Відгуки про Газпромбанк - все думки користувачів і клієнтів банку, відгуки про послуги Газпромбанк



Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

вибір кредиту

Кредити по містах Карта кредитів довідник банків

вибір позики

Позики по містах Карта позик довідник організацій

Чи збираєтеся взяти кредит?

Мій перший кредит Особистий досвід Законодавство словник Страхування і кредити Мій перший кредит   Особистий досвід   Законодавство   словник   Страхування і кредити Ольга,

Ольга,

Омськ 1 червня 2018 року

Газпромбанк мені подобатися. Знижені процентні ставки, мінімалка комісії у вигляді страховки. У порівнянні з ВТБ24, СБ України.

Сергій,

Химки 24 травня 2018 року

Є клієнтом Райффайзен банку, Намагався зняти гроші з банкомату Газпромбанку, т.к він є партнером Райффайзен. Банкомат Газпромбанку заковтнула карту і благополучно перезавантажився 2 рази. Сталося це 29 квітня 2018 року біля 09:00 ранку. Оператори техпідтримки Газпромбанку запевняють що хвилюватися не треба, тому що протягом 30 днів відбудеться інкасація банкомату, тоді і вилучать мою картку. Ось ... Залишаються питання: як прожити 30 днів інкасації без грошей? хто мені відшкодує моральні та фізичні затрати (адже аванс який мені перерахував працедавець я зняти так і не зміг)?
03 травня 2018 року дзвонив в тех.підтримку Газпромбанку. Відповідь та сама: "Хвилюватися не треба, інкасація протягом 30 днів, а коли? - ми не знаємо".
Дзвонив 14 травня, 23 травня, 24 травня. Відповідь та сама: "Хвилюватися не треба, інкасація протягом 30 днів, а коли? - ми не знаємо".

Тетяна,

Самара 8 лютого 2018 року

Неможливо висловити емоції від обслуговування! Коли доводиться проводити в банку по 2-3 години, тому що реально всі операції виконуються в центрі Нижнього Новгорода. Елементарні операції для інших банків. Знущання над своїми клієнтами. Так і хочеться сказати БАГАТІ над бідними знущалися, приколюються, як зараз кажуть, і сміються з висока ...

Наталя,

Moscow 22 грудня 2017 року

Висловлюю щиру подяку провідному спеціалісту Газпромбанку Алексєєву Володимиру Юрійовичу! Чудовий фахівець, високопрофесійний, витриманий і тактовний. На всі мої запитання відповідав дохідливо і терпляче, був ненав'язливий в прийнятті мною рішень і доброзичливий. Рідко стикалася з такими фахівцями в банках. Завдяки саме йому я прийняла рішення розірвати договір з іншим банком і стала клієнтом Газпромбанку. Дякую за прекрасні кадри! Всіх з наступаючим Новим роком! Молодці!

Олександр,

Москва 16 грудня 2017 года Оценка банку: Москва 16 грудня 2017 года Оценка банку:

Офіс номер 099/0001, царскосельских, г. Москва, ул. Гарібальді, д.36, к.1. 07.12.2017 р проводили іпотечну угоду (позичальник Кононов М.А.), менеджер по угоді-Титова Олена. Хотілося б відзначити вкрай не професійну підготовку даного "фахівця", таке враження, що гр. Титова взагалі не володіє навіть самими елементарними знаннями в області даного виду угоди, причому це поєднується з дуже хамським ставленням з її боку до клієнтів. Угода з купівлі однієї квартири проходила з 11.00 до 17.00 !! ?? Було явно видно що гр. Титова намір затягує процес, зганяючи свій поганий настрій на клієнтах, при цьому постояно длубаючись в своєму смартфоні, не звертаючи уваги на позичальника.
Також хотілося б відзначити хамство співробітника банку, на жаль він не скористався (його в принципі легко дізнатись он там такий один- низькорослий з довгою бородою, схожий на міні-вікінга або на гномика), даний суб'єкт при отриманні клієнтом грошей з каси залишив його посеред прохідного коридору, майже з шістьма мільйонами рублів в руках, де абсолютно безперешкодно ходять відвідувачі, і на наше зауваження на це він відреагував по хамськи, не відриваючись при цьому від свого гаджета, як ніби він не на роботі а у себе вдома на дивані. Дивно, що такі суб'єкти, як Титова і бородатий співробітник взагалі працюють в таких структурах, з близько до людей підпускати не можна. Жахливе обслуговування, за високі річні. Своїм клієнтам дану контору НЕ порекомендую.

Олена,

Омськ 19 листопада 2017 года Оценка банку: Омськ 19 листопада 2017 года Оценка банку:

Розчарована байдужим ставленням банку до проблем кліентов.1 травня 2017 роки я набувала квитки на самолет.Оплатіла картою Газпромбанку, і зрозуміла, що нарвалася на шахраїв, оскільки не отримала маршрутну квитанцію протягом 2 годин Я звернулася по зворотного зв'язку з проханням не переводити гроші , так як був святковий день і переказ не був проведен.Мне відповіли, що рахунок заблокували до кінця травня, але мені треба надати документи, що організація не надала мені услугу.Бред якийсь, якщо вони шахраї, то в їх інтересах виманити день і, і природно вони мені нічого не предоставят.Напісала звернення в службу зворотного зв'язку, що мене влаштовує що рахунок заблокували, аби гроші не перевели мошеннікам.Но мені подзвонили і сказали, що отриманий документ організації, що гроші з карти перевели, тому, що від мене підтверджують документів не поступіло.Несмотря на неодноразові звернення в письмовій формі з описом ситуації банк проігнорував прохання клієнта на догоду мошенніков.Вот така історія.Хотя я є клієнтом банку з 2011года.Очень засмучена таким ставленням, нік ому не раджу до них звертатися.

Тетяна26 червня 2017 року

Нікому тепер не раджу користуватися послугами Газпромбанку! Москва, офіс на Варшавському шосе, в Аеробусі. Співробітники некомпетентні. Я мала необережність взяти там кредит. Кілька разів втрачали мою заяву про зміну прізвища. У комп'ютер нічого не тямлять, в своїх же програмах не можуть розібратися. Але це півбіди. Найцікавіше, що через 4 місяці, після того, як я повністю віддала кредит, мені дзвонять і вимагають ще якісь гроші з мене. Це саме що вимагання, тому що за документами я їм нічого не винна. Хочу з цього приводу звернутися в прокуратуру.

Гузалия,

ноябрьск 16 червня 2016 року

Я думала Газпромбанк надійний банк.ето ж ГАЗПРОМ! Але виявився не надійним моя банківська карта.Уехала у відпустку зі своєю карткою вирішила зняти гроші, і виявила що за місяць кожен день 2-2,5-3,0 тис знято, мене затрясло думаю картка собою, код не хто не знає, не які дії не скоювала якомога гроші через комп'ютер кожен день знімати .Потім до мене дійшло що якщо крадуть відразу б зняли всю суму Виявилося що мої дитина 27 років підсів на ігри судками сидів на комп'ютерних іграх кожен день крав мій гроші без пін коду але він таємно переписав номер карти Ось значить якщо наідешь карту мо жно через комп'ютер гроші зняти Невже там банку не відомо володар карти, літня людина щодня не буде грати ці обманні гри, невже не можна було заблокувати карту.
Приклад: таким же способом він хотів з іншої картки Запсибкомбанк гроші красти але в перший же день карту заблокували, працюють добре їм велике спасибі, а Газпромбанк ненадійний поганий банк.

Марина,

Кострома 22 липня 2015 року

Три місяці тому я взяла кредит у Газпромбанку. У мене була кредитна карта цього банку для оплати кредиту, так як я оплачувала раніше кредит через цю карти. У банку я сказала, що буду оплачувати платежі по кредити через карту. Але мені фахівець банку в договорі не вказала, що оплата буде проводиться через карту. На карту для оплати кредиту я зараховувала гроші регулярно. У підсумку я виявилася боржником по кредиту і мені нараховані були пені

Андрій23 грудня 2014 року

У мене закінчився термін дії з / п карти в листопаді. Прийшов сьогодні в офіс 23.12.2014 зняти гроші з рахунку по паспорту мені сказали, що я можу зняти їх тільки 1 раз на місяць і якщо термін не перевищує місяця з моменту закінчення терміну дії карти. Зняти можна тільки 90% від суми і 1% комісія від знятої суми !!!

Євген,

Омськ 25 червня 2014 року

будучи власником зарплатної картки, оформив
кредитну карту на 20 тис.руб. саму карту чекав
3 тижні, коли приїхав отримувати карту, був дуже здивований інформацією, що зарахування на неї буде відбуватися ще 2 тижні! всі бажання користуватися кредиткою пропало! У наш час 20 тис. Для кредитування не великі гроші! PSпрі тому що видали 2 кредитні карти, а зарахувань на жодній!

Юрій,

Омськ 10 червня 2014 года Оценка банку: Омськ 10 червня 2014 года Оценка банку:

Є зарплатних клієнтом ГПБ, потрібні були кошти і я подав запит на оформлення карти в лютому 2014. Відповіді не було пару місяців, я, звичайно здивувався, (оскільки, до цього будучи клієнтом банку, подібні запити вирішувалися протягом тижня, але ладно) і забув. В 6 травня мені подзвонили і обрадували, нарешті мій запит розглянули і я можу забрати карту 20-го. Ок. Прийшов забрав. Мила дівчина сказала, що гроші будуть доступні протягом тижня, добре. Тиждень минув, карта в блоці. Я подзвонив в банк, мені поскаржилися, що у них наплив і вони не встигають, вибачилися і сказали, що до 11 червня всі питання вирішать. Ок. 10 червня мені зателефонували і сказали, що змушені мені відмовити в наданні карти, з причин які вони сказати не можуть, ну це добре, це у всіх банках. 3 місяці тягнути волинку, потім випустити карту, повідомити про роботу з нею через тижнів і через 3 тижні сказати, що мені відмовлено ... PS оскільки гроші були потрібні терміново, 22 травня оформив карту в іншому банку, 4 червня отримав її.

елена,

Іркутськ 22 травня 2014 року

Газпромбанк. Незрозумілий і непередбачуваний. Хотіла оформити кредитну карту, відмовили без пояснень. Пізніше при заміні зарплатної карти мені автоматично без мого запиту видали кредитку. Вона мені була не потрібна на той момент. Так і пролежала не пошкоджене. Термін використання закінчився. Але знадобилися терміново гроші, я написала заяву на розблокування. І Про ЧУДО! Мені сново відмовили. Я власник зарплатної картки ВІЗА ГОЛД. Кредитів немає. Маю рахунок в цьому банку. ПИТАННЯ: Чому відмовили?

Олена,

Ростов-на Дону 17 лютого 2014 года Оценка банку: Ростов-на Дону 17 лютого 2014 года Оценка банку:

жахливий банк, огидне обслуговування, крайніх не знайдеш.

Олена,

Новий Уренгой 6 липня 2013 года Оценка банку: Новий Уренгой 6 липня 2013 года Оценка банку:

Є клієнтом ГПБ з 2004 р в принципі була задоволена. Але остання ситуація просто вибесіл. Вирішив мій чоловік взяти кредит. Подав документи 18.06.13г. Термін розгляду 10 раб. днів. Сказали чекайте дзвінка. Тиша. Чоловік сам пішов в банк. Сповістили що документи на розгляді ще. Через 2 дні подзвонять. Знову тиша. Сьогодні 06.07.13. і все тиша. Йдемо сьогодні в банк пишемо претензію. Через їх неуважності і байдужого ставлення до клієнтів, у нас зірвалися дуже важливі плани.

илья,

санкт-питербург 28 червня 2013 года Оценка банку: санкт-питербург 28 червня 2013 года Оценка банку:

Банк попросив освіжити документи.Прошло 30 дней.Нікакіх результатов.Сколько ще можна знущатися

Юла,

Челябінськ 11 січня 2013 року

Наше довіру до цього банку підірвано. Схвалили іпотеку по одній процентній ставці, на час підписання кредитного договору повідомляють ой вибачте ставка підвищується, аргументувавши більш пізній термін здачі дома.В результаті щомісячний платіж вище і сума кредиту. Здирництво! Відмовитися не могли, квартира була заброньована, початкові кошти проплачені і непрямі платежі.Очень неприємно! і співробітники мало що пояснювали самим все дізнаватися потрібно!

Наталя,

Омськ 8 листопада 2012 року

Мій чоловік вирішив взяти кредит у Газпромбанку, подали всі докумнти, заповнили заявку 03.10.2012 г, співробітник сказав розгляд вашої заявки 3-5 робочих днів, ми прочекали 2 тижні, подзвонили самі, нам сказали наші документи відправили на доработу, чекаємо ще 1 тиждень ніяких дзвінків, дзвонимо самі, сказали під'їжджайте, ми під'їхали підкоректувати заявку, сказали чекайте, подзвонили через 4 робочих дня, сказали кредит одобрелі, підготують всі документи і скажуть коли під'їхати підписати договір, ми знову чекаємо, подзвонили через 3 робочих дня і сказали вам потрібно заново п рінесті всі документи, ваш термін всіх довідок вийшов, ми в цей же день 08.11.2012 р, приїхали і забрали документи, відмовилися від кредиту, це ж непонашей вини закінчився термін справок.Ми були дуже розчаровані ставленням до клієнтів.

Олена28 липня 2012 року

Я являюсь власником зарплатної банківської картки Газпромбанку, ніколи ніяких проблем не було. але зараз склалася така ситуація, що я дізнаюся про те, що інформація по карті, по моїй карті, витікає на сторону третій особі, який опосередковано має відношення до моєї сім'ї. Дана особа абсолютно точно називає, де і коли відбувалися інформації по моїй карті.
Звернулася в банк, мені сказали, що таке можливо, якщо третя особа знає всі мої дані, а я думаю, що знає. Порадили закрити доступ на надання інформації по моїй карті по телефону будь-якому звернувся в банку особі. Я погодилася.
Я взагалі не розумію, як таке може бути. Невже хтось із співробітників банку зливає інформацію? От не знаю тепер, що робити. Чи не хочу.чтоби моє життя відстежували.
У мого близького людини теж така ситуація ..

finego,

Moscow 28 липня 2012 года Оценка банку: Moscow 28 липня 2012 года Оценка банку:

У мене було дуже багато сумних досвідів з банками і за іпотекою я прийшов в ГПБ.
Коли окупав, то все було точно і в заявлений термін. Мені видали запитану суму-80% від первісної вартості квартири. Не дуже зручно в ГПБ, що треба писати заяву на дострокове погашення кожен раз.
Коли я поїхав працювати до Сибіру, ​​то вийшло, що місцевий філіал фактично не може надавати мені послуги за договором, тобто я не міг покласти без комісії на свій московський рахунок, а також прийняти мою заяву. Але розуміння від місцевих співробітників я домігся, мені допомогли-брали від мене заяви, запевняли, відправляли копію поштою в центральний офіс і оригінал відправляли за допомогою ДХЛ.
При повному достроковому погашенні трапилася неприємна ситуація: перед повним погашенням потрібно визначитися з датою списання та уточнити в банку суму повного погашення на дату платежу. На мої два електронних листи мені не відповіли, назвали суму усно. Перед написанням заяви я подзвонив і уточнив ще раз суму. Заява я написав в Кемерово, все зробили як треба, але за 3 дні до списання платежу приходить лист, що заплатити потрібно на 1 копійку більше. Після довгого обговорення, як виправити цю помилку вони погодилися прийняти переписане заяву і я закрив весь борг.
Спасибі величезне все, хто мені допомагав! Дуже задоволений!

Коль Лектор28 липня 2012 года

Оценка банку: Оценка банку:

м Кострома. Наша організація обслуговується в Газпромбанку близько шести років. Все було добре, але один неприємна розмова з співробітником банку, який займається фіз. моніторингом, підштовхнув до думки про зміну банку і не тому, що ми займаємося чимось незаконним, бізнес у нас відкритий. Співробітник в телефонній розмові з головбухом відмовився представитися, розмовляв на підвищених тонах, погрожував, що направить якусь незрозумілу інформацію в УБОЗ.
Запросили письмово відомості та документи, деякі з яких не передбачені. Документи ми надали, але надалі все одно перейдемо в інший банк. Якщо керівництво не може пояснити співробітникам, що з клієнтами потрібно спілкуватися ввічливо, то хто з таким банком працювати то буде? Схоже, що наші обороти про сету, а вони величезні, не влаштовують Газпромбанк.

Євген Титов28 липня 2012 года

Оценка банку: Оценка банку:

У березні 2011 року відкривав дебетову пластикову карту з метою оплачувати послуги за кордоном. 16 березня отримав смс від Телекард, що 31 березня закінчується термін дії карти. В кінці березня я зателефонував в процесинговий центр Газпрому з метою уточнити залишок по картці. Становив він 49 доларів. Запитав у оператора вартість пролонгації карти-600 рублів на рік. Продовжувати відмовився, після чого дівчина нервово запитала, чи є у мене ще питання. Я подякував і попрощався. 13 квітня я прийшов в ДО Волгоградський з метою забрати залишок. Співробітниця сказала, що я не можу отримати всю суму, а тільки 90% від суми залишку по карті і за видачу коштів з каси необхідно сплатити 1% комісії від суми зняття, а решту суми я зможу отримати тільки після написання заяви про закриття рахунку в перебігу 45 днів. Написав заяву. Отримав 44 долари. У банку зробили помилку і написали не долари, а рублі. Я звернув увагу на помилку. 10 хвилин додзвонювався, 10 хвилин виправляли. Анастасія відкрила мені новий рахунок, на який був переведений залишок, який я зможу забрати через 45 днів.
Результат. Втратив годину свого часу. Заплатив комісію за видачу коштів з каси. Співробітники не пояснили мені, що простіше зняти залишок в банкоматі, поки карта діє. У банку великі проблеми з обслуговуванням фізичних осіб. Дуже не сподобалося це, більше не є клієнтом Газпромбанку.

Діма28 липня 2012 года

Оценка банку: Оценка банку:

У Газпромбанку у мене автокредит.
Є кілька моментів, які просто виводять з себе:
1. При проведенні дострокового погашення в заяві є графа, де можна вказати адресу пошти, на який буде відправлений новий графік погашення, проте даний банк цей графік ніколи не надсилає, ока не напишеш їм лист і не попросиш про це.
2. Застрахував машину на другий рік, при цьому банк не піклується про отримання копій договору. довелося самому дізнаватися в КЦ куди відправляти договору. Відправив договору в листі у вигляді фотографій, але отримав відповідь, що документи необхідно вкласти в файл.
Цікаво просто, співробітники банку ні вітати не вміють, ні зберігати зображення з листа на комп'ютер?

Михайло28 липня 2012 года

Оценка банку: Оценка банку:

Близько 4 місяців є вашим Клієнтом. Почув від колег, что банк хороший, тому решил Відкрити дебетову карту Аерофлот, так як частенько літаю у відрядження до Європи. После черговий прільоту, Вночі помітив НЕ зовсім зрозуміле знікнення суми. Спочатку сам намагався зрозуміті, в чому ж справа, в результате решил зателефонуваті в службу ПІДТРИМКИ.
Відповів мені оператор Костянтин. Поставив йому це питання і він не тільки пояснив, в чому справа, але і допоміг розібратися з готелем, який мені вже тиждень не повертав 500 євро. Після він мені детально розповів про всі комісії і яким чином списуються кошти з карти при оплаті в іншій валюті. У зв'язку з тим, що літаю я тільки в країни, де розрахунок в євро, він мені порадив відкрити карту в євро.
Загалом дуже задоволений від дзвінка. Бажаю банку процвітання і швидкого зростання!

Олександр Єпіфанов28 липня 2012 года

Оценка банку: Оценка банку:

У червні намагався потрапити в центральне відділення з обслуговування фізичних осіб Газромбанка для вирішення проблеми з зарплатною карткою і, заодно, поцікавитися новим інвестиційним продуктом. На вході охоронець забрав мій паспорт і почав його сканувати! На мої вимоги про те, щоб він припинив це робити, він мені відповів, що інакше я не пройду в відділення. Розмова про 152-ФЗ "Про персональних даних" ніяк не вплинув. Попросив покликати начальника охорони. Через 15 хвилин прийшов начальник, але представитися відмовився, наче й не начальник зовсім. Сказав йому про те, що у мене немає договору з працівниками Чопа на обробку моїх персональних даних, а у них інструкція без сканування паспорта не пускати.
Начальник зі мною погодився, але не пустив. Обіцяв, що прийде начальник бюро перепусток, укладе зі мною договір на обробку мої персональних даних і пропустить. Другий начальник бюро перепусток прийшов приблизно через 10 хвилин, теж не скористався. Весь час повторював, що у них все по інструкції і вони не можуть її порушити.
А закон по інструкції, значить, вони порушити можуть, не питаючи дозволу мого на сканування мого паспорта. Звати ще одного начальника я не став, і так багато часу в порожню втратив.

Сергій Наливайко28 липня 2012 року

Справно виплачую щомісяця іпотечний борг.
Вирішив платити трохи більше звичайної лати-прийшов, написав заяву на дострокове часткове погашення, зараховував кошти на рахунок, в липні по електронній пошті приходив перерахований графік погашення боргу.
Минуло так два місяці -деньги спісивалісь.перерасчет відбувався, графік надсилався. Потім перерахунок зробити забули, графік не прислали, раніше зарахована для дострокового часткового погашення суму поділилася якимось незрозумілим чином, без пояснення.
Прийшов в офіс, написав заяву, обіцяли розібратися, сам директор говорив, що подзвонить. На дзвінки відповідають, все нормально. Хід справи не зрозумілий. Календарний місяць, в якому не зробили перерахунок, пройшов.

Александр28 липня 2012 года

Оценка банку: Оценка банку:

Нещодавно намагався сплатити три покупки на зарубіжному сайті. Перша спроба виявилася найпростіша. Пройшла без проблем. А ось на другий виникли проблеми, а саме, вийшла помилка Олате із зазначенням, що гроші все ж витчени з карти. Я повернувся назад і повторив свій крок, але грошей стало не вистачати. Через деякий час знову намагався оплатити, але все те ж саме.
У мене карта Газпромбанку з можливість. оплати за бугром. Думав, що пройде всі за 1 день і все буде добре. Через деякий час подзвонив в процесинговий центр, розповів дівчині що і як. Вона дані звірила і вказала мені суму, яка була заморожена, але не проплачена. Я звичайно запитав, що мені робити. Вона відповіла, що якщо у мене є підтвердження своєї оплати, а у мене є скріни, то попросила вислати на пошту і вони повернуть мені гроші на карту. Я тільки перепитав про терміни. Відповідь-одна-два тижні.
Що мені сподобалося, що банк надав мені допомогу, а не став шукати проблеми на стороні. Так що оцінюю на добре!

Eventa,

Moscow 28 липня 2012 года Оценка банку: Moscow 28 липня 2012 года Оценка банку:

Кілька місяців маю зарплатну карту Газпромбанку. Так як відділення банку працюють в теже часи.что і я, то не могла зайти в відділення і підключити інтернет-банк і смс-повідомлення.
Вирішила зробити покупку з Е -бей з карти Газпромбанку. Не думала, що процес підтвердження карти буде такий складний, але вони в знак підтвердження карти надсилають код, який відбивається в виписці по карті. Тільки після його коректного введення можна зробити замовлення.
Не так давно зайшла до відділення на вул. Гарібальді, так як працює до 19.30, що рідкість і близько до роботи, щоб виписку отримати і заодно послуги підключити. Вся процедура зайняла 5 хвилин, дуже приємна дівчина, все пояснила, розповіла, за що гроші будуть знімати. Пройшли до банкомату, де я замовила логін і пароль після чого активували обліковий запис.
Перший вхід в інтернет-банк був такий сложний..Но сподіваюся і безпеку хороша!
Але все добре, тепер чекаю посилку зі Штатів. Хотілося б тільки, щоб банки хоча б до 20 працювали ..

Думок про Газпромбанк: 28
Залишаються питання: як прожити 30 днів інкасації без грошей?
О мені відшкодує моральні та фізичні затрати (адже аванс який мені перерахував працедавець я зняти так і не зміг)?
Відповідь та сама: "Хвилюватися не треба, інкасація протягом 30 днів, а коли?
Відповідь та сама: "Хвилюватися не треба, інкасація протягом 30 днів, а коли?
ПИТАННЯ: Чому відмовили?
Невже хтось із співробітників банку зливає інформацію?
Якщо керівництво не може пояснити співробітникам, що з клієнтами потрібно спілкуватися ввічливо, то хто з таким банком працювати то буде?
Цікаво просто, співробітники банку ні вітати не вміють, ні зберігати зображення з листа на комп'ютер?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online