Повернення люстри, як повернути люстру в магазин і отримати сплачені гроші

  1. Повернення люстри неналежної якості, як повернути люстру і отримати гроші
  2. На що можна розраховувати
  3. Не забудьте захопити з собою наступні документи:
  4. Якщо продавець не погоджується повертати гроші за неякісну люстру на гарантії
  5. Якщо продавець не погоджується повертати гроші за неякісну люстру гарантія на яку закінчилася або не...
  6. умови повернення
  7. На що можна розраховувати
  8. Не забудьте захопити з собою наступні документи:
  9. якщо люстра куплена в інтернет-магазині
  10. Якщо продавець не погоджується повертати гроші за якісну люстру

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Eзнайте, чи можна здійснити повернення люстри назад в магазин і отримати свої, сплачені за неї гроші. Eзнайте, чи можна здійснити повернення люстри назад в магазин і отримати свої, сплачені за неї грошіБезкоштовна консультація юриста по поверненню товару! ЧОМУ БЕЗКОШТОВНО?

Законодавство стрімко старіє, а кожна ситуація індивідуальна. Збережіть свій час і гроші - зателефонуйте за вказаними нижче телефонами, заповніть форму або зверніться до онлайн консультанта в правому нижньому углу.↘️

Це швидко і ефективно! 👇👇👇Круглосуточно безкоштовно!

ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ

Москва і МО +7 (499) 938-51-68 Санкт-Петербург і ЛО +7 (812) 425-67-43 Всі регіони Росії +7 (800) 350-73-64

ВАЖЛИВО! Безкоштовна консультація ні до чого Вас не зобов'язує!

Розглянемо два можливих випадки, при яких може виникнути необхідність повернути люстру назад:

Куплена вами люстра виявилася бракованою (неналежної якості, зіпсувалася, порвалась, розвалилася і т Куплена вами люстра виявилася бракованою (неналежної якості, зіпсувалася, порвалась, розвалилася і т. П.) І при цьому ви вважаєте, що це сталося не з вашої вини, а з вини виробника або продавця.

Куплена люстра просто не сподобалася через колір, зовнішнього вигляду, по іншим характеристикам або просто не підійшла за розміром Куплена люстра просто не сподобалася через колір, зовнішнього вигляду, по іншим характеристикам або просто не підійшла за розміром.

Безкоштовна консультація юриста по поверненню товару! ЧОМУ БЕЗКОШТОВНО?

Законодавство стрімко старіє, а кожна ситуація індивідуальна. Збережіть свій час і гроші - зателефонуйте за вказаними нижче телефонами, заповніть форму або зверніться до онлайн консультанта в правому нижньому углу.↘️

Це швидко і ефективно! 👇👇👇Круглосуточно безкоштовно!

ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ

Москва і МО +7 (499) 938-51-68 Санкт-Петербург і ЛО +7 (812) 425-67-43 Всі регіони Росії +7 (800) 350-73-64

ВАЖЛИВО! Безкоштовна консультація ні до чого Вас не зобов'язує!

Безкоштовна консультація ні до чого Вас не зобов'язує

Якщо товар відноситься до категорії - сезонні товари , То термін гарантії на нього може починати текти з моменту настання відповідного сезону;

якщо товар належить до групи - технічно складні товари , То застосовуються спеціальні правила по його поверненню;

якщо товар належить до групи - великогабаритні товари , То застосовуються спеціальні правила по його доставці.

якщо товар належить до групи -   великогабаритні товари   , То застосовуються спеціальні правила по його доставці

Зміст статті

Повернення люстри неналежної якості, як повернути люстру і отримати гроші

Термін повернення люстри

Повернення люстри можливий протягом терміну гарантії, а якщо гарантія не встановлена ​​або закінчилася, то протягом двох років з моменту передачі люстри.

На що можна розраховувати

Можна повернути не тільки сплачені гроші, але і порожниною відшкодувати збитки, утворені в результаті продажу вам неякісної (бракованої) люстри;

якщо люстра була куплена в кредит, то вам повертаються сплачені за неї гроші (в розмірі погашеного до дня повернення кредиту), а також відшкодовується плата за надання кредиту;

Безкоштовна консультація юриста по поверненню товару! ЧОМУ БЕЗКОШТОВНО?

Законодавство стрімко старіє, а кожна ситуація індивідуальна. Збережіть свій час і гроші - зателефонуйте за вказаними нижче телефонами, заповніть форму або зверніться до онлайн консультанта в правому нижньому углу.↘️

Це швидко і ефективно! 👇👇👇Круглосуточно безкоштовно!

ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ

Москва і МО +7 (499) 938-51-68 Санкт-Петербург і ЛО +7 (812) 425-67-43 Всі регіони Росії +7 (800) 350-73-64

ВАЖЛИВО! Безкоштовна консультація ні до чого Вас не зобов'язує!

якщо на момент пред'явлення вимоги люстра коштує дорожче, ніж її купували, ви маєте право вимагати відшкодування такої різниці в цінах.

Не забудьте захопити з собою наступні документи:

гарантійний талон;
загальногромадянський паспорт ( чому потрібен паспорт при поверненні товару );
товарний або касовий чек на придбану люстру, але якщо такі документи відсутні, ви маєте право посилатися на показання свідків.

Якщо продавець не погоджується повертати гроші за неякісну люстру на гарантії

Перевірка якості люстри: навіть, якщо продавець не згоден повертати гроші за неякісну люстру, він зобов'язаний прийняти люстру неналежної якості та провести перевірку якості товару. Покупець має право бути присутнім при перевірці якості. Детальніше про це читайте в статті «Перевірка якості товару» .

експертиза люстри: в разі, якщо продавець навіть після перевірки якості люстри наполягає, що вона зіпсувалася з вини покупця він повинен провести її експертизу. При цьому експертиза проводиться за рахунок продавця. Покупець має право бути присутнім при проведенні експертизи і в разі незгоди з нею оскаржити висновок експертизи в судовому порядку. Детальніше про це читайте в статті «Експертиза товару» .

Повернення грошей: якщо експертизою буде встановлено, що люстра зіпсувалася не з вини самого покупця, то продавець зобов'язаний повернути сплачені за люстру гроші, в зворотному випадку покупець повинен буде відшкодувати продавцю витрати на зберігання люстри і на проведення експертизи.

претензія: якщо продавець відмовляється виконувати встановлені законом вимоги, то йому необхідно написати письмову претензію. Правила написання претензій можна подивитися в статті «Як правильно написати претензію» .

Звернення до суду: якщо продавець відмовляється виконувати встановлені законом вимоги навіть після отримання письмової претензії, необхідно звернутися в суд з відповідною вимогою. Основні рекомендації по зверненню до суду можна подивитися в статті «Звернення до суду за захистом прав споживачів» .

Якщо продавець не погоджується повертати гроші за неякісну люстру гарантія на яку закінчилася або не був встановлений.

експертиза люстри: в разі, якщо продавець не згоден повертати гроші, покупець повинен сам провести експертизу товару. При цьому експертиза проводиться за рахунок покупця, оскільки обов'язок щодо доказування того, що недоліки люстри виникли до їх передачі споживачеві або з причин, які існували до цього моменту лежить на покупцеві.

Повернення грошей: якщо експертизою буде встановлено, що люстра зіпсувалася не з вини самого покупця, то продавець зобов'язаний повернути сплачені за люстру гроші.

претензія: якщо продавець відмовляється виконувати встановлені законом вимоги, то йому необхідно написати письмову претензію. Правила написання претензій можна подивитися в статті «Як правильно написати претензію» .

Звернення до суду: якщо продавець відмовляється виконувати встановлені законом вимоги навіть після отримання письмової претензії, необхідно звернутися в суд з відповідною вимогою. Основні рекомендації по зверненню до суду можна подивитися в статті «Звернення до суду за захистом прав споживачів» .

Повернення люстри належної якості, як повернути гроші

Термін повернення люстри

Повернення люстри належної якості можливий протягом 14 днів не рахуючи дня її покупки.

умови повернення

повернути люстри можна, якщо вона:

не підійшла вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації;
не була в споживанні, збережено її товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;
не входить цей перелік товарів, що не підлягають поверненню та обміну .

На що можна розраховувати

відповідно до законом «Про захист прав споживачів» , Споживач в даному випадку має право розраховувати лише на Обмін люстри на аналогічний товар, а повернути гроші йому зобов'язані тільки, якщо аналогічного товару немає у продажу на день звернення.

на практиці жодна з представлених товарних позицій може вам не підійти і тоді продавець зобов'язаний повернути гроші, однак вимога продавцеві повинно заявлятися саме про обмін люстри.

Не забудьте захопити з собою наступні документи:

загальногромадянський паспорт ( чому потрібен паспорт при поверненні товару );
товарний або касовий чек на придбану люстру, але якщо такі документи відсутні, ви маєте право посилатися на показання свідків.

якщо люстра куплена в інтернет-магазині

на люстру, придбану в інтернет-магазині поширюються спеціальні додаткові вимоги про захист прав споживача, оскільки ви не могли її фізично бачити в момент покупки. Детальніше про це читайте в статті «Особливості повернення товару, придбаного в інтернет-магазині» .

Якщо продавець не погоджується повертати гроші за якісну люстру

Претензія на повернення грошей: якщо продавець відмовляється виконувати встановлені законом вимоги, то йому необхідно написати письмову претензію. Правила написання претензій можна подивитися в статті «Як правильно написати претензію» .

Звернення до суду: якщо продавець відмовляється виконувати встановлені законом вимоги навіть після отримання письмової претензії, необхідно звернутися в суд з відповідною вимогою.

ЧОМУ БЕЗКОШТОВНО?
ЧОМУ БЕЗКОШТОВНО?
ЧОМУ БЕЗКОШТОВНО?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online