- На підставі чого можна скаржитися?
- Куди скаржитися на лікаря / лікарню в Петербурзі
- Куди скаржитися на Поліцію і ГИБДД в Петербурзі
- Куди скаржитися на дороги в Петербурзі
- Як правильно скласти скаргу і що в ній вказати?
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
У наш стрімкий і нервовий століття дуже складно вберегтися від конфліктних ситуацій. Кожного з нас можуть образити в поліклініці, в маршрутному таксі, в супермаркеті і навіть на порозі власної квартири. Бувають і випадки іншого роду, коли та чи інша муніципальна служба погано виконує свої обов'язки. Все це призводить до бажання поскаржитися до контролюючих органів, які відновлять порядок і справедливість. Як це зробити в Санкт-Петербурзі? Розкриємо невеликі «секрети»!
На підставі чого можна скаржитися?
Кожен законослухняний громадянин платить податки до федерального та місцевого бюджетів, поповнюючи державну скарбницю, і має повне право в належній мірі і на належному рівні доступ до послуг, державними органами або підприємствами. Те ж саме стосується і сфер комунального господарства, транспорту - та й будь-який інший галузі, яка надає нам послуги, незалежно від того, чи доводиться нам за них платити або вони безкоштовні.
При порушенні своїх прав закріплених законодавством або образі своєї честі і гідності, кожен громадянин має право, а в деяких випадках - повинен направити скаргу.
При цьому будь-яка скарга повинна бути підкріплена доказовою базою, інакше її просто не розглянуть. Доказову базу Вам допоможуть підібрати контролюючі органи, в які зазвичай і спрямовуються скарги.
Куди скаржитися на ЖКГ в Петербурзі
ЖКГ споконвічно вважається однією з найбільш проблематичних сфер нашого життя. Нерідкі порушення експлуатаційних правил і стандартів керуючими компаніями, що змушує громадян звертатися зі скаргами до відповідних інстанцій. Петербург в цьому відношенні не є винятком. Неприпустимо довгі відключення холодного та гарячого водопостачання, електроенергії, централізованого опалення, бруд в під'їздах і на сходових клітинах, перетворення дворів в «автомийки на свіжому повітрі».
Всі ці неподобства повинні припинятися керуючої організацією.
Проблема виникла? Її в першу чергу слід спробувати вирішити прямо на місці, звернувшись в місцеву керуючу компанію. Якщо ви не досягли успіху, потрібно звернутися до вищої контролюючу інстанцію.
По-перше, це Державна житлова інспекція, на яку покладено обов'язки контролю (зі зразком скарги можете познайомитися нижче).
Майте на увазі, що цей серйозний орган буде проводити детальну перевірку вашої скарги, тому вона повинна бути обґрунтованою.
В результаті керуюча компанія може бути оштрафована на вельми кругленьку суму.
Звертайтеся в Петербурзі за адресою: Малоохтінскій ін., Б.68 літ. а в компанію особисто, попередньо зателефонувавши за вказаними телефонними номерами: тел .: 576-07-01, 576-06-80; 417-41-11.
Ще одна організація, зобов'язана дати хід вашої скарзі - Росспоживнагляд. Петербурзьке відділення розташовується на Малій Садовій вулиці, будинок 1, каб. номер 15. Дзвонити можна за міським номером 571-62-00.
Куди скаржитися на лікаря / лікарню в Петербурзі
Підстави для скарги на медичних працівників можуть виникнути, якщо їх діями або бездіяльністю було завдано шкоди здоров'ю або життю хворого, а також при нанесенні моральної шкоди, що зачіпає честь і гідність.
Цікаве відео про те. куди скаржитися пацієнтам на лікаря:
В основному громадяни скаржаться на лікарів з державних поліклінік і лікарень, з наданням безкоштовних послуг, але іноді порушення відбуваються і в приватних медичних закладах.
Отже, в першу чергу в будь-який з будніх днів можете свої претензії і пропозиції адресувати в ваші територіальні райвідділи охорони здоров'я чи муніципальної МОЗ (комітет з охорони здоров'я):
- контактні телефони 635 - 55-64, 635-55-77 (гаряча лінія),
- електронна пошта Email: [email protected].
- при особистому відвідуванні комітету (Мала Садова, 1) вас візьмуть і розглянуть вашу скаргу у відділі контролю якості медичних послуг.
Особисте відвідування Росспоживнагляду необхідно зробити з посвідчує особу документом. Вас зобов'язані зареєструвати і протягом місяця розглянути вашу скаргу. Координати: вулиця Стременний, 19. Можна скористатися телефоном гарячої лінії - 712-29-81.
У разі, якщо ви користуєтеся послугами страхової медицини, можете поскаржитися в свою страхову компанію.
Куди скаржитися на транспорт в Петербурзі
У місті на Неві питаннями громадського транспорту відає держустанова «Організатор перевезень». Саме їм проводиться перенаправлення всіх скарг вже в конкретні компанії, що займаються перевезеннями. Для цього необхідно звернутися до відповідного адресатом, використовуючи гарячу лінію 576-55-55, електронна мейл [email protected], або відвідати офіс установи на вулиці Рубінштейна, 32.
Крім цього можете вийти на зворотний зв'язок на офіційній інтернет-сторінці http://orgp.spb.ru/treatment/.
У скарзі обов'язково слід вказати державний номер транспортного засобу, на водія якого направлена скарга.
Інший варіант - поскаржитися до відповідного відділу муніципальної влади.
Куди скаржитися на Поліцію і ГИБДД в Петербурзі
Зі скаргами, пов'язаними з протиправними діями співробітників Санкт-петербурзької поліції, в тому числі і дорожніх поліцейських, наприклад, при перевищенні ним своїх повноважень, можна зв'язатися з кількома контролюючими структурами, зокрема:
- з відділом власної безпеки: його телефон довіри - 573-21-78;
- з місцевим апаратом ГУ МВС по стандартним безкоштовними номерами 02, 8812-02 або 1 122 - якщо дзвінок здійснюється з мобільного телефону;
- з оперативно-розшукової частиною - вул. Жукова, 7-а. Телефонний зв'язок здійснюється за номером 573-21-81.
Ще один спосіб - зв'язатися з місцевою структурою Головного слідчого управління нашої країни - Набережна Мийки, 86-88, тел. 570-0040. Контакт для віртуального зв'язку: http://spb.sledcom.ru/references.
Цікаве відео про те, куди скаржитися на поліцейського:
Куди скаржитися на дороги в Петербурзі
У разі виявлення значних за своїми розмірами вибоїн, ям, просідань, погнутих або зламаних пішохідних або силових огорож, всілякого сміття на тротуарах, а також проїжджих частинах доріг слід зв'язатися з комітетом, відповідальним за міське шляхове господарство та благоустрій по телефону 314-60-13 .
При наявності деформованих, розгорнутих дорожніх знаків, які не працюють сигналів світлофорів зателефонуйте телефон 314-60-13 - це номер дирекції з організації дорожнього руху.
Як правильно скласти скаргу і що в ній вказати?
Якихось законодавчих установок для написання скарги не існує, крім загальних вимог, що стосуються будь-якого виду ділових листувань.
- Забороняється використання нецензурної або жаргонної лексики, образливих виразів. Уникайте також вигуків.
- Писати потрібно лаконічно, чітко. Вказувати слід тільки точні деталі, по можливості - із зазначенням дат, номерів, чисел, адрес, при цьому не розтягуючи думка і акцентуючи її на конкретиці. Не треба вживати двозначних виразів і використовувати в листі недостовірні відомості.
- Пишіть грамотно, дотримуючись синтаксис і пунктуацію, намагайтеся не робити виправлень.
Ще краще, якщо ви вирішите надрукувати скаргу на комп'ютері.
- Дуже важливо також правильно вибрати адресата. Тут варто дотримуватися порядку черговості - можливо, ваша проблема вирішиться вже на самому першому поверсі специфічної ієрархії.
- В кінці скарги необхідно написати відомості про себе, із зазначенням контактних даних, в іншому випадку подання не розглянуть.
Зразок скарги дивіться нижче:
Будь ласка, запам'ятайте! Лише в тих випадках, коли в зазначених вище організаціях вашою проблемою свідомо не займаються, або вона не вирішується, а також, коли одночасно мали місце також шахрайство, розтрата тощо, рекомендується «підключити до справи» прокуратуру. Ну а в якості останньої інстанції завжди можна скористатися поданням позовної заяви до суду.
І ще один, заключний рада: до того, як приступите до епістолярного жанру, ще раз обміркуйте про себе ситуацію. Можливо, вона постане перед вами вже в іншому світлі ...
Цікаве відео про скарги на ЖКГ і відповіді прокуратури:
На підставі чого можна скаржитися?Як це зробити в Санкт-Петербурзі?
На підставі чого можна скаржитися?
Проблема виникла?
Як правильно скласти скаргу і що в ній вказати?