Заявка в Росспоживнагляд. Як скласти скаргу або звернення в Роспотребнадзор

  1. Складання заяви (скарги)
  2. способи подачі
  3. Як подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет
  4. розгляд скарг
  5. Як правильно писати скаргу (відео)
  6. Як написати скаргу в Росспоживнагляд
  7. Зміст і форма звернення скарги
  8. Состовления скарг в Росспоживнагляд
  9. Як Написати
  10. Що повинен знати споживач
  11. Скаржимося на банк
  12. Скаржимося на страховиків
  13. Скаржимося на керуючу компанію

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Ринкові відносини в сфері надання послуг, виробництві товарів і продуктів харчування, привели до необхідності контролю над їх якістю з боку державних органів. Зрозумілий і доступний для громадян спосіб відстояти права споживача і отримати, за свої гроші, відповідний встановленим нормам продукт або послугу, був закладений в основу Федеральної служби , Що здійснює нагляд щодо захисту прав споживача. Наявність можливості подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет, зробили його більш доступним і дієвим.

Основним обов'язком цього органу є охорона життя і здоров'я громадян, захист їх інтересів як споживачів. Діяльність здійснюється за допомогою контролю, проведення профілактичних заходів та реагування на заяви населення підвідомчої території.

До основних функцій відносяться контроль і перевірка:

  1. санітарного стану підприємств громадського харчування ;
  2. водних ресурсів, на відповідність їх встановленим нормативам;
  3. розробки проектів, будівництва будівель, споруд та експлуатаційних норм;
  4. умов праці працівників;
  5. дотримання прав і свобод споживача;
  6. екологічної обстановки.

Співробітники відомства мають право:

  • проводити перевірку документів, встановлених для здійснення підприємницької діяльності ( трудові договори , Санітарні книжки);
  • давати оцінку документації, яка підтверджує якість продукції (сертифікати якості, ліцензії);
  • перевіряти наявність і роботу касових машин;
  • використовувати контрольні закупівлі для виявлення фактів обману споживача;
  • при виявленні порушень, складати відповідні адміністративні протоколи і накладати штрафи;
  • виписувати посадовим особам, підприємцям і державним службовцям розпорядження про виявлення і строки усунення порушень.

Важливо! Будь-яка скарга в Росспоживнагляд, що містить в собі інформацію про порушення, що входять в його компетенцію, служить підставою для проведення перевірки. За її результатами, в встановлені законодавством терміни, заявнику надсилається обґрунтована письмова відповідь.

Складання заяви (скарги)

У разі порушення прав громадян в сфері споживчих послуг вони можуть скористатися, правом написати скаргу в Росспоживнагляд для відновлення законності і покарання винних.

Вона повинна мати такий вигляд:

  1. Направляється на ім'я начальника територіального підрозділу, далі від кого, тобто повні власні дані (ПІБ, адреса, телефон). Заяви без вказівки даних заявника не розглядаються, відповідно до законодавства РФ.
  2. Нижче, по центру найменування документа (заява, скарга).
  3. У тексті описується подія - час, число, місце, при наявності інформації - назва організації, посада та дані особи. В докладної, хронологічної, ділової формі вказується саме порушення, його наслідки і вимоги (притягнути до відповідальності, відшкодувати заподіяну шкоду і т. Д.).
  4. По можливості, вказуються порушені статті КоАП.
  5. Вказуються прикладені до заяви матеріали, які доводять факт порушення і повідомляються прізвища свідків.

Вказуються прикладені до заяви матеріали, які доводять факт порушення і повідомляються прізвища свідків

Щоб скласти і подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет, необхідно на офіційному сайті відомства заповнити відповідний бланк, згідно з вказівками, в тій же формі, що і письмову заяву.

на єдиному порталі державних послуг можна знайти зразок скарги в Росспоживнагляд з докладними коментарями і відразу відправити його у відомство.

При необхідності доповнити заяву фотографіями, документацією, відео фіксацією, найкраще подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет, прикріпивши до неї відповідні файли. Це допоможе оцінити ступінь тяжкості порушення і прийняти правильне рішення щодо усунення його наслідків.

способи подачі

Доставити складену скаргу в службу контролю за допомогою таких дій:

  • з'явитися особисто до відповідного територіального органу і зафіксувати заяву у вхідній кореспонденції секретаріату, при цьому заявнику повідомляється реєстраційний номер;
  • відправити поштовим повідомленням, терміновість і цінність якого (замовлене, з повідомленням про вручення та т. д.) вибирається відправником на його розсуд, час доставки не входить в встановлені терміни виконання;
  • переслати за допомогою факсу;
  • подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет, де вказується зворотний електронну адресу заявника.

Важливо! Незалежно від способу подачі скарги, вона буде розглянута протягом 30 днів з моменту надходження.


Після цього заявнику буде надіслано відповідь на зазначений їм поштову або електронну адресу.

Законодавством допускається продовження терміну розгляду до 30 діб тільки в виняткових випадках . При необхідності переадресації в інші органи, вона здійснюється протягом 7 днів.

Можливість подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет забезпечує найбільш швидку доставку і скорочує час на реагування. Ця форма доступна для багатьох користувачів і гарантує кваліфіковану відповідь в електронному вигляді .

Як подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет

У кожного громадянина існує право подати скаргу в Росспоживнагляд через офіційний сайт державної організації через інтернет, проте варто зазначити, що це скоріше не основний спосіб, а основний. Проте заявка буде розглядатися на законних підставах.

При заповненні заявки необхідно вказувати наступне:

  • вказувати орган місцевого самоврядування на чию адресу буде відправлено звернення або ж якомусь посадовій особі (Вноситься його ПІБ);
  • в обов'язковому порядку вказуються свої П.І.Б. і контактні дані. При цьому якщо ви хочете отримати відповідь по електронній пошті, то вказується е-майл, або ж поштову адресу, якщо хочете, отримати відповідь звичайною поштою;

Увага! Якщо ви не вказали ні свого прізвища, імені та по батькові, а також адреси, куди буде направлений, або інформація не точна, в такому випадку Росспоживнагляд вам просто не відповість.

  • в зверненні необхідно описати суть проблеми, а також при необхідності можна додати підтвердні документи в електронному вигляді, обсяг яких не повинен перевищувати 5 мегабайтів. Копії листів можуть бути спрямовані поштою;
  • якщо ви хочете оскаржити рішення суду, то направляти таку вимогу слід в судову інстанцію , А не в Роспотребнадор.

Важливо! Текст вашого електронного письмового звернення повинен бути не більше 2000 знаків, якщо ви перевищуєте цей обсяг, то його необхідно відправити звичайною поштою за адресою: 127994, Москва, Вадковський провулок, будинок 18, будова 5 і 7.

При цьому поштове відправлення краще відправляти цінним з описом вкладення, де перерахувати всі надіслані копії документів. В інакше ваш лист може загубитися, і ви не отримаєте повідомлення про те, що воно було доставлено адресату.

розгляд скарг

Усі які у Росспоживнагляд скарги фіксуються в журналі заяв. їм присвоюється індивідуальний номер . Для підтвердження фактів порушення споживчих прав громадянина, викладених у скарзі, призначається позапланова перевірка в рамках такої організації або особи.

В ході неї складається відповідний акт, в якому фіксуються виявлені порушення, беруться письмові пояснення порушників, вказується час і місце скоєння. Згідно із зібраними матеріалами вирішується питання про порушення адміністративного провадження.

Відмовою у проведенні перевірки викладених фактів можуть бути такі причини:

  • заявник не вказав своїх даних (анонімне повідомлення);
  • звернення не входить в компетенцію служби і перенаправляється, протягом 7 днів, за підвідомчістю, про що, в письмовій формі , Повідомляється заявнику.

При необхідності повідомити про порушення в усній формі або незгодою з результатами проведеної перевірки, громадянин має право звернутися до начальника органу особисто, в прийомні дні, за попереднім записом.

Як правильно писати скаргу (відео)

Бажання заявника подати скаргу в Росспоживнагляд через інтернет, не знижує її значущості, перевірка проводиться в тому ж порядку і в терміни, встановлені для письмових заяв.

Скарга в Роспотрбенадзор відправляється в разі порушення прав покупця або одержувача послуг. Врахуйте, що прийом анонімних звернень в державну установу неможливий. У цьому матеріалі детально описано, як написати скаргу в Роспотрбенадзор.

Роспотрбенадзор займається розглядом питань в області порушення санітарного, епідеміологічного нагляду або прав споживачів. Також туди можна звернутися, якщо ви знаєте про факти корупції або недотримання трудового законодавства . Обов'язково збережіть підтверджуючі документи, що доводять факт порушення: чеки, квитанції, етикетки з простроченого товару або фото. Найзручніший варіант - скарга в електронному вигляді. Для цього треба зайти на офіційний сайт Росспоживнагляду www.rospotrebnadzor.ru. Натисніть на закладку «Надіслати звернення» у верхній частині головної сторінки . Заповніть форму, що відкрилася:

  • Вкажіть ПІБ.
  • Виберіть місто і регіон, в якому був помічений випадок порушення.
  • Вкажіть поштову та електронну адреси.
  • Виберіть тематику звернення.
  • Напишіть текст скарги. Врахуйте, що краще писати стримано і без емоцій, викладаючи факти. Намагайтеся описувати ситуацію правдиво і без спотворень. Не забувайте, що наклеп - адміністративне порушення.
  • Прикладіть скани копій документів або фотографії, якщо такі є.
  • Введіть перевірочний код і натисніть кнопку «Подати звернення».


Введіть перевірочний код і натисніть кнопку «Подати звернення»

Після вашого звернення буде проведена перевірка організації, на яку була подана скарга. Після чого вам буде відправлений відповідь заказним листом або на адресу електронної пошти.


Після чого вам буде відправлений відповідь   заказним листом   або на адресу електронної пошти

Якщо ви не довіряєте електронним системам , То можете залишити скаргу особисто, записавшись на прийом. Адреса можна уточнити в цьому розділі. Там же можна перейти на сайти відділень Росспоживнагляду, розташованих в регіонах.


Там же можна перейти на сайти відділень Росспоживнагляду, розташованих в регіонах

Також можна направити скаргу поштою або дізнавшись електронну адресу начальника місцевого відділення Росспоживнагляду.


Також можна направити скаргу поштою або дізнавшись електронну адресу начальника місцевого відділення Росспоживнагляду

Скарга в Росспоживнагляд - один з найбільш дієвих способів вплинути на порушника. Не соромтеся відстоювати свої права!

В разі конфліктної ситуації з продавцем, захистити свої права споживач може, звернувшись в Росспоживнагляд. Організація працює на федеральному рівні , Маючи свої представництва у всіх регіонах країни.

У наглядові обов'язки входить розгляд заяв споживачів, проведення експертиз і видача висновку по суті претензії. Росспоживнагляд має повноваження проводити позапланові перевірки за сигналами громадян, виносити визначення щодо порушили положення торгівлі організацій.

Головний наглядовий орган створений для захисту прав покупців у всіх споживчих відносинах, включаючи споживчі товари і послуги. Наявність претензій до лікувальних, банківським, комунальним організаціям також розглядаються при наявності заяви.

Порушення правил співжиття сусідами і керуючою компанією , Будівельними або страховими фірмами вимагає звернення до головного наглядовий орган із захисту споживачів.

В сучасних умовах можна скористатися послугами офіційного порталу по інтернету. Залишаючи заявку в онлайн режимі , Можна розраховувати на своєчасне і ретельно проведене розслідування. Сфера завдань і службових обов'язків , Які вирішує Росспоживнагляд, включає в себе наступні напрямки:

  • консультація громадян з прав споживачів, прийом заяв та скарг;
  • контроль за здійсненням різного виду торгових акцій, рекламних подій і отримання призів;
  • санітарний контроль за громадськими, соціальними і цивільними закладами;
  • перевірка якості харчової продукції всіх сегментів торгівлі;
  • контрольні закупівлі і позапланові перевірки на підприємствах громадського харчування;
  • перевірка здоров'я іноземних громадян , Які прибувають в нашу країну на роботу і проживання;
  • дотримання ТК РФ, контроль діяльності юридичних осіб та ВП;
  • профілактика і оповіщення населення в сфері здорового способу життя і запобігання епідеміям.

Незважаючи на настільки великий список завдань, основна кількість скарг громадян стосується конфліктів з торговими структурами і фірмами, що надають споживчі послуги.


Коли покупець придбав не якісні товари або послуги, то в першу чергу потрібно встановити орган, який буде займатися проблемою. Звичайно, можна подати позовну заяву в суд, якщо є вагомі підстави. Але проведення досудового розгляду допомагає вирішити питання швидше і не менш ефективно. Тим більше, що суд позитивно ставиться до того, що позивач в особі споживача намагався вирішити суперечку мирним шляхом, має на руках висновок Росспоживнагляду.

Заява про порушення прав споживача має бути строго аргументовано, виключати емоції і підтверджуватися фактичним матеріалами. Заявнику слід пам'ятати, що безпідставна скаргу не буде допущена до розгляду, при наявності помилок і неясних моментів повернута на доопрацювання. Споживач має можливість заявити претензії, якщо продавець відмовився виконати умови торгового регламенту, встановленого ФЗ «Про захист прав споживачів». Основні положення закону складаються з наступних правових установок:

  • 1. Покупець має право на якісні товари та послуги. Про наявність дефектів продавець зобов'язаний повідомити до укладення угоди, при цьому знизивши ціну на товар.
  • 2. Дотримання безпеки є одним з головних умов придбання. Наявність якостей і характеристик товару, загрожують здоров'ю і життя покупця, призводить до кримінальної відповідальності продавця.
  • 3. Продавець повинен надавати документальну і інформаційну послугу по ознайомленню набувача з властивостями предметів і послуг. При цьому не має значення, коли і чи збирається взагалі громадянин купувати продукцію.
  • 4. Продавець несе перед покупцем пряму відповідальність за неякісний товар . товар належної якості також може бути повернутий у встановлені терміни без пояснення причин.

Заявник повинен вказати, на що він розраховує в результаті перевірки і на яке порушення звертає увагу контролюючого органу.


Справедливе вказівку на порушення, які торкнулися конкретної людини, допоможуть іншим покупцям не попастися на неякісний товар. Це пов'язано з тим, що подача заяви часом ініціює позапланову комплексну перевірку організації торгівлі. Виявлені порушення призводять до значних штрафів для винних у недотриманні правил торгівлі. Наявність на контролі декількох заяв від незалежних громадян про порушення одного юридичного лиця дозволить закрити торговельну точку на кілька місяців і накласти великі штрафи.

Надходить в Росспоживнагляд інформація від незадоволених споживачів проходить суворий контроль і перевірку. Часом потрібне проведення незалежних експертиз , Щоб підтвердити або відхилити винність продавця. Учасникам конфлікту слід знати, що оплату роботи експертів виробляє в кінцевому рахунку сторона, що програла. Перед тим, як дати хід розгляду спору, слід виконати певні дії:

  • постаратися вирішити питання мирним шляхом. Пояснити іншою стороною конфлікту все наслідки звернення до наглядові органи . Проведена робота повинна бути оформлена документально, що дозволить обґрунтувати свою позицію під час написання скарги;
  • скарга є юридичним документом , Тому слід виключити емоції і зосередитися на суті справи. Опис ситуації має бути послідовним, але досить коротким;
  • заява повинна містити посилання на правові установки. Потрібно вказати, які правила і закони порушила противна сторона;
  • визначитеся з терміном розгляду. Стандартним запитом є розгляд претензії за 10 днів;
  • доказова база має бути присутня в повному обсязі , Додаватися копії квитанцій, чеків, інших підтверджують купівлю документів. При відсутності платіжних доказів можуть знадобитися показання свідка виробленої в торговій точці покупки.

Подати скаргу анонімно або бездоказово не вийде, оскільки такі заяви не приймаються до розгляду. Досить переконливою для наглядової організації є запис в книзі скарг і пропозицій, яка має бути присутня на кожній торговій точці.

Як написати скаргу в Росспоживнагляд


Як написати скаргу в Росспоживнагляд

Заяви від громадян приймаються в режимі онлайн на офіційному порталі Росспоживнагляду. Текст звернення повинен містити необхідну інформацію за фактом претензії. Прикладом може служити невідповідність заявленої в ціннику або накладної ціни, сортності, інших характеристик купленому товару. Буде потрібно вказати конкретне найменування, долучити знімок платіжного документа і, по можливості, цінника. Відображене невідповідність стане головним аргументом для початку перевірки.

При написанні заяви на офіційному порталі, слід дотримуватися встановленої послідовності при заповненні:

  • вібіраєте вкладку «Росспоживнагляду»;
  • послідовно переходите на «Звернення громадян»;
  • потім слід «Форма Звернення»;
  • слід заповнити всі необхідні поля, постарайтеся не ставити прокреслень і порожніх рядків;
  • прикріплюєте зроблені у справі знімки;
  • пишіть свою адресу електронної пошти;
  • вводите код і подаєте заявку натисканням клавіші.

Зміст і форма звернення скарги


Зміст і форма звернення скарги

Електронна заявка приймається до розгляду за наявності підстав. Якщо скарга відхилена по об'єктивних причин , То заявнику надійде відповідь із зазначенням причини відмови. В основному, причинами є недостатня доведеність, нечітке і безграмотне звернення. Тому перед відправкою скарги слід зважити всі наявні аргументи і вибудувати логічний зв'язок між порушеними правами і зверненням в Росспоживнагляд.

Споживач має право вказати на існуючі порушення , Пославшись на статті закону, але робити висновки будуть професійні контрольні органи.

Не варто писати про те, що в результаті того, що сталося покупець вимагає закрити організації торгівлі , Подібні висновки Росспоживнагляд зробить самостійно, в ході перевірки скарги. Якщо з вами трапилася неприємність і ваші права ущемлені, не варто відкладати звернення, вам завжди допоможуть і розберуться в ситуації.

Состовления скарг в Росспоживнагляд

Яка організація стає на захист прав споживачів в Росії? Правильно, Росспоживнагляд. Офіційна назва у них довший і мудре, та й мало хто його знає, тому і писати його ми не будемо. Всі покупці і постачальники послуг знають, що в разі порушення їх прав захист можна знайти у співробітників Росспоживнагляду. Для цього необхідно написати скаргу на магазин або банк або будь-яку іншу організацію, з вини якої були порушені ваші права. Причому, щоб заява була прийнята писати його потрібно відповідно до певних правил. Звичайно, ніякої встановленої законом обов'язкової норми немає, але є правила, відповідно до яких споживач зобов'язаний оформити скаргу. Типовий бланк скарги можна скачати на нашому сайті.

Приводів написати скаргу в Росспоживнагляд може бути безліч. І по кожному випадку свої нюанси в тому, як правильно скласти скаргу, що вона повинна містити, які дані необхідно вказати. Багато людей, знаючи і чуючи назву цієї організаційної структури , Лише в загальних рисах представляють особливості роботи Росспоживнагляду. Якщо ви думаєте, що до них можна звертатися лише тільки за якістю товару, то ви жорстоко помиляєтеся. Написати заяву або подати скаргу співробітникам Росспоживнагляду можна і на неправомірні дії співробітників банків, і на порушення санітарних норм, і на колекторів, і ще по багатьох приводів, так як трудяться вони не тільки на захист прав споживача, а й ще в сфері благополуччя громадян своєї країни.

через форму зворотнього зв'язку ви можете зв'язатися з досвідченими юристами. Вони безкоштовно підкажуть вам, куди саме необхідно звертатися в ситуації, що у вас ситуації (Росспоживнагляд, судові органи , Прокуратура і т.д.).

Як правильно писати заяви, скарги, претензії в усі ці організації. На всі питання відповідають компетентні фахівці з великим досвідом роботи.

Кожен громадянин Росії повинен знати конкретно, з якого приводу можна написати в Росспоживнагляд. На кого і в якому випадку залишити скаргу про порушення прав споживачів. Адже порушити права простого громадянина може не тільки банк або магазин. Обов'язки цієї організації чітко прописані в офіційних документах . У сферу діяльності Росспоживнагляду входить багато функцій, що визначають захист прав споживачів і працюючих на благо людини.

Отже, розглянемо основні з них:

  • контролювання санітарного відповідності встановленим нормам в громадських організаціях (Офіси, садки, школи, державні установи , Кафе, їдальні, ресторани, бістро і т.п.);
  • контролювання якості готується продукції, виробництво продуктів харчування;
  • контроль за випромінюваннями (радіація, медичне опромінення);
  • контроль епідеміологічного стану ( біологічна безпека , Перевірка в'їжджають в країну і потрапляють під підозру підхопити заразу, типу холери, наприклад, вакцинація, інформування жителів при виникненні небезпеки заразитися і т.д.);
  • забезпечення захисту споживчих прав;
  • забезпечення захисту прав у разі порушення умов надання послуг;
  • афери з розіграшами і лотереями;
  • діяльність банків по додатковим і кредитних послуг;
  • діяльність колекторських організацій;
  • реєстрація та видача ліцензій на певні види продукції і діяльність;
  • інші обов'язки у сфері добробуту населення в загальному, і кожної людини зокрема, що не суперечить російським законодавством і нормам закону, які б діяльність Росспоживнагляду.

Якщо ви сумніваєтеся в тому, чи підходить ваш випадок для того, щоб написати претензію в дану організацію , Звертайтеся за консультацією до кваліфікованих юристів , Які працюють на нашому сайті.

Як Написати


Як Написати

Щоб звернутися в Росспоживнагляд за захистом прав споживачів, не має значення, на магазин ви будете скаржитися або на банк, необхідно заповнити заяву правильно. Наприклад, не вказавши норми закону, які були порушені, ви можете отримати відмову від прийняття вашої заяви. Грубою помилкою стане, якщо не написати повне найменування магазину (банку) на який ви скаржитеся. Обов'язково потрібно написати свої дані, щоб співробітники Росспоживнагляду знали, кому і куди направити відповідь. Суть скарги повинна бути викладена коротко, але логічно і в повному обсязі. Всі ваші вимоги повинні відповідати законодавству. Ви не можете написати все що захочете, це буде зайвим і стане ще однією підставою для відмови. Після отримання вашої скарги співробітники, які захищають права споживачів повинні будуть перевірити роботу магазину і виявити відповідність ваших слів і дійсності. За умови, що ваші претензії підтвердяться, до працівників магазину / банку будуть застосовані певні заходи впливу (все тільки відповідно до закону). А вам направлять відповідь про результати.

Варто пам'ятати, що перш ніж звертатися в Росспоживнагляд, необхідно написати претензію в сам магазин (банк, або іншу організацію, які порушили закон щодо захисту прав споживачів) і спробувати вирішити все мирно і добровільно (з боку порушників).

Вже після отримання відмови від магазину на ваші вимоги варто звернутися в більш компетентні органи . Якщо вам потрібна допомога в складанні заяви в будь-які органи, що займаються захистом прав споживачів (роспотребнадзро, прокуратура, суд, житлова комісія і т.п.) звертайтеся до досвідчених юристів, консультують на нашому сайті. Вам допоможуть написати заяви відповідно до вимог діловодства та нормативно - правових актів. Послуга безкоштовна.

Що повинен знати споживач

Співробітникам Росспоживнагляду можна сміливо залишити свої претензії при покупці неякісної або простроченої їжі (мається на йду, все, що ми вживаємо в їжу). Також, заяву можна скласти, якщо в місцях громадського харчування бігають таргани ( санітарні норми порушені) або в магазині вам неправильно зважили товар, або послуги з проведення ремонту були надані з порушеннями договору, або в банку нав'язали обов'язкове страхування (Яке, насправді не є обов'язковим) і т.п.


Ви можете сміливо йти в Росспоживнагляд якщо мають місце бути наступні порушення:

  • продавець / постачальник / виконавець продали / надали неякісні товари / послуги;
  • безпеку. Тобто, товар / послуга, продані / надані споживачеві не повинні нести в собі небезпеку для навколишнього світу і самих споживачів та його близьких;
  • правдивість наданих відомостей про товар / послуги. Вам має бути надана інформація про продукцію або послуги в повному обсязі;

При будь-яких порушеннях ваших прав (саме прав, передбачених законодавством , А не примх, обумовлених характером і емоційним станом) необхідно писати про захист своїх прав до компетентних органів, в тому числі і в Росспоживнагляд.

Скаржимося на банк

Скаржитися можна не тільки на магазин, але і на дії банківських співробітників. Адже вони не завжди правомірні. Звернутися за допомогою від незаконної роботи банку ви маєте право як мінімум в трьох випадках:

  • некоректна робота служби безпеки банку по витребуванню прострочених платежів по кредитах (так само, як і колекторських організацій);
  • неповноцінні і перекручені дані про відсотки за позиками, кредитами, іпотеку і т.д .;
  • нав'язування додаткових послуг банківськими працівниками (одноразові платежі за відкриття рахунків, вимога обов'язкової страховки і т.д.).

За відкриття рахунку банк повинен платити ЦБ, але, ні в жодному законі не сказано про те, що ці гроші повинні бути витребувані з споживачів. Звернення в Роспотребнадзор дасть вам можливість при виникненні судового розгляду обзавестися компетентним представником. Якщо ви не довіряєте державним органом , Що не дивно в даний час з-за їх байдужість до людських проблем і високого рівня бюрократизму, звертайтеся до наших юристів через форму зворотного зв'язку. Чим може допомогти банк при вирішенні труднощів зі стягненням заборгованості?


Некоректні, а часом навіть і незаконні способи вибивання боргів з позичальників є основною проблемою для громадян Росії. Докучливі дзвінки в будь-який час доби, грубі розмови , Загрози, безсторонні висловлення на адресу позичальників. Всі ці дії можуть завдати моральної шкоди.

У таких випадках, після перевірки отриманої від вас інформації, Росспоживнагляд може домогтися накладення штрафних санкцій на банк, аж до ліквідації його як організації. Особливо беззахисні колектори. Їх організації зазвичай і так на половина: легальні. У будь-якому випадку, в разі необхідності компетентні юристи завжди до послуг користувачів нашого інтернет - ресурсу.

Скаржимося на страховиків

Дуже часто страхові компанії , Користуючись тим, що не всі споживачі мають достатній рівень юридичних знань, намагаються їх обдурити. Сюди входять і додаткові платні послуги , Які нав'язуються клієнтам під видам обов'язкових, і заниження суми страховки при настанні необхідності її виплачувати, і повна відмова від відшкодування. Зазвичай відговорюватися так, що мовляв сформована ситуація не потрапляє під страховий випадок. І починають ігнорувати ваші вимоги або неправомірно затягувати термін виплати.

Від того, наскільки правильно ви складете претензію до страховиків або напишіть заяву в Роспотребнадзор, намагаючись заперечити їх дії, залежить, наскільки швидко ви отримаєте свої гроші і в якому обсязі. Скарга на страхові компанії складається практично також, як і на дії інших організацій. лише нормативна база буде дещо інша, закони то різні. Ну і прикладаються документи (доказова база) теж буде відрізнятися. Адже вам в першу чергу необхідно буде довести, що виникли у вас проблеми це і є той самий горезвісний страховий випадок. Отже, давайте розберемо алгоритм, за яким можна починати скаржитися.


Отже, давайте розберемо алгоритм, за яким можна починати скаржитися

Необхідна наявність таких ситуацій:

  • наступ випадку, що потрапляє в перераховані в вашій страховці;
  • відмова від надання безкоштовного медобслуговування;
  • відмова від надання безкоштовних медикаментів при лікуванні в стаціонарі, які входять до спеціального переліку;
  • заниження виплати, яка покладена вам відповідно до страховими випадком;
  • категорична відмова від оплати страховки;
  • навмисне відтягування дати страхових виплат, незаконне збільшення термінів виплати страховки.

По любому з цих випадків ви можете звертатися до співробітників Росспоживнагляду або за порадою до наших фахівців, скориставшись формою зворотного зв'язку на сайті.

Скаржимося на керуючу компанію

Як відомо жителям багатоквартирних будинків , В нашій країні робота комунальників і співробітників керуючих компаній залишає бажати кращого. На них, також як і на співробітників магазина можна написати скаргу в Росспоживнагляд. Структура заяви буде аналогічною.


Алгоритм дій в цій ситуації трохи відрізняється. У разі невиконання КК своїх прямих обов'язків, зазначених в угоді або договорі, або частковому невиконанні, ви спочатку пишете претензію їх керівнику. При невиконанні ваших вимог, або неякісному виконанні (знову все зробили як-небудь, лише заявник відмовився) можна подати претензію або заяву в житлову компанію . Вони повинні вжити відповідних заходів, зазвичай на цьому все і закінчується. Але якщо вас знову відправили від воріт до воріт, то, доклавши всі необхідні документи до своєї заяви, звертаєтеся в Росспоживнагляд. Споживач повинні знати, що звернутися до даної організації можна як письмово (на папері), так і через інтернет.

Чим може допомогти банк при вирішенні труднощів зі стягненням заборгованості?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online