Відповіді. ГАРАНТІЯ на тару

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

При поверненні товару по гарантії на ремонт відсутня частина упаковки

При поверненні товару по гарантії на ремонт відсутня частина упаковки. У зв'язку з цим, магазин відмовляється від ремонту по гарантії. Можна віддати товар на ремонт по гарантії без упаковки або її частини? Гарантійний талон присутній.

Олександр

Споживачам відома ситуація, коли мобільний телефон, комп'ютер або телевізор виходять з ладу, і вони, намагаючись їх полагодити, стикаються з численними проблемами. Магазин, як правило, відправляє споживача в сервісний центр, а той знаходить масу причин, щоб відмовити в безкоштовному і своєчасному ремонті, в тому числі і посилання на відсутність тари, в якій був куплений товар.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у разі поломки товару протягом встановленого гарантійного строку виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити безкоштовне виконання робіт з гарантійного ремонту, при цьому. Закон передбачає єдиний випадок відмови в гарантійному ремонті - порушення споживачем правил експлуатації товару або його зберігання. Але цей факт має довести сторона, до якої споживач пред'явив вимогу про безоплатне усунення недоліків. Причому порушення правил експлуатації повинно бути доведено експертизою.

Як правило, неприємності, з якими стикаються споживачі при усуненні недоліків товару, виникають у зв'язку з порушенням виконавцями процедури прийому товару на гарантійний ремонт. А ось що говорить п. 30 ст. 7 вищезгаданого Закону: «Під час прийому товару на гарантійний ремонт виконавець у присутності споживача перевіряє споживчі властивості товару, його комплектність, зовнішній вигляд, заводський номер, дату виготовлення, наявність пломб виробника або виконавця (за дорученням виробника) та гарантійних талонів і встановлює наявність заявленого нестачі товару, надається номер, під яким він береться на гарантійний облік ». Як бачимо, в Законі немає вказівок на те що покупець зобов'язаний зберігати пакувальну тару (коробку) від товару.

Про це також йдеться і в Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 № 506: На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника або виконавця на товарі , якщо це передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.

При прийомі товару на гарантійний ремонт виконавець у присутності споживача перевіряє споживчі властивості товару, його комплектність, зовнішній вигляд, заводський номер, дату виготовлення, наявність пломб виробника або виконавця (за дорученням виробника) та гарантійних талонів і встановлює наявність заявленого недоліку ». І теж жодного слова про коробках.

Та й проста логіка говорить про небажаність зберігання тари, оскільки це просто захаращує житло і не більше того. Уявіть собі - ви купили нову однокімнатну квартиру на першому поверсі без балкона, придбали для неї побутову технік у: холодильник, газову плиту, холодильник, пральну і посудомийну машини, швейну машинку, телевізор, комп'ютер, мікрохвильову піч, мультиварку, пилосос, вентилятор, праска . Виникає питання - а куди подіти, де зберігати весь гарантійний період (від одного до п'яти років) тару від всієї цієї техніки. Адже якщо всю її розмістити в квартирі, то або вам ніде буде спати, або ніде готувати їжу або відправляти природні потреби або помитися.

Але, щоб уникнути нервування в майбутньому, моя вам порада: при покупці побутової техніки в тарі вимагайте від продавця зробити в договорі купівлі-продажу застереження відносно не обов'язковості збереження тари (упаковки) на весь період гарантії і скріплення її печаткою продавця.

Задайте Своє питання нашому фахівцеві. Відповідь незабаром буде опублікований в цьому розділі і на сторінках "Проспекту Трубників".

Можна віддати товар на ремонт по гарантії без упаковки або її частини?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online