Де взяти довідку про склад сім'ї: що потрібно для отримання через держпослуги і термін дії довідки

  1. причини запиту
  2. порядок отримання
  3. дистанційний спосіб
  4. Термін дії
  5. Що необхідно врахувати
  6. Надання в різні інстанції
  7. Перелік паперів для отримання
  8. Відео: Довідка про склад сім'ї - в МФЦ

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Кожен з нас добре знає, хто є членами його сім'ї. Але іноді підтверджувати такі дані потрібно офіційно. У такій ситуації потрібна довідка про склад сім'ї.

Де брати її можна дізнатися в соціальних службах або МФЦ. Документ офіційно підтверджує дійсну кількість тих, хто зізнається єдиної «осередком суспільства», яка мешкає на єдиній території житлової забудови.

причини запиту

Найчастіше подібна необхідність пов'язана з наступними обставинами:

  • вирішенням майнових питань, в тому числі купівлі-продажу, обміну, дарування ;
  • ситуації, пов'язані з постановкою на чергу по виділенню житла;
  • надання в газову службу для оформлення договору на обслуговування;
  • оформлення пільг і субсидій ;
  • надання в військкомат.

У 2012 році такий документ був включений в список матеріалів, запитуваних у рамках проведення міжвідомчого документообігу.

З цієї причини в даний момент часто організації можуть направити подібний запит в рамках взаємодії, і додатково громадянину її виконувати не потрібно.

Але в 2017 році список причин надання документа повернув можливість його отримання самостійно за запитом.

В цей документ представники офіційних структур не повинні вписувати в якості члена сім'ї колишнього дружину або чоловіка.

Таке неможливо навіть в ситуації, коли колишнє подружжя з різних причин після оформлення розлучення зберігають реєстрацію в одній квартирі.

Громадянин побачить в переліку осіб всіх представників кровної рідні: діти, батьки, чоловік або дружина в разі офіційної реєстрації шлюбу.

Складнощі викликає надання інформації про громадян, які перебувають офіційно в родинних стосунках, але зареєстровані за різними адресами.

Найчастіше проблема виникає в разі оформлення соціальних виплат на дитину. У такій ситуації вказується тільки той член сім'ї, який спільно з малюком зареєстрований на спільній житловій території. офіційно неповнолітній повинен бути законодавчо зареєстрований на загальному житловому просторі з кожним зі своїх батьків.

У деяких ситуаціях офіційні структури вказують довідки про батька, прописаному на іншій території. Така інформація може включатися для виключення направлення запиту на надання соціальних виплат за двома адресами.

Аналогічний підхід відноситься до внесення даних про інші членах сім'ї. Якщо, наприклад, в сім'ї двоє дітей, які зареєстровані за різними адресами, будуть вказані дані лише того малюка, який за даною адресою зареєстрований.

Якщо, наприклад, в сім'ї двоє дітей, які зареєстровані за різними адресами, будуть вказані дані лише того малюка, який за даною адресою зареєстрований

Найчастіше довідка про склад сім'ї потрібно в разі оформлення соціальних виплат на дитину.

порядок отримання

Тематика отримання такого документа підказує, де взяти довідку про склад сім'ї. Основною причиною направлення заявки стає соціальна спрямованість. З цієї причини оформити документ можна в таких структурах, як:

  1. Багатофункціональний центр.
  2. Керуюча компанія (ТСЖ).
  3. МВС (територіальне відділення).
  4. Міграційна служба (територіальне відділення).

Отримання можливо при особистому візиті. Зручним способом стає звернення через офіційні сайти в мережі Інтернет, направлення запиту через портал держпослуг.

дистанційний спосіб

дистанційний спосіб

Привабливим способом оформлення довідки є звернення на портал державних послуг.

У разі відсутності на цьому ресурсі особистого кабінету попередньо потрібно його створити. Процес докладно описаний на сайті.

Система не «пропустить» громадянина на наступний етап, якщо графи запиту оформлені з помилками. Після направлення запиту на створення кабінету, він відкривається для використання протягом одного-двох робочих днів.

Надалі такий розділ на сайті за громадянином зберігається. Вхід в нього виконується після введення логіна і пароля.

Отримання довідки про склад сім'ї через держпослуги входить в широкий перелік інших дистанційних переваг, що надаються на ресурсі. Готовий документ створюється на підставі будинкової книги за місцем офіційної реєстрації громадянина протягом короткого проміжку часу.

Інформація про готовність надійде на вказаний при реєстрації на порталі електронну адресу. Кожному заявнику повідомляють на стадії прийняття заявки про приблизну дату готовності. Забрати потрібно буде особисто, зробити це можна і без надходження електронного оповіщення.

Термін дії

Протягом якого часу буде дійсна довідка про склад сім'ї. Тривалість збереження актуальності зазначених відомостей в більшості випадків становить 3 місяці з дати отримання.

Місцева влада, керуючись внутрішніми законодавчими актами, можуть призначити інший період. Скільки дійсна довідка треба дізнаватися за місцем проживання або надання.

Наприклад, у багатьох регіонах при отриманні соціальних пільг на неповнолітню дитину вказується необхідність отримувати документ максимум за 10 днів до дати надання.

Відповідно до законодавства, термін дії довідки про склад сім'ї скорочувати заборонено, це є незаконним, подібна дія можна оскаржити в суді.

Що необхідно врахувати

Подаючи запит на отримання довідки, обов'язково потрібно знати ряд умов, цю інформацію можна уточнити в КК або ТСЖ, в МФЦ.

У список обов'язкових правил складання та подання найчастіше входять:

  • надання тільки по пред'явленню паспорта громадянина РФ;
  • запит зі структури, в яку буде надано документ, пред'являти не потрібно;
  • документ повинен бути складений за офіційній формі №9 ;
  • оцінюючи, де береться довідка, можна розглядати направлення запиту до офіційних організації, в яких можна отримувати дані з будинкової книги;
  • уточнити, хто видає довідку про склад сім'ї, можна в Керуючої компанії або ТСЖ;
  • відомості з місця проживання про склад сім'ї дійсні не більше трьох місяців, далі буде потрібно оновлення;
  • інформація надається безкоштовно, за винятком запиту на отримання архівної інформації;
  • приходити за довідкою потрібно протягом трьох днів з моменту призначеної для отримання дати, інакше вона буде списана в архів, потрібно подавати новий запит.

Трохи інші особливості визначають отримання архівної довідки. У такій ситуації дані надаються з використанням архівних матеріалів. Її можуть надати тільки співробітники Бюро технічної інвентаризації або житлового товариства.

Будь-який варіант інформації, що діє або архівний, неможливо отримати в Росреестра або Реєстраційній палаті.

Подаючи запит на отримання довідки, обов'язково потрібно знати ряд умов.

Надання в різні інстанції

Формат документа з місця проживання про склад сім'ї стандартний, складається за формою №9. Бланк і зразок обов'язково будуть містити:

  • дані про організацію, яка його видавала (у вигляді штампу в верхньому куті);
  • інформацію про те, хто запитував отримання інформації;
  • призначення документа (куди він буде надаватися);
  • детальну інформацію про членів конкретної сім'ї, зареєстрованих із заявником за певною адресою, з поясненням ступеня споріднення і зазначенням дати народження;
  • дані про дату надання;
  • підпис видав співробітника з наданням інформації про його посади, зафіксованої «мокрою» печаткою.

Увага! У разі відмови, заявнику потрібно вимагати вказати в письмовому вигляді на заяві підставу для прийняття подібного рішення.

Чим відрізняється довідка про склад сім'ї для військового комісаріату: видається по загальній формі.

У деяких випадках у військкоматі просять надати дані про обох батьків, навіть коли батько призовника не проживає з даного адресою.

Такий запит не мав права. Дані про батька для військкомату можуть запитувати, якщо призовник планує відправитися проходити службу у війська спеціального призначення або вступати на навчання до військового училища.

Але в цьому випадку інформація про батька надається іншими документами. Спеціально вписувати його в довідку про склад сім'ї не потрібно і не є законним.

Перелік паперів для отримання

Що потрібно для отримання. До переліку документів для отримання входять:

  1. Заява на отримання інформації, складене на офіційному бланку. При підготовці документа через портал держпослуг офіційний бланк розміщується на цьому ресурсі.
  2. Паспорт громадянина РФ, в якому присутня офіційна реєстрація за адресою, за якою запитуються дані.
  3. Свідоцтво, яке підтвердить права на цю житлову площу, така необхідність відсутня при направленні запиту через МФЦ або інші офіційні структури, які мають доступ до будинковій книзі на підставі інформації про реєстрацію.
  4. Якщо дані знадобилися сторонній особі, наприклад, адвокату, буде потрібно нотаріально завірена довіреність.

Відео: Довідка про склад сім'ї - в МФЦ

Оформляється довідка з місця проживання досить просто, видається кожному заявнику, яке готове надати необхідний для направлення запиту пакет документів.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online