За три роки засновники українського бренду Week планують збільшити мережу до 50 магазинів

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Співзасновник компанії Week Олена Семенова. Фото: прес-служба Week

Історія українського бренду жіночого одягу Week почалася в 2015 році в місті Дніпрі. На той час у засновників бренду було виробництво, орієнтоване виключно на експорт: щомісяця відшиваються близько 10 000 одиниць верхнього одягу для французьких і німецьких компаній. Досвід в розробці колекцій для іноземних брендів надав засновникам впевненості в тому, що компанія зможе створювати одяг для українських жінок. Навесні 2017 року на головній вулиці Дніпра відкрився перший магазин, який став відправною точкою для мережі монобрендових дрес-маркетів Week. На сьогодні мережа об'єднує 5 дрес-маркетів: по два в Дніпрі та Одесі і один у Львові. У березні відкриється перший магазин в Києві в ТРЦ Dream Town

Співзасновник компанії Week Олена Семенова каже, що перші партії одягу Week продавалися в невеликому шоу-румі. «На початковому етапі ми також брали участь у виставках, в тому числі і європейських, співпрацювали з інтернет-магазинами. Уже цей досвід показав нам, що ми вибрали правильну стратегію в співвідношенні ціна / якість. Кількість клієнтів росло, обсяги виробництва збільшувалися ", - розповідає Олена Семенова. Але їй хотілося більшого: не просто продавати, а створити для клієнта особливу душевну атмосферу під час покупки. И 1 березня 2017 року на головній вулиці Дніпра був відкритий перший монобрендовий дрес-маркет Week.

И 1 березня 2017 року на головній вулиці Дніпра був відкритий перший монобрендовий дрес-маркет Week

Концепція бренду втілена в його назві - модний одяг, яка допоможе виглядати стильно протягом тижня. У компанії роблять ставку на широкий асортимент, який Готується невеликими партіями, при цьому не обмежуються випуском колекції один або два раз в сезон, як це робить більшість брендів мас-маркет.

«Власне виробництво і вертикальне управління процесами дозволяють щотижня оновлювати асортимент, тому кожні сім днів в магазини відправляються до 10 нових моделей», - пояснює Олена Семенова.

На сьогодні мережа Week об'єднує 5 дрес-маркетів: по два в Дніпрі та Одесі і один у Львові. У березні відкриється перший магазин в Києві в ТРЦ Dream Town.

У компанії націлені на розвиток власної роздрібної мережі і онлайн-продажів. Засновники планують, що до 2021 року мережа налічуватиме близько 50 торгових точок як у великих містах, так і в середніх регіональних центрах. Концепт дрес-маркету може бути адаптований і для стріт-рітейлу, і для ТРЦ.

«В оформленні інтер'єру використовуються натуральні матеріали і фактури, живі квіти, елементи стилю лофт, оригінальний декор. Касова зона виконана у вигляді барної стійки, де клієнт може відпочити, випити чашку натуральної кави і обговорити зі стилістом-консультантом модні тренди. Такий формат нам вдалося втілити не тільки в стріт-ритейлі, а й при відкритті роздрібних точок в ТРЦ ", - розповідає Олена Семенова.

Такий формат нам вдалося втілити не тільки в стріт-ритейлі, а й при відкритті роздрібних точок в ТРЦ , - розповідає Олена Семенова

Серед стратегічних планів також запуск чоловічого та дитячого колекції, але це питання не найближчої перспективи. На даному етапі в пріоритеті розширення роздрібної мережі та онлайн-продажів.

Як зазначає Олена Семенова, вони будуть працювати над мультиканального форматом продажів, де онлайн і офлайн нероздільні і доповнюють один одного. Інтернет-магазин почав роботу в той же день, коли був відкритий перший дрес-маркет в Дніпрі. Сьогодні частка онлайн-продажів практично відповідає рівню роздрібного магазину.

Кожен сезон фабрика шиє близько 200 моделей. «Оскільки ми щотижня оновлюємо асортимент, цикл створення однієї моделі може скласти менше двох тижнів. Креативна команда розробляє дизайн, паралельно ми запускаємо процес виробництва і починаємо підготовку до продажу. Проводимо зйомку на власній фотостудії, вносимо модель на сайт, анонсуємо новинку в соціальних мережах, розподіляємо партію по роздрібних магазинах », - розповідає Олена Семенова.

Що стосується обсягів виробництва, то, за словами співзасновника бренду Week, вони будуть збільшуватися прямо пропорційно розвитку роздрібної мережі - для цього є всі умови.

Читайте також: Магазин тижня: дрес-маркет Week в Дніпрі

Фото: прес-служба Week

Автор: Олександр Шокун

Читайте свіжі новини і аналітику про ритейлі та інтернет-торгівлі в Україні на нашій сторінці в Facebook , На нашому каналі в Telegram , А також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online