Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
12.07.2017
Зміни в Ощадбанку. Сбербанк партнер, особистий кабінет. Осередок в Ощадбанку.
Угоди в Ощадбанку. Обслуговування іпотечних клієнтів, що змінилося? Сбербанк - партнер, особистий кабінет. Сбербанк на ул.Нікулінской д.25. Оренда банківського сейфу в Ощадбанку.
Останні враження про Ощадбанку. Хотіла б поділитися. Що змінилося за минулий період? А сталося багато змін. Мої клієнти, будучи зарплатними клієнтами Ощадбанку, вирішили взяти у банку кредит. Я не стала наполягати на відділенні поруч з моїм офісом на м. Менделеевская, і дуже згодом пошкодувала. Сбербанк зробив багато кроків у проведенні іпотечних угод в електронному вигляді. Чула навіть від колег, що якщо клієнт не погоджується на електронну реєстрацію угоди з нерухомістю, то банк відмовляє у видачі кредиту. Я не можу перевірити цю інформацію, але повірити в неї можу.
Схвалення кредиту в Ощадбанку. Сбербанк-партнер, вхід в особистий кабінет. Відділення на ул.Нікулінская д.25.
Клієнти вирішили взяти кредит у відділенні Ощадбанку на вул. Нікулінського д.25. Раніше схвалення кредиту і схвалення Об'єкту нерухомості проходили швидше. Зараз ці процедури займають 5 робочих днів. Сбербанк пояснює це великою кількістю угод. Хочеться посміхнутися цьому поясненню. Я бачила кращі часи Ощадбанку, коли угоди йшли одна за одною і за все відповідав один менеджер. Зараз все схоже на знамениту сцену з Райкіним під назвою «Хто шив костюм?». У всякому разі таке враження залишилося від Відділення на Нікулінський.
Партнер онлайн. Особистий кабінет Ощадбанку.
Як тільки мої клієнти подали заявку на кредит, я спробувала зв'язатися з менеджером банку. І виявила деякі дуже цікаві нюанси. Зв'язатися з менеджером через багатоканальний телефон банку не можна. Телефону самого відділення в інтернеті теж не знайти. Мій клієнт, нарешті, прислав мобільний телефон, по якому я змогла поговорити з менеджером, вона прислала мені пароль від входу в особистий кабінет мого клієнта, але не попередила, що пароль цей має обмежений термін дії. Загалом, я не встигла увійти в кабінет. Більше я туди не потрапила. Менеджер повідомила, що це зробити не можна. Без коментарів.
Для чого потрібен пароль ріелтору? Щоб завантажити пакет документів на обрану квартиру прямо в особистий кабінет. Я давно так не спілкувалася з Ощадбанком. З менеджером я розмовляла всього 1 раз після подачі заявки на кредит. Все інше спілкування відбувалося через СМС повідомлення ввечері і іноді поштою. Менеджер взагалі не брала трубку, навіть після схвалення квартири і пересилання всього пакету документів.
Угода в Ощадбанку. Банківська комірка.
Після схвалення Об'єкту нерухомості юридичним відділом Ощадбанку, нас передали іншому менеджеру, яка повинна проводити операцію. Я написала їй листа з проханням поставити нас в графік угод на певну дату, було важко зібрати учасників угоди в один день. Відповіді на мій лист не було взагалі. Замість цього прислали дату угоди і час, які були не зручні всім учасникам. Але кому ми цікаві зі своїми бажаннями? Раніше менеджери намагалися узгодити час і день угоди, розуміючи, що можна розвалити угоду. Агент «ІНКОМ-нерухомості», яка проводила кілька угод в цьому відділенні, хвалила його роботу. Але то було раніше. А тепер всі етапи перетворилися на суцільне очікування і неможливість що-небудь узгодити з банком.
В день операції.
Банк призначив кілька угод на один час в один день .. Почалося все о 14.00. Ми підписали кредитний договір і договір купівлі продажу у нотаріуса. Далі, нас знову передали наступного менеджеру, який займався осередками. Ми весь час чекали непідготовлені заздалегідь договори оренди осередків. Нас попросили почекати спочатку 30 хвилин, потім ще годинку. У підсумку, проста операція затягнулася до глибокого вечора. На ятати ми пішли в 19.20.
Оренда банківського сейфу. Вартість.
З приводу оренди комірки. Вартість осередки, яких мало (зі слів менеджера) 3500 рублів. Розрахунки проходили через банківську комірку за обставинами угоди. У безготівковій формі вони проходили б через банківський рахунок. Так звана безпечна система розрахунків. Від цього дерева нам скуштувати не вдалося, в цей раз.
Що я можу повідомити всім клієнтам і агентам, підбиваючи підсумок цієї угоди. Сбербанк (на Нікулінський) перетворився в чорний ящик, закупорений наглухо. Додзвонитися, достукатися до менеджерів неможливо. Хоча на самій угоді менеджери Ощадбанку спілкуються нормально, немає претензій. Це система така. Система обслуговування Ощадбанку. Я подумала, може тільки мені так пощастило? Але в офісі моя колега, кілька годин намагалася замовити осередки в Ощадбанку під свою угоду, ледве відшукала телефон відділення і довбала їх дзвінками до переможного.
Якби я брала іпотечний кредит, не пішла б до Ощадбанку ніколи. Я впевнена, що є відділення Ощадбанку, де менеджери самі дзвонять агентам і клієнтам. Не хочеться, щоб угоди ставали виснажливими, на рівному місці. Відчуття, що менеджерів перевантажують роботою, і вони не справляються.
Обслуговування іпотечних клієнтів, що змінилося?Що змінилося за минулий період?
Зараз все схоже на знамениту сцену з Райкіним під назвою «Хто шив костюм?
Для чого потрібен пароль ріелтору?
Але кому ми цікаві зі своїми бажаннями?
Я подумала, може тільки мені так пощастило?