Рецензія на гру: Гобліни 4 (Абсурдно-комедійне фентезі)

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Бувало й гірше ... Ну гаразд, не бувало, але герої виберуться і звідси.

Аудиторія будь-якої гри, що продовжує старовинний і, здавалося, давним-давно похований в глибинах часу шедевр, ділиться на дві нерівні частини. Одні - їх меншість - півтора десятка років тому приносили додому, як скарб, дискету з дивом видобутої грою. Інші в той час грали хіба що з брязкальцем і заради ностальгії за старими днях купувати гру не стануть - зате і криків «як ви могли зіпсувати ?!» від них можна не боятися. Приступаючи до створення четвертої частини, мудрий розробник постарається догодити і тим, і іншим - інакше чи варто було взагалі звертатися до забутих імен?

Квестовая серія «Гобліни» П'єра Гійода була в числі найяскравіших явищ ігрової індустрії початку дев'яностих. У першій частині ми управляли трьома кумедними гоблінами, кожен з яких вмів щось одне: при натисканні на предмет старший намагався зачарувати його, середній - стукнути по ньому кулаком, а молодший - засунути в кишеню або, навпаки, поєднати з предметом, який тримав в руках. У другій частині гоблінів було два, і спеціалізація була зроблена набагато цікавіше, чи не за професіями, а за характером: один з героїв був нахабний, злодійкуватий і хамоват, а інший - красномовний, розумний і делікатний. Гоблін з третьої частини періодично міняв супутників, блукаючи по тому ж шаленому фентезійному світу з зубастими курми, повітряними суднами та нелогічними, але сміховинними загадками в дусі «один гоблін підкрадається до курки і хапає за шию, а інший б'є її ковбасою по голові, щоб вона знесла яйце ». Нарешті, був виконаний в тому ж дусі, але в серію що не входить кіберпанк Woodruff and the Schnibble of Azimuth. Доторкнутися до історії неважко і тепер: все три частини (пригод Вудруф там немає, зате коробка з грою стоїть біля гоблінів будинку) присутні на диску з грою - правда, навіщо-то забезпечені замість фірмового гоблинский бурмотіння (в новій серії, до речі, збереженого) англійської промовою.

І ось, півтора десятиліття потому, четверта частина. Трійця гоблінів з першої частини, яка встигла завести детективне агентство, знову в дорозі - на цей раз для того, щоб знайти втікача королівського трубкозуба. Звучить безглуздо? Ось і відмінно: маршрут у подорожі до пари мети. У гонитві за малюком героям-детективам належить кататися на земляному черв'яка, диригувати хором гладко виголені дурнепсов, побувати в пащі у травоїдного чудовиська і побачити храм святої ортопедичної віри ... Правда, ознайомитися з цими чудесами судилося далеко не всім. Багато гравців кинуть гру на одному з перших рівнів: після похмурого сперечання з вороною у себе вдома ( «доставку оплачуємо, юначе!»), Або в ході монотонної вивантаження пожиток з дому який переїжджає гнома, або в печері, не впоравшись з піксельної полюванням на щелепи від черепів серед купи драконівських кісток, або статут шукати збірник анекдотів в королівській бібліотеці. На жаль і ах: хоча уяву Гійода, як і раніше, дарує нам безліч найкумедніших та винахідливих знахідок, в грі вони густо перемішані з смутними, вимученими, повторюваними з рівня в рівень загадками. Нібито метр створив гру на дві третини, а решта доробляв бездарний підмайстер, тільки і вміє, що приставляти Необхідну Сходинку до Зламаною Сходами і садити Насіннячко в Пухку Землю (остання головоломка присутній мало не на кожному рівні, а на одному з них - три рази), а також затівати полювання на пікселі.

Власне кажучи, це відноситься до всіх аспектів гри: шикарні знахідки йдуть в ній рука об руку з жахливими провалами. Чудові дизайни персонажів і рівнів виконані в страхітливій, на рівні минулого століття, тривимірній графіці з стирчать полігонами і пластмасовими нерухомими задником. Уже майже кинувши гру після півгодини вилову пікселів і рішення задачок перебором предметів, ви несподівано врізаєтеся в зубодробильну полювання на морквини, що вимагає, як в старі добрі часи, спільної роботи всіх трьох гоблінів - одночасно, а не по черзі. Після чого виявляєте, що зберегтися в грі не можна: для доступу на рівні використовуються ... Ви готові знову зустрітися з забутим примарою з дитинства? Коди рівнів, які треба записувати на листочок. Я не знаю, як так можна. Ніхто не знає.

Ніхто не знає

Герої потрапили в газети! Один з кращих дизайнів рівня в історії квесту.

Хор співаючих дурнепсов.

Підсумок: гра не для всіх. Гра, яку дуже багато доведеться прощати, щоб насолодитися всім іншим. І все-таки - чудовий твір ігрового мистецтва. Гобліни - «ті, що раніше», це головне ... Втім, більшість гравців про це так і не дізнається. І це дуже шкода: адже при інших обставинах гобліни могли б повернутися з таким же тріумфом, як їх колеги по квестовая і детективного справі Сем і Макс.

цитати

«Двоє друзів вирушили до Херувімусу. Той щось копав під горою з характерною назвою верблюдкі »(так починався їхній шлях).

«Евгномій О'Ногін, Асп Ушкін. Три бузотёра, А. Дюма-Страшний. Трубкозуб в мурашнику, брати Подстрігацкіе »(книги з бібліотеки короля Балдурона XIII).

присутні Відсутні

цікаві загадки

нудні загадки

відмінний переклад

глобальна мета

можливість зберігатися

акторська озвучка

Інші в той час грали хіба що з брязкальцем і заради ностальгії за старими днях купувати гру не стануть - зате і криків «як ви могли зіпсувати ?
Приступаючи до створення четвертої частини, мудрий розробник постарається догодити і тим, і іншим - інакше чи варто було взагалі звертатися до забутих імен?
Звучить безглуздо?
Ви готові знову зустрітися з забутим примарою з дитинства?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online