Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Спілкування завжди відігравало чималу роль у відносинах між людьми. Незважаючи на метаморфози способів і методів спілкування, сама концепція завжди залишалася однаковою: підтримка відносин незалежно від відстані між людьми.
Спочатку своєрідним бумом в спілкуванні стала мобільна революція. Чисельні смс-ки, дзвінки по всій країні, поповнення рахунку мобільника , Знову смс-ки і дзвінки ... Такий спосіб життя вели багато людей, а головне - їм це подобалося. Бути доступним скрізь і завжди, бути відкритим для спілкування, мати можливість знайомитися з новими людьми.
Сьогодні світом править Інтернет. Мобільні телефони перетворилися у смартфони, які розширили коло своїх можливостей: відтепер їх власники сидять в Інтернеті і здійснюють онлайн-покупки, грають в ігри, обмінюються даними через Bluetooth і ін. Природно, з появою мобільного Інтернету виникла нова потреба - поповнити рахунок Лайф , МТС або картку будь-якого іншого провайдера, щоб бути в режимі онлайн весь час і не залежати від стану балансу мобільного телефону.
Протягом декількох останніх років соціальні мережі або, як їх прийнято називати в вузьких колах, соціалки, стали надзвичайно популярними серед шанувальників Інтернету. Вітчизняні користувачі особливо люблять сайти «Facebook», «ВКонтакте» і «Однокласники». Кожна соціалка відрізняється певним колом користувачів:
- молодь вважає за краще «ВКонтакте» з очевидних причин: можливість слухати відео, ділитися відеозаписами, коментувати фотографії, створювати власні групи за інтересами або підписуватися на такі і т.д .; але будьте готові зустрітися з тоннами рекламного спаму: це явно буде не поповнення рахунку Білайн або Київстар, а пропозиція купити брендовий одяг або передплатити користування сайтом розсилки;
- старше покоління ніяк не може «злізти» з «Однокласників», які ефективні тоді, коли потрібно знайти давно загублених знайомих і відновити з ними спілкування;
- «Facebook» можна назвати вікової сумішшю: тут ви зустрінете і серйозну молодь, і зрілих представників старшого покоління, а також знайдете безліч сторінок відомих людей (співаки, політики, журналісти), порталів новин і груп за інтересами. Ще дана соціальна мережа зручна тим, що дозволяє заводити знайомства з іноземцями і підтримувати зв'язок з друзями, які перебувають за кордоном.
Давайте ознайомимося з плюсами соціальних мереж.
безмежне спілкування
В принципі воно може бути обмежена. Але виключно вартістю трафіку. Тому не забудьте поповнити МТС або Київстар перш, ніж провести вечір в компанії з віртуальними друзями!
Простота і ефективність
Важко уявити спілкування з людьми, при одному виді яких у вас утворюється клубок у горлі. Монітори та екрани мобільних телефонів знижують загальну напругу в спілкуванні, і ви стаєте більш відкритими і балакучими.
Додаткові можливості
Не забувайте, що соціалка - це комплекс сервісів: можливість додавання картинок, музики, відео, а також підписка на новини найрізноманітнішого характеру.
Які мінуси соціальних мереж, якщо є такі?
Все ж вони існують. І вам краще їх знати безпеки заради.
Вільний доступ до особистої інформації
Багато мережі запитують занадто багато особистих даних про людину, прикриваючись благородною метою демонстрації кожному користувачеві, хто з ким має справу. У США хорошою практикою стало широке застосування соціалок для розслідування різного роду кримінальних справ.
Аккаунт - це назавжди!
Ви вірите, що з кінцями видалили акаунт і всю інформацію, яку він зберігав деякий час? Нісенітниця. Вся інформація завжди буде зберігатися на спеціальних серверах. Тому думайте, що пишете, і не завжди пишіть, що думаєте.
Реклама
У соціальних мережах вам не вдасться сховатися від реклами. Вона подається в різних формах, не тільки через банери або спам.
28.08.2012
Які мінуси соціальних мереж, якщо є такі?
Ви вірите, що з кінцями видалили акаунт і всю інформацію, яку він зберігав деякий час?