Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
www.ct-architects.co.uk
EVA повідомляє про нові відкриття
За період 22-29 травня Національний мережу «Лінія магазинів EVA» повідомляє про відкриття восьми нових торгових точок
Нові магазини відкрилися в м Чернігів по вул. Рокосовського, 15, м Суми по вул. Інтернаціоналістів, 18/1, м.Кременчук по вул. Генерала Манагарова, 1, м Богуслав по вул. Івана Франка, 2, м Черкаси на бульварі Шевченка, 205, г. Харьков на пр. 50-річчя ВЛКСМ, 74, і вул. Червоноармійській, 7, м Одеса по вул. Дальницька, 1.
/ «Лінія магазинів EVA» - національна мережа магазинів для жінок формату drogerie. Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Загальна торговельна площа мережі понад 42 000 кв. м. Кількість працівників більше 3 000./
Arber заходить в три нових обласні центри
До кінця року в планах мережі відкрити ще 20 магазинів, про це повідомляє RAU
28 травня відбулося відкриття першого магазину в Житомирі (площа 100 кв. М) в ТЦ «Глобал». Через день в Миколаєві з'явиться Arber площею 130 кв. м на стріт-ритейлі по вул. Шевченко. Третє відкриття відбудеться 30 травня в Івано-Франківську в ТЦ «Арсен». Там площа магазина Arber складе 75 кв. м.
Таким чином мережа виросте до 83 магазинів
Крім цих нових торгових точок, з початку 2015 року мережа Arber вже відкрила чотири магазини: два в Дніпропетровську (Flag Ship Store в ТЦ «Караван» і оновлений в ТЦ «Дафі») і два в Харкові (у ТЦ «Французький бульвар» і ТЦ «Дафі»). У 2014 році з'явилося більше 20 торгових точок.
/ Торгова марка Arber є одним з найбільших виробників ділової чоловічого одягу в Україні. Її історія почалася з 1990 року, коли іменитий кравець Григорій Арбер відкриває своє перше виробництво з пошиття класичного чоловічого костюма в Одесі. У 1999 році компанія перетворюється в вертикально інтегрований холдинг, відбувається злиття виробничих потужностей і успішного ритейл-бізнесу, відкриваються перші брендові магазини у великих містах України. Зараз роздрібна торговельна мережа Arber - це вже більше 80 магазинів в 21 місті України. /
Новий «Цитрус» в Києві демонструє концепцію «інтернету речей»
28 травня в Києві на вулиці Велика Васильківська відкрився магазин «Цитрус» нового формату
Він відрізняється від інших точок мережі тим, що в ньому максимально представлені гаджети «Розумний будинок», «Спорт і здоров'я», «Розваги» та «Творчість». Фітнес-трекери, спеціальні ваги, які стежать за раціоном, термометри, що зберігають статистику, лампочки, чайник, розетки і кондиціонер підключені до смартфону, з якого можуть управлятися дистанційно. Новий «Цитрус» в тренді «інтернету речей», про який говорять на світових конференціях.
Б о більшу частину місця «Цитрус» віддав не під смартфони та планшети, а під гаджети, які займають 60% всього магазину. «Ще не всі розуміють, як працюють керовані лампочки, хоча вже знають про фітнес-трекерах. Новий магазин - це можливість продемонструвати потенціал ринку. Асортимент гаджетів активно розширювався останні півроку і буде розширюватися далі. Це найбільший тренд сьогодні », - розповів директор з маркетингу мережі гаджетів і аксесуарів« Цитрус »Віктор Шолошенко.
Новий супермаркет «Сільпо» відкрився в київському ТРЦ КОМОD
Новий супермаркет за адресою вул. Луначарського, 4а (ТРЦ КОМОD) відкрив двері жителям Дніпровського району столиці 29 травня. Це вже 58-й супермаркет мережі «Сільпо» в Києві. Зробити перші покупки можна починаючи з 12:00 в день відкриття, а режим роботи нового «Сільпо» - з 08:00 до 23:00 щодня, в тому числі і в святкові дні. Площа основного торгового залу посилання - 1 230 кв. м, де будуть працювати 13 кас: 9 основних, 3 експрес-каси і 1 в тютюновій лавці. Гості нового «Сільпо» зможуть скористатися парковкою, яка розташована на території ТРЦ КОМОD
Новий супермаркет представить широкий вибір товарів на будь-який смак. Відділ овочів та фруктів буде наповнений різноманітними плодами з різних куточків світу та України. В асортименті риба гарячого копчення, приготована у власному коптильні. Кортадор зустріне гостей в залі гастрономії і допоможе у виборі м'ясних делікатесів. В асортименті торгової марки «Лавка традіцій» - смачні і корисні натуральні продукти місцевих виробників. Італійська піца тільки «з печі». Випічка власного виробництва та букети свіжих квітів завдяки флориста «Квітковий майстерні».
У новому київському супермаркеті «Сільпо» постійні гості зможуть традиційно скористатися перевагами мережі: знижками до 50% за спеціальними пропозиціями «Ціна тижня» і бонусами програми «Власний Рахунок».
«Еко-Лавка» відкрила 60-й магазин і планує вихід на міжнародний ринок
Мережа «Еко-Лавка» відкрила 60-й магазин
60-й торговий партнерський об'єкт був відкритий в Одесі, де він є четвертим. Також два франчайзингових магазини працюють в Харкові, три партнерських об'єкта - у Вінниці, а на початку червня франчайзингові магазини відкриються в Дніпропетровську і Запоріжжі. В асортимент магазинів «Еко-Лавка» входять натуральні, екологічні продукти харчування, вирощені і вироблені на фермерських господарствах без застосування агрохімії, ГМО, гормонів росту та харчових добавок. Паушальний внесок для відкриття магазину «Еко-Лавка» становить 50 000 грн.
«Ми активно працюємо над тим, щоб в магазинах« Еко-Лавка »продукція була виключно вітчизняного виробництва. Незабаром плануємо запустити лінію побутової хімії під брендом «Еко», а також хочемо відкрити великий магазин ТМ «Еко-Лавка» в Києві », - зазначає директор з розвитку торгової мережі« Еко-Лавка »Олександр Петренко.
ТМ «Фолк Мода» відкрила магазин по франчайзингу
У травні 2015 року у Вінниці відкрився перший фірмовий магазин патріотичної одягу «Фолк Мода», що працює за франшизою. До цього на нашому ринку не було виробників патріотичної одягу, які втілили такий формат ведення бізнесу в реальність
Відкриття франчайзингового магазину в ТСК «Магігранд» у Вінниці говорить про незвичайне успіх львівського бренду і про популярність тренда патріотизму в країні в цілому. Така подія дає покупцям і цінителям бренду можливість вибрати кілька моделей, приміряти продукцію бренду і відразу придбати.
На відкриття магазину прийшли не тільки відвідувачі торгового комплексу, але і багато постійних клієнтів інтернет-магазину ТМ «Фолк Мода». Творці бренду кажуть: «Ми, безумовно, будемо радувати своїх покупців не тільки стильними патріотичними новинками, а й різноманітними акціями, знижками і приємними сюрпризами». Так, всі відвідувачі, які зробили покупку в день відкриття, що не пішли без приємного патріотичного подарунка.
Засновники бренду не зупиняються на відкритті франчайзингового магазину в Вінниці і планують відкривати подібні бутики по всій Україні.
Conte elegant з'явився в ТРЦ «Dream Towm»
Монобренд відкрився на другому поверсі в ТРЦ Dream Towm в кварталі «Бразилія», про це повідомляє RAU
У магазині площею 80 кв. м представлений широкий асортимент товарів для всієї родини: сезонні модні колекції і бестселери Conte elegant, Conte-kids, ESLI і DIWARI.
На початку квітня в київському ТРЦ «Караван» по вул. Лугова, 12, почав роботу 4-й магазин бренду Conte elegant в столиці України. Решта торгові точки працюють в ТЦ «Метроград» і ТРЦ «Проспект».
Компанія «Конте Спа» (Conte Spa) з'явилася в 1997 році в місті Гродно (Білорусь) - в той час, коли ще молодий, що розвивається ринок потребував ідеях і сильних гравців. З моменту свого заснування і до сьогоднішнього часу СТОВ «Конте Спа» спеціалізується на виробництві панчішно-шкарпеткові продукції і трикотажу для жінок, чоловіків і дітей.
Sellin з'явився в харківському ТРЦ «Караван»
Бутік площею 135 кв. м розташувався на центральній алеї комплексу, в районі фонтану, про це повідомляє RAU
Магазин «Sellin» пропонує широкий асортимент класичної елегантною і функціональної жіночого одягу, а також біжутерію, сумки та взуття таких відомих брендів, як Blue Marine, Elisabeta Franchi, Sellin, Marco Bologne і ін.
/ CDA Real Estate - керуюча компанія мережі торгово-розважальних центрів «Караван» - Київ, Харків, Дніпропетровськ. Загальна площа торгових об'єктів становить близько 250 000 кв. м. CDA Real Estate входить в групу компаній DCH - одну з найбільших і найбільш динамічно розвиваються вітчизняних бізнес-груп. Активи DCH представлені будівельними і девелоперськими компаніями, фінансовими установами та ін. /
«Люксоптика» відкрилася в полтавському ЦУМі
Магазин площею 32 кв. м з'явився на першому поверсі комплексу, про це повідомляє RAU
«Торговий Дім« ЦУМ »знаходиться в історичному центрі міста Полтава, на перетині центральних вулиць - Жовтневої та Котляревського. Був заснований ще в 1961 році, а в 1997-му став приватним акціонерним товариством. Зараз це одне з найбільших торгових підприємств міста. Торгова площа складає 9 000 кв. м.
Також в середині травня магазин «Люксоптика» площею 76 кв. м відкрився в Одесі на стріт-ритейлі по вул. Адміральській, 1, а в кінці квітня з'явився в м Хмельницький в ТРЦ «Оазис».
/ «Люксоптика» - це найбільша українська національна мережа оптик, де можна отримати не лише професійну консультацію лікаря-офтальмолога, але і допомогу в підборі і придбанні сучасних, модних і зручних оптичних оправ, сонцезахисних окулярів і контактних лінз. На ринку України компанія працює з 1994 року і на сьогоднішній день налічує понад 100 оптик в країні. /
джерело: franchising.ua , Прес-служба Fozzy Group, агентство Newsfront, Pillar PR, rau.com.ua
Читайте свіжі новини і аналітику про ритейлі та інтернет-торгівлі в Україні на нашій сторінці в Facebook , На нашому каналі в Telegram , А також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.