Двіна-Інформ: Як повернути гроші з Aliexpress за непоставлений товар

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Незважаючи на те, що торговельна площадка Aliexpress має досить непогану репутацію, на ній зустрічаються продавці, яких важко назвати сумлінними

Незважаючи на те, що торговельна площадка Aliexpress має досить непогану репутацію, на ній зустрічаються продавці, яких важко назвати сумлінними. На щастя, відсоток недобросовісних постачальників товарів мінімальний, проте це не зводить імовірність «купити не в тієї людини» до нуля. І ніхто з покупців, в тому числі, російських, не застрахований від того, щоб за свої гроші отримати неякісний товар або не дочекатися його взагалі.

Якщо терміни поставки товарів, певні в умовах роботи продавців Aliexpress вже пройшли, а довгоочікувана посилка все не приходить, у покупця є можливість зв'язатися з продавцем і зажадати повернення грошових коштів. Як повернути гроші з Aliexpress швидко і без проблем можна дізнатися тут http://frenzyshopper.ru/kak-otkryt-spor-na-aliexpress-i-vernut-dengi/ . Якщо обговорення проблеми через систему особистих повідомлень не дає результату, і продавець ухиляється від повернення коштів або обміну неякісного товару, або ж стверджує, що продукція була відправлена, тоді як ніщо на це не вказує, то можна відкрити суперечка на Aliexpress. Винесення конфлікту в публічну площину завжди змушує продавців стати більш поступливими і швидше піти на мирне вирішення ситуації, що конфліктної ситуації. Це пов'язано зі страхом втрати позитивної ділової репутації на Aliexpress.

Публічні суперечки на Aliexpress можуть тривати від кількох днів до кількох тижнів - все залежить від складності справи. Коли до вирішення конфлікту залучається адміністрація торгового ресурсу і справа приймає серйозний оборот, розраховувати на швидке вирішення ситуації зазвичай не доводиться. Це пов'язано з тим, що для винесення справедливого вердикту адміністрації необхідно з'ясувати всі деталі, визначити обставини, при яких відбувалася операція купівлі-продажу товару. Тільки після докладного вивчення конкретного справи по ньому виноситься рішення. Приблизно в 90% випадків претензії покупців на Aliexpress задовольняються, і їм повертаються кошти за товар, який не прийшов, або ж за товар, якість якого не відповідає заявленому. Тільки в десятій частині випадків адміністрація ресурсу стає на бік продавців. Звичайно, якщо їм вдається аргументовано викласти свою позицію і підтвердити своє належне виконання зобов'язань перед покупцем неспростовними доказами.

ЗМІ - Мережеве видання «Двіна-Інформ».
Номер свідоцтва ЕЛ № ФС 77-74289 від 19.11.2018.
Видано Федеральною службою з нагляду в сфері зв'язку, інформаційних технологій і масових комунікацій (Роскомнадзор).

Засновник: товариство з обмеженою відповідальністю «Агентство« Правда Півночі ».

Окремі публікації можуть містити інформацію, не призначену для користувачів молодше 16 років.

Думка редакції може не збігатися з позицією автора.

При повному або частковому використанні будь-яких матеріалів гіперпосилання на dvinainform.ru обов'язкове. Копіювання матеріалів без дозволу адміністрації сайту заборонено.

Політика щодо обробки персональних даних .

© 2003-2019

163000, м Архангельськ, пр. Троїцький, 52, оф. 1308
ел. пошта: [email protected]

Телефон: (8182) 639-718, 639-719, 639-720

Головний редактор - Горін Денис Валерійович

Рекламна служба:
+7 (921) 243-40-13, +7 (8182) 65-63-26

Зроблено в Artil.ru

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online