Як і куди поскаржитися на мобільного оператора Мегафон

  1. Як подати скаргу на Офіційний сайт Мегафон
  2. Вибрати пункт «Напишіть нам лист». У вікні вказати:
  3. Зразок написання скарги на Мегафон
  4. Як написати скаргу на оператора Мегафон в Роскомнадзор
  5. Як написати скаргу на Мегафон в Росспоживнагляд
  6. Як поскаржитися на мобільну мережу Мегафон в Прокуратуру
  7. Зразок скарги на Мегафон в Прокуратуру

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Абоненти Мегафон є споживачами послуг мобільного оператора. У разі порушення їх прав, кожен клієнт компанії може звернутися до відповідних служб зі скаргою, щоб домогтися справедливого рішення в ситуації, що склалася.

Досягти правомірного вирішення питань, пов'язаних з незаконними діями мобільного оператора, можна різними способами.

  1. Подати скаргу на Офіційний сайт Мегафон.
  2. Прийти зі скаргою в офіс компанії.
  3. Підключити в вирішенні питання Росспоживнагляд .
  4. У Роскомнадзор.
  5. В Прокуратуру .
  6. У суд .

Як подати скаргу на Офіційний сайт Мегафон

Одним з можливих способів достукатися до керівної ланки оператора мобільного зв'язку Мегафон є можливість написати звернення на Офіційному сайті компанії. Для цього необхідно зробити кілька кроків:

  1. Зайти на головну сторінку сайту https://www.megafon.ru, на якій треба вибрати свій регіон.
  2. Внизу сторінки натиснути на опцію «Звернутися в Мегафон».

Вибрати пункт «Напишіть нам лист». У вікні вказати:

  • Тему звернення.
  • Тему листи.
  • Написати претензію в довільній форі, дотримуючись норм ділової переписки, без образ, погроз.
  • Докласти файл з документами.
  • Вказати номер Мегафон.
  • Ввести прізвище, ім'я та по батькові власника номера Мегафон.
  • Контактна адреса електронної пошти.
  • Контактний телефон.
  • Вказати своє ім'я.
  • Підтвердити правильність введених даних.
  • Ввести код з картинки і відправити скаргу.

Поскаржитись на роботу відділення Мегафон, на якість послуг, що надаються або з іншої претензією можна, зателефонувавши за безкоштовним телефоном: по Росії 8-800-550-05-00, з будь-якої точки світу (безкоштовно) + 7926-111-05-00. Контактний центр Мегафон: 0500.

Подати претензію на Мегафон можна в офісі компанії. Звернення можна писати як на адресу філії, так на посадова особа з апарату управління. Звертаємо увагу, що строгих обмежень в написанні скарги немає.

Зразок написання скарги на Мегафон

У Столичний філія ПАТ «Мегафон»

Від Кравець Олександра Сергійовича

Який проживає за адресою: м Москва, вул. Заповідна 52А, кв7

Тел. домашній: +7 (499) 713-48-23 ()

Тел. мобільний: +7 (926) 5215857

претензія

Я, Кравець Олександр Сергійович, перебуваючи 05.06.2015 року в швидкісному поїзді «Сапсан», оплатив послугу "Wi-Fi в сапсанів" з рахунку мобільного телефону +7 (981) 5213856 в розмірі 770 рублів.

При реєстрації в послузі був введений номер телефону: 9265215857. Оплату послуги виробляв з рахунку мобільного номера МТС +7 (981) 5213856.

Послуга виявилася непрацездатною.

У зв'язку з цим 11.06.2015 я подав заяву на повернення коштів за послугою "Wi-Fi в сапсанів" на особовий рахунок +7 (926) 5215857. Номер заяви 65698. Гроші на особовий рахунок так і не надійшли.

Вимагаю повернути суму 770 рублів, витрачених на оплату послуги.

Про рішення прошу інформувати мене письмово, надіславши відповідь за адресою м Москва, вул. Заповідна 52А, кв7.

Про статус розгляду претензії прошу інформувати мене усно або в SMS по телефону +7 (926) 5215857.

Кравець Сергій Олександрович підпис

05.06.2015

Внизу скарги співробітник офісу повинен вказати своє прізвище, ім'я та по батькові. Поставити дату. Написати: «Заяву прийняв». Підпис і печатку.

Щоб показати серйозність свого наміру дійти до переможного кінця, відразу можна писати 5-6 копій скарг, на яких співробітник офісу Мегафон повинен розписатися, поставити дату і печатку. У разі негативного рішення або бездіяльності на вашу претензію, вони послужать доказом вашого звернення в компанію мобільного оператора при подачі скарг в Роскомнадзор, Росспоживнагляд, прокуратуру, суд.

Завантажити шаблон скарги до столичного філія Мегафон

Як написати скаргу на оператора Мегафон в Роскомнадзор

Звернутися зі скаргою на мобільного оператора можна в Роскмоназор. Ця Федеральна служба належить до органів виконавчої влади, який здійснює контроль з нагляду в таких сферах, як зв'язок, масові комунікації, інформаційні технології. Основними прецедентами для звернення у федеральну службу є часто повторювані ситуації і проблеми масового характеру, погана якість зв'язку.

Поскаржитись в Роскомнадзор можна:

  • онлайн через сайт служби,
  • на електронну пошту,
  • по телефону,
  • факсом;
  • вислати листом через звичайну пошту.

Швидкий спосіб звернутися в Роскомнадзор - написати скаргу на сайті ФС. Для цього потрібно:

  1. Зайти на сторінку rkn.gov.ru/news/rsoc/ і вибрати опцію «Звернення громадян та юридичних осіб» - «Сформувати звернення».
  2. У вікні вибрати тему. Наприклад, «Надання послуг зв'язку (інтернет, мобільний зв'язок, пошта, телеграф, радіо, ТБ і інше)».
  3. Вибрати, кому адресовано звернення.
  4. Вказати свої контактні дані та яким способом вислати відповідьна звернення (на поштову або електронну адресу).
  5. Написати претензію.
  6. Ввести захисний код і відіслати скаргу.

Ввести захисний код і відіслати скаргу

Одним з доступних способів направити претензію в федеральну службу - написати електронного листа і вислати його на адресу [email protected].

Звернутися в довідково-інформаційний центр державної служби можна в понеділок-четвер з 9: 00до 18:00, в п'ятницю з 9: 00до 16:45 можна за телефоном (495) 987-68-00 або факсом (495) 987-68- 01.

Більш тривалий спосіб - відправити скаргу в Роскомнадзор листом звичайною поштою. Адреса ФС: 109074, м.Москва, Китайгородский ін., Б.7, стор.2. Щоб скаргу прийняли до розгляду, обов'язково на конверті треба вказати повну адресу відправника листа, прізвище, ім'я та по батькові. У шапці скарги - свої контактні дані (адреса, телефон, факс, електронну пошту).

Як написати скаргу на Мегафон в Росспоживнагляд

На надання неякісних послуг і на інші порушення, які потрапляють під юрисдикцію закону «Про захист прав споживачів», абоненти Мегафон можуть звернутися зі скаргою в Росспоживнагляд .

Звернення пишеться на ім'я керівника інстанції за місцем проживання або просто адресується Федеральної Службі з нагляду в сфері захисту прав споживачів і благополуччя людини населеного пункту. Прискорити процес розгляду претензії допоможуть документи і файли, що підтверджують факт порушення прав абонента Мегафон:

  • копія заявки в Мегафон на вирішення проблеми;
  • копія відповіді на заявку
  • копія скарги старшому менеджеру офісу компанії Мегафон або претензії, поданої на сайті компанії:
  • чеки, їх копії;
  • роздруківка дзвінків;
  • показання свідків;
  • аудіо- та відео файли;
  • фотографії;
  • копії банківських виписок.

Інший варіант звернутися за допомогою в Росспоживнагляд - написати скаргу онлайн на офіційному сайті відомства rospotrebnadzor.ru/virtual/feedback. За допомогою підказок, у вікні доведеться заповнити всі поля анкети, інформативно викласти суть звернення, не перевищуючи ліміт 2000 символів. Підкріпити скаргу документами в дозволеному форматі.

Не виключається можливість поскаржитися на Мегафон особисто в установі Росспоживнагляд за місцем проживання або відправити туди факс. А також усно по телефону гарячої лінії: 8-800-100-00-04 з 10-00 до 17-00 за московським часом, перерва з 12-00 до 12-45. Дзвінки з усіх населених пунктів країни безкоштовні.

Термін розгляду скарги, поданої будь-яким з названих способів, становить тридцять днів.

Як поскаржитися на мобільну мережу Мегафон в Прокуратуру

При порушенні прав мобільним оператором, абоненти Мегафон можуть подати скаргу до Прокуратури за місцем проживання. Правила складання претензії в дану інстанцію ті ж: без образ і погроз, дотримуючись норм ділової переписки.

  1. У шапці скарги в прокуратуру можна вказати адресу населеного пункту держоргану або безпосередньо звернутися до посадової особи. Обов'язково написати, від кого звернення і всі свої контакти.
  2. В основній частині детально викласти суть скарги, посилаючись на правову базу, своє прохання (вимоги).
  3. У заключній частині поставити підпис з розшифровкою, вказати дату. В самому кінці - список супровідних документів. Крім додаткових документів при зверненні в прокуратуру слід додати ксерокопію паспорта.

Після реєстрації скарги, строк відповіді прокуратури становить 30 днів.

Подати скаргу на Мегафон в Прокуратур можна наступним чином:

  1. Листом на адресу прокуратури.
  2. Онлайн через інтернет-приймальню прокуратори району, міста.
  3. Електронним листом.
  4. Письмово в установі прокуратури.

Зразок скарги на Мегафон в Прокуратуру

Нижче ви можете побачити зразок скарги на Мегафн в Прокуратуру, складений з використанням вищезгаданого прикладу.

У Бабушкінському міжрайонну прокуратуру м Москви

Від Кравець Олександра Сергійовича

який проживає за адресою: м Москва, вул. Заповідна 52А, кв7

Тел. домашній: +7 (499) 713-48-23 ()

Тел. мобільний: +7 (926) 5215857

Скарга

Я, Кравець Олександр Сергійович, прошу захистити мої права в зв'язку з поверненням коштів за оплату неякісної послуги мобільного оператора Мегафон. Перебуваючи 05.06.2015 року в швидкісному поїзді «Сапсан» оплатив послугу "Wi-Fi в сапсанів" з рахунку мобільного телефону +7 (981) 5213856 в розмірі 770 рублів.

При реєстрації в послузі був введений номер телефону: +7 (926) 5215857. Оплату послуги виробляв з рахунку мобільного номера МТС +7 (981) 5213856.

Послуга виявилася непрацездатною.

У зв'язку з цим 11.06.2015 я подав заяву на повернення коштів за послугою "Wi-Fi в сапсанів" на особовий рахунок +7 (926) 5215857. Номер заяви 65698. Гроші на особовий рахунок так і не надійшли.

05.06.2015 написав в офіс компанії Мегафон скаргу з вимогою повернути суму 770 рублів витрачених на оплату послуги, посилаючись на ст.24 Закону РФ «Про захист прав споживачів». Відповіді на претензію не отримав.

З огляду на сказане вище, прошу допомогти мені:

1) повернути суму 770 рублів, витрачених на оплату послуги "Wi-Fi в сапсанів";

2) повернути кошти, витрачені на оплату проїзду в офіс компанії Мегафон і консультацію юриста з цього питання.

Про рішення прошу інформувати мене письмово, надіславши відповідь за адресою м Москва, вул. Заповідна 52А, кв7.

Кравець Сергій Олександрович підпис

06.06.2015

Список супровідних документів:

копія заявки в Мегафон на повернення коштів - 1 шт (1 стор.)
копія відповіді на заявку - 1 шт (1 стор)
копія скарги старшому менеджеру офісу компанії Мегафон - 1 шт (1 стор)
копія чека за оплату послуг юриста 1 шт
копія квитків - 2 шт
копія роздруківки деталізації витрат з особового рахунку +7 (981) 5213856 - 1 шт (1 стор)
копія роздруківки деталізації приходу і витрати коштів особового рахунку +7 (926) 5215857 за три місяці - 1 шт (2 стор).

Відео розповідь постраждалого від дій оператора Мегафон

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online