Чи можна повернути біжутерію в магазин: покрокова інструкція та нюанси повернення

  1. Що таке біжутерія і що до неї відноситься?
  2. Нормативна база
  3. Чи можна повернути біжутерію?
  4. Коли не можна повернути біжутерію?
  5. Чи можна повернути біжутерію, якщо вона не сподобалася?
  6. Терміни на повернення біжутерії
  7. Покрокова інструкція повернення
  8. Претензія про повернення біжутерії
  9. Повернення біжутерії в інтернет-магазин
  10. Повернення неякісної біжутерії
  11. Чи можна повернути біжутерію в «Леді Коллекшн»?
  12. Дії в разі відмови в поверненні або обмін
  13. нюанси

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Продавець завжди використовує необізнаність покупця. Співробітники установ торгівлі зацікавлені в збільшенні продажів. Довести свою правоту допоможе знання законодавства про захист прав споживачів. Підвищувати правову грамотність рекомендується на конкретних прикладах, ситуаціях.

Увага! Якщо у вас виникнуть питання, можете безкоштовно проконсультуватися у чаті з юристом внизу екрана або зателефонувати за телефонами: +7 (499) 938-51-29 Москва; +7 (812) 467-30-52 Санкт-Петербург; +7 (800) 350-83-47 Безкоштовний дзвінок для всієї Росії.


Чимало питань виникає при обміні і поверненні біжутерії. Що робити, якщо працівник магазину відмовляється прийняти якісні або обміняти браковані прикраси? Як повернути гроші? Покупець повинен знати порядок, нюанси, терміни повернення, правила оформлення претензій.

Що таке біжутерія і що до неї відноситься?

Біжутерією є прикраси з недорогих матеріалів. Для її створення використовуються штучно отримані камені, сталь, залізо, дерево, пластик, скло. Окремі вироби майстерно імітують ювелірні вироби з дорогоцінних металів, діамантів, самоцвітів природного походження.

Справжні коштовності поверненню не підлягають. Біжутерія не має до них ніякого відношення. Вона коштує дешевше в кілька разів.

Нормативна база

Для грамотного вирішення питання про повернення біжутерії варто звернутися до нормативно-правовим документам:

  1. Постанова Уряду РФ від 19.01.1998 N 55 (Ред. Від 23.12.2016);
  2. Закон РФ від 07.02.1992 N 2300-1 «Про захист прав споживачів» (Ред. Від 01.05.2017).

Постановою встановлено перелік справних промислових товарів, повернення або обмін яких не проводиться. До переліку входить ювелірна продукція з дорогоцінних матеріалів, але не біжутерія.

Закон, що захищає права покупця (скорочено ЗоЗПП ), Містить корисні для споживача відомості:

  • в статті 25 визначені права на заміну якісних товарів без недоліків;
  • стаття 18 регулює споживчі права при виявленні недоліків в придбаних виробах;
  • в статті 21 розкритий порядок заміни несправних товарів, неякісної продукції з істотним браком.

Чи можна повернути біжутерію?

Повернення в магазин якісної біжутерії є законним. Дана продукція відсутня в списку не продуктових предметів , Що не підлягають поверненню або обміну ( Постанова від 19.01.1998 N 55 ). Біжутерія не підійшла за розміром, кольором, зовнішнім виглядом, комплектації - це поважна причина для обміну. Якщо бажаної продукції в салоні немає, громадянин вимагає повернення грошей.


Порядок повернення прикрас належної якості і браковані відрізняється. Покупець повинен знати терміни повернення, підтвердити угоду. Виріб приймається в тому вигляді, в якому воно було придбано. Ми рекомендуємо Вам чек, етикетку, ярлик, упаковку.

Коли не можна повернути біжутерію?

Якісну нову біжутерію в торгівлі не завжди приймають назад Якісну нову біжутерію в торгівлі не завжди приймають назад. Істотною причиною відмови є не дотримання покупцем вимог закону ( ст. 25 ТЗПС ). Працівник торгівлі відмовить якщо:

  • Громадянин звернувся через 15 і більше днів після здійснення угоди купівлі-продажу біжутерії.
  • Товарний вигляд виробу не збережений, прикраси мають явні сліди шкарпетки, з'явилися відколи, подряпини, потертості, зникли окремі елементи, намистини.
  • Загублені пломби, етикетки, ярлики, упаковка.
  • Покупець не може підтвердити, що придбав товар у конкретного прилавка. На цей випадок рекомендується зберігати касовий, товарний чек. Якщо документа немає, можна послатися на свідчення свідка.

Чи можна повернути біжутерію, якщо вона не сподобалася?

згідно ст. 25 ЗоЗПП клієнт має право вимагати повернення якісного виробу. Причиною скасування угоди може стати невідповідний розмір, дизайн, форма, забарвлення, комплектація. Значить можна сміливо звертатися до працівника торгівлі, якщо:

  • прикраса без дорогоцінних вставок не сподобалося;
  • виріб мало, велике, невідповідного розміру;
  • біжутерія не підходить по іншим характеристикам, параметрам.

При зверненні в салон треба озвучити причину повернення біжутерії. Наприклад, кільце було придбано в подарунок і не підійшло за розміром. Будинки покупниця з'ясувала, що кулон, куплений до конкретного сукні, не сполучається з ним за кольором. Масивні сережки приносять незручності при носінні і так далі.

Терміни на повернення біжутерії

Якісні прикраси без недоліків, що не підійшли за розмірами і іншими властивостями, обмінюють або повертають в період до 14 днів. Важливо зберегти товарний вигляд виробу і упаковки. 14 діб відраховують з дня, наступного за днем ​​укладення угоди.

Для бракованої біжутерії передбачені терміни:


  • до 14 днів, якщо виявлено несуттєвий недолік, про який не повідомив співробітник салону, згідно ст. 18 Закону ТЗПС (Особливості шкарпетки, вага прикраси, матеріали викликають неприємні відчуття на шкірі);
  • пізніше 14 днів можна повернути вироби з серйозними недоліками, шлюбом, згідно ст. 21 Закону ТЗПС (Відпали стрази, несправна застібка, відклеїлися елементи);
  • повернення дозволений протягом гарантійного терміну, якщо гарантія на куплену біжутерію передбачений.

Покрокова інструкція повернення

Перед зверненням до співробітника торгового закладу, рекомендується підготуватися. Всі дії повинні бути здійснені по порядку:

  1. перевірити товарний вигляд прикрас, на них не повинно бути слідів шкарпетки, зібрати упаковку, етикетки і ярлики;
  2. знайти касовий чек або інший документ для підтвердження угоди, якщо розрахунок був по карті, роздрукувати квитанцію про переказ грошей в дану організацію торгівлі;
  3. якщо немає чека на біжутерію, знайти свідка, встановити дату і ціну покупки іншим способом ( п.5 ст.18 ЗОПП );
  4. підійти до співробітника салону, озвучити законну причину повернення, обміну;
  5. якщо потрібно написати заяву, претензію в двох примірниках.

Співробітник магазину може забрати виріб на експертизу. Перевірка біжутерії в лабораторії (терміном до 30 днів) встановить причину шлюбу або несправності. Винуватець поломки оплатить експертизу.

Претензія про повернення біжутерії

У претензії слід вказати, кому вона спрямована, директору або власнику торгової точки, від кого виходить звернення (ПІБ покупця). В основній частині викласти, де, коли був придбаний товар, за якою ціною, чи є в ньому шлюб або недоліки. Посилаючись на статтю Закону «Про захист прав споживачів», вказати вимогу. Яка додається до його копію чека. Обов'язково поставити на претензії дату і підпис.

Рекомендується попросити продавця, залишити позначку про ознайомлення на примірнику претензії, який залишається на руках у покупця. Вона повинна бути розглянута протягом 10 днів. Якщо працівник магазину не приймає претензію, її відправляють поштою з повідомленням і описом.

Якщо працівник магазину не приймає претензію, її відправляють поштою з повідомленням і описом

Завантажити зразок претензії про повернення біжутерії можна тут.

Повернення біжутерії в інтернет-магазин

Дистанційний спосіб продажу - це реалізація предметів і продуктів віддаленим способом за каталогом, через рекламні буклети або інтернет-магазин. Ситуацію в такому випадку регулює ст. 26.1 Закону ТЗПС . Клієнт має право:

  • до передачі замовлення відмовитися від дистанційній покупки, коли йому зручно;
  • повернути виріб протягом 7 днів після отримання посилки без роз'яснення причин.

Термін на повернення в інтернет-магазин збільшується до 3 місяців, якщо при доставці біжутерії продавець письмово не ознайомив клієнта з порядком і термінами повернення. Повинен бути збережений товарний вигляд виробу, чек або інше підтвердження угоди. При зворотному відправці посилки з декількома покупками варто вкласти опис.

Повернення неякісної біжутерії

21 стаття ЗоЗПП регулює повернення бракованих виробів з істотними недоліками. Повернути прикраса можна найближчим часом або протягом терміну гарантії. Працівник торгівлі зобов'язаний обміняти біжутерію не пізніш 7 днів після звернення, 20 днів, якщо потрібно висновок експерта. Покупець може вимагати:

Якщо ще залишилися спірні питання, ви також можете безкоштовно проконсультуватися у чаті з юристом внизу екрана або зателефонувати за телефонами: +7 (499) 938-51-29 Москва; +7 (812) 467-30-52 Санкт-Петербург; +7 (800) 350-83-47 Безкоштовний дзвінок для всієї Росії.

  • обмін на подібну прикрасу з іншими характеристиками;
  • заміну на інший виріб з доплатою, виплатою різниці в цінах;
  • повернення грошей, якщо в залі, на складі немає біжутерії, підходящої для заміни.

Несуттєві вади, про які змовчав співробітник магазина, можуть стати причиною заміни протягом 14 днів ( згідно зі ст. 18 ЗоЗПП ). Наприклад, під час експлуатації з'ясувалося, що біжутерія забарвлює шкіру і одяг, елементи викликають дискомфорт.

Чи можна повернути біжутерію в «Леді Коллекшн»?

Обмін, повернення недорогоцінних прикрас, придбаних в мережі салонів «Леді Коллекшн», здійснюється на загальних умовах. Працівники організації повинні дотримуватися законодавства про захист прав споживачів. При відмові продавця від співпраці клієнт має право написати претензію.

Дії в разі відмови в поверненні або обмін

Що робити, якщо співробітник торгової мережі відмовляється прийняти заяву або претензію? Треба попросити продавця залишити на документі відмітку про відмову. Претензію переслати поштою з повідомленням на адресу салону, залишити поштовий чек.

Після отримання відмови звернутися до місцевого відділу по захисту прав споживачів, обговорити з юристом судовий порядок вирішення питання.

нюанси

Нерідко продавці відмовляють у поверненні біжутерії, посилаючись на знижки або торгові акції. Розпродаж - прекрасний спосіб реалізувати залежалу продукцію.

У торгових залах тимчасово можуть бути вивішені оголошення: «Обмін і повернення виробів, придбаних зі знижкою, не проводиться». Продавець вводить клієнта в оману. Знижка або акція не впливає на права споживача, затверджені законодавством.

Що таке біжутерія і що до неї відноситься?
Коли не можна повернути біжутерію?
Чи можна повернути біжутерію, якщо вона не сподобалася?
Що робити, якщо працівник магазину відмовляється прийняти якісні або обміняти браковані прикраси?
Як повернути гроші?
Що таке біжутерія і що до неї відноситься?
Чи можна повернути біжутерію?
Коли не можна повернути біжутерію?
Чи можна повернути біжутерію, якщо вона не сподобалася?
Чи можна повернути біжутерію в «Леді Коллекшн»?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online