Про протидію корупції

  1. Стаття 1. Визначення термінів, що використовуються в цьому Законі
  2. Стаття 2. Завдання антикорупційної діяльності
  3. Стаття 3. Правова основа протидії корупції
  4. Стаття 4. Основні принципи протидії корупції
  5. Стаття 5. Міжнародне співробітництво Луганської Народної Республіки в сфері протидії корупції
  6. Стаття 6. Організаційні засади протидії корупції
  7. Стаття 7. Заходи щодо профілактики корупції
  8. Стаття 8. Основні напрямки діяльності державних органів щодо підвищення ефективності протидії корупції
  9. Стаття 9. Обов'язок державних службовців і муніципальних службовців подавати відомості про доходи,...
  10. Стаття 10. Обов'язок державних службовців і муніципальних службовців повідомляти про звернення з метою...
  11. Стаття 11. Конфлікт інтересів на державній службі та муніципальної службі
  12. Стаття 12. Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів на державній службі та муніципальної...
  13. Стаття 13. Обмеження, що накладаються на громадянина, заміщає посаду державної служби або муніципальної...
  14. Стаття 14. Відповідальність фізичних осіб за корупційні правопорушення
  15. Стаття 15. Відповідальність юридичних осіб за корупційні правопорушення
  16. Стаття 16. Прикінцеві положення

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

ЛУГАНСЬКА НАРОДНА РЕСПУБЛІКА   ЗАКОН   Про протидію корупції   (зі зміною, внесеною Законом Луганській Народної Республіки    від 08
ЛУГАНСЬКА НАРОДНА РЕСПУБЛІКА
ЗАКОН

Про протидію корупції

(зі зміною, внесеною Законом Луганській Народної Республіки
від 08.11.2018 № 278-II )

Цим Законом встановлюються основні принципи протидії корупції, правові та організаційні засади запобігання корупції та боротьби з нею, мінімізації та (або) ліквідації наслідків корупційних правопорушень.

Стаття 1. Визначення термінів, що використовуються в цьому Законі

Для виконання цілей цього Закону використовуються поняття:

1) корупція:

а) зловживання службовим становищем, дача хабара, отримання хабара, зловживання повноваженнями, комерційний підкуп або інше незаконне використання фізичною особою свого службового становища всупереч законним інтересам суспільства і держави з метою отримання вигоди у вигляді грошей, цінностей, іншого майна або послуг майнового характеру, інших майнових прав для себе або для третіх осіб або незаконне надання такої вигоди зазначеній особі іншими фізичними особами;

б) вчинення діянь, зазначених у підпункті «а» цього пункту, від імені або в інтересах юридичної особи;

2) протидія корупції - діяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства, організацій та фізичних осіб в межах їх повноважень:

а) щодо попередження корупції, в тому числі щодо виявлення та подальшого усунення причин корупції (профілактика корупції);

б) щодо виявлення, попередження, припинення, розкриття та розслідування корупційних правопорушень (боротьба з корупцією);

в) по мінімізації і (або) ліквідації наслідків корупційних правопорушень.

Стаття 2. Завдання антикорупційної діяльності

Завданнями антикорупційної діяльності в Луганській Народній Республіці є:

1) усунення причин, що породжують корупцію, і протидія умов, що сприяють її прояву;

2) зменшення ризику скоєння корупційних діянь, а також втрат від них;

3) залучення громадянського суспільства в реалізацію державної політики в сфері протидії корупції;

4) формування нетерпимості по відношенню до корупційних діянь.

Стаття 3. Правова основа протидії корупції

Правову основу протидії корупції складають Конституція Луганській Народної Республіки, закони, загальновизнані принципи і норми міжнародного права і міжнародні договори Луганській Народної Республіки, цей Закон, нормативні правові акти Глави Луганській Народної Республіки, а також нормативно-правові акти Ради Міністрів Луганській Народної Республіки, нормативні правові акти органів державної влади та нормативні правові акти органів місцевого самоврядування.

(стаття 3 в редакції Закону Луганській Народної Республіки від 08.11.2018 № 278-II )

Стаття 4. Основні принципи протидії корупції

Протидія корупції в Луганській Народній Республіці ґрунтується на таких основних принципах:

1) визнання, забезпечення і захист основних прав і свобод людини і громадянина;

2) законність;

3) публічність і відкритість діяльності державних органів і органів місцевого самоврядування;

4) невідворотність відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

5) комплексне використання політичних, організаційних, інформаційно-пропагандистських, соціально-економічних, правових, спеціальних та інших заходів;

6) пріоритетне застосування заходів щодо попередження корупції;

7) співпраця держави з метою протидії корупції з інститутами громадянського суспільства, міжнародними організаціями та фізичними особами;

8) періодична оцінка правових інструментів й адміністративних заходів, з метою визначення їхньої адекватності з точки зору запобігання корупції та боротьби з нею.

Стаття 5. Міжнародне співробітництво Луганської Народної Республіки в сфері протидії корупції

1. Луганська Народна Республіка відповідно до міжнародних договорів Луганській Народної Республіки і (або) на основі принципу взаємності співпрацює в сфері протидії корупції з іноземними державами, їх правоохоронними органами і спеціальними службами, а також з міжнародними організаціями з метою:

1) встановлення осіб, підозрюваних (обвинувачених) у вчиненні корупційних злочинів, їх місцезнаходження, а також місцезнаходження інших осіб, причетних до корупційних злочинів;

2) виявлення майна, отриманого внаслідок вчинення корупційних правопорушень або службовця засобом їх здійснення;

3) надання у відповідних випадках предметів або зразків речовин для проведення досліджень або судових експертиз;

4) обміну інформацією з питань протидії корупції;

5) координації діяльності з профілактики корупції та боротьбі з корупцією.

2. Іноземні громадяни, особи без громадянства, що не проживають постійно в Луганській Народній Республіці, іноземні юридичні особи, створені відповідно до законодавства іноземних держав, міжнародні організації, а також їх філії та представництва (іноземні організації), обвинувачені (підозрювані) в скоєнні корупційних правопорушень за межами Луганської Народної Республіки, підлягають відповідальності згідно з законодавством Луганській Народної Республіки у випадках і порядку, передбачених міжнародними договорами Луганській Народної Республіки і законами Луганській Народної Республіки.

Стаття 6. Організаційні засади протидії корупції

1. Голова Луганської Народної Республіки:

1) визначає основні напрями державної політики в сфері протидії корупції;

2) встановлює компетенцію виконавчих органів державної влади, керівництво діяльністю яких він здійснює, в області протидії корупції.

2. Народна Рада Луганської Народної Республіки забезпечує розробку і прийняття законів з питань протидії корупції, а також контролює діяльність виконавчих органів державної влади в межах своїх повноважень.

3. Рада Міністрів Луганській Народної Республіки розподіляє функції між виконавчими органами державної влади, керівництво діяльністю яких він здійснює, по протидії корупції.

4. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування здійснюють протидію корупції в межах своїх повноважень.

5. З метою забезпечення координації діяльності виконавчих органів державної влади і органів місцевого самоврядування щодо реалізації державної політики у сфері протидії корупції за рішенням Глави Луганській Народної Республіки можуть формуватися органи в складі представників органів державної влади та представників органів місцевого самоврядування та інших осіб (далі - органи по координації діяльності в сфері протидії корупції).

Для виконання рішень органами по координації діяльності в сфері протидії корупції можуть готуватися проекти указів, розпоряджень і доручень Глави Луганській Народної Республіки, проекти постанов, розпоряджень і доручень Ради Міністрів Луганській Народної Республіки, які в установленому порядку подаються на розгляд відповідно Голові Луганської Народної Республіки, Раді Міністрів Луганській Народної Республіки. При отриманні даних про вчинення корупційних правопорушень органи з координації діяльності в сфері протидії корупції передають їх до відповідних державних органів, які уповноважені проводити перевірку таких даних та приймати за підсумками перевірки рішення в установленому законом порядку.

6. Генеральний прокурор Луганської Народної Республіки і підлеглі йому прокурори в межах своїх повноважень координують діяльність органів внутрішніх справ Луганської Народної Республіки, органів державної безпеки, митних органів Луганської Народної Республіки та інших правоохоронних органів по боротьбі з корупцією і реалізують інші повноваження в сфері протидії корупції, встановлені законами Луганській Народної Республіки.

Стаття 7. Заходи щодо профілактики корупції

Профілактика корупції здійснюється шляхом застосування наступних основних заходів:

1) формування в суспільстві нетерпимості до корупційного поведінки;

2) антикорупційна експертиза правових актів та їх проектів;

3) пред'явлення в установленому законом порядку кваліфікаційних вимог до громадян, які претендують на заміщення державних посад, посад державної служби та муніципальної служби, передбачених законами Луганській Народної Республіки, а також перевірка в установленому порядку відомостей, що подаються зазначеними громадянами;

4) встановлення в якості підстави для звільнення особи, що заміщує посаду державної служби або муніципальної служби, включену до переліку, встановлений нормативними правовими актами Луганській Народної Республіки, з замещаемой посади державної служби або муніципальної служби або для застосування щодо його інших заходів юридичної відповідальності неподання ним відомостей або подання завідомо недостовірних або неповних відомостей про свої доходи, майно і зобов'язання майнового характеру, а т акже подання свідомо неправдивих відомостей про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру своїх дружини (чоловіка) і неповнолітніх дітей;

5) впровадження в практику кадрової роботи органів державної влади і органів місцевого самоврядування правила, відповідно до якого тривалий, бездоганне і ефективне виконання державним службовцем або муніципальним службовцям своїх посадових обов'язків має в обов'язковому порядку враховуватися при призначенні його на вищу посаду, присвоєння йому військового або спеціального звання, класного чину, дипломатичного рангу або при його заохочення;

6) розвиток інститутів громадського та парламентського контролю за дотриманням законодавства Луганській Народної Республіки про протидію корупції.

Стаття 8. Основні напрямки діяльності державних органів щодо підвищення ефективності протидії корупції

Основними напрямками діяльності державних органів щодо підвищення ефективності протидії корупції є:

1) проведення єдиної державної політики в сфері протидії корупції;

2) створення механізму взаємодії правоохоронних та інших державних органів з громадськими та парламентськими комісіями з питань протидії корупції, а також з громадянами та інститутами громадянського суспільства;

3) прийняття законодавчих, адміністративних та інших заходів, спрямованих на залучення державних службовців і муніципальних службовців, а також громадян до активнішої участі у протидії корупції, на формування в суспільстві негативного ставлення до корупційного поведінки;

4) вдосконалення системи і структури державних органів, створення механізмів громадського контролю за їх діяльністю;

5) введення антикорупційних стандартів, тобто встановлення для відповідної області діяльності єдиної системи заборон, обмежень і дозволів, які забезпечують попередження корупції в даній області;

6) уніфікація прав і обмежень, заборон і обов'язків, встановлених для державних службовців, а також для осіб, що заміщають державні посади Луганській Народної Республіки;

7) забезпечення доступу громадян до інформації про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

8) забезпечення незалежності засобів масової інформації;

9) неухильне дотримання принципів незалежності суддів і невтручання в судову діяльність;

10) вдосконалення організації діяльності правоохоронних та контролюючих органів з протидії корупції;

11) вдосконалення порядку проходження державної служби та муніципальної служби;

12) забезпечення сумлінності, відкритості, добросовісної конкуренції та об'єктивності при розміщенні замовлень на поставку товарів, виконання робіт, надання послуг для державних потреб або потреб органів місцевого самоврядування;

13) усунення необгрунтованих заборон і обмежень, особливо в галузі економічної діяльності;

14) вдосконалення порядку використання державного і громадського майна, державних ресурсів та ресурсів органів місцевого самоврядування (в тому числі при наданні державної допомоги і допомоги органів місцевого самоврядування), а також порядку передачі прав на використання такого майна і його відчуження;

15) підвищення рівня оплати праці і соціальної захищеності державних службовців і муніципальних службовців;

16) зміцнення міжнародного співробітництва та розвиток ефективних форм співпраці з правоохоронними органами та зі спеціальними службами, з підрозділами фінансової розвідки та іншими компетентними органами іноземних держав і міжнародними організаціями у сфері протидії корупції та розшуку, конфіскації і репатріації майна, отриманого корупційним шляхом і знаходиться за кордоном ;

17) посилення контролю за вирішенням питань, що містяться у зверненнях громадян і юридичних осіб;

18) передача частини функцій державних органів саморегульованим організаціям, а також іншим недержавним організаціям;

19) скорочення чисельності державних службовців і муніципальних службовців з одночасним залученням на державну службу і муніципальну службу кваліфікованих фахівців;

20) підвищення відповідальності органів державної влади та органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб за невжиття заходів щодо усунення причин корупції;

21) оптимізація і конкретизація повноважень державних органів і їх працівників, які повинні бути відображені в адміністративних і посадових регламентах.

Стаття 9. Обов'язок державних службовців і муніципальних службовців подавати відомості про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру

1. Громадянин, який претендує на заміщення посади державної служби або муніципальної служби, включеної до переліку, встановлений нормативними правовими актами Луганській Народної Республіки, а також особа, що заміщає посаду державної служби або муніципальної служби, включену до переліку, встановлений нормативними правовими актами Луганській Народної Республіки, зобов'язані подавати представнику наймача (роботодавцю) відомості про свої доходи, майно і зобов'язання майнового характеру і про доходи, про їм суспільства і зобов'язання майнового характеру своїх дружини (чоловіка) і неповнолітніх дітей. Порядок подання зазначених відомостей встановлюється законами та іншими нормативно-правовими актами Луганській Народної Республіки.

2. Відомості про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру, що подаються державними службовцями і муніципальними службовцями відповідно до цієї статті, є відомостями конфіденційного характеру, якщо законом вони не віднесені до відомостей, що становлять державну таємницю.

3. Не допускається використання відомостей про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру державного службовця або муніципального службовця, його дружини (чоловіка) і неповнолітніх дітей для встановлення або визначення його платоспроможності та платоспроможності його дружини (чоловіка) і неповнолітніх дітей, для збору в прямій або непрямій формі пожертв (внесків) до фондів громадських об'єднань або релігійних чи інших організацій, а також на користь фізичних осіб.

4. Особи, винні в розголошенні відомостей про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру державного службовця або муніципального службовця, його дружини (чоловіка) і неповнолітніх дітей або у використанні цих відомостей в цілях, не передбачених законами, несуть відповідальність відповідно до законодавства Луганській народної Республіки.

5. Відомості про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру державних службовців і муніципальних службовців можуть надаватися для опублікування засобам масової інформації в порядку, визначеному нормативно-правовими актами Луганській Народної Республіки.

6. Перевірка достовірності и повнотіла Вказаним в части 1 цієї статті відомостей про доходи, про майно и зобов'язання майнового характеру державного службовця або муніципального службовця, его дружин (Чоловіка) и неповнолітніх дітей здійснюється представником Наймач (керівніком) або особою, Якій Такі повноваження надані представником наймача (керівником), самостійно або шляхом направлення в порядку, що встановлюється Головою Луганської Народної Республіки, запиту до правоохоронних ргани або державні органи, здійснювала -ляющие контрольні функції, про наявні у них даних про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру державного службовця або муніципального службовця, його дружини (чоловіка) і неповнолітніх дітей.

7. Неподання громадянином під час вступу на державну службу або муніципальну службу представнику наймача (роботодавцю) відомостей про свої доходи, майно і зобов'язання майнового характеру, а також про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру своїх дружини (чоловіка) і неповнолітніх дітей або подання завідомо недостовірних або неповних відомостей є підставою для відмови в прийомі зазначеного громадянина на державну службу або муніципальну службу.

8. Невиконання державним службовцем або муніципальним службовцям обов'язків, передбачених частиною 1 цієї статті, є правопорушенням, що тягне звільнення державного службовця або муніципального службовця від замещаемой посади державної служби або муніципальної служби або залучення його до інших видів дисциплінарної відповідальності відповідно до законодавства Луганській Народної Республіки.

9. Законами Луганській Народної Республіки для державного службовця або муніципального службовця можуть встановлюватися більш суворі заборони, обмеження, зобов'язання, правила службової поведінки.

Стаття 10. Обов'язок державних службовців і муніципальних службовців повідомляти про звернення з метою схиляння до вчинення корупційних правопорушень

1. Державний службовець або муніципальний службовець зобов'язаний повідомляти представника наймача (роботодавця), органи прокуратури або інші правоохоронні органи про всі випадки звернення до нього будь-яких осіб з метою схилити її до вчинення корупційних правопорушень.

2. Повідомлення про факти звернення з метою схиляння до вчинення корупційних правопорушень, за винятком випадків, коли за даними фактами проведена або проводиться перевірка, є посадової (службової) обов'язком державного службовця або муніципального службовця.

3. Невиконання державним службовцем або муніципальним службовцям посадової (службової) обов'язки, передбаченої частиною 1 цієї статті, є правопорушенням, що тягне його звільнення з державної служби або муніципальної служби або залучення його до інших видів відповідальності відповідно до законодавства Луганській Народної Республіки.

4. Державний службовець або муніципальний службовець, що повідомив представника наймача (роботодавця), органи прокуратури або інші правоохоронні органи про факти звернення з метою схилити її до вчинення корупційного правопорушення, про факти вчинення іншими державними службовцями або муніципальними службовцями корупційних правопорушень, неподання відомостей або подання свідомо недостовірних або неповних відомостей про доходи, про майно і зобов'язання майнового характеру, знаходиться під захистом держави відповідно до законодавства Луганській Народної Республіки.

5. Порядок повідомлення представника наймача (роботодавця) про факти звернення з метою схиляння державного службовця або муніципального службовця до вчинення корупційних правопорушень, перелік відомостей, що містяться в повідомленнях, організація перевірки цих відомостей і порядок реєстрації повідомлень визначаються представником наймача (роботодавцем).

Стаття 11. Конфлікт інтересів на державній службі та муніципальної службі

1. Під конфліктом інтересів на державній службі або муніципальній службі в цьому Законі розуміється ситуація, при якій особиста зацікавленість (пряма або непряма) державного службовця або муніципального службовця впливає або може вплинути на належне виконання ним посадових (службових) обов'язків і при якій виникає або може виникнути протиріччя між особистою зацікавленістю державного службовця або муніципального службовця і правами і законними інтересами громадян, організацій, гро ва або держави, здатне призвести до заподіяння шкоди правам і законним інтересам громадян, організацій, суспільства або держави.

2. Під особистою зацікавленістю державного службовця або муніципального службовця, яка впливає або може вплинути на належне виконання ним посадових (службових) обов'язків, мається на увазі можливість отримання державним службовцем або муніципальним службовцям при виконанні посадових (службових) обов'язків доходів у вигляді грошей, цінностей, іншого майна або послуг майнового характеру, інших майнових прав для себе або для третіх осіб.

Стаття 12. Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів на державній службі та муніципальної службі

1. Державний службовець або муніципальний службовець зобов'язаний вживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів.

2. Державний службовець або муніципальний службовець зобов'язаний в письмовій формі повідомити свого безпосереднього начальника про яка виникла конфлікті інтересів або про можливість його виникнення, як тільки йому стане про це відомо.

3. Представник наймача, якщо йому стало відомо про виникнення у державного службовця або муніципального службовця особистої зацікавленості, яка призводить або може призвести до конфлікту інтересів, зобов'язаний вжити заходів щодо запобігання або врегулювання конфлікту інтересів.

4. Запобігання або врегулювання конфлікту інтересів може полягати в зміні посадового або службового становища державного службовця або муніципального службовця, що є стороною конфлікту інтересів, аж до його відсторонення від виконання посадових (службових) обов'язків в установленому порядку, і (або) у відмові його від вигоди , що стала причиною виникнення конфлікту інтересів.

5. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, стороною якого є державний службовець або муніципальний службовець, здійснюються шляхом відводу чи самовідводу державного службовця або муніципального службовця у випадках і порядку, передбачених законодавством Луганській Народної Республіки.

6. У разі якщо державний службовець або муніципальний службовець володіє цінними паперами, акціями (частками участі, паями в статутному (складеному) капіталі організацій), він зобов'язаний з метою запобігання конфлікту інтересів передати належні йому цінні папери, акції (частки участі, паї в статутних (складеному) капіталі організацій) в довірче управління відповідно до законодавства Луганській Народної Республіки.

Стаття 13. Обмеження, що накладаються на громадянина, заміщає посаду державної служби або муніципальної служби, при укладанні їм трудового договору

1. Громадянин, що заміщав посади державної служби або муніципальної служби, перелік яких встановлюється нормативними правовими актами Луганській Народної Республіки, протягом двох років після звільнення з державної служби або муніципальної служби має право заміщати посади в комерційних і некомерційних організаціях, якщо окремі функції управління цими організаціями входили в посадові (службові) обов'язки державного службовця або муніципального службовця, за згодою відповідної комисс і по дотриманню вимог до службового поводження державних цивільних службовців Луганської Народної Республіки та врегулювання конфлікту інтересів, яке дається в порядку, що встановлюється нормативно-правовими актами Луганській Народної Республіки.

2. Громадянин, що заміщав посади державної служби або муніципальної служби, перелік яких встановлюється нормативними правовими актами Луганській Народної Республіки, протягом двох років після звільнення з державної або цивільної служби зобов'язаний при укладанні трудових договорів повідомляти представнику наймача (роботодавцю) відомості про останнє місце своєї служби .

3. Недотримання громадянином, що заміщають посади державної служби або муніципальної служби, перелік яких встановлюється нормативними правовими актами Луганській Народної Республіки, після звільнення з державної служби або муніципальної служби вимоги, передбаченого частиною 2 цієї статті, тягне за собою припинення трудового договору, укладеного із зазначеним громадянином.

4. Роботодавець при укладенні трудового договору з громадянином, що заміщають посади державної служби або муніципальної служби, перелік яких встановлюється нормативними правовими актами Луганській Народної Республіки, протягом двох років після його звільнення з державної служби або муніципальної служби зобов'язаний у десятиденний термін повідомляти про укладення такого договору представнику наймача (роботодавцю) державного службовця або службовця органів місцевого самоврядування за останнім місцем його служби в пір ДКЕ, що встановлюється нормативно-правовими актами Луганській Народної Республіки.

5. Невиконання роботодавцем обов'язку, передбаченого частиною 4 цієї статті, є правопорушенням і тягне за собою відповідальність згідно з законодавством Луганській Народної Республіки.

Стаття 14. Відповідальність фізичних осіб за корупційні правопорушення

1. Громадяни Луганській Народної Республіки, іноземні громадяни та особи без громадянства за вчинення корупційних правопорушень несуть кримінальну, адміністративну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність відповідно до законодавства Луганській Народної Республіки.

2. Фізична особа, яка вчинила корупційне правопорушення, за рішенням суду може бути позбавлено відповідно до законодавства Луганській Народної Республіки права займати державні посади, посади державної служби і муніципальної служби.

Стаття 15. Відповідальність юридичних осіб за корупційні правопорушення

1. У разі якщо від імені або в інтересах юридичної особи здійснюються організація, підготовка та вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, що створюють умови для вчинення корупційних правопорушень, до юридичної особи можуть бути застосовані заходи відповідальності відповідно до законодавства Луганській Народної Республіки.

2. Застосування за корупційне правопорушення заходів відповідальності до юридичної особи не звільняє від відповідальності за дане корупційне правопорушення винна фізична особа, так само як і залучення до кримінальної або іншої відповідальності за корупційне правопорушення фізичної особи не звільняє від відповідальності за дане корупційне правопорушення юридична особа.

3. Положення цієї статті поширюються на іноземні юридичні особи у випадках, передбачених законодавством Луганській Народної Республіки.

Стаття 16. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності через 10 днів з моменту офіційного опублікування.

2. До прийняття законодавства про муніципальну службу під поняттями «муніципальна служба» і «муніципальний службовець», застосовуваними в нормах цього Закону розуміються «служба в органах місцевого самоврядування» та «службовці органів місцевого самоврядування».

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online