Річковий вокзал's Journal

Річковий вокзал's Journal

[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Below are the 20 most recent journal entries recorded in Річковий вокзал 'S LiveJournal:

[ << Previous 20 ] Saturday, June 11th, 2011 12:33 am
[ mifishkin ]
День відкритих дверей на теплоході В. М. Зайцев

11 червня з 10:00 до 15:00 на двопалубному теплоході " В.М.Зайцев "Відбудеться" День відкритих дверей "за адресою: Москва, Північний річковий вокзал, Ленінградське шосе, д. 51.
Гості зможуть познайомитися з умовами подорожі на теплоході, з особливостями організації круїзів, отримати відповіді на всі запитання.
Теплохід "В.М.Зайцев" - річкове круїзне судно проекту 305, побудоване в Угорщині. Довжина 77,88 м, ширина 15,2 м, осадка 1,4 м, швидкість 20 км / ч. Пасажиромісткість - 169 осіб.
У частині інтер'єрів судна збереглися елементи 60-х років, що створює ретро обстановку :)
До зустрічі на борту 11 червня з 10:00 до 15:00!
А вже о 17:30 теплохід відправиться в круїз вихідного дня Москва-Углич-Тутаєв-Ярославль-Москва.

Friday, September 10th 2010 8:20 am
[ belozer1 ]
Wednesday, August 25th 2010 12:41 am
[ belozer1 ]
Sunday, August 22nd 2010 10:48 pm
[ belozer1 ]
Friday, August 13th 2010 10:56 pm
[ belozer1 ]
Friday, August 6th 2010 5:03 pm
[ mifishkin ]
Tuesday, June 15th 2010 12:16 pm
[ frocush ]
Wednesday, July 29th 2009 2:24 pm
[ float_on_boat ]
Friday, February 20th 2009 3:38 am
[ sirin_from_shrm ]
Катамаран - не розкіш. Частина 2

Даний матеріал являє собою огляд відкритих джерел, присвячених проектам організації пасажирського сполучення в акваторії Москви-ріки і каналу ім. Москви на початку XXI століття. Це друга частина огляду. Буду вдячна за зауваження і коментарі, які дозволять мені доповнити даний матеріал.

Катамаран - не розкіш. Частина 2

Рік 2009-ий: Концепція програми створення пасажирських перевезень в Москві з використанням внутрішнього водного транспорту
В кінці січня 2009 року в ЗМІ з'явилися численні згадки про те, що московська влада мало не з дня на день приступлять до реалізації проекту водного пасажирського сполучення в акваторії Москви-ріки. Постановою Уряду Москви N 13-ПП від 20 січня 2009 року була прийнята «Концепція міської цільової програми створення системи інтермодальних пасажирських перевезень в місті Москві з використанням внутрішнього водного транспорту на 2011-2013 рр».

У зв'язку з тим, що в місті практично не залишилося резервів для розвитку ситуації, транспортної системи, в центральній частині міста передбачається розвивати пасажирські перевезення з використання акваторії річки Москви і каналу імені Москви. Організація на цій акваторії системи транспортного сполучення дозволить ефективно доповнити існуючі транспортні системи міста ще однією транспортною системою, що вимагає, на відміну від підземного будівництва та прокладки рейкових ліній, мінімальних капіталовкладень і не займає міський території ( джерело ).
Вартість одного швидкісного судна, за оцінками 2009 року, склала вже 11,2 млн. Руб. А орієнтовна ціна проїзду, за словами головного спеціаліста відділу розвитку транспортних систем Московського департаменту транспорту і зв'язку Вадима Ермілін, «згідно з техніко-економічним обґрунтуванням складе близько 35 руб. за рахунок обороту судна ».
Концепція передбачає два варіанти організації водних перевезень.
Варіант 1. Оптимістичний
Якщо буде реалізована «програма-максимум», то очікується, що щоденний потік пасажирів на кожному маршруті складе від 8 до 20 тис. Чоловік, а в цілому, в період навігації, річкові автобуси будуть обслуговувати понад 60 тис. Пасажирів в день.
Для реалізації проекту-максимум знадобиться 19 плавучих причалів і 68 судів.
Планується відкриття п'яти маршрутів загальною протяжністю 73 км:

  • Маршрут № 1: "Діловий центр (Москва-Сіті) - Київський вокзал" - Лужники - ЦПКіВ - Золотий острів - Китайгородский пр "- 17 км. Лінія дозволяє зв'язати станції метрополітену Таганско- Краснопресненській, Калужско-Ризької, Сокольницької, Арбатсько-Покровської, Кільцевій та Філевської ліній метрополітену минаючи центральні станції пересадок, а також Київський напрямок Московської залізниці.
  • Маршрут №2: "Причал" Друкарі "(м.Печатнікі) - м.Коломенская - Новоспасский міст (м.Крестьянская застава) - Китайгородский ін. (М.Кітай-місто)" - 19 км. Лінія дозволяє зв'язати станції метрополітену Люблінської, Замоскворецкой, Серпуховской, Таганско- Краснопресненській, Калужско- Ризької ліній метрополітену минаючи центральні станції пересадок, а також Павелецького напрямок Московської залізниці.
  • Маршрут № 3: "Діловий центр (Москва-Сіті) - Експоцентр - Київський вокзал" - 5 км. Лінія дозволяє забезпечити додаткову транспортний зв'язок району Москва-Сіті з Арбатсько-Покровської, Кільцевій і Філевської лініями метрополітену, а також Київським напрямком Московської залізниці.
  • Маршрут № 4: "Причал" Лебідь "(м.Войковская) - г.Химки - г.Долгопрудний - причал" Павельцево "(далі а / п Шереметьєво) - причал" Капустине (Дмитрівське ш., Яхт-клуби) "- 20 км. Лінія дозволяє зв'язати станції метрополітену Замоскворецької лінії минаючи центральні станції пересадок, а також Савеловское напрямок Московської залізниці.
  • Маршрут № 5: "Причал" Красногорськ "(Павшінская заплава) - Крокус Експо - м.Щукінская" - 12 км. Лінія в перспективі дозволить зв'язати станції метрополітену Арбатсько-Покровської та Таганско- Краснопресненській ліній метрополітену, минаючи центральні станції пересадок, а також Ризьке напрямок Московської залізниці. Цей варіант є найбільш капіталомістким і вимагає для реалізації 780-820 млн. Рублів, терміни його реалізації складуть близько 5-7 років.

Цей варіант є найбільш капіталомістким і вимагає для реалізації 780-820 млн. Рублів, терміни його реалізації складуть близько 5-7 років.
Варіант 2. Рекомендований
На думку експертів, більш реалістичний варіант передбачає організацію тільки трьох перших маршрутів в вище наведеному списку. Відповідно до цього «усіченим» варіантом, потрібно буде побудувати 16 нових плавучих причалів на території міста і 42 судів-катамаранів, а для його реалізації буде потрібно 490-510 млн. Рублів інвестицій.
Терміни реалізації «реалістичного варіанту» складуть близько 3 років. Представники міської адміністрації планують реалізувати проект, здебільшого, за рахунок приватних інвесторів. Однак нагадаємо, що в квітні 2006 року заступник керівника департаменту транспорту і зв'язку Москви Олександр Кисько повідомляв , Що пошук інвесторів «ускладнюється тим, що все водний простір, що прилягає до нього інфраструктура і суднобудівні заводи належать федеральним, а не московській владі».

Реалізація рекомендованого «реалістичного» варіанту передбачає два етапи. Перший етап - відкриття пілотної лінії (маршрут № 1), для якої знадобиться придбання десяти суден-катамаранів і облаштування на території міста шести плавучих причалів. Очікуваний обсяг перевезень по пілотної лінії становить близько 9 тис. Пасажирів. І тільки в разі успішної реалізації першого маршруту проект реалізують в повному обсязі. В результаті до 2013 року може вийти система водного сполучення з 16 плавучих причалів і 42 річкових автобусів довжиною в 41 км.
Примітно, що в новому проекті 2009 роки транспортники заздалегідь обумовлюють можливість зриву програми через різку зміну цін на енергоносії та виробництво суден. Крім того, розробники проекту не виключають появи «транспортних пробок» на воді, в результаті пропускна здатність акваторії річки Москви і каналу «дещо знизиться»: «Створення мережі водного пасажирського транспорту, особливо в центральній частині міста, створить певні проблеми. Кілька знизиться пропускна здатність акваторії річки Москви і каналу, що використовується зараз в основному в екскурсійних і розважальних цілях »( джерело ).
Інформація до роздумів: в аеропорт на катамарані
Важко не погодитися з обгрунтуванням, висунутим розробниками концепції : «Як показує аналіз ситуації, що склалася, в місті практично не залишилося резервів для розвитку ситуації, транспортної системи. Ресурси для подальшого розвитку автомобільного та іншого колісного транспорту в місті Москві вельми обмежені. Вільних міських територій для розвитку наземного рейкового транспорту також практично немає ".

Звідти ж: "Реформи 90-х років двадцятого століття привели до деградації і часткового розвалу системи водного транспорту Московського басейну. Мінімізовані перевезення генеральних вантажів і контейнерні перевезення. Знизився обсяг перевезень мінерально-будівельних вантажів. Були дуже сильно скорочені пасажирські перевезення швидкісними судами на підводних крилах . Практично зникли внутрішньоміські і приміські пасажирські перевезення, включаючи переправи. Відбулася заміна пасажирських перевезень водним транспортом наданням послуг ту стичних і ресторанно - екскурсійного характеру на воді »".

Хочеться вірити, що реалізація намічених планів буде вигідна, перш за все, рядовим москвичам і жителям Підмосков'я. А ось як відіб'ється діяльність за даним проектом на стані вже існуючих компаній, пов'язаних з водним транспортом і перевезеннями?
з постанови : «Після реорганізації Московського річкового пароплавства, який здійснював всі види транспортних функцій на території Московського басейну, виник ряд організацій, характеристики яких, з точки зору можливості використання для організації інтермодальних пасажирських внутрішньоміських і приміських перевезень водним транспортом, наведені нижче:

  • ВАТ "Московське річкове пароплавство" (далі МРП) є основним річковим вантажним оператором для міста Москви. Основними вантажами є нерудні мінерально-будівельні матеріали, в меншій мірі, кам'яне вугілля. На частку ВАТ МРП припадає найбільша кількість судів, зареєстрованих в Московському басейні - 307 од. або 29,9%. Серед них великі пасажирські судна, що належать дочірнім підприємствам МРП, або знаходяться в лізинг, які здійснюють туристичні рейси по водних шляхах Європейської частини Росії.
  • ВАТ Північний порт "приймає і обробляє всі види судів, які працюють на акваторії Єдиної глибоководної системи Росії, грає важливу роль в забезпеченні піском, щебенем, сіллю і іншими вантажами підприємств міста Москви. Порт із залізничною мережею не пов'язаний.
  • ВАТ "Південний річковий порт". До причалів порту можуть підходити судна вантажопідйомністю до 2 тисяч тонн. Порт здійснює переробку і зберігання піску, щебеню, вугілля, зерна, солі і генеральних вантажів. Видобуває і перевозить велику кількість піску, виконує кооперовані роботи з залізничним і автомобільним транспортом. Маючи розгалужену мережу внутрішньопортового залізничних колій, впритул примикають до станції "Москва - Південний порт" Московської залізниці, Південний річковий порт відіграє велику роль в обслуговуванні підприємств та організацій міста.
  • ГУП "Московський Західний порт" здійснює переробку і зберігання нерудних мінерально-будівельних матеріалів, видобуток і перевезення значної кількості піску, забезпечує вантажами підприємства будівельної індустрії. Порт має під'їзні та внутрішні портові залізничні шляхи, що зв'язують його з ст. Філі Московської залізниці, може приймати всі типи суден, що працюють на акваторії Єдиної глибоководної системи Росії, виконує кооперовані роботи з залізничним і автомобільним транспортом.
  • ВАТ "Пасажирський порт", спочатку створений, як підприємство для здійснення внутрішньоміських і приміських пасажирських перевезень на акваторії річки Москви і частково на акваторії каналу імені Москви, в даний час виконує ці функції в мінімальному ступені водоизмещающих судами тощо. 544 "Москвич" (пасажиромісткістю 75 чол.), пр.Р51Е "Москва" (пасажиромісткістю 243 чол.) і одним судном на підводних крилах ін. 340 "Ракета" (пасажиромісткістю 64 чол.) більшою мірою підприємство зосередилося на організації туристичних та е скурсіонних перевезень власними і орендованими суднами, виконанні комплексу технологічних операцій з обслуговування транзитного пасажирського флоту. До складу ВАТ "Пасажирський порт" входять Московські Північний і Південний річкові вокзали. Підприємство має у своєму розпорядженні ремонтною базою для технічного обслуговування і ремонту флоту в Нагатинской зрозуміємо з суднопідіймальних пристроєм. ВАТ "Московський суднобудівний і судноремонтний завод" до початку ринкових реформ був основним підприємством Московського басейну з будівництва пасажирських суден, виготовлення і ремонту суднових машин і механізмів, а також змінно-запасних частин для різних типів і видів флоту. Він був однією з великих баз зимового відстою і ремонту суден пасажирського, вантажного і технічного флоту, що експлуатується в Московському басейні. В даний час завод здійснює будівництво елітних приватних яхт.
  • ВАТ "Хлєбніковський машинобудівний і судноремонтний завод" знаходиться в м Долгопрудний Московської області спочатку призначався для технічного обслуговування і ремонту флоту, що експлуатується в Московському басейні, в тому числі великих пасажирських суден, вантажних теплоходів вантажопідйомністю до 2000 тонн, буксирних і несамохідних суден. В даний час завод припинив своє існування, як промислове підприємство, і в останні роки намагається зосередитися на наданні послуг з відстою маломірного флоту. Внутріміськими і приміськими пасажирськими перевезеннями ВАТ "Хлєбніковський машинобудівний і судноремонтний завод" не займається і необхідним для цього флотом не має.
Крім зазначених підприємств в Московському регіоні зареєстровано 440 судновласників. Суттєве значення має флот ФГУП "Канал імені Москви", що підтримує належні судноплавні умови на внутрішніх водних шляхах Московського басейну, (20,8%) і флот Державної установи підводно-технічних, аварійно-рятувальних та суднопідіймальних робіт на річковому транспорті "Подводречстрой", що виконує спеціальні роботи для Москви і інших регіонів Росії.
З інших власників - 32 мають більш 4 од. суден, 67 судновласників - 2-3-судна, 341 судновласник має по 1 судну. Багато судновласники займаються наданням послуг ресторанно - екскурсійного характеру на воді ».

Функції державного замовника-координатора програми передбачається покласти на Департамент транспорту і зв'язку міста Москви.
Цікаво, що при описі маршруту від Войковська до Капустине ненав'язливо підкреслюється зв'язок водного транспорту з аеропортом Шереметьєво (а заголовок повідомлення сайту АвтоНьюс так і зовсім однозначна: «Московські власті мають намір пустити водні таксі до аеропорту Шереметьєво»). Дійсно, причал «Павельцево», розташований на території Долгопрудного - найбільш близька до аеропорту зупинка «річковий маршрутки». Але це зовсім не означає, що від Павельцево до аеропорту рукою подати: відстань від каналу ім. Москви в районі Павельцево до Шереметьєво-2 навіть по прямій становить близько 3 кілометрів. Мабуть, від Павельцево до аеропорту планується організувати автобусний маршрут.
джерела:
  1. " Куди тече олімпійська річка "(Володимир Бова, інтерв'ю із заступником голови заявочного комітету з висунення Москви в якості кандидата на проведення Олімпіади-2012 Михайлом Менем, 19 червня 2004 року, сайт Департаменту зовнішньоекономічних і міжнародних зв'язків міста Москви)
  2. « Хто стане господарем Олімпіади-2012? »(Олена Рибалтовская," Будівництво та нерухомість ")
  3. " Москва-ріка повинна стати дублером 3-го транспортного кільця "(Анатолій Гусєв," Известия "від 21.04.06)
  4. " Москва пливе до Олімпіади по річці "(Андрій Александров, Utro.ru, 19 травня 2006 року)
  5. " На таксі розсікаючи хвилю "(Дмитро Анохін," Вечірня Мосева ", № 110 (24401) від 26.06.2006)
  6. " На Москві-річці з'являться водні таксі "(Агентство національних новин, 12.12.06)
  7. " Зовсім скоро запрацює перше водне таксі "(" Квартира. Дача. Офіс, 19.07.2007)
  8. « Мерія хоче пересадити пасажирів з автобусів на річкові трамваї »(Ольга Самофалова, сайт Rb.ru, 23.01.2009)
  9. " По воді писано "(Юлія Хомченко," Время новостей "№ 10 від 23 січня 2009 року)
  10. « Московські власті мають намір пустити водні таксі до аеропорту Шереметьєво »(Сайт АвтоНьюс.ru, 23.01.09)
  11. Постанова Уряду Москви N 13-ПП 20 січня 2009 року "Про концепцію міської цільової програми створення системи інтермодальних пасажирських перевезень в місті Москві з використанням внутрішнього водного транспорту на 2011-2013 рр»
3:36 am
[ sirin_from_shrm ]
Катамаран - не розкіш. Частина 1

Даний матеріал являє собою огляд відкритих джерел, присвячених проектам організації пасажирського сполучення в акваторії Москви-ріки і каналу ім. Москви на початку XXI століття. Буду вдячна за зауваження, уточнення і коментарі, які допоможуть мені доповнити тему.

Катамаран - НЕ розкіш. Частина 1
Регулярне пасажирське сполучення по Москві-річці Було організовано в 1923 году. У 1930-и роки флот складався з 70 невеликих катерів, Які могли перевезти одноразово 40-100 чоловік.
Найбільш Значний розвиток Внутрішній водний транспорт міста Москви получил Із закінченням будівництва каналу імені Москви, введеного в експлуатацію в 1937 году. Створення Єдиної глибоководної системи європейської частини країни перетворило Москву в "Порт п'яти морів" і зв'язало її водними шляхами з Північчю, Уралом, півднем Росії і зарубіжними країнами, розташованими в басейнах Балтійського, Північного, Білого, Каспійського, Чорного і Середземного морів ( джерело ).

Після війни, в 1960-і роки водні маршрути Москви розширилися, з'явилося приміське сполучення. Невеликі катери замінили швидкісні судна на підводних крилах ( "ракети").

Поступово водний транспорт в столиці перестав виконувати функції громадського і перейшов в розряд екскурсійного.

Friday, January 9th 2009 10:02 pm
[ lifanchuk ]
про північний річковий
У найближчі чотири роки на території Північного річкового порту "виросте" багатофункціональний комплекс площею півмільйона квадратних метрів, повідомили "Інтерфаксу" в префектурі САО.
Там розповіли, що порт в його нинішньому стані не відповідає містобудівним планам Москви, протягом півтора кілометрів він відрізає жителів САО від одного з небагатьох місць відпочинку - Хімкінского водосховища.
"Тепер перевалку річкових вантажів передбачається перевести з Москви в Дмитровський район Підмосков'я. А на місці старого порту, за пропозицією архітекторів, виросте повноцінний урбаністичний комплекс з усіма належними функціями і необхідної для цього інфраструктурою", - додав співрозмовник агентства.
Він уточнив, що загальна площа забудови - близько півмільйона квадратних метрів, з яких 370 тис. Відводиться під житло. "Не менше половини цього житлового фонду буде в муніципальному розпорядженні. Розробники розраховують розмістити в новому комплексі понад 8 тисяч жителів", - відзначили в префектурі.
Він додав, що проект отримав схвалення і префектури, і громадської ради; тому, якщо все буде йти за планом, то новий мікрорайон повинен з'явитися через чотири роки.
В останні роки вокзал знаходився в жахливому стані, чиновники не поспішали погоджувати документи з реставрації
Північний річковий вокзал нагадує двопалубний річковий пароплав початку XX століття. Він був побудований в 1937 році одночасно з Каналом імені Москви за проектом архітектора Олексія Рухлядева - будівля-маяк, завдяки якому столиця отримала звання порту п'яти морів.
Шпиль північного річкового порту прикрашає п'ятикутна зірка. За місцевою легендою, до відкриття річкових воріт столиці в 1937 році, вона прикрашала Спаську вежу Кремля.
Від Північного річкового вокзалу відправлялися як круїзні судна далеких ліній, що з'єднують Москву з Санкт-Петербургом, Астраханню, Ростовом-на-Дону, так і суду приміських ліній, а також організовувалися поїздки по Химкинскому водосховища без висадки на берег.
В останні роки вокзал знаходився в катастрофічному стані. Опори і стіни будівлі потріскалися, від побілки балконів і колон мало що залишилося, а якщо пройти під стелею тераси другого поверху, можна отримати пристойну порцію старої штукатурки на голову. Крім того, через сирість річковий вокзал став повільно пліснявіти і заростати рослинами-паразитами.
Спочатку орендарі споруди, які отримали пам'ятник на 49 років, намагалися його реставрувати, але це дуже довгий і дорогий процес, до того ж чиновники не поспішали із затвердженням робіт. За новою традицією, дочекалися, коли пам'ятник перетвориться в руїни, щоб простіше було його знести, ніж відновлювати.
Ще буквально днями орендарі заявили програмі "Вести-Москва", що будівля поетапно відновлюється, зокрема, пообіцяли повернути колишній вигляд легендарному ресторану "Волга-Волга", але, по всій видимості, в останній момент передумали.
http://www.newsmsk.com/article/12Dec2008/port_dom.html Sunday, July 6th, 2008 4:55 pm
[ mifishkin ]
Friday, July 4th, 2008 1:53 pm
[ mifishkin ]
Етап чемпіонату світу в Москві!


http://www.class1.ru/

2007.asp?...race=49#racemap> http://www.class-1.com/racedetail2007.asp?...race=49#racemap
Проходити буде на Химкинском вдхр.
Думаю можна буде подивитися з причалу річкового вокзалу)
Програма Гран-Прі.
ДЕНЬ 1 - п'ятниця, 04 липня 2008 р
13.15 - 14.15Треніровочние заїзди (по гоночній трасі)
15.15 - 16.15Треніровочние заїзди (по гоночній трасі)
17.00 - 18.00Екскурсія в паддоках
20.00Пріветственний коктейль для учасників гонки (Beach Club)
22.00Вечерінка гонщиків (Beach Club)

Протягом дня Катання гостей на болідах Nor-Tech (за попереднім записом)

ДЕНЬ 2 - Суббота, 05 липня 2008 г.Рекомендуемое час для приїзду гостей - 15:00
10.00 - 11.30Треніровочние заїзди (по гоночній трасі)
15:00 - 20: 00Для гостей Azimut Day працює шведський стіл
15.30 - 16: 30Кваліфікаціонние заїзди EDOX POLE POSITION
18.00 - 20.30Екскурсія в паддоках
19.00 Гала-вечір Azimut (Beach Club, вхід за запрошеннями)

Протягом дня Катання гостей на болідах Nor-Tech (за попереднім записом)

ДЕНЬ 3 - Воскресіння, 06 липня 2008 г.Рекомендуемое час для приїзду гостей - 12:30
09.30 - 10.30Треніровочние заїзди (по гоночній трасі)
12:30 - 15: 00Обед для гостей (працює шведський стіл)
13.30 - 14.30ФІНАЛЬНАЯ ГОНКА ГРАН-ПРІ МОСКВИ *
15:00 - 15: 20Награжденіе переможців
15:30 - 16: 00Прес-конференція

Протягом дня Катання гостей на болідах Nor-Tech (за попереднім записом)

Thursday, May 22nd, 2008 10:09 am
[ mifishkin ]
Monday, April 21st, 2008 4:10 pm
[ mifishkin ]
відкриття навігації

Навігація на каналі ім. Москви відкриється 25 квітня. Зовсім скоро задимів труби теплоходів ... почнуть ходити прогулянкові теплоходи в "Бухту радості" і на годинні прогулянки ... На деякі теплоходи можна буде зайти в дні відкритих дверей ... Літо наступає ...)))

Wednesday, November 7th, 2007 2:59 am
[ bluesteel_44 ]
Річковий і фотографи
У позаминулі вихідні на Річковому Вокзалі кількість фотографів явно зашкалювала (я навіть не беру до уваги гуляють з фотоаппратамі - на річковому їх завжди повно). На площі перед будівлею вокзалу розгорнулася серйозна фотосесія за участю начищені до блиску "Москвича", рудоволосої дівчини з ретро-валізою і лисицею на плечі, і шкодливого молодої людини, що зображав водія таксі. Лиса, треба сказати, вела себе препогано: як тільки фотограф говорив "знімаю!" або "приготувалися!", лисиця негайно падала з плеча вниз, причому за 10 хвилин впала рази 3.


Фотографи також окупували будівлю вокзалу з боку причалу, одні влаштувалися в лівому крилі і пили щось гарячливе з термоса, поки інші фотографували дівчину з великою жовтою сумкою.
І в довершення картини уявіть собі поважного батька сімейства з коляскою, який раптом різко зупиняється, дістає з сумки 5D з прикрученим L-об'єктивом і починає судорожно щось перед собою фотографувати :) Sunday, October 28th, 2007 1:06 am
[ riverpilgrim ]
Wednesday, August 29th, 2007 2:46 pm
[ riverpilgrim ]
Tuesday, August 28th, 2007 1:00 am
[ mifishkin ]
Tuesday, August 7th, 2007 2:05 pm
[ riverpilgrim ]
[ << Previous 20 ]А ось як відіб'ється діяльність за даним проектом на стані вже існуючих компаній, пов'язаних з водним транспортом і перевезеннями?
2007.asp?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online