Як дізнатися, чи схвалить Сбербанк іпотеку чи ні

  1. Як Сбербанк повідомляє про схвалення заявки на іпотеку
  2. Способи перевірки статусу схвалення
  3. Телефон
  4. SMS
  5. інші способи
  6. Як підвищити шанси на схвалення
  7. Що робити в разі відмови

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Після подачі заяви до Ощадбанку на отримання іпотечної позики, клієнт змушений проводити якийсь час в невіданні і припущеннях, чи буде схвалений кредит чи ні, і яка сума буде надана Після подачі заяви до Ощадбанку на отримання іпотечної позики, клієнт змушений проводити якийсь час в невіданні і припущеннях, чи буде схвалений кредит чи ні, і яка сума буде надана.

Тому багатьох позичальників хвилює питання, як дізнатися, яким буде рішення Ощадбанку, і на яких умовах нададуть іпотечний кредит.

зміст [ приховати ]

Як Сбербанк повідомляє про схвалення заявки на іпотеку

Регламентом Ощадбанку передбачається певний термін, відповідно до якого банк повинен розглянути заявку на оформлення іпотеки по вибраному об'єкту нерухомості. Він становить до 5 робочих днів. Якщо клієнти підходять до питання підбору нерухомості серйозно, вибирають квартири для іпотеки, які відповідають вимогам банку, передбачені терміни розгляду не затягувати.

Якщо Ощадбанк обробив заявку, клієнт буде сповіщений про його вирішенні за допомогою СМС-повідомлення, або листи, відправленого йому по електронній пошті.

Потенційний позичальник оповіщається також про позитивний результат розгляду заявки дзвінком оператора. Менеджер банку зателефонує клієнту, і повідомить про рішення, а також обговорить час відвідування відділення банку для підписання іпотечного договору, отримання схваленої суми позики.

Гроші перераховують на банківський рахунок позичальника в день підписання договору, далі кошти надходять на рахунок продавця іпотечної нерухомості.

Способи перевірки статусу схвалення

Може трапитися, що заявка загубилася або не розглядалася через велике завантаження персоналу банку. У зв'язку з цим клієнт може самостійно ініціювати процес розгляду шляхом повторної подачі заявки або прискорення цієї процедури. Перевірити, схвалена подана заявка чи ні можна декількома способами.

Телефон

Під час подачі заявки безпосередньо в банківському відділенні кредитний фахівець Ощадбанку повинен повідомити клієнта номер його заявки Під час подачі заявки безпосередньо в банківському відділенні кредитний фахівець Ощадбанку повинен повідомити клієнта номер його заявки. Маючи цей номер, потенційний позичальник повинен використовувати його, щоб дізнатися статус своєї заявки.

Для цього можна зателефонувати за телефоном безкоштовної гарячої лінії Ощадбанку 8 800 555 555 0.

Дзвонити безкоштовно можна не тільки з мобільних телефонів, але і зі стаціонарних. Уважно прослуховуючи голосове меню необхідно послідовно натискати клавіші:

  • 3 - обслуговування фізичних осіб;
  • 3 - питання кредитування;
  • 0 - з'єднання з оператором.

Ощадбанк не має спеціального автоменю, яке допомогло б дізнатися про рішення по кредиту. У зв'язку з цим потрібно з'єднатися з оператором, щоб назвати йому необхідні для ідентифікації дані: ПІБ та номер заявки. Оператор повідомить про статус заявки.

Також можна зателефонувати безпосередньо до відділення, яким була направлена ​​заявка, і таким способом дізнатися, на якому етапі перебуває заявка.

SMS

Про схвалення, продовження строку розгляду заявки або відмову в отриманні кредиту Сбербанк сповіщає шляхом СМС повідомлень. Клієнту, який подав заявку, потрібно дочекатися цього повідомлення, яке надійде після завершення процедури розгляду. У СМЗ не буде вказано, яку суму банк схвалив, тому потрібно самостійно зателефонувати в банк або відвідати відділення Ощадбанку, щоб дізнатися, яка сума буде видана.

Якщо позичальник уже обслуговується Ощадбанком, він може дізнатися, який статус має його заявка, скориставшись особистим кабінетом в системі Сбербанк Онлайн. Після входу в систему, потрібно ввести логін і пароль в форму входу в особистий кабінет, відкрити вкладку «Кредити», в якій відображаються заявки клієнтів, що знаходяться на розгляді.

Після входу в систему, потрібно ввести логін і пароль в форму входу в особистий кабінет, відкрити вкладку «Кредити», в якій відображаються заявки клієнтів, що знаходяться на розгляді

інші способи

Ще однією ефективною можливістю дізнатися, який статус має заявка, подана клієнтом до Ощадбанку, є особисте відвідування найближчого відділення цього фінансово-кредитної установи. Для цього потрібно не забути взяти з собою номер своєї заявки, по яким буде легко знайти і відстежити, на якому етапі вона перебуває: схвалена, розглядається або по ній відмовлено.

Як підвищити шанси на схвалення

Як підвищити шанси на схвалення

Серйозна підготовка до отримання іпотечного кредиту дозволить мінімізувати ризик відмови в його наданні. В першу чергу потрібно зібрати максимально повний пакет документів. Це дозволить провести обробку заявки більш швидко, і засвідчити фінансову спроможність позичальника. У перелік цих документів входить Паспорт з ІПН, довідка про доходи, копія трудової книжки, копії документів на нерухомість.

Якщо у заявника є додатковий дохід, потрібно обов'язково вказати про його розмірі (підтвердити довідкою з додаткового місця роботи, виписку з особового рахунку, про отримання дивідендів і ін.), Так як це великий плюс для отримання позики.

Істотним плюсом може стати наявність поручителів з хорошими доходами. Навіть якщо банк не вимагає, щоб клієнт їх надавав, поручителі будуть суттєвою перевагою.

Якщо клієнт готовий надати заставу, навіть якщо за обраною програмою кредитування це не є обов'язковою умовою отримання позики, він може розраховувати на більш доброзичливе ставлення з боку банку при прийнятті рішення за іпотечною позикою.

Заставою може виступати нерухомість, транспортні засоби, цінні папери, дорога побутова техніка та інші цінності, які можна згодом реалізувати.

Якщо у клієнта бездоганна кредитна історія, це говорить про нього як про надійного платника. Ця характеристика позичальника є одним з вирішальних чинників, керуючись яким банк приймає рішення про виділення коштів за іпотечною позикою.

При особистому відвідуванні майбутній позичальник повинен виглядати пристойно, щоб справити сприятливе враження на кредитора. Охайність зовнішнього вигляду, грамотна мова, акуратність, правильність заповнення заявки і повнота наданих відомостей дозволяє співробітникам банку скласти більш сприятливе враження від спілкування з таким клієнтом. Під час спілкування з кредитним менеджером потрібно вести себе стримано, доброзичливо, важливо справити хороше враження на банківських службовців.

При виборі житла, що купується по іпотеці, потрібно враховувати його ліквідність, тобто, чи зможе банк продати його в разі, якщо позичальник виявиться неплатоспроможним. Це відіграє важливу роль при розгляді заявки на кредит.

Що робити в разі відмови

Що робити в разі відмови

Причин, за якими Сбербанк може відмовити у видачі грошей на іпотеку може бути кілька, причому співробітники банку не зобов'язані повідомляти, чому був дано негативну відповідь. Якщо так сталося, потрібно проаналізувати всі можливі недоліки, які могли призвести до такого результату, усунути їх і повторно подати документи до Ощадбанку.

Можна уточнити у кредитного менеджера, чому відмовлено в наданні іпотечної позики. Якщо причини не є такими, що можуть зашкодити іміджу банку, службовці охоче сповістять їх. Ці зауваження допоможуть не плутатися в здогадах, швидше усунути недоліки, щоб знову опинитися в рядах потенційних позичальників.

Також є інші варіанти - звернутися в інші кредитні установи, які надають іпотечні кредити, збільшити таким способом свої шанси на покупку житла.

Подати повторну заявку можна не раніше, ніж через 2 місяці. Якщо зробити це раніше, банк автоматично відмовить у кредиті, не стане розглядати всі подані документи, навіть якщо в них не буде до чого причепитися.


BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online