NEWSru.com :: Кредитори компанії, що володіє брендом Carlo Pazolini, прийняли рішення про банкрутство

За підсумками зборів кредиторів компанії "Фірма" АНТА ", яка володіє брендом відомої взуттєвої мережі магазинів Carlo Pazolini, було прийнято рішення про запуск процедури банкрутства і відкриття ліквідаційної процедури строком на 6 місяців

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

За підсумками зборів кредиторів компанії "Фірма" АНТА ", яка володіє брендом відомої взуттєвої мережі магазинів Carlo Pazolini , Було прийнято рішення про запуск процедури банкрутства і відкриття ліквідаційної процедури строком на шість місяців. Про це йдеться в матеріалах єдиного федерального реєстру відомостей про банкрутство.

"Звернутися до арбітражного суду з клопотанням про визнання АТ" Фірма "АНТА" банкрутом. Комітет кредиторів у рамках справи про банкрутство не утворювати. Визначити кандидатуру арбітражного керуючого Бойко Сергія Володимировича, члена спілки СРО "СЕМТЕК", для затвердження конкурсним керуючим АТ "Фірма" АНТА ", - йдеться в документі.

20 червня Арбітражний суд Москви переніс розгляд справи про банкрутство "Фірми" АНТА "на 14 вересня, задовольнивши клопотання тимчасового керуючого, пов'язане з неможливістю провести збори кредиторів, нагадує RNS .

У серпні 2016 року арбітражний суд ввів процедуру спостереження відносно компанії "Фірма" АНТА "за позовом" Альфа-банку ". Пізніше до позову приєдналися інші кредитори компанії:" Юникредит банк "," Сбербанк "," Промсвязьбанк "," АТБ банк " та інші.

У квітні цього року рітейлер Carlo Pazolini вперше за 27 років змінив назву торгової марки - нова взуттєва колекція була випущена під брендом Pazolini. ЗМІ писали, що це могло бути пов'язано з тим, що товарний знак Carlo Pazolini знаходиться в заставі у одного з кредиторів.

Бренд Carlo Pazolini був зареєстрований в Італії російським підприємцем Іллею Резником в 1990 році. Журналісти називають взуттєву мережу Carlo Pazolini одним з найбільш амбітних проектів російських рітейлерів за кордоном. Для реалізації своїх планів Резник набрав кредитів у різних банках на загальну суму близько 80 млн доларів, проте прибутку мережі виявилися куди нижче, ніж амбіції підприємця.

У 2014 році в США мережу закрилася, а в Європі залишилося всього 10 магазинів. За 2015 рік продажі компанії знизилися з 8,4 до 7,3 млрд рублів, а частка на ринку - з 1,2 до 0,9%.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online