Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
25 вересня 2017, 9:16 Переглядів:
Київський вокзал "засвітився" в рекламі Apple. Кадр з відео.
Київ полюбили західні гіганти: Google , Diesel, Mazda і Lacoste замовляють зйомку своєї реклами в українському мегаполісі. Кульмінацією стала поява київських локацій в рекламному ролику Apple під час презентації нових продуктів 12 вересня, пише " Новий час ".
"Київ зараз в тренді, - говорить виконавчий продюсер продакшн-студії Family Анастасія Буковская. - Це крута європейська столиця. Іноземці не очікували, що тут є щось цікаве, крім Печерської лаври і соборів".
Хоча роздобути Apple в портфоліо виконаних робіт для України було непросто: IT-гігант не працює безпосередньо з українськими підрядниками. Вони отримують замовлення, перемагаючи в тендерах американських рекламних агентств. Ті підписують контракти з Apple і потім шукають країни, в яких можна зняти якісний і недорогий ролик. Таким чином американці і звернули увагу на Україну. І не одні вони: влітку Radioaktive брала участь в зйомках реклами для французького бренду одягу Lacoste, а до цього працювала з Google, Xbox, General Electric і Heineken.
Реклама Apple Watch - на вокзалі і в метро
Українські продакшени залучають іноземців перш за все ціною: вартість зйомки в Україні зазвичай в 4-5 разів нижче, ніж в розвиненій європейській країні або США .
У той же час західні бренди не готові довіряти дорогі зйомки місцевим фахівцям такого профілю. Найчастіше вони привозять своїх операторів. Українським продакшенами дістається роль організатора зйомок - логістика, забезпечення технічного обладнання, масовки, проживання та харчування. "Десять фахівців з тієї ж Америки на тиждень, а летять вони бізнес-класом, - це вже додаткові 50 тис. Дол. До кошторису зйомки", - резюмує засновник креативного агентства Banda Павло Вржеш.
В Україні можна отримати дозвіл на зйомки в таких місцях, на які в будь-який інший розвиненій країні наклали б табу
Буковская каже, що і самі українські креативні агентства не дуже хотіли працювати з місцевими режисерами. "В інститутах не вчать на рекламних режисерів, а кінорежисери на рекламний продакшн дивляться зверху вниз", - скаржиться продюсер. Але нове покоління національних кадрів наступає на п'яти імпортним конкурентам: студії все частіше дивляться на більш дешевих українських фахівців для локальних проектів, пояснив режисер і засновник продакшна Shoot Group Юліан Улибін.
Студії в Україні технічно готові до найвишуканішим іноземних замовленнях. Крім того, в Україні можна отримати дозвіл на зйомки в таких місцях, на які в будь-який інший розвиненій країні наклали б табу, розповів Вржеш. "У багатьох країнах заборонено знімати в метро, скільки б грошей ви не заплатили, - каже він. - Я не уявляю, як Apple зняла б в Нью-Йорку вокзал і скільки б це коштувало".
Його слова підтверджує радник глави Київського метрополітену Наталія Макогон. Домовитися про зйомки в столичному метро нескладно - необхідно лише заповнити форму на сайті і бути готовим оплатити кошторис, яка включає рахунок за електроенергію, використання вагонного складу і зарплату технічних працівників.
Реклама Diesel - недобудованому Подільсько-Воскресенському мосту
Привабливість естетики Києва, пояснює виконавчий продюсер Toy Production, яка знімала рекламу в Україні для британського телеком-оператора Virgin Media, італійського автомобільного бренду FIAT і великої американської енергетичної компанії Chevron: "Глобальному ринку цікава радянська архітектура , А також сучасні інтер'єрні речі, - підкреслює він, - Але Пирогово йому нецікаво, це виключно наша внутрішня естетика. Світові потрібен космополітизм ".
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Київ в тренді: столиця України стала з'являтися в іноземній рекламі". інші бізнес новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.