Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
22 січня на ВВЦ відкрилася ювілейна, двадцята за рахунком виставка «Бухгалтерський облік і аудит».
Для організаторів цей захід несподівано стало екстремальним: перед самим Новим роком Останкінський районний суд закрив павільйон №69, давно став домівкою для виставки, як не відповідає вимогам пожежної безпеки. У директора виставки Володимира Шевченка поки немає впевненості, що виставка повернеться в 69 павільйон на наступний рік, але така можливість не виключена. А поки Шевченко сподівається, що організатори виставки зробили все, щоб і відвідувачам, і учасникам було зручно на новому місці.
Тенденція до скорочення масштабів «Бухобліку і аудиту», відзначена кілька років тому, триває. Якщо в 2011 році в ній брали участь 120 компаній, то через рік їх було вже 110, а в 2013 - всього 100. Дивно інше. За словами Володимира Шевченка, при цьому зовсім не скорочується число відвідувачів. У виставці 2012 року, за даними дирекції, взяли участь близько 9000 відвідувачів. В цьому році, судячи за кількістю бажаючих відвідати захід, що зареєструвалися на сайті виставки, потік не тільки не зменшиться, але й зросте.
Поки пройшов тільки перший день виставки, але можна сказати, що припущення Шевченко про зростання числа відвідувачів виправдані. На ранковому семінарі 22 січня, який проводила компанія "Консультант Плюс", число бажаючих послухати лектора мало не в два рази перевищило число місць в залі, а зал був орендований зовсім немаленький. За нашими оцінками, на семінарі були присутні чоловік 400-500, люди стояли в проходах, сиділи на сходах.
Отже, виставка. Від головного входу ВВЦ до 75 павільйону бухгалтерів возить безкоштовна маршрутка. У павільйоні працюють гардероб, кафе. Загалом, все необхідне для відвідувачів організовано.
«Кістяк» учасників на місці - лідери ринку увагою виставку не обійшли. Всі 20 років роботи «Бухгалтерського обліку та аудиту» в ній беруть участь незмінний генеральний спонсор 1С, компанії "Консультант Плюс" і "Інфобухгалтер". Серед інших ветеранів виставки - "Елкод", "Калуга Астрал", "Служба платника податків", "СТЕК", МЦФЕР, "Річ навіть і сервіс".
Візуальний розмах виставки нас трошки збентежив. Величезні площі експозицій і шоколадні фонтани, до яких встигли звикнути відвідувачі минулих виставок, були відсутні. Але ситуацію рятували гранди - жовтий «міні-містечко» 1С, де бухгалтерів пригощали шампанським, масштабні стенди «Консультанта», де прийшли з морозу відвідувачам наливали каву, великі стенди «СКБ Контур», «Такскома» і деяких інших учасників.
Решта були представлені дуже скромно. Зате все в порядку з діловою програмою: семінарів стало навіть більше, ніж в минулому році, і проходять вони, завдяки несподіваній зміні дислокації, в дуже зручних залах.
«Концепція виставки, звичайно, змінюється, - визнає керівник відділу просування економічних програм 1С Олексій Харитонов. - На початку 1990-х, як багато хто пам'ятає, на виставках все змітали - це були виставки-продажу в буквальному значенні слова. Через кілька років відвідувачі стали приходити за рекламно-інформаційними матеріалами, тягли величезні сумки з буклетами, сувенірами. А потім з'явився інтернет: раз, натиснув і все, що треба отримав. Але кому-то до сих пір треба потикати пальцями в програму, потримати фахівця за рукав, в очі йому подивитися. Виставки, може бути, перестали бути місцем, де люди отримують первинну інформацію, але місцем професійного спілкування вони залишаються ".
"З звичної 1С Бухгалтерією тепер теж можна працювати через інтернет. Це, мабуть, головна наша« фішка »в цьому році, - каже Харитонов. - Причому це не звичайні хмарні технології, які активно використовують наші молодші конкуренти. У хмарних технологіях є одна проблема: вони пропонують клієнтам власний типовий інтерфейс. А користувачі 1С часто серйозно налаштовують продукт під власні потреби. Так ось, нещодавно ми запустили нову технологію - 1С: Лінк. Зараз вона проходить пілотну стадію, на виставці якраз можна Записати ся на тестування. Суть її в тому, що клієнт отримує можливість віддалено користуватися продуктом 1С - в тому вигляді, в якому він його настроїв. Працювати можна хоч з дачі, хоч з відрядження, і при цьому ваша база даних залишається у вас, вона не зберігається в чиємусь дата-центрі. На нашому сервері дані теж не зберігаються, через нього тільки проходить захищений трафік туди-сюди, ми його навіть не дешіфруем. в результаті для того, щоб працювати віддалено, досить натиснути одну кнопочку в звичному інтерфейсі " .
«Перекладати виставку у віртуальний простір навряд чи варто - бухгалтери народ рухливий, їм хочеться зустрітися, поспілкуватися, - погоджується керівник сектора виставок координаційного центру мережі" КонсультантПлюс "Федір Костреця. - Тим більше що конференційна, освітня активність «Бухобліку і аудиту» залишається на висоті: на наш семінар в залі, розрахованому на 350 осіб, наприклад, записалося 400 учасників. А стенд потрібен для того, щоб підтримувати імідж компанії, і тут вже кожен вирішує сам, наскільки йому це необхідно ».
«75-й павільйон, звичайно, більш сучасний, в ньому більше простору, більше повітря, - каже керівник управління маркетингу компанії Таxcom Катерина Самойлова. - Не можна не відзначити, що дуже вдало організовані конференц-зали, що, сподіваємося, позначиться на інтересі відвідувачів до освітній програмі. Ми на цій виставці вперше представляла не лінійку окремих продуктів, а комплексне рішення, так звану систему Таxcom DocLines, що включає в себе все різноманіття наших сервісів. Складові її частини продаються окремо, але зараз ми об'єднуємо в комплекс на рівні маркетингового уявлення. Крім цього, в 2012 році ми розробили кілька нових рішень. Наприклад, істотно розширили спектр послуг засвідчує центру. Тепер тут можна отримати ключі електронного підпису практично для всіх потреб підприємства. І звичайно, дуже важливим для нас є стратегічне партнерство з 1С: відтепер з'явилася можливість обмінюватися електронними документами через сервіси Taxcom прямо з програми «1С Підприємство 8».
"Я восьмий рік, відколи приходжу на цю виставку. Дуже подобається тепла, дружня атмосфера, - посміхаючись, говорила нашому кореспонденту бухгалтер Антоніна Малишева. - На будь-якому стенді тебе зустрічають, як рідну. І, звичайно, я завжди відвідую семінари. Керівництво теж не проти, щоб бухгалтерія безкоштовно Походила ".
Аналогічну думку висловлювали й інші відвідувачі виставки, з якими ми змогли поспілкуватися. А враховуючи, що більшість бухгалтерів за традицією у нас жінки, то організатори подумали і про розваги для них - були стенди з шовковими хустками, прикрасами і навіть з різними сортами меду.
Стенд Клерк.Ру був зовсім скромним, але на питання відвідувачів, проте, весь день відповідали головний редактор сайту Алена Тулякова і експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування Катерина Анненкова.
А на пообідньому банкеті відбулося нагородження учасників виставки пам'ятними дипломами.
Дипломи вручав директор виставки Володимир Шевченко.
Виставка "Бухгалтерський облік і аудит - 2013" завершить свою роботу тільки в суботу, 26 січня. Так що у вас ще є шанс встигнути відвідати семінари та поспілкуватися з колегами.