Союз менеджерів

Наказ Мінекономрозвитку від 3.08.04 № 219 "Про порядок голосування уповноваженого органу в справах про банкрутство та в процедурах банкрутства в зборах кредиторів"

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Версія для друку Версія для друку

Зареєстровано в Мін'юсті РФ 13 вересня 2004 р N 6019

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ

РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ

НАКАЗ

від 3 серпня 2004 р N 219

ПРО ПОРЯДОК ГОЛОСУВАННЯ ОРГАНУ, УПОВНОВАЖЕНОГО ПРЕДСТАВЛЯТИ

У СПРАВАХ ПРО БАНКРУТСТВО та в процедурах банкрутства

ВИМОГИ ПРО СПЛАТИ ОБОВ'ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ І ВИМОГИ

І НАУКИ УКРАЇНИ ПО ГРОШОВИМ ЗОБОВ'ЯЗАННЯМИ

ЗА УЧАСТЮ В ЗБОРАХ КРЕДИТОРІВ

(В ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

На виконання пункту 15 Положення про порядок пред'явлення вимог за зобов'язаннями перед Російською Федерацією у справах про банкрутство та в процедурах банкрутства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 травня 2004 р N 257 "Про забезпечення інтересів Російської Федерації як кредитора у справах про банкрутство та в процедурах банкрутства "(Відомості Верховної Ради України, 2004, N 23, ст. 2310), наказую:

Затвердити Порядок голосування органу, уповноваженого представляти в справах про банкрутство та в процедурах банкрутства вимоги про сплату обов'язкових платежів і вимоги Російської Федерації за грошовими зобов'язаннями за участю в зборах кредиторів.

(В ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

міністр

Г.О.ГРЕФ

затверджено

наказом

Мінекономрозвитку Росії

від 3 серпня 2004 р N 219

ПОРЯДОК

ГОЛОСУВАННЯ ОРГАНУ, УПОВНОВАЖЕНОГО ПРЕДСТАВЛЯТИ

У СПРАВАХ ПРО БАНКРУТСТВО та в процедурах банкрутства

ВИМОГИ ПРО СПЛАТИ ОБОВ'ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ

І ВИМОГИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПО ГРОШОВИМ

ЗОБОВ'ЯЗАННЯМИ ЗА УЧАСТЮ В ЗБОРАХ КРЕДИТОРІВ

(В ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

1. Орган, уповноважений представляти в справах про банкрутство та в процедурах банкрутства вимоги про сплату обов'язкових платежів і вимоги Російської Федерації за грошовими зобов'язаннями (далі - уповноважений орган) за участю в зборах кредиторів, на якому розглядається питання про вибір процедури банкрутства, голосує:

(В ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

а) за введення фінансового оздоровлення при наявності всіх наведених нижче обставин:

щодо боржника відповідно до Федерального закону від 26 жовтня 2002 N 127-ФЗ "Про неспроможність (банкрутство)" (Відомості Верховної Ради України, 2002 N 43, ст. 4190) (далі - Закон) може бути введена процедура фінансового оздоровлення;

надано забезпечення виконання зобов'язань боржника відповідно до графіка погашення заборгованості, що відповідає вимогам законодавства Російської Федерації;

графіком погашення заборгованості передбачається повне погашення заборгованості за вимогами Російської Федерації не пізніше ніж протягом одного року з дати введення фінансового оздоровлення, якщо рішенням Уряду Російської Федерації не встановлено інше <*>;

(В ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

<*> Виходячи з положень абзацу другого пункту 1 статті 64 Податкового кодексу Російської Федерації (Відомості Верховної Ради України, 1998, N 31, ст. 3824 1999 року, N 28, ст. 3487; 2000, N 2, ст. 134; N 32, ст. 3341; 2001, N 53, ст. 5016; 2003 N 22, ст. 2066; N 23, ст. 2174; N 27, ст. 2700; N 52, ст. 5037; 2004, N 27, ст. 2711; N 31, ст. 3231; N 45, ст. 4377; 2005, N 27, ст. 2717; N 45, ст. 4585; 2006, N 6, ст. 636; N 31, ст. 3436; 2007, N 1, ст. 28, ст. 31; N 18, ст. 2118; N 22, ст. 2563, ст. 2564).

(Виноска введена Наказом Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

б) за введення зовнішнього управління або продовження зовнішнього управління, якщо стосовно боржника відповідно до Закону може бути введена або продовжена процедура зовнішнього управління, при наявності однієї з таких умов:

боржник відповідно до Закону є суб'єктом природних монополій, або стратегічним підприємством або організацією, або містоутворююче організацією;

арбітражним керуючим дано висновок про доцільність введення або продовження зовнішнього управління;

в) за укладення мирової угоди в разі, якщо проект мирової угоди відповідає законодавству Російської Федерації і процедура укладення мирової угоди відповідає Закону, при наявності однієї з таких умов:

проект мирової угоди передбачає погашення заборгованості за вимогами Російської Федерації про сплату обов'язкових платежів не пізніше 30 днів з дати вступу мирової угоди в законну силу;

є відстрочка (розстрочка, реструктуризація) заборгованості, надана відповідно до податкового та (або) бюджетним законодавством;

г) за введення процедури конкурсного виробництва у випадках, якщо відповідно до цього Порядку відсутні підстави для голосування за введення процедур зовнішнього управління, фінансового оздоровлення або мирової угоди.

2. При розгляді питання про утворення комітету кредиторів уповноважений орган голосує проти утворення комітету кредиторів у разі, якщо кількість конкурсних кредиторів уповноважених органів становить менше п'ятдесяти.

3. При розгляді питання про визначення кількісного і персонального складу комітету кредиторів уповноважений орган голосує за кількісний та персональний склад комітету кредиторів, що забезпечує максимально можливе в наявних обставин представництво уповноваженого органу в комітеті кредиторів.

4. При розгляді питання про віднесення до компетенції комітету кредиторів прийняття рішень, які відповідно до Закону приймаються зборами кредиторів або комітетом кредиторів, уповноважений орган голосує проти передачі таких повноважень комітету кредиторів.

5. При розгляді питання про затвердження графіка погашення заборгованості уповноважений орган голосує за варіант, що забезпечує повне задоволення вимог про сплату обов'язкових платежів і вимог Російської Федерації за грошовими зобов'язаннями в найбільш короткі терміни, за умови його відповідності законодавству Російської Федерації.

6. При розгляді питання про затвердження плану зовнішнього управління або питання про внесення змін і доповнень до плану зовнішнього управління уповноважений орган голосує відповідно до рекомендацій розпорядника майна, за винятком випадків, коли план зовнішнього управління або зміни в план зовнішнього управління не відповідають законодавству Російської Федерації , іншим нормативно-правовим актам або передбачають віднесення до компетенції комітету кредиторів прийняття рішень, які відповідно до Закону приймають я зборами кредиторів або комітетом кредиторів.

7. При розгляді питання про звернення до арбітражного суду з клопотанням про відсторонення арбітражного керуючого уповноважений орган голосує за вказане звернення в разі наявності вступило в силу судового акта про порушення арбітражним керуючим законодавства Російської Федерації під час виконання ним своїх обов'язків, а також при настанні інших обставин, перешкоджають здійсненню арбітражним керуючим своїх повноважень, в тому числі в разі встановленого судом невідповідності раніше затвердженого (призначення го) арбітражного керуючого вимогам, що пред'являються до арбітражних керівників відповідно до нормативних правових актів Російської Федерації.

8. При голосуванні на зборах кредиторів з питання визначення саморегулівної організації арбітражних керуючих (далі - саморегулівна організація) уповноважений орган голосує за саморегульовану організацію, член якої здійснював до проведення зборів кредиторів повноваження арбітражного керуючого, за винятком випадків, передбачених цим Порядком.

Уповноважений орган голосує за іншу саморегульовану організацію, яка визначається відповідно до Порядку вибору органом, уповноваженим представляти в справах про банкрутство та в процедурах банкрутства вимоги про сплату обов'язкових платежів і вимоги Російської Федерації за грошовими зобов'язаннями, саморегулівної організації арбітражних керуючих при подачі в арбітражний суд заяви про визнання боржника банкрутом, затвердженим Наказом Мінекономрозвитку Росії від 19 жовтня 2007 р N 351, в наступних випадках:

(В ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

а) за наявності вступило в силу судового акта про порушення арбітражним керуючим - членом відсторонюється саморегулівної організації законодавства Російської Федерації, допущених в цій справі про банкрутство, крім випадків, коли такий судовий акт винесений на вимогу даної саморегулівної організації;

(Пп. "А" в ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

б) при виключенні відсторонюється саморегулівної організації з єдиного державного реєстру саморегулівних організацій арбітражних керуючих, а так само під час вступу до уповноваженого органу інформації про прийняття судом рішення про таке виключення за заявою регулюючого органу;

(Пп. "Б" в ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

в) при наявності заяви відсторонюється саморегулівної організації про неможливість подання кандидатур арбітражних керуючих для затвердження арбітражним судом, а так само в разі, якщо такі кандидатури не представлені в арбітражний суд в установленому порядку.

(Пп. "В" в ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

У разі, якщо рішення про виключення відсторонюється саморегулівної організації з єдиного державного реєстру саморегулівних організацій арбітражних керуючих прийнято за заявою саморегулівної організації та при цьому арбітражний керуючий, який здійснював повноваження в цій справі про банкрутство, протягом 15 днів з дати прийняття рішення про виключення відсторонюється саморегулівної організації з єдиного державного реєстру саморегулівних організацій арбітражних керуючих, але не пізніше дати проведення зібраний ия кредиторів з питання визначення саморегулівної організації арбітражних керуючих, вступив в члени іншої саморегулівної організації та в справі про банкрутство відсутні вступили в силу судові акти про порушення арбітражним керуючим - членом відсторонюється саморегулівної організації законодавства Російської Федерації, допущених в цій справі про банкрутство, уповноважений орган голосує за саморегульовану організацію, членом якої є арбітражний керуючий на дату проведення зборів кредиторів.

(Абзац введений Наказом Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

9. При голосуванні з інших питань, включених до порядку денного, представник уповноваженого органу зобов'язаний голосувати відповідно до рішення уповноваженого органу, оформленим письмово.

За запитом Мінекономрозвитку Росії уповноважений орган протягом п'яти робочих днів з дати надходження відповідного запиту забезпечує напрям в Мінекономрозвитку Росії копії прийнятого рішення про голосування на зборах кредиторів.

(В ред. Наказу Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

Розмежування повноважень уповноваженого органу, встановлених цим Порядком (за винятком встановлених пунктом 11 цього Порядку), між центральним апаратом уповноваженого органу та його територіальними органами встановлюється наказом уповноваженого органу.

10. У разі розгляду зборами кредиторів питання про включення до порядку денного зборів кредиторів додаткових питань, порядок голосування щодо яких не визначено відповідно до цього Порядку або рішенням уповноваженого органу, оформленим письмово, представник уповноваженого органу голосує:

проти включення зазначених додаткових питань до порядку денного зборів кредиторів;

за відкладення розгляду зазначених додаткових питань в разі їх включення до порядку денного зборів кредиторів.

Рішення відповідно до пункту 11 приймається відповідно до Наказу ФНС РФ від 18.10.2004 N САЕ-3-19 / 2 @ виключно ФНС РФ (лист ФНС РФ від 15.03.2005 N 19-10-03 / 000 287 @).

11. За рішенням уповноваженого органу може бути прийнято інше рішення про голосування з питань, що розглядаються на зборах кредиторів, ніж передбачене цим Порядком. Відповідне рішення повинно містити обґрунтування його прийняття.

Копія рішення уповноваженого органу, прийнятого відповідно до цього пункту, надсилається уповноваженим органом в Мінекономрозвитку Росії з додатком документів, що підтверджують обгрунтованість прийнятого рішення, в порядку та строки, передбачені абзацом другим пункту 9 цього Порядку.

(Абзац введений Наказом Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

Мінекономрозвитку Росії має право протягом 15 робочих днів з дати надходження копії рішення уповноваженого органу про голосування з питання визначення саморегулівної організації, прийнятого відповідно до цього пункту, винести висновок про необгрунтованість такого рішення. Висновок про необгрунтованість прийнятого уповноваженим органом рішення надсилається до уповноваженого органу протягом 2 робочих днів з дати винесення такого висновку.

(Абзац введений Наказом Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

Рішення уповноваженого органу, щодо якого винесено висновок про необгрунтованість, підлягає скасуванню протягом 2 робочих днів з дати отримання уповноваженим органом зазначеного висновку.

(Абзац введений Наказом Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

12. Копія рішення уповноваженого органу про голосування на зборах кредиторів, при наявності такого рішення, пред'являється для ознайомлення арбітражному керуючому (особі, що проводить збори кредиторів) негайно після оголошення результатів голосування.

Рішення уповноваженого органу про голосування на зборах кредиторів не може містити відомості обмеженого доступу, в тому числі відомості, що становлять службову або державну таємницю. При наявності передбаченого пунктом 11 цього Порядку обґрунтування прийнятого рішення, що містить відомості обмеженого доступу, в копії відповідного рішення уповноваженого органу, висунутого арбітражному керуючому (особі, що проводить збори кредиторів) для ознайомлення, зазначається на наявність такого обґрунтування.

(П. 12 введений Наказом Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

13. Окремі питання, що розглядаються на зборах кредиторів щодо стратегічних підприємств і організацій, за рішенням уповноваженого органу можуть бути винесені на розгляд координаційних органів, утворених при уповноваженому органі відповідно до нормативних правових актів Російської Федерації.

14. Скарги саморегулівних організацій на дії уповноваженого органу, пов'язані з реалізацією цього Порядку, розглядаються на міжвідомчій нараді відповідно до Порядку вибору органом, уповноваженим представляти в справах про банкрутство та в процедурах банкрутства вимоги про сплату обов'язкових платежів і вимоги Російської Федерації за грошовими зобов'язаннями, саморегулівної організації арбітражних керуючих при подачі в арбітражний суд заяви про визнання боржника банкрутом, затвердженого наказом м Мінекономрозвитку Росії від 19 жовтня 2007 р N 351.

(П. 14 введений Наказом Мінекономрозвитку РФ від 19.10.2007 N 351)

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online