- Покупки в Спортмастере
- Здача товару в магазин
- обмін покупки
- Повернення грошей
- Термін обігу в магазин
- Умови повернення товару
- Повернення неякісного товару
- Порядок пред'явлення претензій
- зразки документів
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Повернення товару в Спортмастере передбачений Законом «Про захист прав споживачів» від 7 лютого 1992 року № 2300-1.
Порядок дій в цьому випадку не має особливих відмінностей. Істотну роль грає лише вид придбаного товару. У будь-якому випадку реалізована продукція повинна відповідати вимогам якості. В іншому випадку покупку можна буде повернути.
Покупки в Спортмастере
Магазини Спортмастер реалізують досить широкий перелік товарів. Хоча приналежність виробів в своїй сукупності одна. Всі товари, що продаються - спортивні. У той же час їх можна розділити на кілька категорій:
- Одяг.
- Взуття.
- Інвентар.
На кожен вид виробів встановлюється термін служби. Наприклад, тривалість гарантії на взуття в Спортмастере становить в середньому шістдесят діб.
Причини і порядок повернення товару залежать від його виду. Чинним законодавством передбачено два приводи для повернення продукції:
- Невідповідність вимогам якості.
- Виріб не підійшло за розміром, фасоном, кольором, комплектності або габаритам.
У першому випадку повернути можна будь-який товар, у другому - все, крім трикотажу і білизни, які безпосередньо контактують з тілом людини.
Здача товару в магазин
Здаючи товар в магазин Спортмастер, покупці зазвичай мають на меті зробити обмін вироби на аналогічне, або повернути витрачені кошти. Все залежить від виду продукції і приводів для анулювання покупки.
обмін покупки
Кожен споживач має право обміняти що не сподобався або неякісний товар на аналогічний. Це поширюється на інвентар, взуття та одяг, яка безпосередньо не контактує з тілом, наприклад, тренажери, кросівки, куртки.
Для різних приводів встановлені терміни реалізації вимог покупця. Якщо причиною повернення є шлюб, то такий період буде залежати, перш за все, від намірів і можливостей реалізатора. За загальними правилами термін заміни становить сім фактичних доби, з моменту звернення. На практиці він не триває більше трьох. Якщо у реалізатора немає аналога, то такий період складе тридцять днів. Коли проводиться додаткова перевірка, термін обміну може тривати до двадцяти діб. Оскільки в Спортмастере є свої експертні фахівці, оцінка відбувається, як правило, протягом п'яти діб.
Коли виріб не влаштувало покупця через розміри, фасону, конфігурації, габаритів або кольору, обмін повинен відбутися протягом двох фактичних тижнів. У такий строк не включається день покупки.
Повернення грошей
Покупець може повернути гроші за продукцію, яка не відповідає нормам якості або не влаштовує його з особистих причин. Така вимога має бути виконане протягом десяти днів, моменту його пред'явлення. Для цього покупцеві потрібно представити продавцю чек, в якому зазначено, скільки коштує виріб. У разі втрати документа, людина може використовувати показання свідків пояснення. Повернення грошових коштів буде здійснюватися в тому ж порядку, в якому вони вносилися. Наприклад, при безготівковому розрахунку, все буде перераховано на банківську карту клієнта. На практиці така процедура реалізується протягом не більше п'яти днів.
Термін обігу в магазин
На товари, які пропонує Спортмастер поширюються всі без винятку правила, встановлені ЗоЗПП. Відповідно пред'явити претензії покупець може протягом прийнятого гарантійного терміну. Такий період визначається виробником і залежить від виду продукції. Якщо виробник не встановив зазначений термін, це може зробити продавець, який приймає на себе зобов'язання по розгляду претензій. Коли гарантія не була визначена спочатку, висунути свої вимоги покупець може протягом двох років за умови, що більший період не обговорений в законі або договорі про реалізацію. Якщо термін служби становив менше двадцяти чотирьох місяців, то пред'явити претензії можна і по його закінченні. У цьому випадку покупець повинен буде довести, що шлюб мав місце ще до моменту придбання товару.
Умови повернення товару
Повернути придбану продукцію можна буде при дотриманні ряду умов. Перш за все, товар не повинен використовуватися власником. За правилами Спортмайстера покупцеві буде відшкодована вартість виробу. При цьому витрати на доставку магазином не компенсується. Чи не буде прийнята назад і продукція, що має свої індивідуальні особливості, через яких вона може бути використана тільки самим покупцем. Не підлягає поверненню виріб, який включено до Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 1998 року № 55. У даному випадку таке правило стосується трикотажної та текстильної продукції, яка контактує з тілом людини - нижню білизну, рашгард, шкарпетки.
Що повертається виріб повинен зберегти свої функції і зовнішній вигляд. Всі ярлики і пломби повинні бути не порушені. Людина зобов'язана буде пред'явити документи, які підтверджують факт придбання товару і його оплату - укладена угода про реалізацію, чек, гарантійний талон. Втрата або приведення в непридатність зазначених даних не позбавляє покупця права звертатися до продавця.
Повернення неякісного товару
Повернення реалізатора неналежного вироби, тобто не відповідає вимогам норм якості, має свої особливості. В цьому випадку Спортмастер відшкодує своєму клієнтові не тільки повну вартість продукції, але також всі витрати, пов'язані з її транспортуванням.
Щоб повернути шлюб, покупець повинен буде представити чек, договір і гарантійний талон, а також сам товар.
Факт передачі виробу оформляється актом. Найчастіше реалізатор направляє виріб на експертизу, для встановлення характеру і причин недоліків. За результатами проведеної оцінки можна буде визначити винну сторону. Якщо експертиза підтвердить, що людина не має відношення до виниклих недоліків, товар буде прийнятий, а грошові кошти повернуті покупцеві.
Порядок пред'явлення претензій
Якщо покупець має намір повернути товар в Спортмастер, він зобов'язаний пред'явити претензію. Її форма залежить від способу придбання, оскільки зазначений продавець реалізує свою продукцію як в точках роздрібної торгівлі, так і через інтернет-магазини, коли людина хоче скасувати замовлення.
Коли людина придбала товар самостійно, то правильним буде оформити заяву в письмовому вигляді. Зразок такого документа можна запозичити на будь-якому спеціалізованому сайті, присвяченому цій тематиці. Деякі продавці пропонують своїм клієнтам бланки претензії. В такому випадку покупцю необхідно звернути увагу на структуру та інформацію, що міститься в зразку.
У тексті документа потрібно відобразити наступне:
- Відомості про магазин - назва, адреса розташування.
- Дані про покупця - прізвище, ім'я, по батькові повністю, місце проживання або фактичного перебування, контактний телефон та електронна пошта.
- Інформація, що стосується самої угоди. Сюди можна віднести - дату і місце укладення договору, опис виробу, його вартість, порядок розрахунків, терміни виконання зобов'язань сторонами.
- Виявлені в процесі використання недоліки - їх характер і можливі причини.
- Вимоги покупця - повернення грошей, обмін товару.
- Докладний перелік додається документації - чек, договір, гарантійний талон.
- Дата оформлення претензії, підпис людини.
Складену папір потрібно передати продавцеві. Чинним законодавством такий обов'язок покладений на покупця. Для цього людина може використовувати кілька варіантів.
Претензію можна доставити особисто або оформити її у реалізатора. Це найпоширеніший і оптимальний спосіб, оскільки він дозволяє сторонам відразу провести переговори і вирішити спір у найкоротші терміни.
Допускається поштова пересилка звернення. Такий варіант використовується в випадках, коли людина не має можливості прийти самостійно, наприклад, через віддаленість продавця.
Повідомлення по інтернету. Це спосіб актуальний, коли товар купувався віддаленим способом. Також в цьому випадку можна зв'язатися по телефону з представниками магазину і очікувати приїзду кур'єра, для передачі товару.