Правила повернення меблів

  1. Чи можна повернути меблі назад в магазин?
  2. Що покупець має право вимагати?
  3. Чи можна повернути якісні меблі?
  4. Чи можна повернути меблі, яка виготовлена ​​на замовлення?
  5. Чи повертаються гроші, витрачені на доставку?
  6. В яких випадках перестає діяти гарантія?
  7. Які документи потрібно надати, щоб повернути меблі?
  8. Який термін розгляду претензії?
  9. В якому стані повинна бути меблі при здійсненні її повернення?
  10. Що робити, якщо замовлена ​​меблі не була доставлена ​​в термін?
  11. Що робити, якщо меблі не привезли?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Купуючи меблі, слід бути особливо уважним, оскільки у неї буде тривалим термін служби

Купуючи меблі, слід бути особливо уважним, оскільки у неї буде тривалим термін служби. Хочеться, щоб подібного роду покупка довгий час радувала око, мала приємний зовнішній вигляд і при цьому служила на користь. Однак, навіть незважаючи на належну обачність при покупці, зустрічаються ситуації, коли необхідно повернути виріб.

У багатьох торгових точках нерідко заявляють про те, що за правилами продажу меблів в магазині куплену річ повернути не можна. Дане твердження не відповідає реальному стану речей, оскільки закон допускає повернення меблів, як і інших товарів, в тому числі і повернення протягом 14 днів без пояснення конкретних причин.

Розглянемо окремі моменти, пов'язані з поверненням меблевої продукції, більш докладно.

Чи можна повернути меблі назад в магазин?

Закон про захист прав споживачів позитивно відповідає на питання, пов'язане з поверненням меблів. Однак потрібно дотримуватись певних умов її повернення.

Повернення меблів допускається, якщо:

  1. Меблева продукція має серйозні дефекти, навіть якщо гарантійний термін на меблі закінчився;
  2. Що повертається в торгову точку придбання, хоча і не має вад, але не підійшло покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром.

Меблева продукція має серйозні дефекти, навіть якщо гарантійний термін на меблі закінчився;   Що повертається в торгову точку придбання, хоча і не має вад, але не підійшло покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром

У другому випадку допускається повернення меблів протягом 14 днів з дня здійснення покупки. Після того, як цей термін закінчився, продавець може відмовитися прийняти річ.

Важливо знати, що, відповідно до законодавства, гарнітури або комплекти, що не мають шлюбу або дефектів, замінити або повернути неможливо. І навпаки, відмова від окремої одиниці товару, наприклад, дивана, допускається.

Що покупець має право вимагати?

Вирішивши зробити повернення меблів, клієнт, як про це сказано в законі про захист прав споживачів, має повне право на:

  • Заміну товару на схожий, але кращої якості;
  • Повернення вартості меблів;
  • Твори перерахунку ціни і її зменшення за рахунок магазину при наявності дефектів;
  • Проведення ремонтних робіт за рахунок продає;
  • Оплату проведеного ремонту.

Заміну товару на схожий, але кращої якості;   Повернення вартості меблів;   Твори перерахунку ціни і її зменшення за рахунок магазину при наявності дефектів;   Проведення ремонтних робіт за рахунок продає;   Оплату проведеного ремонту

Як грамотно повернути меблі в магазин?

Щоб здати меблі назад в магазин, потрібно діяти за певним алгоритмом:

  1. Звернутися в торгову точку і повідомити про бажання зробити повернення меблів. У разі відмови врегулювати конфлікт в усній формі, потрібно вручити продавцеві письмову претензію.
  2. Цей документ подається в 2-х примірниках, на одному з яких співробітник торгової точки повинен поставити підпис, що свідчить про те, що письмова претензія була передана продавцю. Не пізніше, ніж через 10 діб на заяву має надійти відповідь.

Якщо по закінченні цього терміну продавець не відреагував на заяву, можна вибрати один з 2-х варіантів:

  • Якщо річ не відповідає побажанням клієнта в частині кольору, комплектації, габаритів, і при цьому вади у неї відсутні, він має право вимагати повернути її, звернувшись до суду;
  • У разі, коли потрібно зробити повернення неякісної меблів, а недоліки виникли не в результаті дій клієнта, спочатку потрібно провести експертизу якості меблів. Якщо за її результатами виявитися, що покупець не причетний до порушення нормальної роботи, то торговцем має взяти реванш не тільки основна вимога, а й відшкодовані витрати на експертне дослідження.

Обміняти або повернути неякісний товар можливо в період, поки діє гарантія. Якщо час її дії не обумовлено в угоді або документації, то за законом про захист прав споживачів термін гарантії на меблі становить 2 роки.

Чи можна повернути якісні меблі?

Вирішуючи дилему, чи підлягає поверненню меблі належної якості, треба враховувати ряд нюансів.

У даній ситуації потрібно звернутися до статті 25 закону про захист споживчих прав, в якій мовиться, що повернення допускається, якщо виріб не відповідає побажанням за кольором, розміром, габаритам або комплектності.

Найчастіше працівники торгівлі посилаються на те, що ФЗ про захист прав споживачів містить положення про те, що обміняти меблі неможливо. Тут слід зазначити, що обмін виключається в разі придбання меблів в комплекті або гарнітурі, а повернути поодинокі предмети (стілець, тумбочка і т.п.) м'якою або корпусних меблів належної якості допустимо.

Здійснюючи повернення меблів без недоліків також потрібно дотримуватися таких умов:

  • з дня придбання має пройти не більше 14 діб;
  • повертається в торгову точку меблі не повинна мати слідів використання, повинна зберігати первісний вигляд, переважно, щоб збереглася заводська упаковка.

Якщо ці приписи виконані, у набувача є право вимагати обміняти меблі або, якщо потрібний товар відсутній, повернути йому грошові кошти не пізніше, ніж через 3 дні. Відповідно, при недотриманні даних умов (припустимо, споживач зібрався вимагати заміни товару не протягом чотирнадцяти діб, а, скажімо, на п'ятнадцятий день), ні про яке повернення якісного виробу не має сенсу вести мову. При такому розкладі вимоги споживача не будуть задоволені.

Чи можна повернути меблі, яка виготовлена ​​на замовлення?

Продаж меблів, зробленої за індивідуальним замовленням, має свої особливості.

В цьому випадку громадянам надаються послуги з виготовлення меблів, і ці відносини регулюються статтями 28, 29 ФЗ закону Росії про захист прав споживачів. При цьому укладається угода. У ньому описуються всі параметри продукту, який бажає придбати громадянин. Чи можна повернути меблі, зроблену на замовлення? При таких умовах повернення меблів можливий, якщо:

  • у меблів є явні ознаки неякісної продукції (тобто суттєві недоліки);
  • час усунення дрібних дефектів перевищує терміни, зазначені в законі.

Говорячи про суттєві недоліки, мають на увазі проявляються з разу в раз вади, які дефекти, на позбавлення від яких потрібно багато часу або фінансових вкладень. Щоб здійснити повернення неякісної меблів, потрібно буде або підтвердити, що мав місце шлюб, використовуючи експертизу, яка дасть оцінку якості меблів, або підтвердити факт порушення споживчих прав при виконанні угоди, пов'язаного з виготовленням меблевої одиниці.

Слід враховувати, що при відсутності недоліків (наприклад, річ просто не відповідає за кольором) провести обмін буде неможливо.

Слід враховувати, що при відсутності недоліків (наприклад, річ просто не відповідає за кольором) провести обмін буде неможливо

Чи повертаються гроші, витрачені на доставку?

І в ситуації, коли торгові працівники погодилися здійснити повернення меблів, можливе виникнення складнощів, пов'язаних з платою за її перевезення. Не завжди реалізатор погоджується взяти ці витрати на себе, але за законом про захист прав споживачів (ст. 18) положення щодо приймання меблів дають купив гарантію на оплату її доставки реалізатором. При цьому не грає ролі, з якої причини відбувається повернення товару.

В яких випадках перестає діяти гарантія?

Гарантійний термін на меблі перестає діяти, коли мають місце такі випадки:

  • наявні вади, які виникли внаслідок дій споживача;
  • здійснювалася самостійна збірка вироби, що призвела за собою виникнення пошкоджень;
  • при експлуатації меблів правила, позначені в інструкції, були грубо порушені.

наявні вади, які виникли внаслідок дій споживача;   здійснювалася самостійна збірка вироби, що призвела за собою виникнення пошкоджень;   при експлуатації меблів правила, позначені в інструкції, були грубо порушені

Які документи потрібно надати, щоб повернути меблі?

За ЗоЗПП, повертаючи товар, покупцеві необхідно здійснити надання нижчеперелічених документів:

  • претензії про неналежну якість меблів. Зразок бланка претензії (претензійну заяву) про неякісну меблів можна скачати тут ;
  • копії касового або товарного чека;
  • копії договору купівлі-продажу меблів.

Який термін розгляду претензії?

Направляючи продавцеві письмову претензію, набувач повинен бути в курсі того, що вона повинна бути задоволена протягом 10 днів, або ж на неї має надійти негативну відповідь в цей же час. Відсутність реакції на заявлені вимоги в таких випадках є приводом вимагати з реалізатора неустойки в розмірі 1% за кожну прострочену добу.

В якому стані повинна бути меблі при здійсненні її повернення?

Якщо громадянином прийнято рішення про повернення товару, до якості якого немає нарікань (наприклад, щоб вибрати інший колір, що більше підходить під його вимоги), яка повертається в магазин меблі повинна зберегти первісний товарний вигляд і якості. Також слід подбати про цілісність заводської упаковки.

Щоб уникнути складнощів при вчиненні дій по поверненню меблів, ще при її доставці необхідно перевірити її на наявність будь-яких вад, а також переконається в цілісності упаковки. У разі виявлення будь-яких незадовільних характеристик або нестачі будь-яких деталей приймати покупку не слід. Необхідно повідомити реалізатора про те, що товар має дефекти або не укомплектований.

Необхідно повідомити реалізатора про те, що товар має дефекти або не укомплектований

Що робити, якщо замовлена ​​меблі не була доставлена ​​в термін?

Трапляється і таке, що замовлені меблі не доставляють в термін. Що ж робити, якщо сталася непоставка меблів, яку замовили і купили?

У разі прострочення доставки меблів, законом про захист прав споживачів громадянам надається право встановити новий час доставки, розірвати договірні відносини або вимагати у працівників торгової точки сплати неустойки. Її розмір становить 1/2 відсотка від суми, сплаченої за покупку.
Термін для виконання заявлених покупцем вимог (і для відповіді на претензію), дорівнює 10 дням.

Що робити, якщо меблі не привезли?

У такій ситуації слід направити на адресу сторони, що продає письмову претензію, в якій має бути вказано на допущені порушення. Закон наділяє покупця правом на відмову від покупки і на повернення грошових коштів в розмірі вартості меблів до закінчення 10 днів з дня, коли продавцю було вручено заяву на повернення товару.

У разі, коли з боку торговця відсутня реакція на вимоги набувача, останній має право звернутися до суду і вимагати повернути кошти і виплатити неустойку.

Вирішуючи будь-які юридичні питання подібного роду, потрібно пам'ятати, що повернення меблів в магазин здійснюється за тими самими правилами, які діють для інших товарів і зафіксовані в законодавстві.

Сподіваюся, що дана стаття була Вам цікава і корисна! Успішних Вам покупок!

Чи можна повернути меблі назад в магазин?
Що покупець має право вимагати?
Чи можна повернути якісні меблі?
Чи можна повернути меблі, яка виготовлена ​​на замовлення?
Чи повертаються гроші, витрачені на доставку?
В яких випадках перестає діяти гарантія?
Які документи потрібно надати, щоб повернути меблі?
Який термін розгляду претензії?
В якому стані повинна бути меблі при здійсненні її повернення?
Що робити, якщо замовлена ​​меблі не була доставлена ​​в термін?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online