Банер на пошуку і інші формати: воронка продажів в Ю Я

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Сьогодні оновлений медійно-контекстний банер (який недавно переїхав в Директ) вийшов з бета-тестування. Стабільна версія вже працює і називається тепер просто: банер на пошуку.

Директ поступово стає єдиною рекламною платформою, яка дозволяє вирішувати завдання бізнесу на всіх етапах воронки продажів - від формування попиту до повернення користувачів за повторними покупками. Користуючись нагодою, хочемо розповісти про те, чим відрізняються різні типи кампаній.

  • Привернути увагу, викликати емоційний відгук у аудиторії, підтримувати імідж бренду, стимулювати продажі - завдання медійної реклами з оплатою за покази. Банери розміщуються в Рекламної мережі Яндекса, покази можна гнучко націлити на аудиторію з важливими для вашого бізнесу характеристиками - інтересам, доходу, статтю і віком, відвідувачів вашого сайту або магазину. За допомогою медійних кампаній в Ю Я легко розповісти вашим клієнтам про новий товар, послугу чи подію, умови акції, підвищити впізнаваність торгової марки або компанії.
  • Банер на пошуку, помітний і яскравий, дозволяє звернутися до максимально широкої аудиторії, яка цікавиться певною тематикою на пошуку, а платите ви тільки за цільовий трафік. Виглядати він може, наприклад, так:
    Сьогодні оновлений медійно-контекстний банер (який недавно переїхав в Директ) вийшов з бета-тестування Формат дуже швидко набирає популярність і відмінно себе показує як інструмент performance-стратегії. Деякі рекламодавці вже готують кейси, які демонструють високу якість трафіку з таких банерів і загальне зниження вартості конверсій на пошуку.
  • Текстово-графічні оголошення - універсальний, багатофункціональний інструмент для реклами більшості товарів і послуг з оплатою за клік.
    Не забудьте про можливість завантажувати власне відео або використовувати фонові ролики з безкоштовної бібліотеки. Так може виглядати реклама з відеодополненіем:
    Налаштуйте точкове націлювання за потрібними ключовими словами і вибирайте «стелю» ставки, вище якого ви не готові платити за кліки.
    Ставлячи різні умови показу реклами, ви можете вибудувати ланцюжок комунікації зі своєю аудиторією, повертаючи користувачів на сайт цікавими саме для них пропозиціями.
  • Привести нових клієнтів і повернути тих, хто вже заходив на ваш сайт, але так і не зробив замовлення, можна за допомогою смарт-банерів. Інтерактивні банери з динамічним контентом створюються для кожного користувача і дозволяють демонстріроватьтоварние пропозиції тим, кому вони цікаві. Отримувати цільові переходи за потрібною ціною і управляти ефективністю смарт-кампаній допоможуть спеціальні коригування ставок в інтерфейсі Директа.
  • У вас багато товарів, які потрібно показати користувачеві? Автоматизуйте роботу з однотипною рекламою на пошуку за допомогою динамічних оголошень. Директ проаналізує зміст сайту або фида і сформує оголошення, а вам не доведеться редагувати їх вручну кожен раз, коли змінюється асортимент магазину.
  • Просування мобільних додатків - окреме завдання, і для неї є свій тип кампаній в Ю Я. Реклама мобільних додатків буде показуватися тільки на тих пристроях, де можлива їх установка, а побачать її зацікавлені користувачі, які задають потрібні запити на пошуку або заходять на сайти РСЯ і зовнішніх мереж. А ви отримуєте зростання кількості установок за оптимальною ціною.

Вибирайте відповідні формати, підвищуйте популярність бренду, виводите на ринок нові продукти, розповідайте клієнтам про акції та знижки на улюблений товар - в арсеналі Діректа є всі інструменти для вирішення конкретних завдань бізнесу. Прочитати детальніше про них можна на нашому сайті і в допомоги.

джерело: Блог Яндекса

У вас багато товарів, які потрібно показати користувачеві?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online