Претензія на технічно складний товар

  1. Варіант №1.
  2. Варіант №2.

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Претензія на технічно складний товар. Найчастіше продавці запевняють, що Ваш товар є технічно складним, в той час як це не відповідає дійсності. У зв'язку з цим, рекомендується ознайомитися з переліком технічно складних товарів .

Відносно технічно складного товару покупець має право вимагати його заміни або відмовитися від виконання договору роздрібної купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми в разі істотного порушення вимог до його якості або пред'явити вимогу про його заміну на товар цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же.

Багато покупців знають алгоритм дій у разі виявлення повернення технічно складного товаранедостатков в придбаної речі. Однак дещо інший порядок повернення щодо технічно складних товарів може стати сюрпризом. Як же поводитися, якщо неякісними виявляться стільниковий телефон, ноутбук, принтер, телевізор або холодильник? Як повернути технічно складний товар назад в магазин?
Багато покупців знають алгоритм дій у разі виявлення повернення технічно складного товаранедостатков в придбаної речі
Найчастіше ми звертаємося з чеками, що підтверджують факт покупки, не дуже дбайливо, але у випадку з технічно складними товарами їх краще не втрачати. При наявності цього документа простіше підтвердити дату покупки, а від неї, як ми побачимо, залежить, які вимоги вправі заявити покупець і спроститься повернення в магазин технічно складного товару.

Якщо ви здаєте товар в ремонт, час, поки річ вами не використовується, приплюсовується до гарантійного терміну. Щоб підтвердити такий період, при отриманні речі з ремонту вимагайте від продавця надати документ, в якому зафіксовані дані:

- про дату вашого звернення з вимогою про усунення виявлених недоліків;
- про дату передачі товару для усунення недоліків; - про дату ремонту з описом несправностей товару;
- про використані запасних частинах (деталях, матеріалах);
- про дату видачі вам товару після закінчення ремонту.

Документ повинен бути підписаний, підпис засвідчена печаткою. Виявивши недоліки в придбаному технічно складному товар, складіть претензію на технічно складний товар, зразок наведено нижче. Можливо, справа не обмежиться перевіркою якості товару, і буде потрібно проведення експертизи. В межах гарантійного терміну вона проводиться за рахунок продавця, в інших випадках - за рахунок покупця.

Найменування, адреса організації-продавця
______________________________________
П.І.Б., адреса, контактний телефон споживача
______________________________________

Претензія на технічно складний товар

«___» _________ 20___ року я придбав (а) у Вас __________ (найменування товару) вартістю _____ рублів, що підтверджується ____ (касовий, товарний чек, квитанції, накладні).
«___» _________ 20___ року в процесі експлуатації товару в ньому виявилися наступні дефекти: __________________________ (опис).

Відповідно до ст. 18 Закону РФ «Про захист прав споживачів» споживач у разі виявлення в товарі недоліків , Якщо вони не були застережені продавцем, за своїм вибором вправі:
- вимагати заміни на товар цієї ж марки (цих же моделі і (або) артикулу);
- вимагати заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- вимагати пропорційного зменшення ціни;
- вимагати негайного безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
- відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками.
При цьому споживач має право вимагати також повного відшкодування збитків, заподіяних йому внаслідок продажу товару неналежної якості. Збитки відшкодовуються в терміни, встановлені цим Законом для задоволення відповідних вимог споживача.
Відсутність у споживача касового або товарного чека або іншого документа, що засвідчують факт і умови покупки товару, не є підставою для відмови в задоволенні його вимог (п.5 ст.18 Закону).
У відносинах технічно складного товару споживач у разі виявлення в ньому недоліків вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за такий товар суми або пред'явити вимогу про його заміну на товар цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу ) з відповідним перерахуванням купівельної ціни протягом п'ятнадцяти днів з дня передачі споживачу такого товару. Після закінчення цього строку зазначені вимоги підлягають задоволенню в одному з наступних випадків:
- виявлення істотного недоліку товару;
- порушення встановлених цим Законом строків усунення недоліків товару;
- неможливість використання товару протягом кожного року гарантійного терміну в сукупності більш ніж тридцять днів унаслідок неодноразового усунення його різних недоліків.
Перелік технічно складних товарів затверджений Постановою Уряду РФ від 10.11.2011 N 924 «Про затвердження переліку технічно складних товарів».
До зазначеного Переліку входять:
1. Легкі літаки, вертольоти і літаки з двигуном внутрішнього згоряння (з електродвигуном)
2. Автомобілі легкові, мотоцикли, моторолери та транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння (з електродвигуном), призначені для руху по дорогах загального користування
3. Трактори, мотоблоки, мотокультиватори, машини і обладнання для сільського господарства з двигуном внутрішнього згоряння (з електродвигуном)
4. Снігоходи і транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння (з електродвигуном), спеціально призначені для пересування по снігу
5. Судна спортивні, туристські та прогулянкові, катери, човни, яхти і транспортні плавучі засоби з двигуном внутрішнього згоряння (з електродвигуном)
6. Обладнання навігації і бездротового зв'язку для побутового використання, в тому числі супутникового зв'язку, що має сенсорний екран і володіє двома і більше функціями
7. Системні блоки, комп'ютери стаціонарні і портативні, включаючи ноутбуки, і персональні електронні обчислювальні машини
8. Лазерні або струменеві багатофункціональні пристрої, монітори з цифровим блоком управління
9. Комплекти супутникового телебачення, ігрові приставки з цифровим блоком управління
10. Телевізори, проектори з цифровим блоком управління
11. Цифрові фото- і відеокамери, об'єктиви до них і оптичне фото- і кіноустаткування з цифровим блоком управління
12. Холодильники, морозильники, пральні та посудомийні машини, кавоварки, електричні і комбіновані плити, електричні і комбіновані духові шафи, кондиціонери, електричні водонагрівачі з електричним двигуном і (або) мікропроцесорної автоматикою.

Варіант №1.

Недолік в технічно складному товарі виявлено протягом 15 днів з моменту покупки.

На підставі вищевикладеного, а також у зв'язку з тим, що з моменту покупки не минув 15 днів, вимагаю протягом 10 каоеднарних днів (ст. 22 Закону):

1. Повернути сплачену за товар грошову суму в розмірі _____ рублів.

2. У разі виявлення необхідності в проведенні перевірки якості і / або експертизи, прошу Вас повідомити мене про дату, місце і час її проведення, найменування незалежної експертної організації з метою забезпечення моєї присутності. Товар для проведення перевірки якості / експертизи буде надано мною особисто.

Варіант №2.

Недолік виявлений після закінчення 15 днів і є істотним (або мається інші вищевказані підстави для повернення товару).

Рішення №1. Відповідно до преамбули до Закону РФ «Про захист прав споживачів» істотний недолік товару - непереборний недолік або недолік, який не може бути усунутий без невідповідних витрат або витрат часу, або виявляється неодноразово, або проявляється знову після його усунення, або інші подібні недоліки.

У придбаному технічно складному товар є істотний недолік, оскільки він _____ (вказати причину: виявляється неодноразово / непереборний / виявляється після усунення та ін.).

Рішення №2. «__» ______ 20__ року товар був прийнятий на гарантійний ремонт. Термін усраненія нестачі склав _____ днів. Однак після закінчення зазначеного терміну недолік в товарі так і не був усунутий.

Рішення №3. Гарантійний термін на товар склав ___ років. Протягом цього часу в товарі усувалися різні недоліки, що підтверджується ____ (додати копії квитанцій сервісного центру). Внаслідок перебування товару на ремонті я не міг ним користуватися в сукупності ____ днів (вказати кількість днів, але не менше 31 дня).

Відповідно до п.5 ст.18 Закону РФ «Про захист прав споживачів» продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і в разі необхідності провести перевірку якості товару. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару.
У разі спору про причини виникнення недоліків товару продавець зобов'язаний провести експертизу товару за свій рахунок. Експертиза товару проводиться в терміни, встановлені статтями 20, 21 і 22 цього Закону для задоволення відповідних вимог споживача. Споживач має право бути присутнім при проведенні експертизи товару і в разі незгоди з її результатами оскаржити висновок такої експертизи в судовому порядку.
У разі виникнення спору про причини виникнення нестачі, прошу Вас провести перевірку якості та / або експертизу товару, повідомивши мене про дату, місце і час її проведення, з метою забезпечення моєї присутності.

У зв'язку з вищевикладеним, вимагаю протягом 10 календарних днів з моменту отримання цієї претензії (ст. 22 Закону):

1. Повернути сплачену за товар грошову суму в розмірі _____ рублів.

2. У разі виявлення необхідності в проведенні перевірки якості і / або експертизи, прошу Вас повідомити мене про дату, місце і час її проведення, найменування незалежної експертної організації з метою забезпечення моєї присутності. Товар для проведення перевірки якості / експертизи буде надано мною особисто.

У разі відмови в задоволенні моїх вимог я буду змушений (а) звернутися з скаргою в Росспоживнагляд з метою проведення перевірки дотримання ______ (найменування продавця) законодавства про захист прав споживачів, а також у суд за захистом своїх інтересів, де крім вищеназваних вимог будуть висунуті інші, в тому числі про стягнення неустойки за прострочення задоволення вимог споживача, компенсації моральної шкоди, відшкодування витрат на оплату послуг представника та інших судових витрат.
Крім того, судом буде стягнуто з Вас штраф за недотримання в добровільному порядку задоволення вимог споживача в розмірі 50% від суми, присудженої судом на користь споживача в порядку ст.13 Закону РФ «Про захист прав споживачів».
Прошу розглянути мою претензію в добровільному порядку.

Дата:
підпис:

РОЗПИСКА В ОДЕРЖАННІ ПРЕТЕНЗІЇ НА Технічно СКЛАДНИЙ ТОВАР

ПРЕТЕНЗІЮ ВЗЯВ _______________________________ / _______________
(П.І.Б., посада) (підпис)
«____» ______ 20__ р

м.п.

Як же поводитися, якщо неякісними виявляться стільниковий телефон, ноутбук, принтер, телевізор або холодильник?
Як повернути технічно складний товар назад в магазин?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online