Історія першого автомобіля і першого викрадення

Двигун Карла Бенца. Фото з сайту http://ru.wikipedia.org Розповісти історію автомобіля в одній статті - завдання абсолютно непідйомна. Так що не будемо і намагатися. Обмежимо нашу тему історією самого першого автомобіля. Звичайно, тут відразу виникає питання, а який з автомобілів вважати найпершим? Адже перші креслення автомобіля зробив ще Леонардо да Вінчі. Але проблему першості ми піднімати не будемо, а прийдемо до угоди, що першим створив автомобіль той, хто його першим запатентував. Звичайно, це чисто західна точка зору, через яку весь світ вважає, що радіо винайшов не наш співвітчизник Попов, а якийсь там Гульєльмо Марконі ... правда потім пріоритет Марконі перенесли на Миколу Тесла, але це зовсім інша история. поки повернемося до наших автомобілів. Першим офіційно запатентував свій транспортний засіб був німецький інженер Карл Бенц, який створив саморушного воза з бензиновим двигуном. Сталося це в 1886 році.

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Автомобіль Бенца був триколісний самохідний екіпаж, розрахований на двох чоловік з чотиритактним бензиновим мотором з водяним охолодженням і потужністю 0,9 л. с. Розташовувався він горизонтально над віссю задніх коліс, що приводяться в рух за допомогою однієї пасової та двох ланцюгових передач.

Джерелом живлення для системи запалювання служила гальванічна батарея. Горизонтально під двигуном розташовувався маховик, який служив для запуску двигуна і створення рівномірного обертання. Раму автомобіля Бенц створив з спаяних між собою металевих трубок. Максимальна швидкість руху першого автомобіля становила 16 км / год.

Однак нікого з своїх співвітчизників Бенц зацікавити не зміг. Даремно катався він по вулицях свого міста Мангейм - німці відверталися від нього і бурчали, що він виробляє занадто багато шуму. Автомобіль Бенц 1915 року. Фото з сайту http://ru.wikipedia.org Засмучений і втратив віру в прогрес інженер поставив свій винахід під навіс, так як гаражів ще не придумали. А потім його автомобіль викрали. Викрадачами виявилися його дружина і двоє його синів. Вони вирішили використовувати автомобіль в заміській поїздці на 180 миль по пересіченій місцевості. Про подію дізналися газети - і пішло-поїхало, і їде до сих пір, причому навіть не вважається розкішшю, а необхідним засобом для пересування, хоча, звичайно, є і розкішні машини, які коштують ціле багатство. А у кого-то їх навіть цілий парк, де ви можете скористатися орендою автомобіля .

В цьому історія автомобіля нагадує історію картоплі в Росії. Адже коли Петро I привіз з Європи мішок картоплі, ніхто в нашій країні його не зрозумів. Селяни взагалі боялися нового овочу. Тоді наш цар наказав обгородити єдине в країні картопляне поле парканом і охороняти його в денний час доби. А в нічний час картопля успішно розкрадався селянами.

Селяни йшли логіці, що раз охороняють - значить це цінно. Раз цінно, значить потрібно вкрасти. А вкравши, потрібно використовувати за призначенням. Але докладніше про цю унікальну історію картоплі ми розповімо як-небудь потім, а зараз просто проведемо паралель між російськими селянами, оцінили картоплю тільки після того, як її стали красти (погане красти ніхто не буде), і німцями, оцінили перший в світі автомобіль тільки після того, як з'явилися перші в світі викрадачі.

Звичайно, тут відразу виникає питання, а який з автомобілів вважати найпершим?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online