- Від чого залежить ширина смуги автомобільної дороги
- Класифікація доріг
- Визначення ширини смуги руху в Росії
- Головні особливості смуг дорожнього руху на дорогах без розмітки
- Що робити на судовому слуханні при розборі порушення?
- підводимо підсумки
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Для чого визначається такий параметр, як ширина дорожньої смуги ? ГОСТ визначає розміри для різних типів доріг, щоб скорегувати транспортний потік. Існують чіткі вказівки на те, якими саме повинні бути смуги за розміром на різних типах дорожнього покриття. Також прийняті стандарти для розмітки, узбіччя і загальної ширини магістралі. Автомобілісту ця інформація може стати в нагоді, адже в разі недотримання стандартів у нього з'являється шанс довести свою невинність в ДТП.
Досить доглядати за коштами на широкій вулиці, на жаль, не було коштів для безпечної установки переправи і безпечної установки велосипедної доріжки і вуличного переходу. Розроблений, не замислюючись про майбутнє користувача. Дорогі матеріали. Знаки, що забороняють робити те, що люди захочуть вибрати тут. Навколишнє середовище не підходить для людей з обмеженими можливостями. Неможливо покататися на велосипеді.
Відчайдушна новина полягає в тому, що уроки від помилок не виходять. Планується ще один проект зі збору коштів. Планується побудувати пішохідний міст, що веде до спортивної арени Йонава. Найбільша проблема з цим проектом полягає не в тому, що його проектні пропозиції не включають в себе можливість їзди по мосту через велосипед. Біда в тому, що проект повністю сліпий до реальної проблеми. Міст планується через помилки в реконструкції вулиці і транзитних перевезень, спрямованих в центр міста.
Від чого залежить ширина смуги автомобільної дороги
Ширина проїжджої частини дороги в населеному пункті або за містом залежить від наступних факторів:
- Значимість траси (федеральна / республіканська / місцева);
- Місце пролягання (місто, передмістя);
- Кількість смуг;
- Гранично допустима швидкість.
Так, ширина двосмугової дороги по ГОСТу, може відрізнятися від стандартів для 8-ми смуг. А цей же параметр, допустимий для районної траси, не підходить для швидкісної магістралі.
Тобто Як тільки кошти були витрачені даремно вдвічі частіше, ніж необхідно для вулиці, що спонукає автомобілі проїжджати через центр, і тепер планується не вирішити проблему, яка раніше була штучно створена, а побудувати ще один непотрібний об'єкт інфраструктури.
Цей огляд може бути доповнений оптимістичною ідеєю. Як і раніше є можливості для поліпшення. Це вимагає підтвердження помилок. Вузькі широкі вулиці, на місці асфальту, який все ще не пошкоджений, забезпечують безпечні переходи , Переходи, велосипедні доріжки. В майбутньому проекти критично оцінюються за допомогою аналізу витрат і результатів з урахуванням не тільки вартості проекту, але і майбутніх витрат на експлуатацію, а також інших факторів, таких як проблеми, пов'язані зі зміною клімату, демографічних майбутнім міста і т.д.
Класифікація доріг
Згідно з чинним законодавством, ширина дороги по ГОСТ повинна відповідати типу дороги. Це обов'язкова умова для безпеки руху. Саме тому під час приймання дороги після виконання розмітки, габарити повинні бути виміряні для перевірки їх відповідності прийнятим стандартам.
Ширина дороги по ГОСТ в населеному пункті залежить від того, яка саме магістраль була прокладена. Виділяють такі типи:
- 4-х / 8-ми смугові (в обидві сторони) магістральні дороги для швидкісного руху (до 130 км / ч);
- Аналогічні міські магістральні дороги (з гранично допустимою швидкістю 100 км / год);
- 2-х / 6-ти смугові (в обидві сторони) магістральні дороги (швидкісний режим - не вище 80 км / с, транспортний потік - регульований);
- Міські дороги з аналогічним швидкісним режимом і регуляцією потоку транспорту (4 - 8 смуг);
- 2-х / 4-х смугові транспортно-пішохідні з обов'язковою наявністю узбіччя (значення - районне, допустима швидкість - 70 км / ч);
- Вулиці / проїзди для під'їзду до виробничих і / або транспортним підприємствам (для руху великогабаритного транспорту);
- Звичайні дороги з мінімально допустимої правилами шириною: другорядні до віддалених населених пунктів, допоміжні проїзди і вуличні проїзди в житлових зонах.
Правилами регламентується ширина смуги відводу автомобільної дороги , розмір розділової смуги і інші значущі для руху параметри.
Мінімальне значення для ширини дорожнього покриття 3 метри (допускається 2,75 м при проведенні дорожніх робіт). Це значення підходить для звичайних доріг з мінімально дозволеної шириною. Ширина дороги по ГОСТ в населеному пункті зазвичай становить 3,5 м. Траси, описані в пунктах 1 і 2, не повинні бути менше 3,75 м.
Дуже важливим параметром є ширина дорожньої смуги. ДСТУ не випадково встановлений саме в таких значеннях. Безпека руху безпосередньо залежить від правильної розмітки з урахуванням діючих стандартів. Порушувати їх заборонено.
Для водія ширина смуги руху має значення фактично тільки в тому випадку, коли виникає суперечка з ГИБДД. Сьогодні ми розглянемо основні положення законів та негласні прецеденти судової практики , Щоб зрозуміти основні складності визначення ширини смуги руху. Особливо це питання стає складним, коли на дорозі немає розмітки, а також відсутні дорожні знаки поділу по смугах. В такому випадку виїздом на смугу зустрічного руху може вважатися будь-який маневр або навіть сама суть їзди по такій дорозі. Так що в спілкуванні з співробітниками ДІБДР можна отримати неприємні наслідки. Втім, для таких випадків рекомендується возити на лобовому стеці реєстратор, відео з якого і стане основним джерелом даних для суду.
Сьогодні в положеннях правил відсутні чіткі поняття ширини смуги дорожнього руху , Особливо в тих випадках, коли дорога не розділена розміткою. Навіть при наявності такого поділу часто важко визначити адекватність ширини смуг. Служба, яка завдає розмітку, керується кількома документами, але вони носять рекомендаційний характер. Про особливості поділу на смуги дороги без розмітки, але з двостороннім рухом, ви поговоримо трохи нижче. Для початку спробуємо розібратися з поняттям ширини смуги руху, а також причин, за якими це питання може турбувати водія.
Визначення ширини смуги руху в Росії
Існує безліч варіантів доріг, від сільських до автомагістралей. І так було б ввести якийсь один визначальний показник ширини смуги руху. Тому в правилах існує поділу на типи доріг, для кожного типу є свої рекомендації по ширині смуги. Втім, ці рекомендації не є обов'язковими до виконання дорожніми службами, тому в нашій країні цілком можлива магістраль з шириною смуги в районі 3 метрів. На сьогоднішній день рекомендаційні вимоги правил по ширині смуги дорожнього руху наступні:
- дороги без асфальтового, бетонного або іншого типу покриття - не визначається, ширина може бути будь-який;
- вулиці в межах населеного пункту , Що носять статус другорядних проїздів, мають ширину від 2.75 метра;
- вулиці районного значення в містах та селищах, певні пішохідно-транспортними магістралями, мають ширину смуги від 2.75 до 4 метрів;
- міжміські дороги 1 і 2 категорій надають водієві ширину смуги в межах 3.75 метра;
- дороги 3 категорії між містами визначені шириною смуги руху в 3.5 метра;
- автомобільні дороги 4 категорії мають транспортної смугою не менше 3 метрів;
- будь-які дороги для руху змішаних транспортних засобів , включаючи вантажні автомобілі і автобуси, повинні бути не вже 3 метрів.
Такі вимоги повинні дотримуватися, в першу чергу, при будівництві доріг, а також при нанесенні дорожньої розмітки. На ділі служби керівництво іншими значеннями. Наприклад, є дорога, яку потрібно оснастити розміткою. На ній будуть виділені три смуги руху, значить дорога ділиться умовно на три рівні частини і виконується розмітка відповідно до такого математичним обчисленням. На ділі такий підхід часто виявляється недієвим, тому що на багатьох дорогах перша смуга цілком може бути і вже в силу стоянки на ній постійно великої кількості транспортних засобів. Ось такі тонкощі в російському законодавстві має ширина смуги дорожнього руху.
Головні особливості смуг дорожнього руху на дорогах без розмітки
Якщо ви виїхали на дорогу, на якій немає ніякої розмітки, не думайте, що її так взагалі не повинно бути. Цілком можливо, що десь на самому в'їзді на таку дорогу вас буде чекати знак руху по смугах або інше свідоцтво того, що розмітка на дорозі повинна б бути присутнім. Саме тому в більшості випадків не варто вірити відсутності розмітки, вважаючи, що перед вами за все одна смуга дорожнього руху. Втім, правила визначають таку ситуацію і дають певне керівництво для водіїв в таких непростих варіантах руху. Коли наступного разу потрапите на подібну дорогу, дотримуйтеся правил і рекомендацій:
- водій зобов'язаний самостійно визначити комфортну ширину дорожньої смуги при відсутності розмітки;
- рухатися в Росії необхідно ближче до правого краю дорожнього полотна , Незважаючи на те, яка дорога перед вами знаходиться;
- необхідно керуватися присутніми на дорозі знаками, а також фрагментами дорожньої розмітки;
- за порушення у вигляді виїзду на зустрічну смугу руху цілком може бути накладено штраф навіть за відсутності розмітки;
- спілкування з ГИБДД на таких дорогах приносить найбільше неприємностей і дискомфорту для водія;
- автомобілісти часто губляться в таких ситуаціях і роблять необдумані вчинки;
- на перехрестях без розмітки і дорожніх знаків слід пам'ятати про правило «перешкоди справа», а також перевагу асфальтованої дороги.
У наших правилах є багато пунктів, які можна трактувати так, як вам це буде зручно робити. Але трактувати їх на свій розсуд дозволено і поліції, і суду, так що в разі виникнення спірного моменту доведеться витратити чимало зусиль, щоб довести свою точку зору. Варто сказати, що в більшості випадків водіям не вдається довести свою правоту при винесенні навіть несправедливого звинувачення. Існує цілий ряд тонкощів в роботі судової системи в РФ, пов'язаних з визначенням порушення правил дорожнього руху і винесенням вироку по даній провині. Сьогодні ми розглянемо деякі особливості судового захисту при відсутності пропонуються порушень, пов'язаних з шириною смуги руху.
Що робити на судовому слуханні при розборі порушення?
Якщо ви хочете довести свою невинність у приписуваному вам порушенні, до суду доведеться підготуватися заздалегідь, заручившись підтримкою людини, який в цьому процесі має який-небудь досвід. Адвокат зможе скомпонувати всі наявні факти і вибудувати захист таким чином, що вам випишуть штраф за мінімальною кордоні, а також не зможуть позбавити прав. У кращому випадку із залу суду ви вийдете очищеним від будь-яких звинувачень. Специфіка порушень, пов'язаних з шириною смуги дорожнього руху, для адвокатів досить проста. У правилах є окремі зачіпки, що дозволяють виграти цю справу без особливих складнощів. Спростять процес такі чинники:
- впевненість водія в тому, що він не порушував правила дорожнього руху;
- повне усвідомлення всіх вимог закону щодо водія;
- наявність свідків, які підтвердять відсутність порушень і розкриють картину випадку;
- наявність записів з відеореєстратора і інших можливих доказів вашої невинності;
- згадка ситуацій, які змусили водія виїхати на смугу зустрічного руху;
- вказівка особливостей дороги, її непридатності для руху транспортних засобів і так далі.
Всі ці особливості дозволять вам, як мінімум, пом'якшити покарання за вчинене порушення. Прецеденти, які особливо не розголошуються органами судової влади, говорять про те, що справи подібного роду в більшості випадків водії виграють. Тому набагато краще використовувати професійну підготовку до суду, ніж програти справу і позбутися прав. Також водії часто розповідають про те, як інспектори ДАІ змушують виїжджати на смугу зустрічного руху, інтерпретуючи все як порушення. В даному випадку вам допоможе будь-яка фіксація або наявність в машині свідків. В іншому випадку довести свою невинність буде досить складно. На більшості автодоріг Росії розмітка зроблена не дуже розумно, як на наступному відео:
підводимо підсумки
Сьогодні в Росії закони діють досить складно. багато судові засідання щодо порушення правил дорожнього руху закінчуються несправедливо, що змушує водіїв відмовитися від використання автомобільних транспортних засобів на час позбавлення водійського посвідчення . В останні роки ситуація зі свавіллям ДАІ на дорогах значно покращилася, нові правила спілкування з співробітниками інспекції, а також посилені вимоги за зобов'язаннями поліції стали важливим моментом зниження розжареними відносин водіїв і ГИБДД. Але певні спірні ситуації залишаються.
Якби в нашій країні стежили за якістю доріг, забезпеченням знаками і дорожньою розміткою всіх ділянок руху, спірних ситуацій виникало б набагато менше. При виникненні подібної спірної ситуації у вашій практиці водія, не поспішайте впадати у відчай, зверніться до адвоката і збережіть ваші права. Швидше за все, неправомірні вимоги поліції будуть скасовані в суді, якщо ви правильно підготуватися до захисту своїх прав. А на вашому досвіді були виграні в суді справи проти ГИБДД?
Що робити на судовому слуханні при розборі порушення?А на вашому досвіді були виграні в суді справи проти ГИБДД?