливо росте і постійно розвивається. Ще кілька років тому при слові "SMM" навіть досвідчений маркетолог впадав в легкий ступор і моментально робив кислу міну. Весь діалог крутився навколо фрази, загальний вміст якої зводилося до наступного: "Ні дзвінків? Ідіть! "

Подивимося, що є зараз.

Нижче представлена ​​таблиця, що демонструє поточний рівень впізнаваності основних гравців в категорії "Нерухомість". Легко зрозуміти, що конкуренція просто величезна. Якщо ваші рекламні активності базуються на принципі "Все як у всіх" - будьте готові до жорстокої і вкрай неплодотворной боротьбі з іншими гравцями ринку.

Знання основних гравців в категорії нерухомість

Знання основних гравців в категорії нерухомість

Єдина можливість стати краще за інших і якось виділитися - вести дійсно запам'ятовується комунікацію з вашої ЦА.

На поточний момент ситуація змінюється. Ринок дійсно розвивається, з'являється гарна нативная реклама. Нові девелопери запускають дуже багато цікавого креативу. Словосполучення "Big Idea" вже не є новим для директорів по маркетингу великих забудовників - вони чітко розуміють, що це таке і як з цим працювати. Яскравий доказ - величезна кількість інструментів виведення продуктів на ринок. Це стосується, як окремих пропозицій девелопера, так і окремих проектів.

Нижче представлені дані, що ілюструють позитивну динаміку іміджевих рекламних бюджетів. Поступово клієнт приходить до усвідомлення того факту, що необхідно вкладатися в впізнаваність. І це мене дуже радує.

І це мене дуже радує

Особисто мені подобається те, що зараз робить "ПІК" - це прекрасний приклад синергії працюючих інструментів і потужного креативу. Ще один приклад - це висновок на ринок компанії Ingrad. РК помічають, як наші колеги по цеху, так і звичайні люди, на яких ця реклама, власне, і спрямована.

Приємно усвідомлювати, що процес пішов. Ми нарешті зрушили від типової продуктової реклами в сторону продає креативу. Не за горами той момент, коли реклама нерухомості від російських агентств буде подаватися на найбільші російські і зарубіжні фестивалі. І не просто подаватися, а перемагати.

Не відстають і технології. З точки зору конверсії і performance-маркетингу ми продовжуємо набирати обертів. Механізми programmatic підлаштовуються під кожен сегмент аудиторії, маркетологи працюють не з одного, а з набагато більшою кількістю аудиторій. У кожної з них є свої особливості поведінки, які залежать від безлічі факторів - погоди (особливо при відвідуванні відділів продажів), настрою, рад друзів.

Тепер перед нами стоять абсолютно інші завдання - дивитися на ситуацію не на місяць вперед, а набагато далі - на рік і більше. Я вже давно прийшов до усвідомлення того факту, що будь-який проект в нерухомості - це довгострокова і досить складна історія, адже стреднестатістіческій ЖК будується більше 3 років. У рекламі проекту необхідно враховувати безліч моментів.

Наприклад, іпотека. Зараз чимала кількість житла купується саме за допомогою іпотечного кредитування, порядку 80% в сегменті "Економ". Ці люди, читаючи ваше рекламне повідомлення, хочуть побачити там щось, що буде їм дійсно близько і корисно. Те, як ви донесете їм цю інформацію - в кінцевому підсумку позначиться не тільки на успіх всієї рекламної кампанії, але і на виконання плану з продажу.

Стратегія, в свою чергу, також повинна бути довгостроковою і враховувати можливість появи нових можливостей і вимог споживачів, сезонні коефіцієнти і вихід нових гравців на ринок.

Наведені нижче дані демонструють найбільші об'єкти по всьому медіа та обсяги реклами. Це свідчить про те, що забудовники готові вкладатися в рекламу своїх проектів, залучаючи велику кількість рекламних можливостей і пробуючи на практиці нові інструменти.

Це свідчить про те, що забудовники готові вкладатися в рекламу своїх проектів, залучаючи велику кількість рекламних можливостей і пробуючи на практиці нові інструменти

Що нас чекає в майбутньому? Я знаю відповідь на це питання. Потрібно готуватися до ще більш сильної конкуренції. Виграє той, хто зможе досягти ідеального взаєморозуміння між креативом і технологіями, зведе їх в єдиний механізм, без збоїв працює для досягнення поставленої мети.

Завтра просто красивою ідеєю нікого не здивуєш. Для перемоги вам буде потрібна класна проектна команда, агентство в агентстві. Ці люди будуть працювати на кожен заявлений KPI і отримувати від креативу і технологічних інструментів максимум можливого. Велика ідея буде впливати на ефективність контекстної реклами та інших лідогенерірующіх інструментів.

На сьогоднішній день запускаються всі нові й ефективніші інструменти. Наприклад, з Instagram можна збирати Ліди. В принципі, всюди де в справу вступають соцмережі, ми можемо спостерігати відмінну синергію технологій і великих креативних ідей.

Весь діалог крутився навколо фрази, загальний вміст якої зводилося до наступного: "Ні дзвінків?
Що нас чекає в майбутньому?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online