Чи потрібно зберігати коробки від побутової техніки до кінця гарантійного терміну?

  1. Чи обов'язково зберігати коробки?
  2. Інші спірні умови продажу
  3. Як повернути побутову техніку в магазин?
Юридична консультація

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

>> Чи потрібно зберігати коробки від побутової техніки? Як пред'явити претензії в магазині?

У покупців нерідко виникає питання: чи потрібно зберігати коробки від побутової техніки до самого кінця гарантійного терміну ? Деякі продавці радять зберігати коробку до тих пір, поки не скінчиться термін гарантії, і мотивують це тим, що інакше виникнуть проблеми з гарантійним ремонтом, обміном або поверненням товару. Необхідно розібратися, чи так це насправді, на що має право покупець, і що може зробити продавець, якщо клієнт не зберіг упаковку від товару.

Чи обов'язково зберігати коробки?

Для більшості коробки є непотребом!

Продавці в магазинах побутової техніки говорять про те, що без коробки товар не може бути прийнятий для гарантійного ремонту, обміну або повернення. Однак це зовсім не відповідає дійсності: згідно з чинним законодавством, покупець, купуючи товар, не повинен ні платити за фірмову упаковку, ні зберігати її до кінця терміну гарантії. будь-які претензії незаконні, і можна сміливо звертатися в перевіряючі інстанції.

Нерідко магазин відмовляється проводити ремонт по гарантії, якщо несправна техніка доставлена ​​без упаковки. При цьому співробітники говорять, що пошкодження були отримані під час перевезення, що не відповідає вимогам виробника. Однак покупці повинні знати, що при поверненні товару, вага якого перевищує 5 кг, вони мають право вимагати транспортування за рахунок магазину, тим самим знімаються всі підстави для претензій.

Таким чином, відсутність упаковки побутової техніки, на яку ще діє гарантія виробника, не може служити причиною для відмови в ремонті або сервісному обслуговуванні. Якщо права покупця порушуються, він має повне право скаржитися керівництву магазину, а якщо воно не йде назустріч - до відділу щодо захисту прав споживачів .

Скільки зберігати коробки від побутової техніки? Рекомендується зберігати упаковку протягом 14 днів після покупки. Якщо справний товар не підійшов за кольором, розміром, будь-яким іншим характеристикам, його за законом можна обміняти, але в цьому випадку магазин може відмовити при втраті товарного вигляду і відсутності упаковки. Після закінчення двотижневого терміну зберігати коробки марно, і їх можна сміливо викидати.

Інші спірні умови продажу

Деякі магазини відмовляються приймати техніку без коробок на гарантійне обслуговування

Купуючи дорогу побутову техніку, покупець повинен знати свої права. Платні та безкоштовні послуги магазин надає за певними правилами, прописаним в законі. Будь-яке порушення стане приводом для пред'явлення претензій. Розглянемо найбільш спірні умови продажу побутової техніки:

  • Безкоштовне або навіть платне підключення пропонується далеко не у всіх магазинах, хоча про це йдеться в законі. Якщо за інструкцією виробника техніка вимагає професійного підключення, магазин повинен надати цю послугу, нехай навіть і за плату. Це стосується складної техніки, такий як посудомийні і пральні машини, варильні панелі і т. Д. Якщо ж мова йде про невелику техніці, наприклад про фені або електрочайнику, то співробітник магазина повинен обов'язково продемонструвати роботу приладу.
  • Доставка. Більшість магазинів пропонує безкоштовну доставку до під'їзду, а за підйом на поверх пропонується додатково заплатити. Однак сума доставки до квартири повинна бути строго регламентована магазином і прописана в документах . Щоб її розрахувати, досить дізнатися вартість підйому на один поверх. Якщо в будинку працює ліфт, то ця сума множиться на два, якщо ні - на число поверхів.
  • Ознайомлення з технікою і наявність інструкції. Згідно із законом побутова техніка обов'язково повинна бути забезпечена інструкцією російською мовою, а продавець повинен надати повну інформацію про роботу всіх функцій і режимів. Для цього проводиться демонстрація роботи. Якщо продавець відмовляється продемонструвати товар, це привід або звертатися зі скаргою до керівництва, або просто відмовитися від покупки.
  • умови повернення . Найбільше суперечок виникає, якщо покупець захотів повернути справний товар, який не підійшов з якихось характеристикам. Формально, згідно з постановою Уряду N 924, технічно складні товари не підлягають обміну та поверненню, якщо не виявлено суттєвих недоліків якості. На практиці магазини частіше йдуть назустріч: навіть якщо покупцеві не повернуть гроші, він може вибрати аналогічний товар з потрібними характеристиками. Якщо аналог коштує дорожче, різницю доведеться доплатити.

Як повернути побутову техніку в магазин?

Зберігати коробки необов'язково!

Якщо серйозних недоліків товару не виявлено, але він не влаштовує покупця з яких-небудь параметрами, його можна спробувати повернути протягом 14 днів після покупки. Для цього вона повинна відповідати декільком параметрам:

  1. Мати товарний вигляд. Якщо техніка має помітні сліди експлуатації, магазин її гарантовано не прийме, якщо немає серйозних пошкоджень з вини виробника.
  2. Збереження упаковки, товарного знака виробника. Протягом двох тижнів можна спробувати звернутися за поверненням, але якщо упаковка вже розірвана, а лейбл виробника знято, шансів на успіх дуже мало.
  3. Товарний чек і гарантійний талон.
  4. Якщо техніка щойно куплена, але при її використанні в перші ж дні були виявлені дефекти , Її можна повернути продавцеві та одержати гроші назад, зробити це потрібно протягом 2 тижнів після покупки. Щоб провести операцію з повернення, потрібно написати претензію і передати її продавцю разом з несправним товаром.
  5. Якщо дефект добре помітний, і продавець згоден з висунутими претензіями, покупцеві повертаються гроші протягом 10 днів або пропонується аналогічний справний товар. Якщо ж продавець заявляє, що дефект виник з вини покупця через неправильну експлуатацію, буде призначена технічна експертиза . Залежно від її результатів товар ремонтується по гарантії, або повертається в магазин, або клієнт проводить ремонт за свій рахунок.

Важливо! Якщо документи за 2 тижні були втрачені, доказом здійснення покупки вважаються свідчення, а також записи з камер відеоспостереження.

Покупець повинен знати про свої права і домагатися справедливості. Будь-який магазин навіть після продажу явно неякісного товару не хоче втрачати гроші і відмовлятися від вже укладеної угоди , Тому нерідко протистояння тягнеться досить довго. Важливо не втрачати впевненості у своїй правоті і домагатися справедливості. Побутова техніка відноситься до числа великих і дорогих покупок, тому завжди прикро втрачати гроші і отримувати натомість несправний електроприлад.

Як правильно відстоювати права споживача, при поверненні і обміні товарів і послуг - в відео:

Чи обов'язково зберігати коробки?
Як пред'явити претензії в магазині?
Чи обов'язково зберігати коробки?
Скільки зберігати коробки від побутової техніки?
Як повернути побутову техніку в магазин?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online