Повернення телефону в магазин: бракованого, належної якості

  1. Чи можна повернути телефон назад в магазин?
  2. Як повернути або обміняти телефон належної якості?
  3. Як повернути бракований телефон?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Неможливо собі уявити життя сучасної людини без мобільного телефону

Неможливо собі уявити життя сучасної людини без мобільного телефону. Ми звикли до можливості швидко зв'язуватися з рідними, друзями, колегами по роботі, в найкоротші терміни отримувати всю необхідну нам інформацію. І це здорово, що науково-технічний прогрес, зокрема мобільні засоби зв'язку, надають нам можливість завжди бути в курсі новин. Що робити якщо пристрій зв'язку вас не влаштовує? Як повернути телефон в магазин після покупки? Про це ми розповімо в даній статті.

Чи можна повернути телефон назад в магазин?

Все залежить від якості пристрою і від його функціоналу. У ЗоЗПП встановлені різні терміни повернення якісної та неякісної продукції. Тобто якщо вам продали неякісний телефон, то ви сміливо можете віддати його назад. Що стосується підстав для повернення якісних стільникових телефонів, то тут потрібно враховувати функціонал апарату. Справа в тому, що в Росії є закон, який говорить про неможливість повернення технічно складних товарів (ТСТ). І телефон, у якого сенсорний екран і є можливість виконувати мінімум 2 функції (наприклад, з його допомогою можна здійснювати дзвінки і також виходити в інтернет), відноситься до такої категорії товарів. Якщо цікаво, текст закону, про який йде мова, викладаю нижче (для збільшення зображення клікніть по ньому курсором миші).

Тому якщо ваш смартфон функціонує справно і не має будь-якого заводського браку, повернути його назад ви, на жаль, не маєте можливості. Більше про ТСТ читайте тут .

Як повернути або обміняти телефон належної якості?

Вірно і зворотне твердження. За умови, що ваш мобільний засіб справно і не має всіх тих можливостей, які дозволили б його віднести до категорії технічно складних товарів, у вас є право повернути його назад в магазин протягом 14 днів без пояснення причин. Тобто, згідно зі статтею 25 ЗоЗПП, протягом двох тижнів він підлягає поверненню та обміну навіть якщо відсутні несправності. Це правило «чотирнадцяти днів» активно використовується при покупці різного роду товарів (природно, не ТСТ).

Однак, по-перше, у вашій покупки повинен бути товарний вигляд. Це означає, що вона повинна виглядати так, як виглядала в момент продажу: без вм'ятин, подряпин, бруду і т.п. В іншому випадку, ніхто ваш телефон назад не прийме (стаття 25 ЗоЗПП).

По-друге, ви повинні будете довести факт здійснення покупки: показати чек. Слід зазначити, що ви можете довести це без чека. Для цього треба буде попросити якогось свідка підтвердити, що вами купувався товар в даному магазині.

Швидше за все, вас попросять написати заяву (претензію) на повернення мобільного телефону належної якості в магазин. Як правильно написати цю претензію наочно показано в документі, який я далі додаю. Зразок (приклад) заяви (претензії) на повернення грошей за телефон або його обмін можете скачати тут . Письмову заяву магазин зобов'язаний буде розглянути протягом 10 днів.

Після розгляду претензії повернути кошти за стільниковий повинні протягом 3 діб.

Якщо ви купили телефон через інтернет і він вам не сподобався, то повернути і обміняти його на інший ви можете протягом тижня. При цьому нічого нікому пояснювати ви не зобов'язані. У ситуації, коли вам доставили покупку, а письмову інформацію про те, як і коли її можна повернути не дали, ви маєте право від неї відмовитися. Термін, протягом якого ви можете це зробити, в даному випадку становить три місяці.

Як повернути бракований телефон?

Для початку: «якщо купили телефон, а він бракований, то протягом якого часу його можна повернути і забрати гроші?». Що стосується термінів, то за законом про захист прав споживачів (ЗоЗПП) повернення телефону неналежної якості можна здійснити протягом усього терміну дії гарантії. Нижче йтиметься про нюанси, що стосуються ТСТ.

Тепер про саму процедуру і правила повернення. Що робити, якщо зламався телефон на гарантії і ви виявили несправність в період гарантійного терміну? Вам необхідно буде передати продавцеві:

  • претензію (скаргу) на повернення грошей за неякісний телефон (зразок (шаблон) можна завантажити нижче) *, написану на його ім'я;
  • чек;
  • гарантію на цей зламаний телефон.

* Претензію потрібно буде скласти в двох примірниках, щоб один залишити собі. На цьому примірнику продавець повинен буде розписатися. Зразок (бланк) претензії на повернення телефону неналежної якості можете скачати тут .

Для встановлення причин несправності, ваш засіб зв'язку буде відправлено на експертизу Для встановлення причин несправності, ваш засіб зв'язку буде відправлено на експертизу. Ця процедура займе близько 20 днів. Протягом цього часу вам треба буде якось обходитися без вашого засобу зв'язку, тому на час перевірки магазин дасть вам інший телефон.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що заподіяли телефону шлюб ви самі, то вам необхідно буде виплатити магазину всю суму грошей, яка була витрачена на проведення цієї експертизи. У ситуації, коли результати перевірки показують заводський брак, ви маєте право повернути несправний телефон в магазин по гарантії (в даному випадку її дія поширюється на пристрій), забравши гроші, або обміняти його (поміняти, замінити забракований на інший, якісний). Умови гарантії також дають можливість домовитися з магазином про усунення шлюбу (ремонт поломки), що включається в гарантійне обслуговування, або про зниження вартості телефону.

Важливе зауваження: якщо ваш телефон відноситься до категорії ТСТ (швидше за все так і є) і недолік незначний, то здійснити обмін телефонів, повернення грошей за телефон (здати його назад в магазин) або будь-яке інше з перерахованих вище прав ви можете тільки в період: 15 днів з моменту придбання.

Незначний недолік - це шлюб, який істотно не впливає на роботу телефону. Наочно ваші права в залежності від шлюбу ТСТ показані в таблиці.

Чи можна повернути телефон, взятий в розстрочку?

Купівля гарного стільникового - справа не з дешевих. Часом трапляється, що річ тобі дуже сподобалася, а грошей для її придбання не вистачає. У наш час на такий випадок більшість банків готові з радістю надати кредит. Ця послуга дозволяє отримати бажану річ. І, звичайно, вона може зламатися. Як шкода, якщо новенький телефон перестає працювати всього лише через кілька днів після його придбання. В такому випадку залишається тільки повертати покупку. Як грамотно це зробити? Тут є свої нюанси:

Поки ви повністю не погасите кредит, згідно із законом ваша покупка вам не належить. Коли оформлявся кредит, прописувався договір застави, який говорить про вашу обов'язки при здійсненні повернення або продажу даного купленого вами телефону ставити банк до відома. Тільки якщо банк дасть добро, ви маєте право здійснювати будь-які дії і угоди, що стосуються вашого мобільного апарату.

Далі я поетапно розповім як діяти в таких обставинах:

Потрібно в двох примірниках написати заяву, в якому слід, вказавши причини, висловити своє бажання припинити договір купівлі-продажу. Один екземпляр претензії на повернення стільникового телефону протягом гарантійного терміну, на якому продавець повинен буде зробити відмітку про реєстрацію, ви залишаєте собі як доказ вашого звернення.

Коли ви здійсните повернення мобільного пристрою, вам віддадуть перший внесок, який ви платили (якщо він був заплачений). Інші гроші магазин перерахує на банківський рахунок, який дав вам позику. Перевірте, щоб банку було перераховано ці гроші. Відбутися це повинно протягом 10 днів, після того як між вами і магазином буде зупинений договір купівлі-продажу.

Наступний крок, який вам належить виконати - віддати в банк заяву про дострокове закінчення дії договору про кредитування, так як перестав діяти купівлі-продажу. Також потрібно буде надати банку документ, який підтверджує що ви повернули покупку в магазин. Для цього попередньо попросіть в магазині, щоб вам дали подібного роду документ.
Після даних дій банк повинен буде видати вам документ, який говорить про те, що позика і договір позики закриті.

Сподіваюся, що дана стаття допомогла вам знайти відповідь на яке вас цікавить. Нижче додатково викладаю відео по темі. Приємного перегляду!

Чи можна повернути телефон назад в магазин?
Як повернути або обміняти телефон належної якості?
Як повернути бракований телефон?
Що робити якщо пристрій зв'язку вас не влаштовує?
Як повернути телефон в магазин після покупки?
Чи можна повернути телефон назад в магазин?
Як повернути або обміняти телефон належної якості?
Як повернути бракований телефон?
Для початку: «якщо купили телефон, а він бракований, то протягом якого часу його можна повернути і забрати гроші?
Що робити, якщо зламався телефон на гарантії і ви виявили несправність в період гарантійного терміну?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online